In mijn eerste jaar zat aan de 1ne kant een C1000 en aan de andere een appie, maar toen werd de C1000 ook appie en hadden we geen keus, maar euroshopper energy is voor die eckte eckte scholierenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat er alleen een c1000 in de buurt van de school zit
ja daarom is c1000 kutquote:Op maandag 4 februari 2013 12:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar zat aan de 1ne kant een C1000 en aan de andere een appie, maar toen werd de C1000 ook appie en hadden we geen keus, maar euroshopper energy is voor die eckte eckte scholieren
Ik voel mij altijd weer een gelukkige scholier wanneer ik voor school een blikje euroshopper haal bij de appie hier in het winkelcentrumquote:
ja toggquote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd weer een gelukkige scholier wanneer ik voor school een blikje euroshopper haal bij de appie hier in het winkelcentrum![]()
Sigquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet, credits gaan naar mij
Dat is altijd zoo lulligquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef msacras het volgende:
Nederlands mevrouw lerares (aka dom wijf) is m'n SE kwijt geraakt, maar ze weet wel zeker dat ik een 3,6 heb. Klinkt aannemelijk. Goed bezig. Maar dan niet.
Je bent zo grappigquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Noem je gaygay nou een teringsite?
leraren die toetsen kwijtrakenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef msacras het volgende:
Nederlands mevrouw lerares (aka dom wijf) is m'n SE kwijt geraakt, maar ze weet wel zeker dat ik een 3,6 heb. Klinkt aannemelijk. Goed bezig. Maar dan niet.
Altijd mooi als dat gebeurde, wij kregen dan automatisch een 10.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leraren die toetsen kwijtraken
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ellen overleefd weer een topic
Wij een 1 want dan was er automatisch nietquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Altijd mooi als dat gebeurde, wij kregen dan automatisch een 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |