quote:
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schietenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso maak ik een foto jeweet
u2- sunday bloody sundayquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
welke drie nummers willen jullie op je begrafenis laten horen?
je blijft heus wel serieus, promisequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
TT
[..]
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schieten
Wat denk je zelf
ONMOGELIJKdenk ik
Om hier nog even snel antwoord op te geven,quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
u2- sunday bloody sunday
The script- six degrees of separation en de derde weet ik nog niet, jij?
ook nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice
1. rizzle kicks - down with the trumpets
2. the script - if you could see me now
3. outasight - tonight is the night
maar dat is nu
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuzequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens kuiken piep heb ik soms al moeite met serieus blijvenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je blijft heus wel serieus, promise
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuze![]()
Denk dat ik de nabestaande vooral laat kiezen wat bij me past enzo
Al was het bij me stiefvader wel weer fijn dat er echt nummers die hij prachtig vond gedraaid werden, maar dat is ook gewoon muziek wat bij een crematie kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |