Waarom dat danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu ben ik geloof ik toch wel redelijk pissed off
Ja verander ik, was al laatquote:
Best not to askquote:
ohnee, geen commentaar ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja verander ik, was al laat
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Oke oke jammer dan enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Zo is het leven vrees ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.quote:
hup, do tell.quote:
Check, ik kan het lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.quote:
QFTquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zettenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Hij komt er wel mee dus hij heeft de behoefte om het hier kwijt te kunnen. desnoods in DM bij iemand die hij vertrouwtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zetten
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je helpt hoorquote:
Mij is altijd geleerd zoiets als:quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij komt er wel mee dus hij heeft de behoefte om het hier kwijt te kunnen. desnoods in DM bij iemand die hij vertrouwt
ja maar vaak snappen mensen mij niet en kan ik het niet uitleggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je helpt hoor
Nu probeer je er gewoon over heen te pratenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd zoiets als:
'Vertrouwen is goed, controle is beter'.
Als ik ergens geld voor over zou hebben is het wel de mogelijkheid om iemand te vertrouwen!
Ja dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar vaak snappen mensen mij niet en kan ik het niet uitleggen
Nee, dat probeer ik helemaal nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu probeer je er gewoon over heen te praten![]()
Come on, tell us what`s on your mind.
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weer wel
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Weer iets van 656 of 657 posts vandaag. Nou goed, de rest van de week zullen jullie me minder zien
warumquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Weer iets van 656 of 657 posts vandaag. Nou goed, de rest van de week zullen jullie me minder zien
Werkquote:
Dat is altijd goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk
Beetje afleiding is wel goed ook
waarom zou jequote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Kan ik AL mijn DM's in een klik verwijderen? Ik heb er tig en wil dat niet allemaal stuk voor stuk doen
dat is irritant jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.
Ja klopt, maar ze bedoelen het goedquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.
Geen idee eigenlijk. Het oogt zo rommeligquote:
Ja, ik kan geen gevoel in woorden uitleggen ofzo.quote:
Jij bent me er ook wel eentje volgens mij..quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
Buiten mijn ouders om vertrouw ik NIEMAND. Dat heb ik denk ik al zo'n 10 jaar. Lastig wel
Ik vertrouw te snelquote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
Buiten mijn ouders om vertrouw ik NIEMAND. Dat heb ik denk ik al zo'n 10 jaar. Lastig wel
Ja dat vast wel, maar telkens erover door blijven zeurenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze bedoelen het goed
Ik niemandquote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertrouw te snel
We moeten een tussenweg vinden denk ik xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |