Het is duidelijk dat jij geen kaas hebt gegeten van lichaamsbouw.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, gewoon bol.quote:
Dat je even weet dat ik dat ook heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Al met al heb ik nog steeds broekmaat 32/33.
Ektoquote:Op maandag 4 februari 2013 22:29 schreef eriksd het volgende:
Al met al heb ik nog steeds broekmaat 32/33.
Verdomme.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:30 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dat je even weet dat ik dat ook heb.
kaasbolletjes zijn 6x de callorieenquote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef eriksd het volgende:
Een zak popcorn eet ik niet op. Een doosje kaasbolletjes wel.
Hmmm.
quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb laatst een 36/32 gekocht![]()
maar komt door mijn squatbenen
33/34 hier!quote:Op maandag 4 februari 2013 22:32 schreef Aurelius. het volgende:
Ik heb laatst een 36/32 gekocht![]()
maar komt door mijn squatbenen
Wat? Je bedoelt van een pak?quote:Op maandag 4 februari 2013 22:35 schreef Yreal het volgende:
Ik heb vandaag , hoewel hij wel wat te groot is, een maat 56 broek gedragen
Ja. Ik weet toch mijn broekmaat niet, ik ben toch geen wijf? Alle door op het labeltje van de broek van vandaag te kijken..quote:
Gast, 56 is echt bizar. Ik heb 46/48.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Ik weet toch mijn broekmaat niet, ik ben toch geen wijf? Alle door op het labeltje van de broek van vandaag te kijken..
Wat kom je nou haten op mijn dikheidquote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gast, 56 is echt bizar. Ik heb 46/48.
56 is inderdaad groot.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Gast, 56 is echt bizar. Ik heb 46/48.
Ah jah, jij was zo'n lange draak.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:41 schreef Yreal het volgende:
Oke oke, hij is ook wel echt aan de grote kant, maar ik ben te arm voor op maat gemaakt.
Maar ik ben vrij lang, dus ik moet iets. Ik moet wel een extra gaatje in mijn riem trouwens.
99kg tegen 2.01quote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ah jah, jij was zo'n lange draak.
Dat is inderdaad vervelend. Ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:48 schreef Aurelius. het volgende:
Oh Valid je had wel gelijk is inderdaad FMW
Potverdorie kan ik gaan fietsen
Ook een van de weinige vakken die niet online wordt aangeboden, en volgens mij ook best een pittig vak.quote:
Volgens mij ook niet het meest aantrekkelijke vak.quote:Op maandag 4 februari 2013 23:01 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ook een van de weinige vakken die niet online wordt aangeboden, en volgens mij ook best een pittig vak.
quote:Aan welke persoonlijke vaardigheden wordt gewerkt tijdens de stage (zie stagesyllabus)? Geef hierbij weer wat de aanleiding en motivatie zijn.
quote:
Waarom bachelor in vredesnaam tussen haakjes.quote:8. Waaruit blijkt het (bachelor) niveau van de stagewerkzaamheden en de stageopdracht? (zie stagesyllabus)
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:54 schreef Joosie200 het volgende:
Ties, zeg dan meteen dat je burgerlijk procesrecht hebtDas idd bij UMCG, succes met de kerkbankjes!
13.14 is onder de bogen btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |