SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:18 schreef Goddelijker het volgende:
https://dl.dropbox.com/u/(...)8f106c4f-release.zip![]()
![]()
Voor ik de JB wil doorvoeren wil ik eerst even de video's die ik deze week genomen heb opslaan/backuppen/plaatsen op PC (ik ben nu op vakantie en wil dus geen risico lopen datgene kwijt te raken wat ik net geschoten heb)
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???Mai pben rai~!![]()
Gewoon met een kabel aan je PC, en met verkenner de video's kopiėren naar je documenten? De iPhone staat onder camera's in deze computer.quote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef KNAK het volgende:
Voor ik de JB wil doorvoeren wil ik eerst even de video's die ik deze week genomen heb opslaan/backuppen/plaatsen op PC (ik ben nu op vakantie en wil dus geen risico lopen datgene kwijt te raken wat ik net geschoten heb)
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???![]()
DiskAid!quote:Op maandag 4 februari 2013 18:21 schreef KNAK het volgende:
Hoe moet dat? Fotos doe ik via dropbox, hoe doe ik die (bijna 1gb) aan geschoten filmpjes???![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:22 schreef OverRated het volgende:
[..]
Gewoon met een kabel aan je PC, en met verkenner de video's kopiėren naar je documenten? De iPhone staat onder camera's in deze computer.
Klote itunes doet me moeilijk denken
Dank !!Mai pben rai~!![]()
Verbaasde mij er de eerste keer ook over hoe simpel dat eigenlijk was. Had iets anders van Apple verwachtquote:Op maandag 4 februari 2013 18:23 schreef KNAK het volgende:
[..]
Klote itunes doet me moeilijk denken
Dank !!![]()
![]()
Grappig hoe je zelf even op Jailbreak moet drukken
* GeeftJeEnergie voelt zich 1337 h4x0rOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Gebruik NCSettings manquote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef Scorpie het volgende:
SBSettings downloaden luktt rouwens niet, Cydia geeft een 500 errorOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Je kan eventueel .deb files handmatig installerenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:29 schreef Scorpie het volgende:
SBSettings downloaden luktt rouwens niet, Cydia geeft een 500 error
http://www.iphoneleaks.ne(...)-with-ios-6-support/Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Activator gebruik ik zelf. Als het koud is en je hebt handschoenen aan is het kut om die remote aan te klikken. Heb met activator ingesteld dat als ik de bovenste volume knop inhoud, de muziek begint te spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Ronzz het volgende:
Vanaf nu ook NCSettings. Ziet er (veel) strakker uit!
Iemand anders nog handige tweaks?Kan gewoon door m'n broek heen erop drukken met handschoen
Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Nu doe je zo, zometeen ben je me dankbaarquote:
Duurt 'Finding Offsets' ook moeilijk lang bij jullie?Op donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
Dit ging wel heel snel (en simpel) zeg
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
f.luxquote:Op maandag 4 februari 2013 18:30 schreef Ronzz het volgende:
Vanaf nu ook NCSettings. Ziet er (veel) strakker uit!
Iemand anders nog handige tweaks?![]()
![]()
Ik kan echt niks downloaden, krijg overal interval server error of bad gateway bij in Cydia. Fuuuuu.![]()
Niet zo heel gek toch, iedereen zit er nu opquote:Op maandag 4 februari 2013 18:41 schreef Scorpie het volgende:
Ik kan echt niks downloaden, krijg overal interval server error of bad gateway bij in Cydia. Fuuuuu.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: