quote:
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schietenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso maak ik een foto jeweet
u2- sunday bloody sundayquote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
welke drie nummers willen jullie op je begrafenis laten horen?
je blijft heus wel serieus, promisequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef Taexon het volgende:
TT
[..]
Jaja rustig je telefoon pakken etc en dan moet ik serieus blijven en niet in de lach schieten
Wat denk je zelf
ONMOGELIJKdenk ik
Om hier nog even snel antwoord op te geven,quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
u2- sunday bloody sunday
The script- six degrees of separation en de derde weet ik nog niet, jij?
ook nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Nice
1. rizzle kicks - down with the trumpets
2. the script - if you could see me now
3. outasight - tonight is the night
maar dat is nu
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuzequote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef supersof het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdens kuiken piep heb ik soms al moeite met serieus blijvenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:35 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
je blijft heus wel serieus, promise
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuze![]()
Denk dat ik de nabestaande vooral laat kiezen wat bij me past enzo
Al was het bij me stiefvader wel weer fijn dat er echt nummers die hij prachtig vond gedraaid werden, maar dat is ook gewoon muziek wat bij een crematie kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
ja maar het gaat me lukken ik zweer hetquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Tijdens kuiken piep heb ik soms al moeite met serieus blijven
Oke vooruit maar weer
HEY!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Terug van een ban en dan gelijk in de kutste sc posten?
huh wow, die clip van die eerste. die is wel sad thoughquote:
nu?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
Gaat snel, sofje wnr gaan we weer liedjes raden?
Ben benieuwdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja maar het gaat me lukken ik zweer het
Niet voor mij. Voor mij straalt het puur geluk uit.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
huh wow, die clip van die eerste. die is wel sad though
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Echt geen idee, ik heb best veel zaken op papier staan voor het geval ik overlijd maar vind dat zo een rot keuze![]()
Denk dat ik de nabestaande vooral laat kiezen wat bij me past enzo
Al was het bij me stiefvader wel weer fijn dat er echt nummers die hij prachtig vond gedraaid werden, maar dat is ook gewoon muziek wat bij een crematie kanWow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Prrrrquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je zult vrijdag zien, denk ik
21.30 ga ik wel tv kijkenquote:
mja ligt er wel aan wat die persoon mooi vond en wat echt bij diegene past natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.
Ik vind het best zielig klinken hehequote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet voor mij. Voor mij straalt het puur geluk uit.
Maar dat is persoonlijk he
hoiquote:
Naja... het is maar hoe je naar de liedjes kijkt eigenlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow mooi. Wel heel zielige liedjes, dat zou ik zelf niet willen eigenlijk. Maar van die 'blije' is ook wel beetje krom eigenlijk.
Ja dat is ook zoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja ligt er wel aan wat die persoon mooi vond en wat echt bij diegene past natuurlijk
Dat is dan mooi dat je dat hebt kunnen waarmaken voor hemquote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja... het is maar hoe je naar de liedjes kijkt eigenlijk![]()
Je hoeft ze helemaal niet op te vatten als zielig... naja de 2e vooral dan
Heb dat altijd al een top nummer gevonden
Naja niemand wist ook verder dat die dat 2e nummer op zijn crematie wou, maar dat is iets wat die mij heel vaak verteld had
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebbenquote:
Het doet me denken aan Terschelling bijna 2 jaar geleden. Zonsondergang, ik met mijn vrienden in te duinen, lol te maken, met een beugel in de hand.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het best zielig klinken hehe
Ja mensen moeten wel echt aan je denken dan!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebben
Als het aan mij ligt zou er bij mij ook vooral vrolijke muziek bij mij gedaan mogen worden, maarja net als iedereen en jijzelf al zegt.. voor de een kan iets vrolijks weer veel droeviger over komen etcquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
voor mij eigen crematie zou ik ook niet willen dat er alleen maar "zielige" liedjes gedraaid worden omdat dat zo hoort, het moet wel bij mij passen zodat mensen er nog een mooie herinnering aan hebben
nicequote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het doet me denken aan Terschelling bijna 2 jaar geleden. Zonsondergang, ik met mijn vrienden in te duinen, lol te maken, met een beugel in de hand.
Behalve dat het nacht wordt, lijkt tijd niet te bestaan.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja schat, doe je wel de rolluiken naar beneden?
Kom jij nu maar gewoonquote:
Ja als ik eerder zou overlijden dan mijn moeder bijvoorbeeld kan een vrolijk liedje voor haar dan omslaan in een ontzettend droevig lied omdat de gebeurtenis ook heel droevig is.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Als het aan mij ligt zou er bij mij ook vooral vrolijke muziek bij mij gedaan mogen worden, maarja net als iedereen en jijzelf al zegt.. voor de een kan iets vrolijks weer veel droeviger over komen etc
hahahaha echt droogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:50 schreef Taexon het volgende:
[..]Ja dat laat ik geen 2e keer gebeuren
Klopt inderdaad en dat laatste punt is heel belangrijkquote:Op maandag 4 februari 2013 20:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als ik eerder zou overlijden dan mijn moeder bijvoorbeeld kan een vrolijk liedje voor haar dan omslaan in een ontzettend droevig lied omdat de gebeurtenis ook heel droevig is.
Het zal toch voor iedereen anders ervaren worden, als er maar een lied gedraaid wordt waardoor je echt aan die persoon moet denken
misschien morgen? Ik had het om half 12quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik nog steeds mijn loon niet
Ik moet nog 2 weken wachtenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
Waarom heb ik nog steeds mijn loon niet
Melancholy hill komt op nummer 3 bij mij, heel veel nare maar tegelijkertijd ook goeie herinneringen meequote:
Zeker, bij dat lied van afscheid nemen van marco borsato blijf ik aan mijn opa denken omdat ik het gevoel blijf houden dat hij er nog steeds voor me is en dat lied dus ook gedraaid werd en het echt bij het gevoel voor hem klopte.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:52 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt inderdaad en dat laatste punt is heel belangrijk
Is dat een vraag?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:56 schreef promisionxexposed het volgende:
Tiny chin chin ofzo waarom luister ik dit
Ja, ik heb het woensdag nodig. Kan ook niet herinneren dat ik mijn bankrekeningnummer ergens heb ingevuld. misschien op sollicitatieformulier.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
misschien morgen? Ik had het om half 12
oke oke vooruitquote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ben bezig. Jij wacht maar lekker!!
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zeker, bij dat lied van afscheid nemen van marco borsato blijf ik aan mijn opa denken omdat ik het gevoel blijf houden dat hij er nog steeds voor me is en dat lied dus ook gedraaid werd en het echt bij het gevoel voor hem klopte.
Hoezo dat dan?!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet nog 2 weken wachten
bankrekeningnummer komt meestal pas tijdens het sollicitatiegesprek, anders even langs je SM gaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik heb het woensdag nodig. Kan ook niet herinneren dat ik mijn bankrekeningnummer ergens heb ingevuld. misschien op sollicitatieformulier.
Dit. Echt. Ik haat het als mensen langzaam lopen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, iedereen altijd haten
Herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[ afbeelding ]
Dit, iedereen altijd haten
retorische vraag misschienquote:
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENENquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit. Echt. Ik haat het als mensen langzaam lopen.
Ja als ik het morgen niet heb ga ik langsquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
bankrekeningnummer komt meestal pas tijdens het sollicitatiegesprek, anders even langs je SM gaan?
Ik raak in de war door je UIquote:
Ik krijg salaris op de dinsdag van week 4, 8, 12, 16, etcquote:
ja ik was 14 en ik heb toen een gedicht voor hem voorgelezen, de crematie was op 1 aprilquote:Op maandag 4 februari 2013 20:58 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wel mooi dat 1 nummer voor heel veel mensen zoveel kan betekenen, zo ook bij mijn stiefpa op de crematie zoals je net al waarschijnlijk gelezen had.
En ik snap inderdaad wat je bedoeltheb dat gevoel ook heel sterk.
Dan kan je nog steeds wel doorlopenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENEN
Ik iets van 1,90-1,95, bawlinquote:Op maandag 4 februari 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
SORRY IK BEN KLEIN, HEB OOK KLEINE BENEN
oooh, zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik krijg salaris op de dinsdag van week 4, 8, 12, 16, etc
Zit ook al een paar uur mee in de knoopquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik raak in de war door je UI
1,57 hier, bbbbbballin'quote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik iets van 1,90-1,95, bawlin
doe hem weer terug dan. ik vond die vogel leukerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit ook al een paar uur mee in de knoop
Zo ben ik, altijd klaar staan voor anderequote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dankje voor je verhelderende antwoord gaygay
Die vogel was leukerquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zit ook al een paar uur mee in de knoop
En jonko's roken togg?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee die is vegten jeweet
quote:
weet ik tochquote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zo ben ik, altijd klaar staan voor andere
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:01 schreef supersof het volgende:
[..]
doe hem weer terug dan. ik vond die vogel leuker
Ik heb nog bijna de neiging om naar jullie te luisterenquote:
luister naar onsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog bijna de neiging om naar jullie te luisteren
Bedoel je ginger?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso, hoe gaat het met die meid?
we zijn ook heel overtuigendquote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Niet naar mij?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
quote:
Jullie zijn vrouwen, jullie hebben die kracht bij mijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
we zijn ook heel overtuigend
Jij ook hoor, sorry niet gezienquote:
Doe het dan !!!!!!1!!1quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vrouwen, jullie hebben die kracht bij mij
[..]
Jij ook hoor, sorry niet gezien
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn vrouwen, jullie hebben die kracht bij mij
[..]
Jij ook hoor, sorry niet gezien
Ja maar ik weet niet of jullie echt vrouwen zijnquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of jullie echt vrouwen zijn
Heel mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 21:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik was 14 en ik heb toen een gedicht voor hem voorgelezen, de crematie was op 1 aprilmaar toen ik dat deed was er een witte vlinder zeg maar en op de een of andere manier doet dat me ook denken aan hem en dat hij nog steeds helpt met bepaalde dingen die ik eigenlijk heel moeilijk vind,
vraag Tax maarquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, internetquote:
Zo zeg je dat toch nietquote:
Ja, ok, maar tochquote:
Wat schattig, kalverliefdequote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geweldig, we hebben samen mama mia en de lion king gekeken.
Ik zeg dat zo, Hipster as fuck en zoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sorry, internet
[..]
Zo zeg je dat toch niet
[..]
Ja, ok, maar toch
ELLEN
prom is een vrouw gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
quote:
xd xdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat schattig, kalverliefde
ach iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden, tijdens het voorlezen hield ik het droog maar toen we eenmaal thuis waren voelde ik me zo leeg en heb ik alleen maar lopen janken, nu 6 jaar later voel ik me nog steeds wel een beetje "sad" rond die tijd maar dat zal nooit overgaan, hij was zo speciaal voor mequote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heel mooija ik heb dat ook hoor.. ook vooral als ik met iets moet doorzetten... en dan echt in elke zin, zowel met moeilijk keuzes maken (HI-HA-HO
) tot met het sporten aan toe.
Ik wist al gelijk eigenlijk dat ik niet iets kon voorlezen, puur omdat ik die week heel sterk ben gebleven als er familie bij was en dergelijke om er voor andere te zijn.
Tijdens de crematie was dan ook zo een beetje het enigste punt waar andere mensen hebben kunnen zien hoe moeilijk het was en zelfs toen schoot ik nog in de lach tijdens het huilen toen ik even aan me oma een servetje pakteraar personen mensch ben ik eigenlijk.
Nee xdxdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef AppelCake het volgende:
[..]
xd xd
Ik ben altijd schattig tog. ;$$$
quote:
Somsquote:
waarom zou ik?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Heb je wel eens met haar ge wa't?
Hot hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Geweldig, we hebben samen mama mia en de lion king gekeken.
Pizza, mi boiiquote:
quote:
Lekkahquote:
Oke, tof manquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je hier langskomt gaan we samen Tarzan kijken! xd xd
Je hebt me diep gekwetstquote:
Nog nooit gehad.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka met jou?quote:
haha liaanslingeren haha luekenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je hier langskomt gaan we samen Tarzan kijken! xd xd
Wie is die gingerchick nou waar je het steeds over wil hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nouen, ik heb ginger ook gekwetst maar zij gaat gewoon verder met haar leven.
Ze vierde een feestje?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
True true r... nog geen idee tijdens zijn verjaardag had ik wel een vrij leeg gevoel maar stond er niet zo heel lang bij stilquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach iedereen heeft zo zijn eigenaardigheden, tijdens het voorlezen hield ik het droog maar toen we eenmaal thuis waren voelde ik me zo leeg en heb ik alleen maar lopen janken, nu 6 jaar later voel ik me nog steeds wel een beetje "sad" rond die tijd maar dat zal nooit overgaan, hij was zo speciaal voor me
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mens, ga kokenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
#YOLOquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
haha liaanslingeren haha lueken
Dat is een geheimpje xdxdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie is die gingerchick nou waar je het steeds over wil hebben?
Wat lievvvvvvvvv van jequote:
Mwa, mijn exvriendin heeft een nieuw vriendje en nu voel ik me best wel kutquote:
Had zij het uitgemaakt dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, mijn exvriendin heeft een nieuw vriendje en nu voel ik me best wel kut
Maar hoe gaat het met jou?
Als je hier langer zou zijn zou je haar wel kennen. ;$$quote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
en toch de hele tijd ter spreke brengen
*knuffel*quote:Op maandag 4 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwa, mijn exvriendin heeft een nieuw vriendje en nu voel ik me best wel kut
Maar hoe gaat het met jou?
Je snapt de referentie van die opmerking niet natuurlijkquote:
nja vlak voordat hij overleed (ik was daar ook bij) zei hij dat hij hoopte dat ik ooit een paardje zou hebben, toen is dat ook gebeurd enzo en ik ga dan echt denken van dit kan geen toeval zijn, best eng soms, het is ook heel moeilijk iemand te verliezen waar je veel van houdt, je mag dan ook zeker trots op jezelf zijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
True true r... nog geen idee tijdens zijn verjaardag had ik wel een vrij leeg gevoel maar stond er niet zo heel lang bij stil.
en herkenbaar.. pas toen de crematie over was heb ik al mijn emoties van de hele week eruit gegooid, op een bepaalde manier voelde wel alles heel goed hoe ik alles gedaan heb die week en ben er nog steeds heel trots op op een hele vage manier... moeilijk uit te leggen maarja
vertel nouquote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Als je hier langer zou zijn zou je haar wel kennen. ;$$
Nee, inderdaad niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je snapt de referentie van die opmerking niet natuurlijk
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Hoe weet jij de lengte van de neus van gaygay?
dankjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
*knuffel*![]()
Lijkt me ook best kut ja
Gaat gaat, ben moe maarja
Dat kan appel heel goed zelfquote:Op maandag 4 februari 2013 21:14 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Miss help je appel wel aan zijn ontmaagding dan
Kop op Pizza, je was bezig met iemand te hosselenquote:
Ik weet niet wie hij is maar ik weet wel dat hij een leuk hondje had.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Pim Fortuyn, natuurlijk
wie dan ;;$quote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kop op Pizza, je was bezig met iemand te hosselen
Ja deels ook
Ben je wel, ex-ginger van me xd xdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Heuj ik ben geen vraagbaak gvd
neequote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat kan appel heel goed zelf
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik weet niet wie hij is maar ik weet wel dat hij een leuk hondje had.
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je wel, ex-ginger van me xd xd
Dat mensen dat mooi vindenquote:
Flikker nou eens op met je chimeidsquote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ben je wel, ex-ginger van me xd xd
;;;$$$$quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
wie dan ;;$
Zeker de hele nacht aan mijn gedacht xdxd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Waarom steek jij je neus in andermans zaken?
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
rare fetishquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blauwe ogen
Haar maakt niet zo veel uit
Ik ben blond, wat dan nog?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat mensen dat mooi vinden
Alles is goed behalve arisch
Tevens: donkerblond is geen blond
eenschquote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blauwe ogen
Haar maakt niet zo veel uit, maar is dan wel vaak blond
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
;;;$$$$
je weet toch ;;;$ :$ :$Ja ik ben vreselijk met meiden, snap er nooit een fuck van en kan er niet mee pratenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je maintiendrai
En hij is dood.quote:
xdxdquote:
Neen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Flikker nou eens op met je chimeids
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Blauwe ogen
Haar maakt niet zo veel uit, maar is dan wel vaak blond
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ben vreselijk met meiden, snap er nooit een fuck van en kan er niet mee praten
Gewoon roddelen, da's garpig.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik ben vreselijk met meiden, snap er nooit een fuck van en kan er niet mee praten
En een vazjien helpt ook welquote:
ik wel, niet blij meequote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eensch![]()
Helaas heb ik ze niet
monsterquote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Mijn eigen kleur is blond met groen/grijze ogenik hoor er niet bij
XDXD DAN HOSSEL JE TOCH VIA FB XDXDquote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
DIT IS TOCH NIET RL DUSJIE xdxd
Je had het gewoon over de kleur haar blond, niet over wie je leuk vindt.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik val niet op mannen dus dat boeit me geen fuck
Tuurlijk wel johquote:Op maandag 4 februari 2013 21:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Jawel joh dat is leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Omg ik ook xd xdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef promisionxexposed het volgende:
Dat topicquote:
Maar dan is er geen RL klikquote:Op maandag 4 februari 2013 21:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
XDXD DAN HOSSEL JE TOCH VIA FB XDXD
nee nergens bijquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Je had het gewoon over de kleur haar blond, niet over wie je leuk vindt.
Blond is sexy bij alles en iedereen.
Wil je ginger van me hebben?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar dan is er geen RL klik
Wat doe je dan anders IRL?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook leuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach het maakt me niet uit hoornu ben ik bruin
Als je iemand onmogelijk IRL regelmatig kan zien, why notquote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wel bij Britney.quote:
Klopt bepaalde dingen zijn ook heel vaag en eng om zo maar te zeggen... maar door zulke dingen krijg je wel het warme gevoel dat iemand niet "weg" is als je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 4 februari 2013 21:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nja vlak voordat hij overleed (ik was daar ook bij) zei hij dat hij hoopte dat ik ooit een paardje zou hebben, toen is dat ook gebeurd enzo en ik ga dan echt denken van dit kan geen toeval zijn, best eng soms, het is ook heel moeilijk iemand te verliezen waar je veel van houdt, je mag dan ook zeker trots op jezelf zijn
Als je van nature ginger bent is dat wel vaak zoquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuker eigenlijk, blond stond me niet zo leuk
Lang leve de haarverf.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja leuker eigenlijk, blond stond me niet zo leuk
Ik ken hetquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dunno dan weet ik nooit een gesprek gaande te houden
ja okequote:
Ik wel tog ;;$quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
JULLIE VINDEN MIJ NIET MOOI![]()
HUILIE HUILIE IN EEN HOEKJE, JULLIE KWETSEN MIJ.
Iedereen is mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef LittleBrownie het volgende:
JAquote:
doe die hi5quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Ik faal sowieso in praten
Explain Justin Bieber.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef JRRY het volgende:
[..]
Iedereen is mooi![]()
Dus jij ook.
God makes no mistakes u know
Ja of Armeense meisjes, zoals Kim Kardashian.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind stijlvolle noord Afrikaanse ook wel wat hebben
zeg dan gwn gelijk moker chicksquote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind stijlvolle noord Afrikaanse ook wel wat hebben
waarom neem jij haar dan niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ze is heel knap en volslank en alles.
Kim Kardashian!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja of Armeense meisjes, zoals Kim Kardashian.
Woaaah op mijn school (HELAAS NIET IN MIJN KLAS) zit zo iemand die is echt sprekend KimK.
ik snap precies wat je bedoeld, heb soms nog steeds het gevoel dat mijn opa nog steeds achter me staat in alles wat ik doe en dat dingen daarom nu zo voorspoedig lopen, eindelijk na een kutperiode, dan krijg ik het gevoel dat hij me dat guntquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt bepaalde dingen zijn ook heel vaag en eng om zo maar te zeggen... maar door zulke dingen krijg je wel het warme gevoel dat iemand niet "weg" is als je snapt wat ik bedoel.
Klopt het was dan ook heel vaag, vooral omdat het zo onverwachts was maar we het wel heel vaak over zaken zoals de dood enzo hadden..
daarbij was ik nog nooit iemand waar ik echt een band mee had verloren en was het ook echt net tijdens een voor mij hele vrolijke periode (school ging top, 1 dag voor zijn overlijden rijbewijs behaald..) doet me wel heel goed omdat ik weet hoe trots die was op alles van de laatste jaren, me opleiding.. rijbewijs etc hij is zelfs de 25ste toen nog mee gegaan naar het gemeentehuis om mijn rijbewijs aan te vragen en ik zou eigenlijk de 27ste met hem voor een auto gaan kijken.. maarja de 26ste rond 10 uur toen die een hartfilmpje liet maken omdat die 2x die week rare steken voelde werd er Angina pectoris geconstateerd.
Vervolgens nog geen uur later kreeg hij een hartaanval in de hal van het kennemer gasthuis.
Ook apart hoe die altijd zei als er weer iemand dood was op tv door een hartaanval bijvoorbeeld "zo zie je maar.. ineens kan alles over zijn".
Vage dingen lopen vaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |