SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Inmiddels ook in mn nest.. Ff tv kijken en dan ook maar eens pitten.. Morgen werken
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.![]()
Mogguh. Ik heb weekend
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Goedemorgen lolaquote:![]()
. Dank je
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
Mogge. Heerlijk ontbijt van brood en antibiotica....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er niequote:
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
bahquote:Op maandag 4 februari 2013 08:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup, en hier had de apotheek nog ruim voldoende van, hagelslag hadden ze er nie
(en dan ook van die akelig grote gevallen...)
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denkenNIEUW: Foto's!![]()
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxequote:Op maandag 4 februari 2013 08:54 schreef Cryothic het volgende:
[..]
bah
maar goed, als het maar helpt, moet je maar denken(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 08:57 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jups. Assistente is mijn buurvrouw, dus toen ik om 8:00 belde voor een afspraak kon ik -meteen- terecht, da's wel luxe(spreekuur begint 8:30, ik zat er dus al voor die tijd).
Maar minder leuk is dat het bronchitis is dus moet even goed oppassen (geen zin dat het een longontsteking wordt..)Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
NIEUW: Foto's!![]()
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukkenquote:Op maandag 4 februari 2013 08:59 schreef Cryothic het volgende:
[..]Lekker binnen blijven dus, voor zover mogelijk
![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
slapend zijn het altijd schatjesquote:Op maandag 4 februari 2013 09:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jup. Mijn dochtertje heeft dezelfde kwaal... en die ligt nu nog heerlijk te tukken![]()
Soms zijn kinderen gewoon lief voor hun ouders![]()
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengenquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
quote:Op maandag 4 februari 2013 09:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ik zoek nog naar een schadeloos gas en een mooie 2e hands menginstallatie om in te bouwen *grinnik*. Dat je met een druk op de knop de nacht wat kunt verlengendat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnNIEUW: Foto's!![]()
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....quote:Op maandag 4 februari 2013 09:08 schreef Cryothic het volgende:
[..]dat zou briljant zijn
![]()
ik zat te denken aan de rubber hamer. Maar dat schijnt niet helemaal kindvriendelijk te zijnProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebtquote:Op maandag 4 februari 2013 09:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Krijg je weer van die lastige vragen op school / consternatiebureau en als ze erover gaan kletsen enzo....
Hmmmm es googlen.. toch tijd zatquote:Op maandag 4 februari 2013 09:23 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je hebt zo'n scene in The Simpsons, dat Homer iedereen in z'n nek knijpt, en die vallen dan direct in slaap. Maar ja, duurd natuurlijk jaren voor je die techniek onder de knie hebt
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |