In mijn eerste jaar zat aan de 1ne kant een C1000 en aan de andere een appie, maar toen werd de C1000 ook appie en hadden we geen keus, maar euroshopper energy is voor die eckte eckte scholierenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja beetje jammer dat er alleen een c1000 in de buurt van de school zit
ja daarom is c1000 kutquote:Op maandag 4 februari 2013 12:49 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
In mijn eerste jaar zat aan de 1ne kant een C1000 en aan de andere een appie, maar toen werd de C1000 ook appie en hadden we geen keus, maar euroshopper energy is voor die eckte eckte scholieren
Ik voel mij altijd weer een gelukkige scholier wanneer ik voor school een blikje euroshopper haal bij de appie hier in het winkelcentrumquote:
ja toggquote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik voel mij altijd weer een gelukkige scholier wanneer ik voor school een blikje euroshopper haal bij de appie hier in het winkelcentrum![]()
Sigquote:Op maandag 4 februari 2013 12:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik weet, credits gaan naar mij
Dat is altijd zoo lulligquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef msacras het volgende:
Nederlands mevrouw lerares (aka dom wijf) is m'n SE kwijt geraakt, maar ze weet wel zeker dat ik een 3,6 heb. Klinkt aannemelijk. Goed bezig. Maar dan niet.
Je bent zo grappigquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Noem je gaygay nou een teringsite?
leraren die toetsen kwijtrakenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef msacras het volgende:
Nederlands mevrouw lerares (aka dom wijf) is m'n SE kwijt geraakt, maar ze weet wel zeker dat ik een 3,6 heb. Klinkt aannemelijk. Goed bezig. Maar dan niet.
Altijd mooi als dat gebeurde, wij kregen dan automatisch een 10.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leraren die toetsen kwijtraken
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ellen overleefd weer een topic
Wij een 1 want dan was er automatisch nietquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Chocoprince het volgende:
[..]
Altijd mooi als dat gebeurde, wij kregen dan automatisch een 10.
Nee hoor, in 2 kikken ben je waar je wilt zijn. En de muziek is redelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef Fok-it het volgende:
Wat een verschrikkelijke teringsite Gaygay
Dat mag niet..quote:Op maandag 4 februari 2013 12:57 schreef msacras het volgende:
Hij sluit hem steeds automatisch afquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nee hoor, in 2 kikken ben je waar je wilt zijn. En de muziek is redelijk
Daar hebben leraren schijt aan, ze gaan er van uit dat je je bek toch niet open trekt. Punt is, meeste mensen doen dat niet.quote:
Jawel.quote:
Per genre kan je erin gaan, bij mij doet ie gewoon normaal, maar som moet je wachten tot de volgende ronde wat gaat er mis bij je dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij sluit hem steeds automatisch afKan je geen FOK! groep maken ofzo?
Kon geen username maken, maar nu doet hij het wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Per genre kan je erin gaan, bij mij doet ie gewoon normaal, maar som moet je wachten tot de volgende ronde wat gaat er mis bij je dan?
Ik zou in opstand komenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar hebben leraren schijt aan, ze gaan er van uit dat je je bek toch niet open trekt. Punt is, meeste mensen doen dat niet.
Gwn je fok naam, welk genre ben je?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kon geen username maken, maar nu doet hij het wel.
ohja thanks voor de reminderquote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ellen overleefd weer een topic
hitsquote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Gwn je fok naam, welk genre ben je?
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ohja thanks voor de reminder
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
?quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:10 schreef Ga.aguyim het volgende:
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Ja allemaal muziek-nerdjes manquote:
Rock > hits dan win je sowiesoquote:
Benno Lquote:Op maandag 4 februari 2013 13:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik vind zo'n eerste letter van je achternaam altijd zo crimineel klinken![]()
Robbert B, Micheal T Enz enz
ik had 'mquote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
gaygay nothing else matters niet kennen
slechte zaakquote:Op maandag 4 februari 2013 13:13 schreef Fok-it het volgende:
gaygay nothing else matters niet kennen
ja had ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 13:16 schreef Fok-it het volgende:
wtf dat was celine dion, rekent hij niet goed
Zet dan op zijn minst iets nuttigs in de OP als je op Ellen gaat hatenquote:
ik zoek wel watquote:Op maandag 4 februari 2013 13:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zet dan op zijn minst iets nuttigs in de OP als je op Ellen gaat haten
Zeker. Jammer dat het maar voor 20 minuten isquote:
dat is dan wel weer jammer jaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker. Jammer dat het maar voor 20 minuten is
Zo is het levenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat is dan wel weer jammer ja
karmaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://tweakers.net/gallery/121902
Ff ander genre doen zo?quote:
Ahaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:32 schreef hamerhaaitje het volgende:
Een spelletje geloof ik, jammer want ik zit momenteel in de les
is goedquote:
ik ga hem voor 2de keer beatenquote:
quote:
oh ik zit al bij rockquote:
Echt hèquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is altijd zoo lulligEn dan onder het mom: Ja ik kan er niks aan doen maar je zult hem toch over moeten maken
oke danquote:Op maandag 4 februari 2013 13:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh ik zit al bij rocktrage kut site ook
Brownie kom op
Noohquote:Op maandag 4 februari 2013 13:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
sarcasM je stond vanochtend bij mij wie te volgen lijstje op twitter
ik zit nu weer bij indie rokcquote:
Jammer wilde haar net gaan stalkenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:36 schreef hamerhaaitje het volgende:
Volledige achternaam zeg ik niet.
Waar ben jequote:Op maandag 4 februari 2013 13:37 schreef Fok-it het volgende:
dat is flauw ik wildeo p jou wachten, krijg ik punt aftrekgodver
Je hebt haar op twitter grappemakerquote:Op maandag 4 februari 2013 13:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Jammer wilde haar net gaan stalken
ohja srryquote:Op maandag 4 februari 2013 13:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je hebt haar op twitter grappemaker
indie rock?quote:
heirnaa oke?quote:Op maandag 4 februari 2013 13:38 schreef Fok-it het volgende:
ik weet hier niks van manbeter rock gewoon
Dat blijkt maar jaquote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jullie zijn dan ook geen hipsters
Indiequote:Op maandag 4 februari 2013 13:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat blijkt maar jakut indie, echte rock is veel beter
Ja is goed ben nu rockquote:Op maandag 4 februari 2013 13:42 schreef Fok-it het volgende:
Ja dag Gaygaykom we gaan naar rock
kut muziek
Lichtquote:
Same! Mijn favoriete seizoenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Licht
Ik kan niet wachten tot de lente
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistentequote:Op maandag 4 februari 2013 13:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Licht
Ik kan niet wachten tot de lente
Mooie tandjesquote:Op maandag 4 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Gadver de 18e weer naar dat wijf toe
assistente van mijn tandarts is oudquote:Op maandag 4 februari 2013 13:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het is altijd lente in de ogen van de tandartsassistente
Gadver de 18e weer naar dat wijf toe
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:46 schreef Ga.aguyim het volgende:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kut titel is tering lang
Mijn tandarts is een kleine zeurchinees en die assistente een chagrijnig wijf die ruw doet met dat waterquote:Op maandag 4 februari 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
assistente van mijn tandarts is oud
Assistente van mijn tandarts is een stomme Poolse Hoerquote:Op maandag 4 februari 2013 13:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
assistente van mijn tandarts is oud
Werkzequote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
Het is hier niet te volgen met Fok-it en G.aguyim
Anyway, ik ga weer aan het werk
LAterquote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
werksequote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Stuart het volgende:
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Mijn tandarts is een kleine zeurchinees en die assistente een chagrijnig wijf die ruw doet met dat water
Dafuqquote:Op maandag 4 februari 2013 13:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ze duwt die slang tenmet achterin mijn keel ja
Have funquote:Op maandag 4 februari 2013 13:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
WerkzeZijn gewoon spelletje aan het spelen joh
Thanksquote:
ja en ze verdoven niet goed en toen ze boorde deed het pijn en ik zei dat en ze ging gewoon door, tokkiewijfquote:
Cheers, byequote:
Ja dankje mopquote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks
Jij succes vanmiddag op je werk!
Mijn tandarts prikte fout laatst verkeerd. Die voelde ikquote:Op maandag 4 februari 2013 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en ze verdoven niet goed en toen ze boorde deed het pijn en ik zei dat en ze ging gewoon door, tokkiewijf
tandartsenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn tandarts prikte fout laatst verkeerd. Die voelde ik
Waarom zou je dat als beroep kiezenquote:
ja is goedquote:
ik zie je nietquote:
Ik kan al meedoen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 14:00 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
nee je meot wachten die hits game begint zo
Zodat je mensen kan pijnigen en geld uit hun portemonnee kan laten verdwijnenquote:Op maandag 4 februari 2013 13:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Waarom zou je dat als beroep kiezen
Zieke mensenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zodat je mensen kan pijnigen en geld uit hun portemonnee kan laten verdwijnen
Die had ik goed gapquote:
quote:
ja blijf hier maar gewoon.quote:
schattig jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:15 schreef Fok-it het volgende:
ah bruno mars kent gaygay wel, wat lief
kom maar even op ademquote:
En daarna niet meer?quote:
genaamd?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
Jawel maar daarna zit ik in de bus naar mijn mooie dorpje
Ik ookquote:
johquote:
oke, kom daarquote:Op maandag 4 februari 2013 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
johdoe anders gewoon alle genres bij elkaar
Das andere kant van Utrecht toch?quote:
Nooit geweestquote:Op maandag 4 februari 2013 14:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, is aan de andere kant inderdaad
Wat wil je hiermee insinueren?quote:
Dat als je geen bier lust of geen alcohol drinkt dat je ook een glaasje limo ofzo kan komen drinkenquote:
ranja met een rietje.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat als je geen bier lust of geen alcohol drinkt dat je ook een glaasje limo ofzo kan komen drinken
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom verdedig ik me hierom![]()
weet wie het zegt
Tofquote:Op maandag 4 februari 2013 14:41 schreef promisionxexposed het volgende:
HH hoe was het eigenlijk bij roald?
Wat heb je gedaan?quote:
thuis of op terrasje ofzo?quote:
nee, waar zie je me voor aan?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
Had je een bepaald antwoord verwacht?
Nou die Pi'squote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee, waar zie je me voor aan?
Weer?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:44 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Thuis, met nog een vriend van hem. was gezellig enzo en ik heb roald weer kunnen spreken enzo
Ik dacht dat jij normaal altijd alleen hiphop luisterdequote:Op maandag 4 februari 2013 14:45 schreef Ga.aguyim het volgende:
heb r niet zo heel veel goed hoor
[ afbeelding ]
ik vind deze ook vrij sarcastisch en ik was blij dus gebruik ik een blije PIquote:
rapquote:Op maandag 4 februari 2013 14:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij normaal altijd alleen hiphop luisterde
en roddelen over FOK! natuurlijk.quote:
Hij mag mij niet dus dat zal best aannemelijk zijn jaquote:
Hallelujahquote:
Je naam is 1x voorbij gekomenquote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij mag mij niet dus dat zal best aannemelijk zijn ja
[..]
Hallelujah
nu ben ik nieuwsgierigquote:Op maandag 4 februari 2013 14:48 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je naam is 1x voorbij gekomen
gohquote:Op maandag 4 februari 2013 14:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij mag mij niet dus dat zal best aannemelijk zijn ja
[..]
Hallelujah
Je mag het wel zeggen als hij me een klootzak vond hoorquote:
jepquote:Op maandag 4 februari 2013 14:55 schreef Fok-it het volgende:
Zou je lachen, zou je huilen, zou je zeggen dat ik een klootzak ben..
zoiets, maarja ik kan niet voor hem praten en ik voel me er niet helemaal eerlijk bij als ik in alle glorie ga vertellen waarover ik met hem heb gepraatquote:Op maandag 4 februari 2013 14:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag het wel zeggen als hij me een klootzak vond hoor
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
zoiets, maarja ik kan niet voor hem praten en ik voel me er niet helemaal eerlijk bij als ik in alle glorie ga vertellen waarover ik met hem heb gepraat
later gayboyquote:Op maandag 4 februari 2013 14:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Dus ik klap mijn laptop dicht en ga de streets op om te hosselen
Nah, hij heeft gelijkquote:Op maandag 4 februari 2013 15:01 schreef promisionxexposed het volgende:
Lekker roddelen over Fok-it alles
In het echt hou je toch nog wel van Ellen?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hij heeft gelijkNiet te vergelijken met hoe ik in het echt ben
Uiteraardquote:Op maandag 4 februari 2013 15:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In het echt hou je toch nog wel van Ellen?
hij heeft gelijk dat hij over je roddelt of wat?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, hij heeft gelijkNiet te vergelijken met hoe ik in het echt ben
Nederlandse muziek mag soms ook gewaardeerd wordenquote:
Nee hij heeft gelijk dat ik een klootzak ben soms. Maar wat ik net zei: wel een eerlijke klootzakquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij heeft gelijk dat hij over je roddelt of wat?
Blof valt daar niet onderquote:Op maandag 4 februari 2013 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlandse muziek mag soms ook gewaardeerd worden
Ik denk dat wij nog wel eens goed overweg kunnenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk dat ik een klootzak ben soms. Maar wat ik net zei: wel een eerlijke klootzakSchijthekel aan mensen die lief doen tegen mensen die ze eigenlijk niet mogen
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog wel eens goed overweg kunnen
quote:Op maandag 4 februari 2013 15:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
en nu even wat filmrecensies schrijven
Ken de film niet. Waar hou je van qua films?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:12 schreef Ga.aguyim het volgende:
Iemand nog een goede film, zoals adulthood ofzo??
oh zo jaquote:Op maandag 4 februari 2013 15:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hij heeft gelijk dat ik een klootzak ben soms. Maar wat ik net zei: wel een eerlijke klootzakSchijthekel aan mensen die lief doen tegen mensen die ze eigenlijk niet mogen
Geweldquote:Op maandag 4 februari 2013 15:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ken de film niet. Waar hou je van qua films?
Godverquote:
Ken ik al, maar zoiets ja.... nog iets goeds?quote:Op maandag 4 februari 2013 15:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godver![]()
Ga dan maar American History X kijken ofzo
Hooligans.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:15 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ken ik al, maar zoiets ja.... nog iets goeds?
quote:
Die moet je zien.quote:
Ken ikquote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Of Battle Royale. Soort Hunger games idee alleen dan aziatische versie. ook veel geweld
Ik heb Hunger Games nog niet eens gezienquote:Op maandag 4 februari 2013 15:19 schreef Fok-it het volgende:
Of Battle Royale. Soort Hunger games idee alleen dan aziatische versie. ook veel geweld
Oh dan moet je die van mij niet aannemen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
* VoornaamAchternaam noteert filmtitels die hij nog moet zien
Jij kent al heel veel films dus dat maakt het lastigquote:
je kan Salo kijken. Die is wel heel ziekquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |