quote:
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schietenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso maak ik een foto jeweet
u2- sunday bloody sundayquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
welke drie nummers willen jullie op je begrafenis laten horen?
je blijft heus wel serieus, promisequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
TT
[..]
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schieten
Wat denk je zelf
ONMOGELIJKdenk ik
Om hier nog even snel antwoord op te geven,quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
u2- sunday bloody sunday
The script- six degrees of separation en de derde weet ik nog niet, jij?
ook nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice
1. rizzle kicks - down with the trumpets
2. the script - if you could see me now
3. outasight - tonight is the night
maar dat is nu
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuzequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens kuiken piep heb ik soms al moeite met serieus blijvenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je blijft heus wel serieus, promise
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuze![]()
Denk dat ik de nabestaande vooral laat kiezen wat bij me past enzo
Al was het bij me stiefvader wel weer fijn dat er echt nummers die hij prachtig vond gedraaid werden, maar dat is ook gewoon muziek wat bij een crematie kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
ja maar het gaat me lukken ik zweer hetquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tijdens kuiken piep heb ik soms al moeite met serieus blijven
Oke vooruit maar weer
HEY!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Terug van een ban en dan gelijk in de kutste sc posten?
huh wow, die clip van die eerste. die is wel sad thoughquote:
nu?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gaat snel, sofje wnr gaan we weer liedjes raden?
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het gaat me lukken ik zweer het
Niet voor mij. Voor mij straalt het puur geluk uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wow, die clip van die eerste. die is wel sad though
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuze![]()
Denk dat ik de nabestaande vooral laat kiezen wat bij me past enzo
Al was het bij me stiefvader wel weer fijn dat er echt nummers die hij prachtig vond gedraaid werden, maar dat is ook gewoon muziek wat bij een crematie kanWow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Prrrrquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je zult vrijdag zien, denk ik
21.30 ga ik wel tv kijkenquote:
mja ligt er wel aan wat die persoon mooi vond en wat echt bij diegene past natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.
Ik vind het best zielig klinken hehequote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet voor mij. Voor mij straalt het puur geluk uit.
Maar dat is persoonlijk he
hoiquote:
Naja... het is maar hoe je naar de liedjes kijkt eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ligt er wel aan wat die persoon mooi vond en wat echt bij diegene past natuurlijk
Dat is dan mooi dat je dat hebt kunnen waarmaken voor hemquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja... het is maar hoe je naar de liedjes kijkt eigenlijk![]()
Je hoeft ze helemaal niet op te vatten als zielig... naja de 2e vooral dan
Heb dat altijd al een top nummer gevonden
Naja niemand wist ook verder dat die dat 2e nummer op zijn crematie wou, maar dat is iets wat die mij heel vaak verteld had
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebbenquote:
Het doet me denken aan Terschelling bijna 2 jaar geleden. Zonsondergang, ik met mijn vrienden in te duinen, lol te maken, met een beugel in de hand.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig klinken hehe
Ja mensen moeten wel echt aan je denken dan!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebben
Als het aan mij ligt zou er bij mij ook vooral vrolijke muziek bij mij gedaan mogen worden, maarja net als iedereen en jijzelf al zegt.. voor de een kan iets vrolijks weer veel droeviger over komen etcquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebben
nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Terschelling bijna 2 jaar geleden. Zonsondergang, ik met mijn vrienden in te duinen, lol te maken, met een beugel in de hand.
Behalve dat het nacht wordt, lijkt tijd niet te bestaan.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja schat, doe je wel de rolluiken naar beneden?
Kom jij nu maar gewoonquote:
Ja als ik eerder zou overlijden dan mijn moeder bijvoorbeeld kan een vrolijk liedje voor haar dan omslaan in een ontzettend droevig lied omdat de gebeurtenis ook heel droevig is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zou er bij mij ook vooral vrolijke muziek bij mij gedaan mogen worden, maarja net als iedereen en jijzelf al zegt.. voor de een kan iets vrolijks weer veel droeviger over komen etc
hahahaha echt droogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja dat laat ik geen 2e keer gebeuren
Klopt inderdaad en dat laatste punt is heel belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als ik eerder zou overlijden dan mijn moeder bijvoorbeeld kan een vrolijk liedje voor haar dan omslaan in een ontzettend droevig lied omdat de gebeurtenis ook heel droevig is.
Het zal toch voor iedereen anders ervaren worden, als er maar een lied gedraaid wordt waardoor je echt aan die persoon moet denken
misschien morgen? Ik had het om half 12quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik nog steeds mijn loon niet
Ik moet nog 2 weken wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik nog steeds mijn loon niet
Melancholy hill komt op nummer 3 bij mij, heel veel nare maar tegelijkertijd ook goeie herinneringen meequote:
Zeker, bij dat lied van afscheid nemen van marco borsato blijf ik aan mijn opa denken omdat ik het gevoel blijf houden dat hij er nog steeds voor me is en dat lied dus ook gedraaid werd en het echt bij het gevoel voor hem klopte.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad en dat laatste punt is heel belangrijk
Is dat een vraag?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Tiny chin chin ofzo waarom luister ik dit
Ja, ik heb het woensdag nodig. Kan ook niet herinneren dat ik mijn bankrekeningnummer ergens heb ingevuld. misschien op sollicitatieformulier.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien morgen? Ik had het om half 12
oke oke vooruitquote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben bezig. Jij wacht maar lekker!!
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, bij dat lied van afscheid nemen van marco borsato blijf ik aan mijn opa denken omdat ik het gevoel blijf houden dat hij er nog steeds voor me is en dat lied dus ook gedraaid werd en het echt bij het gevoel voor hem klopte.
Hoezo dat dan?!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken wachten
bankrekeningnummer komt meestal pas tijdens het sollicitatiegesprek, anders even langs je SM gaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het woensdag nodig. Kan ook niet herinneren dat ik mijn bankrekeningnummer ergens heb ingevuld. misschien op sollicitatieformulier.
Dit. Echt. Ik haat het als mensen langzaam lopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, iedereen altijd haten
Herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, iedereen altijd haten
retorische vraag misschienquote:
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENENquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit. Echt. Ik haat het als mensen langzaam lopen.
Ja als ik het morgen niet heb ga ik langsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bankrekeningnummer komt meestal pas tijdens het sollicitatiegesprek, anders even langs je SM gaan?
Ik raak in de war door je UIquote:
Ik krijg salaris op de dinsdag van week 4, 8, 12, 16, etcquote:
ja ik was 14 en ik heb toen een gedicht voor hem voorgelezen, de crematie was op 1 aprilquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wel mooi dat 1 nummer voor heel veel mensen zoveel kan betekenen, zo ook bij mijn stiefpa op de crematie zoals je net al waarschijnlijk gelezen had.
En ik snap inderdaad wat je bedoeltheb dat gevoel ook heel sterk.
Dan kan je nog steeds wel doorlopenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENEN
Ik iets van 1,90-1,95, bawlinquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENEN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |