quote:Op maandag 4 februari 2013 04:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee joh, die mensen zijn allang blij dat ze kunnen 'filosoferen' over 'diepgaande zaken in het leven die de Jan Modaal niet ziet'![]()
Ja inderdaad. Maar iedereen hier mankeert wel watquote:
Ik weet wat er met mij aan de hand is, heb daar geen R&P voor nodigquote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar iedereen hier mankeert wel wat![]()
Heb er zelf even aan gedacht om daar es een topic te openen, maar toch maar besloten van niet
Ah er zitten soms ook wel normale topics en/of reacties tussen, dus 't is niet één en al debielen rijp voor een inrichtingquote:Op maandag 4 februari 2013 04:42 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Maar iedereen hier mankeert wel wat![]()
Heb er zelf even aan gedacht om daar es een topic te openen, maar toch maar besloten van niet
Daar heb ik ook geen r&p voor nodig, maar misschien wat dingen horen waar ik zelf nog niet aan gedacht hadquote:Op maandag 4 februari 2013 04:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik weet wat er met mij aan de hand is, heb daar geen R&P voor nodig
Ho ho ik zei niks over debielen of inrichting hequote:Op maandag 4 februari 2013 04:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ah er zitten soms ook wel normale topics en/of reacties tussen, dus 't is niet één en al debielen rijp voor een inrichting
En nu ik het even grondig doorspit ook veel puber praat
Nou daar lopen er ook een paar van rond hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 04:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen r&p voor nodig, maar misschien wat dingen horen waar ik zelf nog niet aan gedacht had
[..]
Ho ho ik zei niks over debielen of inrichting he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Dat kan ook haast niet anders. Bedoelde meer dat de serieuze posts ietwat in de minderheid zijn daarquote:Op maandag 4 februari 2013 04:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou daar lopen er ook een paar van rond hoor
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij zei ik om half 1 al dat ik ging slapen en betrapte Studeur me erop dat ik nog online was, en zei ik dat ik verdwaald was geraakt in SEX. Nu slaap ik nog niet omdat ik verdwaald ben geraakt in R&PIk ben er sinds vandaag trouwens achter dat je een vrouw bent. Ik keek maar eens een keer in je foboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
True, truequote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dat kan ook haast niet anders. Bedoelde meer dat de serieuze posts ietwat in de minderheid zijn daar
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ben er sinds vandaag trouwens achter dat je een vrouw bent. Ik keek maar eens een keer in je fobo
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:48 schreef Moira. het volgende:
Volgens mij zei ik om half 1 al dat ik ging slapen en betrapte Studeur me erop dat ik nog online was, en zei ik dat ik verdwaald was geraakt in SEX. Nu slaap ik nog niet omdat ik verdwaald ben geraakt in R&PWat verdwaal jij vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Woord.
FOK! is één groot doolhofquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Mwa, als je al je hele leven er mee leeft heb je weinig aan de tips van anderenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:46 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen r&p voor nodig, maar misschien wat dingen horen waar ik zelf nog niet aan gedacht had
[..]
Ho ho ik zei niks over debielen of inrichting he
Hoeveel % van het internetverkeer zou nu eigenlijk bot-verkeer zijn?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´ll send you the bill
quote:Op maandag 4 februari 2013 04:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
FOK! is één groot doolhof
Ik kom bijna op geen enkel subfora meer door jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met je topic
Tsja daar kan ik weinig over zeggen. Lijkt me toch dat een verfrissende blik van iemand af en toe kan helpen?quote:Op maandag 4 februari 2013 04:50 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, als je al je hele leven er mee leeft heb je weinig aan de tips van anderenWoord.
Dat heb ik ook altijdquote:Op maandag 4 februari 2013 04:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Oh hey, iemand heeft mijn schoolpas gevonden en naar huis opgestuurd
Heb ik voor niets een nieuwe aangevraagd
Jaquote:
Hahaha "met je topic"quote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik kom bijna op geen enkel subfora meer door jouMet je topic
[..]
Tsja daar kan ik weinig over zeggen. Lijkt me toch dat een verfrissende blik van iemand af en toe kan helpen?
Mwa, ik weet niet, ik zou eerlijk gezegd niet eens zeggen dat ik er zoveel last van heb, ik zie het eerder als een volgende stage van evolutiequote:Op maandag 4 februari 2013 04:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik kom bijna op geen enkel subfora meer door jouMet je topic
[..]
Tsja daar kan ik weinig over zeggen. Lijkt me toch dat een verfrissende blik van iemand af en toe kan helpen?
Zo kun je er natuurlijk ook tegenaan kijkenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Mwa, ik weet niet, ik zou eerlijk gezegd niet eens zeggen dat ik er zoveel last van heb, ik zie het eerder als een volgende stage van evolutie
Picsquote:
Ik had al eens een foto van mijn boezem icm joint gepostquote:Op maandag 4 februari 2013 04:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zo kun je er natuurlijk ook tegenaan kijken
[..]
Pics
Dit.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
Pics
Ja maar zat allemaal kleding enzo voorquote:Op maandag 4 februari 2013 04:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had al eens een foto van mijn boezem icm joint gepost
Ik had het er ooit met een huisgenoot over, hij heeft nooit een psycholoog ervoor bezocht, maar herkende wel een aantal asperger dingen in hemzelf, en ik herkende dat ook wel een beetje in hem.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
Pics
Haha sorry jongens, kom maar braaf naar de meet als je ze ingepakt van een afstandje in het echt wil bewonderenquote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja maar zat allemaal kleding enzo voor![]()
Bovendien was dat alweer een paar dagen terug, we moeten hier wel een beetje up to date blijven he
Te diepe shit manquote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had het er ooit met een huisgenoot over, hij heeft nooit een psycholoog ervoor bezocht, maar herkende wel een aantal asperger dingen in hemzelf, en ik herkende dat ook wel een beetje in hem.
Uiteindelijk hadden we het er toen over dat het niet zozeer een beperking is, maar een tussenvorm van waar we wellicht heen evolueren
Akoetsjiekoeeeeequote:Op maandag 4 februari 2013 05:00 schreef FL_Freak het volgende:
Ik ga over een week mijn eerste (volledige) joint roken
Mwah wie weet is dat ook wel zo.quote:Op maandag 4 februari 2013 04:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik had het er ooit met een huisgenoot over, hij heeft nooit een psycholoog ervoor bezocht, maar herkende wel een aantal asperger dingen in hemzelf, en ik herkende dat ook wel een beetje in hem.
Uiteindelijk hadden we het er toen over dat het niet zozeer een beperking is, maar een tussenvorm van waar we wellicht heen evolueren
Heb vorig jaar een keer paar trekjes gedaan, maar toen had ik zoiets van ik ga niet verder, maar nu zet ik doorquote:
Maar dan ben ik heel verlegen enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 04:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Haha sorry jongens, kom maar braaf naar de meet als je ze ingepakt van een afstandje in het echt wil bewonderen
Altijd proberen manquote:Op maandag 4 februari 2013 05:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een keer paar trekjes gedaan, maar toen had ik zoiets van ik ga niet verder, maar nu zet ik door
Ik waarschijnlijk ookquote:Op maandag 4 februari 2013 05:02 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Maar dan ben ik heel verlegen enzo
Hoezo ging je niet verder dan?quote:Op maandag 4 februari 2013 05:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Heb vorig jaar een keer paar trekjes gedaan, maar toen had ik zoiets van ik ga niet verder, maar nu zet ik door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |