SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.![]()
Nou eigenlijk ging het over vrouwen die geen man willen die minder hoog opgeleid zijn / minder verdienen / minder etc.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:05 schreef Pvoesss het volgende:
Waar we het hebben over mannen die meer willen verdienen dan de vrouw!Ik vind het irrationeel negatief emotioneel gebral.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Op hoe de man in elkaar zit.Die paar die er wel mee om kunnen gaan, zijn sporadisch te vinden.
Rustig aan.![]()
Nee, ervaring. Ik hoef geen man, dat mij vraagt, waarom ik een boek lees en waarom ik naar programma's als Zembla kijk. Ik spreek puur vanuit mijn eigen referentiekader.quote:![]()
Dat is heel iets anders.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ervaring. Ik hoef geen man, dat mij vraagt, waarom ik een boek lees en waarom ik naar programma's als Zembla kijk. Ik spreek puur vanuit mijn eigen referentiekader.Rustig aan.![]()
Ik had het meer over het punt dat je jezelf lief en bescheiden noemt, maar wel een punt maakt van iemand die significant minder verdient.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, ervaring. Ik hoef geen man, dat mij vraagt, waarom ik een boek lees en waarom ik naar programma's als Zembla kijk. Ik spreek puur vanuit mijn eigen referentiekader.![]()
Zo bedoelde kingtoppie het niet. Dus zitten jullie langs elkaar te praten. Niet echt handig met dicussies.quote:![]()
Als je dat aangrijpt als argument om te zeggen dat het mannelijk ego geen hoger opgeleide vrouw / meer verdienende vrouw aankan vind ik dat een erg slap argument.quote:Rustig aan.![]()
Nee schiet niet op nie.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zo bedoelde kingtoppie het niet. Dus zitten jullie langs elkaar te praten. Niet echt handig met dicussies.
''HET IS A''
''NEE HET IS NIET B''
Ok
Rustig aan.![]()
Ja.. Zulke mannen gaan vrouwen dan vaak proberen te overheersen. Daarom.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Ik had het meer over het punt dat je jezelf lief en bescheiden noemt, maar wel een punt maakt van iemand die significant minder verdient.![]()
Dit alles klinkt als een hoop negatieve ervaringen die je dan als ''feitelijk'' aanneemt.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Zulke mannen gaan vrouwen dan vaak proberen te overheersen. Daarom.Rustig aan.![]()
Zie mijn eerdere bericht met referentiekaderquote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dit alles klinkt als een hoop negatieve ervaringen die je dan als ''feitelijk'' aanneemt.![]()
![]()
Referentiekader...quote:Op maandag 4 februari 2013 12:14 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere bericht met referentiekader
Die moet je niet altijd als feitelijk aannemen, dat lijk je wel te doen.
Zonde als je straks iemand geen kans geeft vanwege verkeerde vooroordelen.Rustig aan.![]()
Je generaliseerd mannen uit 'jou ervaring', bovendien lijk jij er een punt van te maken dat jij je blijkbaar beter voelt dan een man uit je verleden, je voelt je dus te goed voor een domme/minder verdienende man. En dan durf je te stellen dat het MANNELIIJK ego het niet aan kan? Het punt dat ik wil maken (mocht dat langs je heen gaan) is dat je behoorlijk hypocriet overkomt en bovendien nogal arrogant en bot, dit terwijl jij jezelf juist lief en bescheiden noemt. Daarom vroeg ik mij dus af of je ook wel eens in de spiegel kijkt (dus ben je echt wel zo lief en bescheiden?)quote:Op maandag 4 februari 2013 12:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja.. Zulke mannen gaan vrouwen dan vaak proberen te overheersen. Daarom.![]()
Of ze weet heel goed wat ze wel en niet wilt en bestempelen jullie het als arrogant en bot?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Zoveel aannames in zo weinig tekst.. Als je wil dat ik serieus reageer op jouw tekst, verkondig dan ook geen dingen die ik niet heb gezegd.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Je generaliseerd mannen uit 'jou ervaring', bovendien lijk jij er een punt van te maken dat jij je blijkbaar beter voelt dan een man uit je verleden, je voelt je dus te goed voor een domme/minder verdienende man. En dan durf je te stellen dat het MANNELIIJK ego het niet aan kan? Het punt dat ik wil maken (mocht dat langs je heen gaan) is dat je behoorlijk hypocriet overkomt en bovendien nogal arrogant en bot, dit terwijl jij jezelf juist lief en bescheiden noemt. Daarom vroeg ik mij dus af of je ook wel eens in de spiegel kijkt (dus ben je echt wel zo lief en bescheiden?)![]()
Sorry als je het niet aan kan. Je hoeft niet serieus te reageren, ik vroeg me alleen af of je wel eens in de spiegel keek. Geen idee wat je bedoelt met 'verkondig geen dingen die ik niet heb gezegd'.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:48 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zoveel aannames in zo weinig tekst.. Als je wil dat ik serieus reageer op jouw tekst, verkondig dan ook geen dingen die ik niet heb gezegd.![]()
Wat is er mis met iemand die duidelijk weet wat ze wel en niet wilt in een partner / relatie?
Waarom moet zo iemand dan afgeschilderd worden als bot en arrogant?Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
Ach je kan wel bescheiden zijn en lief en soms een keer wel een minder bescheiden en minder lieve opmerking plaatsen toch. Zegt niet direct alles. Ook al zegt het ook niks als iemand zegt dat die bescheiden is en lief. Beetje lastig om te achterhalen of iemand zo is of niet op basis van een post.
Maar ja wat ik begrijp gaat het er wat om dat mannen die meer verdienen vrouwen overheersen vaak en als ze minder verdienen dan de vrouw er niet mee om kunnen gaan? Is dat een beetje de strekking? Want daar kan ik me niet in vinden. Mannen zullen misschien in het algemeen er wel wat feller op reageren e.d. aangezien het van oudsher meer hun taak is om het gezin te onderhouden.. maar ja net als de vrouw in de keuken nu niet meer standaard is gaan zulke zaken ook gewoon met de tijd mee.. zullen vast wel meer mannen zo denken dan vrouwen maar niet in de mate als in 'de meeste'.we dan![]()
Je verkondigt dingen als waarheden.. Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ikzelf niemand wil die zo'n 800-900 euro minder dan ik verdient en VMBO niveau heeft.. That's all. Ik ben niet bot/arrogant. Ik weet gewoon, dat ik daar niet gelukkig mee zal worden. I did it. I failed. Ik voel mij idd beter dan die man uit het verleden, maar dat komt niet door zijn opleidingsniveau, hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 12:52 schreef opreis het volgende:
[..]
Sorry als je het niet aan kan. Je hoeft niet serieus te reageren, ik vroeg me alleen af of je wel eens in de spiegel keek. Geen idee wat je bedoelt met 'verkondig geen dingen die ik niet heb gezegd'.
Waarom doe ik arrogant en bot?![]()
Je generaliseert mannen, je bekritiseert mij op 'het verkondigen van als waarheden' maar doet dat zelf ook ->hypocrietquote:Op maandag 4 februari 2013 12:56 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Je verkondigt dingen als waarheden.en dat doe jij niet? "het mannelijk ego kan dat niet aan". Ik spreek uit ervaring als ik zeg dat ikzelf niemand wil die zo'n 800-900 euro minder dan ik verdient en VMBO niveau heeftInkomen staat niet altijd gelijk aan intelligentie, jij maakt hier wel de nuance dat het ook VMBO niveau betreft, maar de stelling van kingtoppie ging als ik het me goed herinner voornamelijk over meer of minder verdienen.. That's all. Ik ben niet bot/arrogant subjectief, ik kan jou nog steeds bot/arrogant over kunnen komen. Ik weet gewoon, dat ik daar niet gelukkig mee zal worden. I did it. I failed. Ik voel mij idd beter dan die man uit het verleden, maar dat komt niet door zijn opleidingsniveau, hoor
Waarom doe ik arrogant en bot?je voelt je beter/doet neerbuigend naar iemand die het raar vind dat jij een boek leest/naar zembla kijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |