Kwestie van oefenen, als kleine boy had ik ook de allergrootste moeite met m'n allereerste push-upquote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm okeIk kon op m'n hoogtepunt 90 situps doen maar is ook niet echt moeilijk door het vele paardrijden, maar dan zou je ook denken dat push ups niet echt moeilijk zijn maar ik haal amper de 10
_
De 2 hebben bijster weinig met elkaar te maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hmm okeIk kon op m'n hoogtepunt 90 situps doen maar is ook niet echt moeilijk door het vele paardrijden, maar dan zou je ook denken dat push ups niet echt moeilijk zijn maar ik haal amper de 10
_
Wij 2 ook, toch blijf je me stalken.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
De 2 hebben bijster weinig met elkaar te maken.
Kolere.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
HAHAHA, ik heb echt geen ziel. Moest hier zo hard om lachen.
OHHHHHHHHHHHH OHHHHH OHHHHHHHHHH ohhhhhhhh...
Wejowwww, wat gebeurt daar man??quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Gorzalka het volgende:
HAHAHA, ik heb echt geen ziel. Moest hier zo hard om lachen.
OHHHHHHHHHHHH OHHHHH OHHHHHHHHHH ohhhhhhhh...
Jij denkt dat het niet hartstikke belastend is voor je armen, dat paardrijden? Je moet ze constant aangespannen houden, vooral als je een paard z'n hals wilt laten buigen dat is echt zwaarrrrr, heb nu ook altijd spierpijn aan mn armenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
De 2 hebben bijster weinig met elkaar te maken.
BBQquote:
Gewoon een gekkie die een hoogspanningsmast beklimtquote:
Doet mij denken aan die gast die op een stilstaande trein klimt.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een gekkie die een hoogspanningsmast beklimt.
uhuhquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Stiekem moest je gewoon lachen hoor, muts.
Hij ging daar gewoon voor de lol op klimmen, en werd per ongeluk geroosterd? Ik neem aan dat deze persoon niet meer leeft?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Gewoon een gekkie die een hoogspanningsmast beklimt.
Drugs are bad toch.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
uhuhMaar ik wil het nog steeds weten. Ja, ik zie dat er een persoon geroosterd wordt. Maar waarom in godsnaam stond die persoon daarop en wat was de hele bedoeling enzo?!?! Ik wil het verhaal eromheen, man.
Hij leeft nog, alleen wat botten gebroken en een gekneusde rib.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hij ging daar gewoon voor de lol op klimmen, en werd per ongeluk geroosterd? Ik neem aan dat deze persoon niet meer leeft?
Was gewoon zelfmoord actie gosh Veer stop je nieuwsgierigheid en walg er gewoon vanquote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef VeerEli het volgende:
[..]
uhuhMaar ik wil het nog steeds weten. Ja, ik zie dat er een persoon geroosterd wordt. Maar waarom in godsnaam stond die persoon daarop en wat was de hele bedoeling enzo?!?! Ik wil het verhaal eromheen, man.
Is een totaal andere beweging.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij denkt dat het niet hartstikke belastend is voor je armen, dat paardrijden? Je moet ze constant aangespannen houden, vooral als je een paard z'n hals wilt laten buigen dat is echt zwaarrrrr, heb nu ook altijd spierpijn aan mn armen
Die in India?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Doet mij denken aan die gast die op een stilstaande trein klimt.
Durf het niet met zekerheid te zeggen, ik train niet voor spieruithoudingsvermogen, maar ik denk dat het wel lukt ja.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Zosk het volgende:
In principe hoeft het ook niet aangezien je naar de sportschool gaat, Krio? Maar ik neem aan dat jij er wel 50 kan doen.
Ja in India volgens mij, die zijn arm omhoog doet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die in India?
Of die dude in Amerika die over dat metroding loopt, die zakt ineen en begint na een minuutje of wat te roken en uiteindelijk vat 'ie vlam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |