Waarom dat danquote:Op zondag 3 februari 2013 23:48 schreef Stuart het volgende:
Okay, nu ben ik geloof ik toch wel redelijk pissed off
Ja verander ik, was al laatquote:
Best not to askquote:
ohnee, geen commentaar ofzo.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja verander ik, was al laat
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Oke oke jammer dan enzoquote:Op zondag 3 februari 2013 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Best not to ask
Ik had het niet moeten posten
Zo is het leven vrees ikquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doe maar wel. anders blijf je er mee zitten.
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.quote:
hup, do tell.quote:
Check, ik kan het lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
als je door de wiet in je kamer je lyrics niet meer kan lezen wel man.
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.quote:
QFTquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zettenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Niks laat. Als hij ergens mee zit kan je het beter uitspreken dan voor je houden.
Opkroppen is nooit goed
Hij komt er wel mee dus hij heeft de behoefte om het hier kwijt te kunnen. desnoods in DM bij iemand die hij vertrouwtquote:Op zondag 3 februari 2013 23:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sommige dingen ga je toch ook niet zomaar op een forem zetten
Zo ben ik nou eenmaalquote:
Als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je helpt hoorquote:
Mij is altijd geleerd zoiets als:quote:Op zondag 3 februari 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij komt er wel mee dus hij heeft de behoefte om het hier kwijt te kunnen. desnoods in DM bij iemand die hij vertrouwt
ja maar vaak snappen mensen mij niet en kan ik het niet uitleggenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je ergens mee zit is er altijd wel iemand die je helpt hoor
Nu probeer je er gewoon over heen te pratenquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is altijd geleerd zoiets als:
'Vertrouwen is goed, controle is beter'.
Als ik ergens geld voor over zou hebben is het wel de mogelijkheid om iemand te vertrouwen!
Ja dat snap ik dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 23:59 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar vaak snappen mensen mij niet en kan ik het niet uitleggen
Nee, dat probeer ik helemaal nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu probeer je er gewoon over heen te praten![]()
Come on, tell us what`s on your mind.
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dan weer wel
lolquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Weer iets van 656 of 657 posts vandaag. Nou goed, de rest van de week zullen jullie me minder zien
warumquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
Weer iets van 656 of 657 posts vandaag. Nou goed, de rest van de week zullen jullie me minder zien
Werkquote:
Dat is altijd goed.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Werk
Beetje afleiding is wel goed ook
waarom zou jequote:Op maandag 4 februari 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
Kan ik AL mijn DM's in een klik verwijderen? Ik heb er tig en wil dat niet allemaal stuk voor stuk doen
dat is irritant jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.
Ja klopt, maar ze bedoelen het goedquote:Op maandag 4 februari 2013 00:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Of dan vragen mensen hoe je je voelt daarbij en blijven ze er maar telkens naar vragen. daar word je gek van.
Geen idee eigenlijk. Het oogt zo rommeligquote:
Ja, ik kan geen gevoel in woorden uitleggen ofzo.quote:
Jij bent me er ook wel eentje volgens mij..quote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
Buiten mijn ouders om vertrouw ik NIEMAND. Dat heb ik denk ik al zo'n 10 jaar. Lastig wel
Ik vertrouw te snelquote:Op maandag 4 februari 2013 00:05 schreef Stuart het volgende:
Buiten mijn ouders om vertrouw ik NIEMAND. Dat heb ik denk ik al zo'n 10 jaar. Lastig wel
Ja dat vast wel, maar telkens erover door blijven zeurenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ze bedoelen het goed
Ik niemandquote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertrouw te snel
We moeten een tussenweg vinden denk ik xD
Best paranoïde wel. Je vertelde laatst toch ook dat je neurotisch en dwangmatig was?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niemand
Ik ben er altijd van overtuigd dat mensen iets van me willen of van me willen stelen
ik ookquote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik vertrouw te snel
We moeten een tussenweg vinden denk ik xD
Echt DIT IS NIET LULLIG BEDOELT maar, jij denkt overal zoo makkelijk overquote:Op maandag 4 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
Zo kom je anders ook niet gauw aan vrienden, als je niemand vertrouwt
helemaal awkward is het wanneer iemand vraagt wat het probleem is als diegene het probleem isquote:Op maandag 4 februari 2013 00:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, ik kan geen gevoel in woorden uitleggen ofzo.
Je verteld dingen en als mensen er dan op ingaan hou je opeens opquote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
Okay, genoeg serieuze bull van deze kant. Ik neem nog maar een biertje
Een juiste conclusie! Ik heb dan ook nog maar weinig interesse om vrienden te makenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:07 schreef JRRY het volgende:
Zo kom je anders ook niet gauw aan vrienden, als je niemand vertrouwt
Heb ik precies, ik wil heel graag mensen helpen, maar moeten ze me eerst vertrouwenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ookMaar dat komt denk ik omdat ik mezelf wel vertrouw. Ik bedoel, als ik iemand anders was dan zou ik mij wel vertrouwen omdat ik weet dat ik te vertrouwen ben. (ok als je dit snapt
)
dat heb ik gelukkig nog nooit gehadquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
helemaal awkward is het wanneer iemand vraagt wat het probleem is als diegene het probleem is
Goed onthouden en ja, dat kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Best paranoïde wel. Je vertelde laatst toch ook dat je neurotisch en dwangmatig was?
haha dat scheelt alweer, dat is zo kutquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef supersof het volgende:
[..]
dat heb ik gelukkig nog nooit gehad![]()
denk ik
Ja, ik liet me gaan, sorry. Ik weet niet wat me bezieldequote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je verteld dingen en als mensen er dan op ingaan hou je opeens op
Oke dan dat zal wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Echt DIT IS NIET LULLIG BEDOELT maar, jij denkt overal zoo makkelijk overzal ook wel komen door leeftijdsverschil enzo en daarom maakt het me ook niet zoveel uit., maar er zijn zoveel oorzaken voor dat iemand zo is of zo doet, of weet ik veel wat. het is echt niet zo makkelijk allemaal.
ja ik ook. maar soms word ik ook schijtziek van al die 'problemen' die mensen hebben en waarvoor ze naar mij toe komen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb ik precies, ik wil heel graag mensen helpen, maar moeten ze me eerst vertrouwen
Maakt toch niet uit? Van mij hoef je niet te stoppen hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik liet me gaan, sorry. Ik weet niet wat me bezielde
Dan zal je dus in je eentje een lonely leven lijden, depressief worden en blabla.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een juiste conclusie! Ik heb dan ook nog maar weinig interesse om vrienden te maken
Lijkt mij ook jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dat scheelt alweer, dat is zo kut
Ja ik snap jou wel hoor. Vanuit jouw oogbeeld is het raar als je geen vrienden hebt enzo, en denk jij dan al snel: nou dan ga je toch uit? of dan ga je toch op een sport of vereniging en spreek je daar leuke mensen aan. Naja voor heel veel is dat inderdaad ook de beste manier. Maar voor sommige is dat ook gewoon niet mogelijk.quote:
Ik heb een vriend die zat te klagen dat hij iemand moest afwijzen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ook. maar soms word ik ook schijtziek van al die 'problemen' die mensen hebben en waarvoor ze naar mij toe komen.
ook zo herkenbaarquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ook. maar soms word ik ook schijtziek van al die 'problemen' die mensen hebben en waarvoor ze naar mij toe komen.
Van mezelf wel thoughquote:Op maandag 4 februari 2013 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Van mij hoef je niet te stoppen hoor
Well, fingers crossed, yeahquote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zal je dus in je eentje een lonely leven lijden
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zal je dus in je eentje een lonely leven lijden, depressief worden en blabla.
VInd dit trouwens wel echt een belachelijke opmerking maargoed.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan zal je dus in je eentje een lonely leven lijden, depressief worden en blabla.
zoek het zelf uit denk ik dan. en dan kan ik ook best boos doenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een vriend die zat te klagen dat hij iemand moest afwijzen.
Boo-fucking-hoo
gmtaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd dit trouwens wel echt een belachelijke opmerking maargoed.
Ja, maar toch altijd wel fijn als je hebt kunnen helpenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ook zo herkenbaarik begrijp ze wel dat ze erover willen praten enzo maar op een gegeven moment krijg je wel zoiets van leave me alone
Je zult dan toch wel meer open moeten staan voor anderenquote:
ja oke . leeftijdsverschil.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
VInd dit trouwens wel echt een belachelijke opmerking maargoed.
Over geld heb ik niets te klagen. Pas dan kom je tot de conclusie dat er meer isquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vrienden zijn overbodig, money en bitches, dat is waar het om gaat
ja ook vooral niet op een reactie reageren waar ik je iets probeer uit te leggen.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je zult dan toch wel meer open moeten staan voor anderen
[..]
ja oke . leeftijdsverschil.
Dat wil ik wel hoorquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
Je zult dan toch wel meer open moeten staan voor anderen
Ja dat zeker alleen soms komen ze ook wel eens op verkeerde momenten wanneer je er zelf ook even doorheen zit of je gewoon niet helemaal jofel voeltquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar toch altijd wel fijn als je hebt kunnen helpen![]()
Ik ga dan maar gewoon meelullenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:15 schreef supersof het volgende:
[..]
zoek het zelf uit denk ik dan. en dan kan ik ook best boos doen
Ik voor de money, is makkelijkerquote:Op maandag 4 februari 2013 00:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
Vrienden zijn overbodig, money en bitches, dat is waar het om gaat
quote:
Herkenbaar jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja dat zeker alleen soms komen ze ook wel eens op verkeerde momenten wanneer je er zelf ook even doorheen zit of je gewoon niet helemaal jofel voelt
jepquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voor de money, is makkelijker
jer, je begrijpt me zo goedquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef JRRY het volgende:
[..]ik kan m 100x luisteren zonder verveling.
nee oprotten zeg ik dan.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ga dan maar gewoon meelullen
ik heb hem in mijn hoofd al 3 dagenquote:
Hij is zo mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb hem in mijn hoofd al 3 dagen
Het is niet zo makkelijk though. Ik heb er geen moeite mee om contacten te krijgen met mensen. Ik ben niet verlegen of achterlijk. Het is meer een gebrek aan interesse en vertrouwenquote:
door het een te hebben kan je ook gelijk het andere krijgenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voor de money, is makkelijker
quote:
Hoe meer money hoe makkelijker de bitches.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat money makkelijker is dan bitches
truequote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Noem me hopeloos, maar ik hoef geengolddiggertjequote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
door het een te hebben kan je ook gelijk het andere krijgen
Helemaal geen interesse in andere mensen??quote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet zo makkelijk though. Ik heb er geen moeite mee om contacten te krijgen met mensen. Ik ben niet verlegen of achterlijk. Het is meer een gebrek aan interesse en vertrouwen
Loefquote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe meer money hoe makkelijker de bitches.
Ook echt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja leuk golddiggersquote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe meer money hoe makkelijker de bitches.
Tering, jou heb ik ook lang niet gezien. Hoe gaat het?quote:
dat zijn wel de lekkerstequote:Op maandag 4 februari 2013 00:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
true
[..]
Noem me hopeloos, maar ik hoef geengolddiggertje
Het is ook niet terecht dat ik mensen niet vertrouw hoor. Het is geen probleem van anderen maar juist van mijzelfquote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Helemaal geen interesse in andere mensen??![]()
Vertrouwen moet je gewoon doen, niet iedereen is slecht.
Welk gesprek?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
dat gesprek van die mensen. naja gesprek.bewondering voor stu
![]()
Ja, verloor een beetje de interesse aan het eind van de middag en het begin van de avondquote:
Voor een stabiele relatie moet je dan ook stoppen met praten over money en bitches.quote:
Sociaal gefrustreerd, as alwaysquote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Tering, jou heb ik ook lang niet gezien. Hoe gaat het?
oke manquote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor een stabiele relatie moet je dan ook stoppen met praten over money en bitches.
Waarom in godsnaamquote:Op maandag 4 februari 2013 00:21 schreef supersof het volgende:
dat gesprek van die mensen. naja gesprek.bewondering voor stu
![]()
Ehm, carrieretechnisch gefrustreerd.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sociaal gefrustreerd, as alwaysYou?
oke vrouwquote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:14 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wauw!!!!
Een dag heeft 1440 minuten, dat betekent dus meer dan de helt vd dag elke minuut een bericht posten.... Wauw!
Nooit gedacht dat dit uberhaupt mogelijk was :p
Is dat iets om trots op te zijn?quote:
Vond die reactie wel grappigquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond die reactie wel grappig
En ik was btw ook verbaasd dat een dag maar zo weinig minuten heeft
Zo moeilijk is het niet. Kan in een paar uurtjes maar dat begrijpen veel mensen nietquote:
24x60 lijkt inderdaad zo veelquote:Op maandag 4 februari 2013 00:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond die reactie wel grappig
En ik was btw ook verbaasd dat een dag maar zo weinig minuten heeft
vind ik welquote:Op maandag 4 februari 2013 00:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
24x60 lijkt inderdaad zo veel
Oh ik dacht van wel. Internet is zo emotieloosquote:Op maandag 4 februari 2013 00:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ookik was niet sarcastisch dit keer
Ben echt niet van popmuziek, maar Pinkquote:Op maandag 4 februari 2013 00:27 schreef JRRY het volgende:
Ik vind deze echt minstens zo leuk als JGMAR
Oke oke ik heb alle tijd, volgens mij treedt beynce pas om 2.00 op ofzoquote:Op maandag 4 februari 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Ik stuur je zo een PM JRRY, met een verhaal wat ik ooit geschreven heb. Of je het leest of niet moet je zelf wetenmaar als je het leest snap je mij een beetje denk ik.
Ja echt hequote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ben echt niet van popmuziek, maar Pink
ja dat is wel het vervelende van internetquote:Op maandag 4 februari 2013 00:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik dacht van wel. Internet is zo emotieloos
Haar muziek slaat tenminste nog ergens op. Dat merk je gewoonquote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt he![]()
Niemand kan haar haten kan gewoon niet.
Sluutt like you is ook zo'n leuk nummer het hele album Truth Abou Love is extreem geweldig.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Haar muziek slaat tenminste nog ergens op. Dat merk je gewoon
jaquote:Op maandag 4 februari 2013 00:30 schreef JRRY het volgende:
En gaat dat verhaal dan over jouzelf FOK!T?
Nog nooit gehoordquote:
[sarcasm]misschien moeten mensen voortaan zo doen[/sarcasm]quote:Op maandag 4 februari 2013 00:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel het vervelende van internet
Toedelsquote:
Is meestal in de ochtendquote:Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nog nooit gehoord
AH-playlist heeft soms wel pareltjes
Slaap lekkerquote:
jawelquote:
Neequote:
1 van mijn doopnamen betekent beer, come at mequote:Op maandag 4 februari 2013 00:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik ga alleen op de vuist met mannen
zeker omdat je moeder zo behaard was he?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
1 van mijn doopnamen betekent beer, come at me
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:36 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
zeker omdat je moeder zo behaard was he?
lief dagboekquote:Op maandag 4 februari 2013 00:36 schreef supersof het volgende:
wow ontdekking van maandag 4 februari. Mijn tweede naam betekent fakkelnog nooit naar gezocht eigenlijk
quote:
Dan moet ik gelijk aan Anne Frank denkenquote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan moet ik gelijk aan Anne Frank denken
Ik vind het een aandoenlijk dagboek om te lezen. Ik ken alleen de EN vertaling maar die zal ongetwijfeld identiek zijn aan de NL versie. Ik lees veel WW2 boekenquote:
kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoofd is verre van een parel
gaat niet om het uiterlijkquote:Op maandag 4 februari 2013 00:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat hoofd is verre van een parel
quote:
Omdat dat nog lelijkker isquote:Op maandag 4 februari 2013 00:42 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom doet ze dan geen zak over haar hoofd?
Ik ook, maar dat zit er voorlopig niet inquote:
bij mij ook nietquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat zit er voorlopig niet in
Ga je nu wel weer op vakantie?quote:
SLEEP TOCH?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
WOULD YOU LET ME SEE BENEATH YOUR BEAUTIFULLLL
jaquote:
Heb nog niks gepland, zal waarschijnlijk party machen worden als ik alleen thuis benquote:Op maandag 4 februari 2013 00:43 schreef supersof het volgende:
[..]
bij mij ook nietik ga waarschijnlijk niet
ik kan met mn ouders mee naar italie, maar geen zin in.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb nog niks gepland, zal waarschijnlijk party machen worden als ik alleen thuis ben
MAAR DE TITEL ZEGT HET TOCH ALquote:Op maandag 4 februari 2013 00:45 schreef JRRY het volgende:
[..]
IDK IK LUISTER ALLEEN EN ZING MEE WAT IK ERVAN VERSTA
Als ik mee ga wordt het ruziequote:Op maandag 4 februari 2013 00:45 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kan met mn ouders mee naar italie, maar geen zin in.
dus ook lekker chill 2/3 weken alleen thuis
precies hetzelfde hierquote:Op maandag 4 februari 2013 00:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als ik mee ga wordt het ruzieGa me dan vervelen en dan klagen ze dat ik het niet leuk vind :p
quote:
Trusten Stu.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
Ik lul maar wat in de ruimte zo blijkt. Mensen, welterusten
watdan hoezoquote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
Gaat een beetje snel, sorry. We love you stewiequote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Stuart het volgende:
alleen hommotjes piekerenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik moet eigenlijk slapen maar als ik wil slapen ga ik liggen piekeren
lekker aan het rellen jongenquote:
dat is vervelendquote:Op maandag 4 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Wat is er?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik voel me vrij overbodig, bij iedereen. Reservewiel. Krijg je als je eerdere vriendengroep je laat vallen als een baksteenquote:
i preach the truthquote:Op maandag 4 februari 2013 00:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
lekker aan het rellen jongen
nou ja danquote:Op maandag 4 februari 2013 00:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja nee dat vind ik nou dus echt de baggerkant van jouw muzieksmaak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:56 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja dan
oke dan. maar je hebt ook goede smaak hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jgmar
![]()
jgmar?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke dan. maar je hebt ook goede smaak hoorjgmar
just give me a riesenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:58 schreef supersof het volgende:
[..]
jgmar?
ja weet ik toch. mijn smaak is purfect
omdat, de muziek die ik luister gewoon purfect is.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:59 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat, de muziek die ik luister gewoon purfect is.
quote:
Hee, ik trap jouw slechte kant ook niet de grond inquote:
Iedereen heeft zijn guilty pleasuresquote:Op maandag 4 februari 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee, ik trap jouw slechte kant ook niet de grond in
nounou heb ik die dan? vertelquote:Op maandag 4 februari 2013 01:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Hee, ik trap jouw slechte kant ook niet de grond in
ja.quote:
Matig, het komt wel goed man.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik voel me vrij overbodig, bij iedereen. Reservewiel. Krijg je als je eerdere vriendengroep je laat vallen als een baksteen
my guilty pleasure i ain't going nowherequote:Op maandag 4 februari 2013 01:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn guilty pleasures
Queen?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:02 schreef supersof het volgende:
[..]
ja.
maar dat zeg ik hier niet, want dan krijg ik fokit op mijn dak.
quote:
haturquote:Op maandag 4 februari 2013 01:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja de clip is wel oke maar de muziek is baggeur
ja maar zijquote:Op maandag 4 februari 2013 01:05 schreef supersof het volgende:
en soms te veel op beyonce loven enzo
ik vind het wel meevallenquote:
Ja gewoon jaquote:
Ik vind will.i.am echt baggerproducties maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:06 schreef supersof het volgende:
jer, wat vind je dan niet leuk aan mijn baggerkant
echt nietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind will.i.am echt baggerproducties maken.
Met jou kan ik praten.quote:
nooit iets negatiefs gezged over rizzle kicksquote:
oh ik dacht dat je ze niet mocht?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
nooit iets negatiefs gezged over rizzle kicks
nee outasight ofzo magiknietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:08 schreef supersof het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ze niet mocht?
outasight is een baasquote:
Rizzle Kicksquote:
Ik heb ze live gezienquote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rizzle Kicks
Proper UK music
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Rizzle Kicks
Proper UK music
Ik wilde nar utrecht in november, maar had die dag erna een tentamen.quote:
En op dat moment hoor ik het op de radioquote:
Kut zeg.quote:Op maandag 4 februari 2013 01:12 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik wilde nar utrecht in november, maar had die dag erna een tentamen.
Dat is wel heel toevalligquote:Op maandag 4 februari 2013 01:12 schreef heloef het volgende:
[..]
En op dat moment hoor ik het op de radio
Zijn ze goed live?quote:Op maandag 4 februari 2013 01:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Kut zeg.
Ik heb ze op Sziget gezien.
Het is gewoon niet mijn genrequote:
maar het is zo goedquote:
Jawel, viel me ontzettend mee.quote:
Ken ik nietquote:Op maandag 4 februari 2013 01:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Jawel, viel me ontzettend mee.
Ik heb bijvoorbeeld de Ting Tings live gezien. Auw gewoon auw.
beste outasight naar mijn meningquote:
I'll drink to that is ook goedquote:Op maandag 4 februari 2013 01:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
beste outasight naar mijn mening
In mijn to-listen lijstquote:Op maandag 4 februari 2013 01:17 schreef supersof het volgende:
[..]
I'll drink to that is ook goed![]()
en ready set go
luister nu danquote:Op maandag 4 februari 2013 01:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
In mijn to-listen lijst
Slaap lekker, en niet te veel piekerenquote:
Pfffffff ok danquote:
quote:
en?!quote:
Ik heb ineens zin om party te machenquote:
Jij ook zoquote:Op maandag 4 februari 2013 01:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Slaap lekker, en niet te veel piekeren
outasight is gewoon vet, en je bent de eerste die het ook leuk vindquote:Op maandag 4 februari 2013 01:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ineens zin om party te machenLekker nummertje
[..]
Jij ook zoKomt wel goed
Ik denk dat wij wel overweg kunnenquote:Op maandag 4 februari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
outasight is gewoon vet, en je bent de eerste die het ook leuk vind![]()
denk ik ook welquote:Op maandag 4 februari 2013 01:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik denk dat wij wel overweg kunnen
nee hij heeft weinig dislikes op YTquote:Op maandag 4 februari 2013 01:23 schreef supersof het volgende:
[..]
outasight is gewoon vet, en je bent de eerste die het ook leuk vind![]()
dusquote:
Deze plaat ken je toch wel.quote:
ohja die ken ik wel iddquote:
die wordt op TV veel gebruikt als achtergrond/beginmuziek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |