quote:Vanavond:
- Prem Radhakishun en Sweder van Wijnbergen over de nationalisatie van SNS. Was het debacle te voorkomen?
- De bijna 60-jarige Huub van der Lubbe is al 33 jaar frontman van De Dijk en vond het tijd worden voor een solo-project: 'Simpel Verlangen'
- Giel Beelen houdt zijn carnavalshit van het jaar-verkiezing. Wie wint dit jaar? Stem hier: http://ow.ly/hoWP5
- Muziek is er van Vox Von Braun, tafelheer is Jan Mulder
Jij komt ook van boven de rivier en dan is het niet de bedoeling dat we hier aan meedoen.quote:
Jazeker de carnavalsliedjes van vroeger waren beter en leukerquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef Karina het volgende:
Die oude carnavalsliedjes vond ik nog best leuk eigenlijkWorstjes op mijn borstjes en Zak es effe door.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
Wat een onaantrekkelijke line-up vanavond, echt niets interessants.
Daar lekker over klagen kan ook wel fijn zijn.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
Gewoon een gewaardeerd econoom, niet elitair. Laatst nog bij een soort openbaar interview van hem geweest @ UvA, interessant voor wie van die materie houdt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:28 schreef Specularium het volgende:
Sweder, zal wel zo'n vuige semi-elitaire aap zijn.
Jawel joh, het schijnt dat de tv draait door vanavond ook komt.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:50 schreef Stofje het volgende:
VIquote:Op maandag 4 februari 2013 18:43 schreef Specularium het volgende:
Het blijft op maandag natuurlijk een warmup voor de schijtlolligheid erna.
quote:Op maandag 4 februari 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
Ik ga vanavond na DWDD eerst dat nieuwe programma checken, de nieuwe vrouwelijk DJ
quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Dat lijkt me echt zo'n dom programma.
Mij ook.quote:In Beauty and the Beat zoekt Valerio samen met bekende dj's als Tiësto, Chucky en Ferry Corsten naar talent. Vanaf maandag 4 februari gaan dertien vrouwen met elkaar de strijd aan om de overwinning. Welke vrouwelijke dj draait haar platen het beste en wie valt er buiten de boot, of eigenlijk beat? Onder de kandidaten van Beauty and the Beat bevinden zich onder andere een eeneiige tweeling, een Brabrantse kroegtijger, een stoere lesbienne en een deelneemster van Arab's Got Talent.
Eerste aflevering wil ik altijd even checken. Dom of niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:02 schreef alors het volgende:
[..]Dat lijkt me echt zo'n dom programma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |