Waarom dat danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu ben ik geloof ik toch wel redelijk pissed off
Ja verander ik, was al laatquote:
Best not to askquote:
ohnee, geen commentaar ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja verander ik, was al laat
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Oke oke jammer dan enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Zo is het leven vrees ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.quote:
hup, do tell.quote:
Check, ik kan het lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.quote:
QFTquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zettenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Hij komt er wel mee dus hij heeft de behoefte om het hier kwijt te kunnen. desnoods in DM bij iemand die hij vertrouwtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zetten
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |