Ja toch waarom lotion als je ook pizza vet kan gebruikenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Lekker je zwans verwennen met die warme kaas en tomatensaus
Pizza Maffioso op je Slangetje smeren, lekker rode pepers erover, branden die fallusquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Of je liefdesnectar erover uitsmeren voor die extra bite![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pizza Maffioso op je Slangetje smeren, lekker rode pepers erover, branden die fallus
pics van je pizzaquote:Op maandag 4 februari 2013 19:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
Shittttt ik hou het niet meer, snel even oven aanzetten
Of big american cheese onion, die ringen zorgen gewoon voor dat beetje extra stimulatiequote:Op maandag 4 februari 2013 19:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Pizza Maffioso op je Slangetje smeren, lekker rode pepers erover, branden die fallus
godsammequote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Fok-it het volgende:
Gewoon Calzone,. kan je hem eromheen wikkelen
omdat aspergequote:Op maandag 4 februari 2013 19:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ow bedankt
Waarom moet ik door de TT aan die aubergine smiley van whatsapp denken
Heeft Tax datquote:
MIquote:Op maandag 4 februari 2013 19:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Bij haar was de show duidelijk niet over
Ja ik wil niet weten hoe die is als ze 16 isquote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef Taexon het volgende:
[..]
MI
Maar zij laat iedereen mee genieten terwijl ze weet dat ze in het zicht staat![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef Taexon het volgende:
Ik bevredig liever geen pizza..
Straks word ik nog zwanger
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja ik wil niet weten hoe die is als ze 16 is
quote:
geen idee, vertel?quote:
Nou dan kijkt de hele buurt naar haar showsquote:Op maandag 4 februari 2013 19:46 schreef Taexon het volgende:
[..]Oh god.. gaat nog wat worden
[..]Met harde klontjes?
Je houdt gewoon van zuigen.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb van die keelzuig dingen, en op het doosje staat kennelijk dat je er elke 3 uur een mag hebben, maar ik dacht dus dat je elk uur drie moest hebben
hahaha sukkelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik heb van die keelzuig dingen, en op het doosje staat kennelijk dat je er elke 3 uur een mag hebben, maar ik dacht dus dat je elk uur drie moest hebben
laat maarquote:
Ik vergeef het je want Teaxon was ook een online naam van mequote:Op maandag 4 februari 2013 19:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oh verdomme![]()
Naja we weten wie we bedoelen toch
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nou dan kijkt de hele buurt naar haar shows
maar Teaxon is anders mijn autisme wat doe jequote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef Taexon het volgende:
[..]
laat maar
[..]
Ik vergeef het je want Teaxon was ook een online naam van me
Nee neequote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja, maar niet op die manier
hahaha nog even en je ziet haar opeens het gordijn dichttrekken, kleine meisjes worden grootquote:
Teaxon is kut ik weetquote:Op maandag 4 februari 2013 19:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar Teaxon is anders mijn autisme wat doe je
Waar hebben jullie het toch altijd in hemelsnaam overquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nog even en je ziet haar opeens het gordijn dichttrekken, kleine meisjes worden groot
Ben bang dat ze dat niet doet en alles op het balkon doetquote:Op maandag 4 februari 2013 19:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahaha nog even en je ziet haar opeens het gordijn dichttrekken, kleine meisjes worden groot
Je wilt het niet weten, echt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het toch altijd in hemelsnaam over![]()
Gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die er niets van begreepquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jaja... sla dressingquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Er staat sla dressing naast mijn laptop
Lekker gegeten?quote:
ja sowieso, binnen is zo mainstream.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ben bang dat ze dat niet doet en alles op het balkon doet
Oh god MI
Ander onderwerp.
Hoe was Bowie toen je het huis binnen kwam?
jaquote:
een of andere meid ging op het balkon met haar doos over de reling heen schuren ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ligt eraan welkequote:
Rare hond is raarquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja sowieso, binnen is zo mainstream.
Bowie gaf geen neuk toen ik thuis kwam
Hij zei alleen 20x dat bowie je leuk vindt enzo
Wat wil je weten danquote:
whut...quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een of andere meid ging op het balkon met haar doos over de reling heen schuren ofzo
gewoon pastaquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rare hond is raar
Bowie wilt gewoon al mijn aandacht voor hem alleen opeisen
[..]
Wat wil je weten dan?
dat wil ik wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een of andere meid ging op het balkon met haar doos over de reling heen schuren ofzo
Je hebt spaghetti, macaroni, tortellini, penne, lasagna,quote:
Ieder zijn ding, toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n loner altijd als hij naast jou zitquote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef Taexon het volgende:
[..]
Rare hond is raar
Bowie wilt gewoon al mijn aandacht voor hem alleen opeisen
[..]
Wat wil je weten dan?
Ja dat is iemand van... 13? ofzo maar die heeft de hersens van een kind van 6quote:
spaghetti was het.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt spaghetti, macaroni, tortellini, penne, lasagna,
op de lasagne na, is het puur vorm. Wat voor een saus, dat willen we wetenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt spaghetti, macaroni, tortellini, penne, lasagna,
Daarom zorg ik altijd dat ik naast je zitquote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik voel me zo'n loner altijd als hij naast jou zit
Dacht dat het wel lekker was met frietjes want de fritessaus was op en ik had geen zin om de tafel op te ruimen en was een serie aan het kijken op mijn 2de schermquote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom staat dat naast jouw laptop?
Ja heb je ook gelijk inquote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
op de lasagne na, is het puur vorm. Wat voor een saus, dat willen we weten
Het lukt hem wel altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Daarom zorg ik altijd dat ik naast je zit
En probeer te zorgen dat die zich er niet tussen wringt
Wel een helder licht zegquote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja dat is iemand van... 13? ofzo maar die heeft de hersens van een kind van 6
En die stond verleden jaar met haar doos over de reling op het balkon te schuren terwijl hun balkon voor ongeveer 40 huizen in het zicht staat
Jij snapt het.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
op de lasagne na, is het puur vorm. Wat voor een saus, dat willen we weten
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
En die stond verleden jaar met haar doos over de reling op het balkon te schuren terwijl hun balkon voor ongeveer 40 huizen in het zicht staat
Mondgevoel natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Jij snapt het.
Maar tortellini vind ik niet zo lekker tbh
van 13?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:56 schreef Taexon het volgende:
[..]
ja terwijl je bowie knuffeltquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Helemaal niet ik zit altijd tegen je aan
dat spul erin is niet zo lekkerquote:
Naja dat hele gezin is raarquote:Op maandag 4 februari 2013 19:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wel een helder licht zeg
Ik moest lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja dat hele gezin is raar
Asperge Boy, RelingKut, De reus, vrouw die altijd mijn parkeerplaats steelt als ik ook maar 2 minuten weg ga! en oma die in de schuur woont
En ze hebben kut fietsen die met hun stuur half in de poort staan
Oma woont in de wc van Taxquote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Asperge Boy, RelingKut, De reus, vrouw die altijd mijn parkeerplaats steelt als ik ook maar 2 minuten weg ga! en oma die in de schuur woont
Ik knuffel jou ookquote:Op maandag 4 februari 2013 19:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja terwijl je bowie knuffelt
haha was een grapje hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik knuffel jou ook
En als ik bowie niet aai dan valt die me aan!___!!
Maar oke zal volgende keer bowie wel links laten liggen en jou de hele tijd vervelen
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Oma woont in de wc van Tax
Weet ik tochquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha was een grapje hoor
hahahaha baasquote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik was gewoon mijn territorium aan het afbakenen
Ja moet ook gebeurenquote:
Poep je ook op het gras? of vecht je met de buurkatten?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef Taexon het volgende:
[..]Ik was gewoon mijn territorium aan het afbakenen
Nee dat weer net nietquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Poep je ook op het gras? of vecht je met de buurkatten?
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeurenstraks denkt die oma nog dat die muur van haar is... maar ik heb haar plas nog niet tegen de muur gezien dus hij is van mij
hahaha godsamme waarom lees ik dit met jouw stem in mijn hoofdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja moet ook gebeurenstraks denkt die oma nog dat die muur van haar is... maar ik heb haar plas nog niet tegen de muur gezien dus hij is van mij
Hm?quote:
the script heeft music video gemaakt van mijn lievelingsliedje van nieuwe albumquote:
yayyyyquote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef supersof het volgende:
[..]
the script heeft music video gemaakt van mijn lievelingsliedje van nieuwe album![]()
hahaha neequote:Op maandag 4 februari 2013 20:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Heb je ook een oma schuur tot je territorium gemaakt??
Dat is zo leukquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik weer, achtertuin afgebakend
JRRY herkent watquote:
Ja dan durft geen hond daar meer te komenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik eet altijd asperges voor ik mijn territoria afbaken
Serieus snapte je die opmerking niet?quote:
Ik heb heel dat gesprek niet gelezen.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus snapte je die opmerking niet?__
Piem0l is het. net als hontquote:
Goedzo!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ben ik weer, achtertuin afgebakend
NEE HET ZUIGTquote:
optiefen ouwe graftakkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Goedzo!!!
Weg met al die oma's die denken dat alles van hun is
leuk nummerquote:
Pff krijg ik ook eens na 6x antwoord.quote:
jij hebt geen p1i2mol300l.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zomaar denk jij te weten hoe mijn P13M0LLLLL eruit ziet
NOU EN IK VIND BEYONCE NIETSquote:
30cm toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:13 schreef Taexon het volgende:
[..]
Zomaar denk jij te weten hoe mijn P13M0LLLLL eruit ziet
Ha slome ninja edit is sloom!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
jij hebt geen p1i2mol300l.
Jij bent een hermafrodiet
ONMOGELIJKquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
NOU EN IK VIND BEYONCE NIETS
Ja sorryquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef JRRY het volgende:
[..]
Pff krijg ik ook eens na 6x antwoord.
Nee het is best een leuk nummer, geweldid zelfs maar anders reageer je niet op mij.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kut die c had daar niet gemoeten
30 meter? Hoe sleep je dat ding mee danquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja hermafrodiet is wat andersquote:Op maandag 4 februari 2013 20:14 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ha slome ninja edit is sloom!
zomaar
Ach so, dan komt het aardig in de buurtquote:Op maandag 4 februari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
kruiwagenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
30 meter? Hoe sleep je dat ding mee dan
Een e-penis hoef je niet mee te slepenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
30 meter? Hoe sleep je dat ding mee dan
NINJAquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hermafrodiet is wat anders
DAN HEB JE NAMELIJK OOK NOG EEN SMERIGE VAGIJN
niet mijn smaak dus geen ideequote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Jaha maar je moet toch wel inzien dat ze wel 'goed' is.
P!NK heeft leukeren liedjes.quote:
Goddelijke stem, dat wel. Muziek, niet helemaal in mijn straatjequote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
[..]
Jaha maar je moet toch wel inzien dat ze wel 'goed' is.
oh ik dacht dat het nog over je echte ging srryquote:Op maandag 4 februari 2013 20:16 schreef Taexon het volgende:
[..]
Een e-penis hoef je niet mee te slepen
Wat? ben jij een ninja met een vagijn?quote:
sof is in de wolken hoorquote:
Vagijna? WAAR?!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? ben jij een ninja met een vagijn?
Nee.quote:
in je kontquote:
Ja alle liedjes weer luisterenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
sof is in de wolken hoor
Dat snap ik ook wel. Ik luister eigenlijk liever nummers van P!NK, en soms zelfs Rihannaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goddelijke stem, dat wel. Muziek, niet helemaal in mijn straatje
Nee zo lang gaan we niet praten over mijn penis in de slowchatquote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
oh ik dacht dat het nog over je echte ging srry
Nee, jij ninjade die reactiequote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat? ben jij een ninja met een vagijn?
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:17 schreef Taexon het volgende:
De MI's van Tax op dit moment
Southpark - ballen in kruiwagen - ballenskippybal
Nee.quote:
300 posts zijn te weinig voor zo'n lange piemelquote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee zo lang gaan we niet praten over mijn penis in de slowchat
Nee.quote:
zijn we zeker snel klaarquote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nee zo lang gaan we niet praten over mijn penis in de slowchat
Is toch hetzelfde?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee, jij ninjade die reactie
Tevens is de correcte term niet hermafrodiet maar interseksueel
I-cockquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Gaat ie lekker jongens?quote:
HAHAHAHA OMG hihihi xdxd :$$$quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zijn we zeker snel klaar
haha snel klaar komen xdxd
Jaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat ie lekker jongens?
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zijn we zeker snel klaar
haha snel klaar komen xdxd
Ja hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Gaat ie lekker jongens?
wel een anaalridderquote:Op maandag 4 februari 2013 20:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar je gaat een homo ook geen poepstamper noemen
da's veel jonguuh!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef JRRY het volgende:
Mijn e-penis spuit elke dag zo'n 200 posts tegenwoordig.
Nee.quote:
HOE IS UT MOGELUKquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar soms ook maar 50 of 100 hoor
Dan werken je iBalls niet snel genoeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Echt wel.
Maar soms ook maar 50 of 100 hoor
darmkanaal-admiraalquote:
Nee. x oneindig en altijd een keer meer dan jijquote:
Kut.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. x oneindig en altijd een keer meer dan jij
Van 12?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik heb geen e-penis. Op het internet ben ik een vrouw
ja hequote:
oei keiharde dissquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee. x oneindig en altijd een keer meer dan jij
I-ginaquote:
Nee 14. Me ping is 37GR67HJ7quote:
Dat loopt toch heul nietquote:
Ohh my hoe ergquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef Taexon het volgende:
[..]
DOOR MIJ IS LEKKER JE DAGELIJKSE POSTCOUNT OMLAAG![]()
Ha
sorrymoest even
Godverquote:
Die kwam vast van de andere kantquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Keutel kees ontmoet een tegenligger
was ping ik ken alleeen P!NKquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee 14. Me ping is 37GR67HJ7
ff adden bbyquote:Op maandag 4 februari 2013 20:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee 14. Me ping is 37GR67HJ7
ja i-Gina klinkt lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat loopt toch heul nietverrekte koekwaus
Ja op zijn Engels uitspreken natuurlijkquote:
no shit sherlockquote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die kwam vast van de andere kant
Jaha tuurlijk iquote:
Dit nummer, deze stemquote:
ja doe ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja op zijn Engels uitspreken natuurlijk
goedzoquote:
't was een grapje, want homo's zijn 'van de andere kant', en een tegenligger komt ook van de andere kant. Daarbij zat er het werkwoord komen inquote:
Nee. Doei.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
't was een grapje, want homo's zijn 'van de andere kant', en een tegenligger komt ook van de andere kant. Daarbij zat er het werkwoord komen in
HET WAS EEN LEUKE GRAP OKE![]()
Vind hem niet zo eigenlijkquote:
Doei?quote:
als je een grap moet uitleggen is hij niet zo geslaagd meestalquote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
't was een grapje, want homo's zijn 'van de andere kant', en een tegenligger komt ook van de andere kant. Daarbij zat er het werkwoord komen in
HET WAS EEN LEUKE GRAP OKE![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als je een grap moet uitleggen is hij niet zo geslaagd meestal
quote:
zal ik doenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:29 schreef Taexon het volgende:
[..]Vertel dat als ik bij je ben maar nog eens
Bitch u gonna get it nowquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nog geen gekloot hier vandaag. Lekkur bezug
wat dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Nou dan zal ik eens echt saai gaan doen
Jaja bepaalde mensen zijn er niet enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
IK BEN HIER HOORquote:Op maandag 4 februari 2013 20:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jaja bepaalde mensen zijn er niet enzo
Dat je je voelt aangesproken zegt veelquote:
komt omdat bazenTTquote:Op maandag 4 februari 2013 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ja sowieso maak ik een foto jeweetquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bowieeeeeeeeeeeeeeeeeeee![]()
Nee hoor je weet, ik verveel jou alleen
Wil je dat niet zeggen over mijquote:Op maandag 4 februari 2013 20:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam released the kraken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |