Nee, die eet korfballers voor ontbijt. En was, met de hele familie Hartogs, ook altijd erg met ijshockey bezig. Maar Cor was altijd al de rouwdouwer van de familie en volgens mij is hij een beetje de foute kant opgegaan.quote:
Want?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:23 schreef Coos het volgende:
Nâh, echt een publiekstrekker die Sp3c.![]()
Maar ik had een kutdag!
Nee niet echtquote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
ik kan wel wat publiek trekken moest dat nodig zijn (ik ging uit van het tegendeel) maar ik weet niet of jullie wel zitten te wachten op nog meer ijshockey gebrabbel
dat soort dingen moet je rustig opbouwen namelijk ... tijdens de playoffs zitten we hier met zijn allen, maak je geen zorgen
Het is niet besteed duidelijk, we gaan ons ( die paar sukkels hier) volledig richten op Clown Coos om ons te vermaken..quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
ik kan wel wat publiek trekken moest dat nodig zijn (ik ging uit van het tegendeel) maar ik weet niet of jullie wel zitten te wachten op nog meer ijshockey gebrabbel
dat soort dingen moet je rustig opbouwen namelijk ... tijdens de playoffs zitten we hier met zijn allen, maak je geen zorgen
Langs elkaar werkende administraties waar dubbele nota´s mijn kant opkomen en mogelijk zelfs van identiteitsfraude sprake is. Na uren en uren aan de telefoon heb ik alle partijen zo ver dat ik van beide partijen zwart op wit hun claims via de post ga krijgen. Ik hoop dat er dan duidelijkheid komt.quote:
Flikker jij is terug onder je steen!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is niet besteed duidelijk, we gaan ons ( die paar sukkels hier) volledig richten op Clown Coos om ons te vermaken..![]()
Je kan weer gaan!
Denk aan je hartquote:
Zeker (semi)overheidsinstanties?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Langs elkaar werkende administraties waar dubbele nota´s mijn kant opkomen en mogelijk zelfs van identiteitsfraude sprake is. Na uren en uren aan de telefoon heb ik alle partijen zo ver dat ik van beide partijen zwart op wit hun claims via de post ga krijgen. Ik hoop dat er dan duidelijkheid komt.
Ik kan wel zeggen verrot maar, maar heb al wat aanmaningen en de deurwaarder over de vloer zit ik helemaal niet op te wachten.
En dit was het eerste en gelijk het laatste wat ik er over zeg!
Fuck. Sterktequote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Langs elkaar werkende administraties waar dubbele nota´s mijn kant opkomen en mogelijk zelfs van identiteitsfraude sprake is. Na uren en uren aan de telefoon heb ik alle partijen zo ver dat ik van beide partijen zwart op wit hun claims via de post ga krijgen. Ik hoop dat er dan duidelijkheid komt.
Ik kan wel zeggen verrot maar, maar heb al wat aanmaningen en de deurwaarder over de vloer zit ik helemaal niet op te wachten.
Waarom duik je weer opquote:Op maandag 4 februari 2013 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zeker (semi)overheidsinstanties?
kusje eropquote:Op maandag 4 februari 2013 19:45 schreef Coos het volgende:
[..]
Net een onderzeeboot.quote:
Een zinkendequote:
Niet bekend met het concept duikboot dus.quote:
Proostquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet bekend met het concept duikboot dus.
Kijk je vrouw aanquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet bekend met het concept duikboot dus.
Het lukt je echt niet he ?quote:
Leuk, ijshockey!!quote:Op maandag 4 februari 2013 19:31 schreef sp3c het volgende:
quote:
De playoffs zijn nog ver weg ... en we hebben jouquote:Op maandag 4 februari 2013 20:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]Ga hem nog ff aanmoedigen, straks komen we helemaal niet meer van hem af
we hebben mijquote:Op maandag 4 februari 2013 20:23 schreef ZOA het volgende:
[..]
De playoffs zijn nog ver weg ... en we hebben jou
nou nee, maar jij wil dus gewoon dat ik ijshockey niet leuk meer vind dus doe ik voor jou aan wat 'imagebuilding'quote:Op maandag 4 februari 2013 20:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hebben mijals of ik iedereen wegjaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |