Je moet 't zelf weten, mij maakt 't niks uit als je met zo'n bacteriebandje rondloopt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en als die prut op je bandje komt je bandje dus ook
je flikkert je shirt toch ook in de was als ie de prullenbak in is geweest of als je je gehakt er op knoeit?
Het maakt mij ook niet uit en ik blijf ze toch wel dragen, maar de aanname is gewoon fout.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet 't zelf weten, mij maakt 't niks uit als je met zo'n bacteriebandje rondloopt.
Hmm, ik pleur alles wegquote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef friekin_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb bij mij alles op een muur geplakt.
Nog 4quote:
Nee en nee. Totale onzin wat je hier beweert en dat weet je zelf ook wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt mij ook niet uit en ik blijf ze toch wel dragen, maar de aanname is gewoon fout.
Of nee, niet fout, maar het is niets anders dan een leren bandje, of je jas, of een t-shirt.
Ik denk dat deze bandjes vaker gereinigd worden dan menig jas, sjaal, want of shirt.
Daar word ik wel eens moe van, dat gezever. "Eeeew viiiieees!"
Ah. Ik alleen de meest recente. Altijd leuk om bij iemand een bandje te zien. Creeert toch een band(je).quote:
Komt het groene monster al om de hoek kijken?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is die friekin_ toch maar mooi ff naar Pippi Langkous en meneer Nilsson in concert geweest.
Super leuk idd om er mensen mee te zien lopenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef µ het volgende:
[..]
Ah. Ik alleen de meest recente. Altijd leuk om bij iemand een bandje te zien. Creeert toch een band(je).
Ik heb mn zakdoek net in de was gegooid, of bedoelde je dat niet?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Komt het groene monster al om de hoek kijken?
Die bandjes gaan iedere dag in de douche, compleet geschrobt met shampoo en al, warm water en alles. De gele bv is nog stralend geel (itt die van m'n vrienden soms). Je shirt schuurt OOK over je huid. En daar gaat meer zweet in dan op mijn pols.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee en nee. Totale onzin wat je hier beweert en dat weet je zelf ook wel.Die bandjes schuren non-stop over je huid, waar zweet, afvalstoffen, vet en huidschilfers van afkomen.Op welke manier is dat te vergelijken met een t-shirt dat je max. 2 dagen draagt en meer dan een uur in een wastrommel met water van 50 graden laat draaien?
Nogmaals, mij maakt 't niks uit. Maar je moet niet doen alsof die dingen superschoon blijven.
Nee, maar pics!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb mn zakdoek net in de was gegooid, of bedoelde je dat niet?
Die van 2004 is er afgelopen jaar afgescheurd en die van 2006 begint ook aan z'n laatste leven.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Super leuk idd om er mensen mee te zien lopenNa LL13 ga ik m'n LL09 bandje eraf halen, die gaat nu wel wat te veel kapot
Dus eigenlijk is dat bandje schoner dan een t-shirt? Zou je het eens gedurende de komende 3 dagen 5 keer per dag in je mond willen steken en erop willen sabbelen. Pak maar de oudste a.u.b.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die bandjes gaan iedere dag in de douche, compleet geschrobt met shampoo en al, warm water en alles. De gele bv is nog stralend geel (itt die van m'n vrienden soms). Je shirt schuurt OOK over je huid. En daar gaat meer zweet in dan op mijn pols.
Dus nee.
Kijk de lat moet natuurlijk wel hoog gelegd worden hequote:Op maandag 4 februari 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo .... willen jullie de 1000 topic halen tot Lowlands:D?
We moeten nog tot augustus hoor!
O dat durf ik met dat oudste bandje ook gerust hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is dat bandje schoner dan een t-shirt? Zou je het eens gedurende de komende 3 dagen 5 keer per dag in je mond willen steken en erop willen sabbelen. Pak maar de oudste a.u.b.
Bovenstaande zou ik met een t-shirt prima aandurven. Met zo'n smerig bandje van 3 jaar oud zou ik 't nooit van m'n leven doen.
En dat was een verrassing?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef DePele het volgende:
Toen ik mn bandje vorig jaar een beetje probeerde op te rekken, trok ik hem kapot
Lijkt mij een goed target.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:20 schreef indiaantje89 het volgende:
Zo .... willen jullie de 1000 topic halen tot Lowlands:D?
We moeten nog tot augustus hoor!
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dat durf ik met dat oudste bandje ook gerust hoor
Stel je alsjeblieft niet zo enorm aan manquote:
Ik las iets anders. Ipv mond.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik steek mijn vinger ook wel eens in m'n mond en die doucht net zo vaak als m'n bandje. Is zelfs nog ouder
Dat laat ik ff in t middenquote:
Kijk naar jezelf. Wat jij beweert druist werkelijk tegen de meest primaire basisregels van hygiene en microbiologie in.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Stel je alsjeblieft niet zo enorm aan man
Heb je een poets fobiequote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee en nee. Totale onzin wat je hier beweert en dat weet je zelf ook wel.Die bandjes schuren non-stop over je huid, waar zweet, afvalstoffen, vet en huidschilfers van afkomen.Op welke manier is dat te vergelijken met een t-shirt dat je max. 2 dagen draagt en meer dan een uur in een wastrommel met water van 50 graden laat draaien?
Nogmaals, mij maakt 't niks uit. Maar je moet niet doen alsof die dingen superschoon blijven.
Ben ook alweer hitsig door al die vieze praat.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wacht het gaat over dingen oprekken en in mond stoppen, ik luister
Zonder problemen. Sterker nog, als survival-expert heb ik daar juist een voorliefde voor.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Heb je een poets fobie![]()
Durf je wel naar LL dan toe 3 dagen doro de modder en al die stinkende hippie om je heen.
Gaat te fur.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Trouwens, een eckte baas stopt mijn groene monster in zijn mond.
Bullshit. Ik zeg alleen dat het niet erger is dan het gemiddelde andere kledingstuk.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kijk naar jezelf. Wat jij beweert druist werkelijk tegen de meest primaire basisregels van hygiene en microbiologie in.
Maar de hitsigheid is wel gaan liggen.quote:
Je mag hier komen kijken hoe die gele van 2011 er uit ziet hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef AMDB het volgende:
Je kan mij niet wijsmaken dat een bandje van een jaar oud niet vies is. Een maandje á 2 maanden kan best, daarna gaat hij echt af.
Ik heb mijn sjaal en jas over 't algemeen niet direct op mijn huid zitten (37,5 graden), ze worden niet constant vochtig (ideale omstandigheden voor bacterien).quote:Op maandag 4 februari 2013 15:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bullshit. Ik zeg alleen dat het niet erger is dan het gemiddelde andere kledingstuk.
Ik weet niet hoe vaak jij je sjaal, jas, wanten of schoenen wast? Vast niet 1x per dag.
DAT beweer ik. Niet dat er GEEN bacterien inzitten.
Je stelt je gewoonweg aan.
Denk je dat echt? Daar is meer voor nodig na het weekend dat ik gehad heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar de hitsigheid is wel gaan liggen.
Een hoop hipsterbacillen die een te gek festival hebben.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef µ het volgende:
Opzich ben ik wel benieuwd wat je ziet als je zo'n ding onder een microscoop legt.
Attagirl!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Denk je dat echt? Daar is meer voor nodig na het weekend dat ik gehad heb.
'Ik zie de bacterien niet, dus zitten ze er niet' . Please.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je mag hier komen kijken hoe die gele van 2011 er uit ziet hoor![]()
Die is nog stralend geel. En als er toch eentje snel vies zou moeten worden is het die lelijke gele
Ja! Wie gaat op onderzoek uit?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:29 schreef µ het volgende:
Opzich ben ik wel benieuwd wat je ziet als je zo'n ding onder een microscoop legt.
Ik kan 'm hier zo in 't lab onder de microscoop leggen, moet ik wel eerst zo'n vies bandje hebben natuurlijk.quote:
Gaat het over blikjes bier het festival terrein op smokkelen in je mond.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ben ook alweer hitsig door al die vieze praat.
Dat is pas vies als het heineken of schultebrau betreft.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:32 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Gaat het over blikjes bier het festival terrein op smokkelen in je mond.
Kun je dan niet beter zo'n bacterie testje uitvoeren en een dag in je warme ruimte laten staan en kijken hoe erg het uitgegroeid is.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan 'm hier zo in 't lab onder de microscoop leggen, moet ik wel eerst zo'n vies bandje hebben natuurlijk.
O kom OP zeg, wat zit je toch te zeiken man?!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
'Ik zie de bacterien niet, dus zitten ze er niet' . Please.![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo'n zeiksnor schijnt anders ook niet helemaal citroentjesfris te zijn.
Dat ligt eraan wat voor onderzoeksvraag je stelt natuurlijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Kun je dan niet beter zo'n bacterie testje uitvoeren en een dag in je warme ruimte laten staan en kijken hoe erg het uitgegroeid is.
Schijnt een vrij zure lucht af te geven.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo'n zeiksnor schijnt anders ook niet helemaal citroentjesfris te zijn.
Picsquote:Op maandag 4 februari 2013 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Een hoop hipsterbacillen die een te gek festival hebben.
Gaat me niet om zeiken. Gaat me erom dat jij net doet of ik gek ben terwijl het standpunt wat jij probeert te verdedigen indruist tegen de meest fundamentele beginselen in de microbiologie over groei van bacterien. Zeggen dat zo'n ding wel degelijk schoon is heeft om mij te overtuigen dan ook wel wat meer argumentatie nodig dan een simpel: 'een t-shirt/sjaal/jas is ook vies'. Dat is namelijk geen argument m.b.t. dat bandje zelf.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O kom OP zeg, wat zit je toch te zeiken man?!
Dat beweer ik toch helemaal niet, zeiksnor.
Ga nou maar lekker je huidschilfers uit je sjaal verbranden en microscopisch bestuderen of je hem weer om kan, dan is de wereld weer veilig en schoon. Sabbel ik nog wel ff op m'n bandje wat er al jaren omzit. Goed?
En maakt die microscoop ook pics? Welke regio?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik kan 'm hier zo in 't lab onder de microscoop leggen, moet ik wel eerst zo'n vies bandje hebben natuurlijk.
Wel een geinig bandje om op zo'n hete dag naar te luisteren vind ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ah, de smetvrees is gewoon beroepsdeformatie. Zeg dat dan meteen
On another note: Zit ik daar te youtuben op de bandjes die al bekend zijn.... blijkt de stem van Alabama Shakes van een vrouw te zijn. Heb ik echt nooit geweten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 04-02-2013 15:41:47 ]
Ik zeg niet dat ie niet "vies" is, ik zeg dat ie niet vieZER is dan bv... etc.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gaat me niet om zeiken. Gaat me erom dat jij net doet of ik gek ben terwijl het standpunt wat jij probeert te verdedigen indruist tegen de meest fundamentele beginselen in de microbiologie over groei van bacterien. Zeggen dat zo'n ding wel degelijk schoon is heeft om mij te overtuigen dan ook wel wat meer argumentatie nodig dan een simpel: 'een t-shirt/sjaal/jas is ook vies'. Dat is namelijk geen argument m.b.t. dat bandje zelf.
Ook dat is onzin en louter een op aanname gevestigde stelling, maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ie niet "vies" is, ik zeg dat ie niet vieZER is dan bv... etc.
Begrijpend lezen is ook lastig he?
Ik zeg niet dat je gek bent, ik zeg dat je een zeiksnor bent met smetvrees uit beroepsdeformatie. Dat zeg ik. Wederom: Le-zen!
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wel een geinig bandje om op zo'n hete dag naar te luisteren vind ik.Een beetje die.... shit naam kwijt.... van vorig jaar. Die stond op de Lima. Werd verrassing van het festival genoemd. Dinges, met die negerin, met die soul en zo. Die!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Fuck, waarom kom ik e rnou niet op.... hele vreemde naam was het).L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
ja. Diequote:
Ik heb ze vorig jaar op werchter al gezien, net ma flodder op het podium, maar er komt wel een flinke bak geluid uit haar.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:40 schreef Ang3l het volgende:
Ah, de smetvrees is gewoon beroepsdeformatie. Zeg dat dan meteen
On another note: Zit ik daar te youtuben op de bandjes die al bekend zijn.... blijkt de stem van Alabama Shakes van een vrouw te zijn. Heb ik echt nooit geweten
Ik ken eigenlijk maar 1 nummer en dat wilde ik weer ff horen... en pas toen zag ik dat het een vrouw was. Qua stem heb ik altijd gedacht een man (op de radio). Ik vind t wel oke klinken. Zo eentje van "Als er niks anders staat is het wel leuk om f fte kijken in een zonnetje".quote:Op maandag 4 februari 2013 15:44 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik heb ze vorig jaar op werchter al gezien, net ma flodder op het podium, maar er komt wel een flinke bak geluid uit haar.
zie 'm één der deze dagen dus geef maar doorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:31 schreef friekin_ het volgende:
Wie gaat rapid razor bob deze tip geven?
Die nu alweer uit elkaar zijnquote:
Stel ook een Lowlands-kaartjesmarktplaats voor waar je je kaartjes kan verkopen en kopen voor aanschafprijsquote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
zie 'm één der deze dagen dus geef maar door
Voor het LLowlab: meten van bacterien op oude lowlands bandjes. Met pics. En een groot artikel in daily paradise! Groentes aan Bente. Toch? Hij is verantwoordelijk voor rrb?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:54 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
zie 'm één der deze dagen dus geef maar door
En een ticket voor de bedenker van het idee om een bandje onder een microscoop te leggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Voor het LLowlab: meten van bacterien op oude lowlands bandjes. Met pics. En een groot artikel in daily paradise! Groentes aan Bente. Toch? Hij is verantwoordelijk voor rrb?
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Side-onderzoek: bacteriën op gerechten van de Surinamer.
Ik ging er zonder verwachtingen naar toem de enigste bui van dat weekend kwam eraan en dat optreden was in een tent.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk maar 1 nummer en dat wilde ik weer ff horen... en pas toen zag ik dat het een vrouw was. Qua stem heb ik altijd gedacht een man (op de radio). Ik vind t wel oke klinken. Zo eentje van "Als er niks anders staat is het wel leuk om f fte kijken in een zonnetje".
.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ging niet dood aan de Moksi Metti, vond hem wel lekker. maar dat is vast omdat ik immuun ben vanwege die "smerige" bandjesquote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Slecht nieuws! Afgelopen weekeind is een trailer gestolen met daarin onderdelen van één van de backstage tenten van Lowlands (The Barn). Het kenteken van de trailer is OH-02-49.
Heb je deze trailer gezien of vermoed je dat je staal of andere onderdelen krijgt aangeboden? Laat het svp weten en stuur een mail naar info@lowlands.nl. Degene met de gouden tip mag met drie vrienden naar Lowlands.
Meer info en een uitgebreide omschrijving van de trailer en The Barn vind je hier: http://www.zinformatie.nl/
Dan stem ik ook voor de jaarlijkes alcohol in bier test om toch te bewijzen dat festival bier op LL niet geschonken wordt.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Vorig jaar stonden ze ook op Indian Summer.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:58 schreef AMDB het volgende:
Oh en gelijk even vragen waar we die pannenkoeken de rest van het jaar kunnen kopen.
EUHJ! Die is wel van Amaro ja!quote:
Ik vorig jaar 2xquote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef AMDB het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik heb nog nooit bij de Surinamer gegeten
Ik at elke dag bij de Surinamer dus dat is wel ff billenknijpen voor mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is niet erg. Ik heb het een keer gedaan en nooit meer. Dan kom je erachter dat ze bij de EHBO een dixie wc hebben. Bah. Sate ole ole.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:04 schreef AMDB het volgende:
Zal ik jullie een geheimpje vertellen? Ik heb nog nooit bij de Surinamer gegeten
Dat is toch ook geen festival bier? Ik werd er anders redelijk snel bezopen van, zeker in combinatie met die zon.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan stem ik ook voor de jaarlijkes alcohol in bier test om toch te bewijzen dat festival bier op LL niet geschonken wordt.
Nog nooit een pannenkoek en nooit Nols Grill.quote:
Je bent me nog steeds dankbaar?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nog nooit een pannenkoek en nooit Nols Grill.
En vorig jaar pas mijn eerste 'tosti'
Slooft ons Josientje zich daar ZO voor uit, voor die tosti'squote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
YEAH BABY YEAH! nomnomnomquote:
Ken je die hot sanwiches?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Lekkkaaahquote:Op maandag 4 februari 2013 16:08 schreef friekin_ het volgende:
Ik 40 la place tostis. Of het komt iig in de buurt.
Als ze dat gelijk hadden gezegd, had ik natuurlijk al veeeel eerder..quote:
Ik doe niet aan een Engels begrip voor een tosti.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als ze dat gelijk hadden gezegd, had ik natuurlijk al veeeel eerder..
Ik snak ook ineens naar een tosti geitenkaas en dadelsquote:
Die waren idd niet zo bijzondeer neequote:Op maandag 4 februari 2013 16:11 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn culinaire dieptepunt was de Indian Curry naast de Grolsch. Voor 3 muntjes zo'n klein kutbakje...
De man met de baard en de tuinslang bij vantland.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef AMDB het volgende:
Ik vind de pannenkoeken stiekem ook echt te duur![]()
Wat altijd geniaal is is andijviestamppot bij VantlandMet 35 graden
twitter:BenteBollmann twitterde op maandag 04-02-2013 om 16:02:51Trailer gestolen met backstagetent (The Barn) Lowlands. Kenteken OH-02-49. Gouden tip mag met 3 vrienden naar #LL13 Please RT” reageer retweet
Niet als avondeten, maar als snack midden in de nacht is het geweldig.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef µ het volgende:
Pizza is niet lekker. Of ben ik de enige die dat vindt?
Ik heb 1x bij die kiptoko wat besteld. Nog nooit zulke droge kip gevreten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:12 schreef AMDB het volgende:
Oh en die tent waar ze boerderijkip oid verkochten, ben de naam kwijt
Een Swirl om half 5 na een nachtje Techno.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet als avondeten, maar als snack midden in de nacht is het geweldig.
Vond 't niets.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Niet als avondeten, maar als snack midden in de nacht is het geweldig.
Dat zal The View wel weer geweest zijn. Die jatten altijd wat van LL.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:14 schreef ondeugend het volgende:
twitter:BenteBollmann twitterde op maandag 04-02-2013 om 16:02:51Trailer gestolen met backstagetent (The Barn) Lowlands. Kenteken OH-02-49. Gouden tip mag met 3 vrienden naar #LL13 Please RT” reageer retweet
Twee jaar geleden stond er bij de 24 uurs tent een vette hap kar. Broodje kaassoufle satesaus om half vier snachts!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Een Swirl om half 5 na een nachtje Techno.
Ja, maar toch niet na een nachtje in de Bravo hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Twee jaar geleden stond er bij de 24 uurs tent een vette hap kar. Broodje kaassoufle satesaus om half vier snachts!
Het ijsje of het drankje?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Vorig jaar heb ik vooral Raketjes op
Jonge, altijd na bier.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, maar toch niet na een nachtje in de Bravo hoor.
Wat een ballen heb jij toch. Gewoon een jaar later gelijk weer aan de saté(saus).quote:Op maandag 4 februari 2013 16:16 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Twee jaar geleden stond er bij de 24 uurs tent een vette hap kar. Broodje kaassoufle satesaus om half vier snachts!
Ja, was geen surinamer. En yolo.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat een ballen heb jij toch. Gewoon een jaar later gelijk weer aan de saté(saus).
Klopt de 192 nachten wel of zijn het er stiekem omdat we op donderdag al komen maar 191.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:10 schreef µ het volgende:
Godver WAAROM moeten we nog 192 nachten wachten?
Ik ontbijt altijd met knäckebröd met leverpastei, en bier uiteraard.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
kaasbroodje + pakje melk bij de Hema ben altijd als eerst wakker van de groep. Dus ga ik op me gemak daar mijn ontbijtje opeten.
Welke pizza, de fabriekzooi idd niet, maar er staat ook een hand gebakken ding, daar moet je alleen soms heel lang wachten.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:13 schreef µ het volgende:
Pizza is niet lekker. Of ben ik de enige die dat vindt?
Overal liepen zequote:Op maandag 4 februari 2013 16:17 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ijs, twee ijsjes voor 1 muntje voor de Echo vorig jaar
Hij telt af naar de vrijdag (00:00).quote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Klopt de 192 nachten wel of zijn het er stiekem omdat we op donderdag al komen maar 191.
Ik neem m'n ontbijt meestal 's avonds als ik richting tent slinger al mee, en dan kan ik 's ochtends een rij ontwijken en lekker lui vanut m'n bedje ontbijtenquote:Op maandag 4 februari 2013 16:21 schreef indiaantje89 het volgende:
En iedere ochtend een kaasbroodje + pakje melk bij de Hemaben altijd als eerst wakker van de groep. Dus ga ik op me gemak daar mijn ontbijtje opeten.
Crackers met smeerkaasquote:Op maandag 4 februari 2013 16:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ontbijt altijd met knäckebröd met leverpastei, en bier uiteraard.
Ben je waanzinnig geworden? Hopelijk is het 22 graden en droog met wat wolkjes op zijn tijd.quote:
NY pizza ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:23 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Welke pizza, de fabriekzooi idd niet, maar er staat ook een hand gebakken ding, daar moet je alleen soms heel lang wachten.
Ik haal het ook altijd door elkaar, honger en trek.quote:
Moah. Het weer beviel me wel. En gratis waterquote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ben je waanzinnig geworden? Hopelijk is het 22 graden en droog met wat wolkjes op zijn tijd.
Bij de videotheek keken ze me ook gek aan toen ik om Star Honger vroeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zo heb ik heel wat seks misgelopen omdat ik eerst iets moest uithongeren.
Dan spoor je imo echt niet. Overdag gewoon echt veel en veel te warm om lekker vrijuit te kunnen rondlopen en flink aan het bier te gaan.. En water was al jaren gratis.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:28 schreef µ het volgende:
[..]
Moah. Het weer beviel me wel. En gratis water.
Had er geen last van in ieder gevalquote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan spoor je imo echt niet. Overdag gewoon echt veel en veel te warm om lekker vrijuit te kunnen rondlopen en flink aan het bier te gaan.. En water was al jaren gratis.
Er is vast een film met een titel die in de buurt komt van de Hongerige Ster hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 16:29 schreef µ het volgende:
[..]
Bij de videotheek keken ze me ook gek aan toen ik om Star Honger vroeg.
Ik vond het vorig jaar ook wel iets hebben, die hitte. Gewoon genoeg water drinken overdag. En we hebben de hele tijd met waterpistolen rondgelopen om elkaar nat te kwakken. Mensne vroegen er vaak om bij concerten. Het had wel watquote:Op maandag 4 februari 2013 16:30 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dan spoor je imo echt niet. Overdag gewoon echt veel en veel te warm om lekker vrijuit te kunnen rondlopen en flink aan het bier te gaan.. En water was al jaren gratis.
Gaan we weer.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er is vast een film met een titel die in de buurt komt van de Hongerige Ster hoor
Ik ook volgens mij. Na een uur op het festivalterrein naar m'n tent gegaan, luchtbed naar buiten gesleept en half ijlend geslapen voor een uur ofzo. Nog beroerder wakker geworden, maar na een douche voelde ik me gelukkig weer redelijk.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar had ik op zondag gewoon een zonnesteek, denk ik.
Ik zeg NIETS meer!quote:
Je gaat de rest allemaal PM'en met suggestieve opmerkingen? Dat is wellicht ook een beetje eng.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg NIETS meer!
Nou ja da's niet waar. Maar ik ga mijn suggestieve opmerkingen uit je blikveld proberen te houden. Freak!
Laatste keer dat ik er was was het nog aardbeiquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zeg NIETS meer!
Nou ja da's niet waar. Maar ik ga mijn suggestieve opmerkingen uit je blikveld proberen te houden. Freak!
Entrapment!!!!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zullen Butthole Surfers en/of Starsailor nog komen dit jaar?
Lust ik niet, dus ik vraag kan je wat meer van de andere soorten erin doen, dat was niet mogelijk.quote:
Depeche mode als suprise act toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zullen Butthole Surfers en/of Starsailor nog komen dit jaar?
Preciesquote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het vorig jaar ook wel iets hebben, die hitte. Gewoon genoeg water drinken overdag. En we hebben de hele tijd met waterpistolen rondgelopen om elkaar nat te kwakken. Mensne vroegen er vaak om bij concerten. Het had wel wat
Maar ideaal is een paar graden minder warm.
Shakiraquote:Op maandag 4 februari 2013 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vorig jaar had ik op zondag gewoon een zonnesteek, denk ik.
5 seconden bij Benga blijven staan, maar wel een meet and greet met Enter Shakira
Aardbeien en ananasquote:Op maandag 4 februari 2013 16:33 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dat is juist het lekkerste met 30 graden!
Preciesquote:Op maandag 4 februari 2013 16:35 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik er was was het nog aardbei
Nee, nee, te duur!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Lust ik niet, dus ik vraag kan je wat meer van de andere soorten erin doen, dat was niet mogelijk.
Geen PM gehad?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:40 schreef The_Voice_Within het volgende:
Pff, heb me rot gezocht naar dit topic, maar uiteindelijk toch gevonden! En ik kan met trots melden dat ik er in 2013 ook weer bij ben voor de 4de keer!
Ze zijn immer gefaald volgens mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef kapiteintje het volgende:
Zijn er ooit al eens Fok!-meets op LL geweest?
Ik denk dat veel van die posts komen doordat het kaartjes kopen toen veel langer duurdequote:Op maandag 4 februari 2013 19:58 schreef µ het volgende:
We zitten nu trouwens op 15.5% van het totale aantal posts van vorig jaar. We lopen ongeveer 940 posts achter op vorig jaar rond deze tijd.
Klopt. Kaartjes kopen was toen volgens mij een topic of 5, nu 2 ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van die posts komen doordat het kaartjes kopen toen veel langer duurde
Klacht!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:01 schreef AMDB het volgende:
De kaartverkoop was lang niet frustrerend genoeg om veel topics te hebben
Elk jaar neem ik me voor, om een kijkje te gaan nemen, maar nog nooit van gekomenquote:
Meestal ben ik rond die tijd al te dronken om überhaupt ook maar iets te doen nogquote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Elk jaar neem ik me voor, om een kijkje te gaan nemen, maar nog nooit van gekomen
RRB leest hier ook meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef AMDB het volgende:
Klagen is leuk.
D_A spreek RRB even aan op het verneuken van onze frustratie voorpret.
Ik vergeet ze altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 20:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het laat zich ook wel raden waarom.
Sorry.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:04 schreef AMDB het volgende:
Dit topic is wel goed scriptie ontwijkend gedrag.
How does that work?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:05 schreef kapiteintje het volgende:
Zou er dit jaar weer een ghettoblaster party zijn op de camping? Vond dat wel geinig.
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de mogelijke overdracht van bacterien van polsbandjes.quote:
1 persoon met mobiele zender die de DJ van dienst is en op een frequentie uitzendt die men met ghettoblasters op batterijen kan ontvangen. Vorig jaar met een stuk of 10 ghettoblasters leuk feestje gehad op de camping hoor.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens gehad over de mogelijke overdracht van bacterien van polsbandjes.
Ah, FM. Ik vroeg het mij al af. Lachenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
1 persoon met mobiele zender die de DJ van dienst is en op een frequentie uitzendt die men met ghettoblasters op batterijen kan ontvangen. Vorig jaar met een stuk of 10 ghettoblasters leuk feestje gehad op de camping hoor.
Ja was geinig man. Was op de eerste campingnacht als ik 't me goed herinner. Gelijk goed begonnen dat festival.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:12 schreef µ het volgende:
[..]
Ah, FM. Ik vroeg het mij al af. Lachen.
Donderdagavond als ik het goed heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef JaimyLee het volgende:
Welke dag/tijd/plek is zo'n FOK! meeting op Lowlands meestal gepland?
Dat is nog wel iets dat ik kan halen, mocht er weer iets geprobeerd worden dit jaarquote:
De meet wordt pas gepland als LWL opengaatquote:Op maandag 4 februari 2013 20:21 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat is nog wel iets dat ik kan halen, mocht er weer iets geprobeerd worden dit jaar
Ik ben onverstandig vroeg gaan slapen. En daarmee bedoel ik dat ik om 1 uur te dronken was om nog iets te kunnen doenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja was geinig man. Was op de eerste campingnacht als ik 't me goed herinner. Gelijk goed begonnen dat festival.Sowieso vrienden die de eerste nacht al 'verstandig' vroeg gaan slapen. Kom op zeg.
Oordoppen in en gaanquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik ben onverstandig vroeg gaan slapen. En daarmee bedoel ik dat ik om 1 uur te dronken was om nog iets te kunnen doen
Die met dat LEDje?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:24 schreef AMDB het volgende:
Welke FOK!kers hebben het bordje ook alweer? Heb er 2 jaar geleden nog wel naar gezocht, maar niet gevonden.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef µ het volgende:
[..]
De meet wordt pas gepland als LWL opengaat.
Misschien post-ie ook wel meequote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan zal ik maar beter op mijn taalgebruik gaan letten.
Zou wel lachen zijn, dat je er bij de ingang uitgepikt wordt en teruggestuurd.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef friekin_ het volgende:
zal ik maar beter op mijn taalgebruik gaan
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat is alweer 7 jaar geleden ofzo.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze was nog daarna:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:18 schreef JaimyLee het volgende:
Welke dag/tijd/plek is zo'n FOK! meeting op Lowlands meestal gepland?
En ben je er dit jaar weer?quote:Op maandag 4 februari 2013 20:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Die met dat LEDje hahahhaa dat was 2006 toch? Ik ben er toen met dat bord vandoor gegaan met een vriend van me samen op donderdagnacht.
Zeker weten.quote:
You basterd!quote:Op maandag 4 februari 2013 20:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Nou jah, ik had ni
[..]
Zeker weten.
Ik zat bovenop de schouders van een vriend van me en iemand gaf me dat bordje en zei tegen me "Ja jij zit hoog, dan zien ze het misschien beter" en vervolgens ging die gast waar ik bij op de schouders zat er vandoor. Ik geloof dat we halverwege camping 3 pas werden ingehaald. Good fun.
Als hij ook nog steeds eerder dichtgaat dan zitten we over een paar jaar zonder LWLquote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok op 25 juni.
LWL gaat steeds later open.
Blijven zeuren in FB...quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als hij ook nog steeds eerder dichtgaat dan zitten we over een paar jaar zonder LWL
" Friekin_? Je praat teveel over porno, wegwezen!"quote:Op maandag 4 februari 2013 20:26 schreef AMDB het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn, dat je er bij de ingang uitgepikt wordt en teruggestuurd.
Dat dan blijkt dat Mojo is opgekocht door de EO en dat ze ons stiekem naar een EO Jongerendag lokkenquote:Op maandag 4 februari 2013 20:43 schreef friekin_ het volgende:
[..]
" Friekin_? Je praat teveel over porno, wegwezen!"
Al die stats van jou.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:40 schreef µ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik gok op 25 juni.
LWL gaat steeds later open.
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dan blijkt dat Mojo is opgekocht door de EO en dat ze ons stiekem naar een EO Jongerendag lokkenLowlands Zingt zal nooit meer hetzelfde zijn.
Over nachtmerries gesproken :/quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat dan blijkt dat Mojo is opgekocht door de EO en dat ze ons stiekem naar een EO Jongerendag lokkenLowlands Zingt zal nooit meer hetzelfde zijn.
forum.fok.nl/forum/168quote:Op maandag 4 februari 2013 20:41 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als hij ook nog steeds eerder dichtgaat dan zitten we over een paar jaar zonder LWL
Special act: LA the Voices.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Staat bij mij geen reactie vak onderaan de paginaquote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
forum.fok.nl/forum/168
Je kan volgens mij nog gewoon posten hoor
Damn iddquote:Op maandag 4 februari 2013 20:49 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Staat bij mij geen reactie vak onderaan de pagina
Fora gaan dicht. Echt dicht. Vroeger niet trouwens, toen kon je soms nog in jaren oude fora reageren.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
forum.fok.nl/forum/168
Je kan volgens mij nog gewoon posten hoor
quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je kunt rond pasen in 013 gaan oefenen dan meezingen met jesus christ superstar.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:44 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ook niet indirect gewenst.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien niet direct gewenst, maar de Fall Out Boy reünie staan op Reading & Leeds en kunnen dus ook Lowlands aan doen.
+ Biffy Clyro. Die hebben een paar jaar terug nog een last minute invalgig op Lowlands gespeeld toen Klaxons niet kon. Misschien doen ze de polder weer aan.quote:
Reünie? Heb nog niet eens kunnen vieren dat ze gestopt zijn, want dat wist ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien niet direct gewenst, maar de Fall Out Boy reünie staan op Reading & Leeds en kunnen dus ook Lowlands aan doen.
Als dat zou kunnen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
+ Biffy Clyro. Die hebben een paar jaar terug nog een last minute invalgig op Lowlands gespeeld toen Klaxons niet kon. Misschien doen ze de polder weer aan.
Lekker realistisch.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:22 schreef mr-green het volgende:
Wat zijn nou echt Headliners die jij graag wil zien op Lowlands?
Ik begin: Muse of The Killers
quote:
Ben ik met je eens. Alpha kom ik amper.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:25 schreef friekin_ het volgende:
Ik doe niet aan headliners. Maar Bjork. En als ik dan toch het onmogelijke mag vragen: Timbaland ofzo. Lekker dansen.
niet vs bijna nietquote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Dat verschilt toch per jaar? Ik heb jaren gehad dat ik niet bij de Alpha weg ben geweest maar ook dat ik er bijna niet geweest ben.
Dit rijtje inderaadquote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Editors, Arcade Fire & Blur teken ik voor.
Verdomme, ben ik het weer met je eens. Kappen.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Burial is helaas geen headliner. Maar dan ook boards of canada.
een headliner is toch wel voor vele het muzikale hoogtepunt van de dag. Ongeacht je aangenaam bent verrast door een ander bandje. Dat kan gebeurenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:27 schreef µ het volgende:
Maar laat ze maar wat meer geld aan de 'long tail' uitgeven dan headliners wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |