Durfde denk ik niet meer ofzo.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:03 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Hoezo ging je niet verder dan?
Mwah ben in 't begin meestal wat stil. Kat uit de boom kijken jwzquote:Op maandag 4 februari 2013 05:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook
Hoewel ik niet echt een verlegen persoon ben, maar meer wat terughoudend dan, in zulke situaties
kusje terugquote:Op maandag 4 februari 2013 05:03 schreef FL_Freak het volgende:
Nog ff dit nummertje en slapen. Later mensen en een kus aan moira.
night nightquote:
Ja, ik ook wel een beetjequote:Op maandag 4 februari 2013 05:04 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah ben in 't begin meestal wat stil. Kat uit de boom kijken jwz
Voor mijn gevoel ga ik prima om met de "negatieve" kanten, en uiten zich voornamelijk de positieve kanten zich veelquote:Op maandag 4 februari 2013 05:01 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Mwah wie weet is dat ook wel zo.
Maja dan kun je nog steeds wel lastige dingen hebben zolang het merendeel uit "normale" mensen bestaat
Ik had het de eerste keer dat ik stoned was niet echt door geloof ik, totdat ik buiten kwamquote:
Zolang je jezelf er maar goed bij voelt, dat is het belangrijkste denk ik.quote:Op maandag 4 februari 2013 05:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel ga ik prima om met de "negatieve" kanten, en uiten zich voornamelijk de positieve kanten zich veel
Trusten manquote:Op maandag 4 februari 2013 05:07 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Tijd om ook eens te gaan pitten
Ik ga nu ook maar es. Maar dan echtquote:Op maandag 4 februari 2013 05:09 schreef Moira. het volgende:
Ja ik ga nu ook maar eens, denk ik
Slaap lekker liefjuhhs
Psychologen zijn net horoscopen!quote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had het er ooit met een huisgenoot over, hij heeft nooit een psycholoog ervoor bezocht, maar herkende wel een aantal asperger dingen in hemzelf, en ik herkende dat ook wel een beetje in hem.
Uiteindelijk hadden we het er toen over dat het niet zozeer een beperking is, maar een tussenvorm van waar we wellicht heen evolueren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
Haha jaquote:Op maandag 4 februari 2013 14:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ze hebben hun stembanden stuk gepijpt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |