Die je op een trui zou breien (en thuis had een weekend) en daarna verkocht hebt.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
puppie`s? waar heb jij het nou weer over, hou helemaal niet van puppie`s
Voor mij begint de dag nu pas.quote:
De plintjes van je doodskist ga ik niet eens op maat zagenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:10 schreef Jian het volgende:
Kom op bolle, nog effe doorposten, vrouwtje komt zo terug met de hond en dan gaat de netnanny er weer op, mag je de plintjes weer gaan schilderen ofzo
Ken maar 1 puppie, en dat is mijn eigen kleine arabiertjequote:Op maandag 4 februari 2013 00:12 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dan gaan we er maar vanuit dat het 4voeterige puppies zijn
echt waar, hè verdomme Heks, dat vind ik een kutstreekquote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die je op een trui zou breien (en thuis had een weekend) en daarna verkocht hebt.
Issie Moslim?quote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken maar 1 puppie, en dat is mijn eigen kleine arabiertje
sorry ik denk dat je met iemand anders in de war bent, graaf eens goed in je geheugen van wie wat en hoe enzoquote:Op maandag 4 februari 2013 00:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Die je op een trui zou breien (en thuis had een weekend) en daarna verkocht hebt.
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Jian het volgende:
[..]
echt waar, hè verdomme Heks, dat vind ik een kutstreek
Ik die van jou ook niet, toch geen kist waar je in past, alhoewel het schijnt dat je tegenwoordig bij het paardencrematorium terecht kan, .. met zadel en alquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
De plintjes van je doodskist ga ik niet eens op maat zagen
Zal wel klaargestoomd worden om de boel hier straks op te blazenquote:Op maandag 4 februari 2013 00:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ken maar 1 puppie, en dat is mijn eigen kleine arabiertje
Trustuh!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Okee mensen morgen weer vroeg dag voor mij, trusten![]()
en bolle, be careful en don't be a stranger, kruip lekker tegen je vrouwtje aan en slaap lekker
Ik ga ook op de kut. Trek zequote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
en bolle, be careful en don't be a stranger, kruip lekker tegen je vrouwtje aan en slaap lekker
verraai nou niet alles, ben al een bomgordel aan het breienquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Zal wel klaargestoomd worden om de boel hier straks op te blazen
slaap lekker Jianquote:Op maandag 4 februari 2013 00:18 schreef Jian het volgende:
Wel eerst testen op jezelf.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verraai nou niet alles, ben al een bomgordel aan het breien
ja ga het wel uittesten, hang het aan je deurkruk en dikke Karin ken ik ook niet, maar slaap lekkerquote:Op maandag 4 februari 2013 00:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel eerst testen op jezelf.
Dat van die puppies moet je maar regelen met dikke Karin en d'r man. Ze hebben je adres, dus doe maar snel. Is een -bindend- advies.
Trusten.
die moet vaker langs komenquote:
Trustuh!quote:Op maandag 4 februari 2013 00:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die moet vaker langs komen![]()
maar ben er vandoor slaap lekker
Een user met modrechtenquote:Op maandag 4 februari 2013 11:32 schreef sp3c het volgende:
al ben ik hier natuurlijk gewoon een user
Welkom lees ook wel waar jij mod bent, maar dat is soms wel erg heftig daar.quote:
ik multitaskquote:Op maandag 4 februari 2013 11:51 schreef Toverheks het volgende:
is ie er nou al weer, komt zeker NWS is niet zo gesjellig he
en hier zitten de meeste leuke users van FOK, ik zeg de meeste he niet allemaal
Dat hoeft toch niet erg te zijn poezewoestje. Ik denk dat je je daar prima staande kan houden hoor.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:36 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Welkom lees ook wel waar jij mod bent, maar dat is soms wel erg heftig daar.
Dus blijft het bij lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |