waarom had ik nou al zo'n donker bruin vermoedenquote:Op maandag 4 februari 2013 09:15 schreef 0wen het volgende:
Euhhh, was geen uitkering, maar de schuldsanering.
En wat ze wel nog krijgt komt voort uit loon? Dan is er niets aan de handquote:Op maandag 4 februari 2013 09:15 schreef 0wen het volgende:
Euhhh, was geen uitkering, maar de schuldsanering.
En haar buurman heeft een UWV?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:10 schreef 0wen het volgende:
Ik wil graag bij mijn moeder gaan op adres wonen.
Maar zij heeft een sociale dienst,
Ik verdien best veel als 18 jarige, moet ik nou mijn salaris (deels) inleveren?
Gr,
quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ziehier een topic over de uitwerking van de nagel aan de doodskist van onze samenleving.
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:40 schreef 0wen het volgende:
Nee, hahahaha
Maar de schuldsanering wordt bekostigd van de uitkering
Toch een uitkering?quote:Op maandag 4 februari 2013 09:40 schreef 0wen het volgende:
Nee, hahahaha
Maar de schuldsanering wordt bekostigd van de uitkering
Jup, staat naast de AOW geparkeerd.quote:
Dubbelgeparkeerd, want de WW stond er eerstquote:Op maandag 4 februari 2013 10:26 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Jup, staat naast de AOW geparkeerd.
Storneren we gewoon de wajong. Dan is er weer ruimte.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dubbelgeparkeerd, want de WW stond er eerst
Want?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:04 schreef Dieter_Dengler het volgende:
Ziehier een topic over de uitwerking van de nagel aan de doodskist van onze samenleving.
Tenzij de moeder van TS de schulden heeft vanwege een koopwoning waarvan de hypotheek niet meer voldaan kan worden door ziekte is het eigen schuld. De moeder van TS zit in de sociale dienst, waarmee het erg aannemelijk is dat niet ziek is, maar op zijn best langdurig werkloos.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:31 schreef Boldface het volgende:
[..]
Want?
TS is verantwoordelijk voor de financiële problemen van zijn moeder? Het is schuld van TS dat diens moeder financiële problemen heeft?
Je oordeelt over iets waar je verder nog maar weinig over weet. De moeder van TS zit kennelijk in de schuldhulpsanering. Je weet niets over de achterliggende redenen.
Dan nog vel je een oordeel zonder dat je een compleet beeld hebt.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Tenzij de moeder van TS de schulden heeft vanwege een koopwoning waarvan de hypotheek niet meer voldaan kan worden door ziekte is het eigen schuld. De moeder van TS zit in de sociale dienst, waarmee het erg aannemelijk is dat niet ziek is, maar op zijn best langdurig werkloos.
Ik zeg ook niet dat TS de nagel is, maar zijn moeder.
Dan heb je een te hoge hypotheek genomen, of niiet goed genoeg bijverzekerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:38 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Tenzij de moeder van TS de schulden heeft vanwege een koopwoning waarvan de hypotheek niet meer voldaan kan worden door ziekte is het eigen schuld. De moeder van TS zit in de sociale dienst, waarmee het erg aannemelijk is dat niet ziek is, maar op zijn best langdurig werkloos.
Ik zeg ook niet dat TS de nagel is, maar zijn moeder.
Daar is een openbaar forum toch voorquote:Op maandag 4 februari 2013 10:40 schreef Boldface het volgende:
[..]
Dan nog vel je een oordeel zonder dat je een compleet beeld hebt.
Tja, als je een goede baan hebt ga je doorgaans niet in een krot van een ton wonenquote:Op maandag 4 februari 2013 10:42 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dan heb je een te hoge hypotheek genomen, of niiet goed genoeg bijverzekerd.
zeker eigen schuld dan.
Ik zie wat je zegt, en er is idd. een verschil, maar vind het uiteindelijk toch van het zelfde caliber. Je woont dan gewoon boven je stand zo simpel is het. Als je wel die hogere hypotheek neemt, en dan niet alle worst case senario's incalculeert en afdekt, waarom moet de maatschappij daar dan voor opdraaien als het fout gaat?quote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Daar is een openbaar forum toch voor
[..]
Tja, als je een goede baan hebt ga je doorgaans niet in een krot van een ton wonen. Dat zou ik haar vergeven. Als mevrouw nu in de schuldsanering zit, maar wel een vijftig inch plasma aan de muur heeft hangen vergeef ik haar dat niet
.
En wat als die dure TV was gekocht toen mevrouw een goede baan had? tweedehands levert zo'n ding nauwelijks nog wat op als het al een wat verouderd toestel is.quote:Op maandag 4 februari 2013 10:51 schreef Dieter_Dengler het volgende:
[..]
Daar is een openbaar forum toch voor
[..]
Tja, als je een goede baan hebt ga je doorgaans niet in een krot van een ton wonen. Dat zou ik haar vergeven. Als mevrouw nu in de schuldsanering zit, maar wel een vijftig inch plasma aan de muur heeft hangen vergeef ik haar dat niet
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |