quote:Vicky, die kamer is echt zo tof geworden!! Echt een grote meisjeskamerkan me voorstellen dat ze daar héél blij mee is!!
Twee zielen, één gedachte! Ik vind vooral het derde behang mooi, met dat rood erbij.quote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef oeke het volgende:
TM, ik vind het tweede en derde behang het mooist. <3
Die boompjes zijn leuk, maar ik weet niet, ik heb het teveel gezien ofzo.
En autootjes, ach mijn vriend zou zeggen, waarom moeten al die kleine onschuldige jongetjes als zo vroeg geindoctrineerd worden met autoliefde?
Van mij hoeven het ook geen autootjes te worden Oeks, al is dat Studio Ditte-behang dat VT ook heeft echt wel heel mooiquote:Op zaterdag 2 februari 2013 22:06 schreef oeke het volgende:
TM, ik vind het tweede en derde behang het mooist. <3
Die boompjes zijn leuk, maar ik weet niet, ik heb het teveel gezien ofzo.
En autootjes, ach mijn vriend zou zeggen, waarom moeten al die kleine onschuldige jongetjes als zo vroeg geindoctrineerd worden met autoliefde?
Ik ben echt heel benieuwd waar je uit gaat komen voor een jongetje.
En ben je al bezig in de kamer van je meisje? Gaat die veel veranderen?
Ik zou het sjabloon bestellen, omdat ik nu al weet dat ik gruwelijk chagrijnig zou worden van al die letters waterpas en op gelijke afstand van elkaar op de muur te moeten plakken. En dan zou het waarschijnlijk nog niet mooi lukken ookquote:Op maandag 4 februari 2013 11:18 schreef Bleie het volgende:
Prachtig allemaal TM. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Ik heb gisteren nog eens even zitten googelen naar sjablonen om een tekst op de muur te schilderen. Bij één site kan ik een sjabloon bestellen voor het hele gedicht dat ik wil, voor ongeveer 55 euro. Bij een andere site kan je losse letters bestellen, dan ben ik voor ongeveer 15 euro klaar, maar dat is wel veel meer werk bij het aanbrengen natuurlijk. Wat zouden jullie doen? En hoe groot zouden de letters moeten zijn?
lekker bezig!quote:Op maandag 4 februari 2013 09:58 schreef twentemeisje het volgende:
Vicks wat is het leuk geworden! Zie je meisje ook stralen.
Bar dat is ook leuk idd, die weg op de muur. Vind'm denk ik leuker voor een iets ouder jochie. Dat idee om magneetjes te gebruiken is echt tof!
[..]
Van mij hoeven het ook geen autootjes te worden Oeks, al is dat Studio Ditte-behang dat VT ook heeft echt wel heel mooi.
Bellelena ik krijg je post niet gequote met de iPad, maar wat een leuke behangetjes!! Ik ga er snel eens tussen kijken. Kende Kek A'dam wel maar wist niet dat ze ook behang hebben.
Ik ben gisteren wezen shoppen voor Saar's nieuwe kamer. Zij verhuist naar de grotere kamer straks. Het uitgangspunt is deze bedstee, die gaat nog een kleurtje krijgen, wit is ook maar zo wit:
[ afbeelding ]
Ik denk aan een warme grijs, of olijfgroene kleur. Maar daar ben ik nog niet helemaal uit. Verder heb ik mijn plan omgegooid, ik heb nu middels het kopen van wat mooie spullen de kleuren bepaald die ik voor het kamertje wil gaan gebruiken. Daar ga ik het behang op afstemmen. I.p.v. een druk behang heb ik gekozen voor kleurige accessoires. Zoals bijvoorbeeld;
Kussens
Mijn favoriete aankoop by far
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leesstoeltje
[ afbeelding ]
Aan de muur
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier heb ik ook een vogeltjesversie van gekocht
En ook nog
[ afbeelding ]
Nu nog samenvoegen tot een mooi kamertje! Met onder meer:
[ afbeelding ]
En deze oude kast (oude marktplaatsfoto) gaan we logen zodat ie weer blank wordt:
[ afbeelding ]
Door de basis (muren/behang en gordijnen) rustig te houden wordt het mijns inziens niet te druk. Ik ben echt verliefd op de kleurtjes.
Ik denk dat ik weet wat je gaat beslissen bleie :-).quote:Op maandag 4 februari 2013 11:41 schreef Suikertante het volgende:
Bleie, zelfs met een sjabloon lijkt het me nog moeilijk, dus ik zou denk ik voor de complete oplossing gaan!
En TM, die bedstee lijkt zooooo groot! Ben heel benieuwd hoe het gaat worden
hoe groot moeten de letters zijn?quote:Op maandag 4 februari 2013 11:18 schreef Bleie het volgende:
Prachtig allemaal TM. Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
Ik heb gisteren nog eens even zitten googelen naar sjablonen om een tekst op de muur te schilderen. Bij één site kan ik een sjabloon bestellen voor het hele gedicht dat ik wil, voor ongeveer 55 euro. Bij een andere site kan je losse letters bestellen, dan ben ik voor ongeveer 15 euro klaar, maar dat is wel veel meer werk bij het aanbrengen natuurlijk. Wat zouden jullie doen? En hoe groot zouden de letters moeten zijn?
En het sjabloon compleet, hoe groot zijn die afmetingen?quote:Op maandag 4 februari 2013 14:23 schreef Bleie het volgende:
PE: bedoel je een soort whitewash? Dat is niet helemaal mijn stijl, maar de kast en commode lenen zich er qua stijl volgens mij erg voor.
Ik heb net verf gekocht voor de muren! Voor de grootste muur 'Leem' van Histor, en voor de kleinere muur 'Loom' (dat is de bijbehorende kleur wit). Maandag wordt de oude linnenkast die er nu staat opgehaald, en dan kan ik eindelijk echt iets van T's kamertje maken.
Het gedicht komt op de grootste muur (4,5 X 2,7 m), boven zijn bed. De tekst is:
Slaap als een reus
slaap als een roos
slaap als een reus van een roos
reuzeke
rozeke
zoetekoeksdozeke
doe de deur dicht van de doos
Ik slaap
Ik vind het zo moeilijk inschatten hoe groot dat nou moet worden om een mooi resultaat te geven.
ja zoiets. met verschillende kleurenquote:Op maandag 4 februari 2013 17:33 schreef Suikertante het volgende:
PE zoiets maar dan met een andere kleur eronder?
[ afbeelding ]
Euhm, het is een idee he....'t is nog niet gezegd dat het ook daadwerkelijk uitgevoerd gaat wordenquote:
Kloptquote:Op maandag 4 februari 2013 22:01 schreef .Sparkling. het volgende:
Heeft ze nou gewoon een tweepersoonsbed?wat een luxe, ik kreeg er pas 1 bij mijn vriendje
Het is wel een gezellige kamer geworden, leuks kleur gordijnen!
En meerdere lijsten van verschillend formaat, randdikte en wit/rood/roze randen bij elkaar hangen. Gezien de ruimte zou ik als kleinste niet kleiner dan a4 nemen. En eronder de expedit kast op zn kant.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:26 schreef Bleie het volgende:
Mrien: die plaat met boom en vos ergens op de lange muur hangen? Ik vind hem nu niet enorm tot zijn recht komen, terwijl hij echt heelis.
Ik zie het, moet de shipping ook nog even berekenen, maar damn wat een prachtige spullenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:27 schreef oeke het volgende:
Hoezo zou dat niet kunnen Mrien? Ik ben niet zo goed op de hoogte van stuc en zijn eigenschappen. Ik dacht dat je daar gewoon overheen kon schilderen.
En het zijn zowel stofjes als behangetjes Mrien.
Wel aan de prijs trouwens TM, maar omdat de dollar best oke staat, is het misschien wel te doen. Ik heb net een stofje besteld, het is nog niet binnen, maar ik ben benieuwd hoe het eruit ziet. Ik zal het hier melden!
Jullie willen me financieel aan de afgrond krijgen of nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:05 schreef Lamb29 het volgende:
http://www.vintageroom.nl/tag/borduurpakketten-vervaco
Deze kussentjes zijn vast ook wat voor jou TM
Nieuw huis idd, gespoten murenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef mefke79 het volgende:
mrien, zijn jullie muren gespoten? Het is een nieuw huis he? Dan zuigt het stucwerk als een malle en moet je het, om te schilderen, echt voorbehandelen. Dat kan je nooit doen als je alleen het patroon wil. Wel als je de hele muur egaal schildert en er dan een patroon overheen zet.
Ik heb de lades van een Hemnes-kast bekleed met stof. Bij de bouwmarkt spuitlijm gehaald, daar mee de voorkant ingespoten, stof erop en laten drogen. Was zo klaar, en ik ben nog steeds heel blij met het resultaat. Op Pinterest doen ze dit soort dingen ook vaak met 'mod podge', waarvan ik nooit zo goed weet wat het nou precies is, maar daar zijn vast wel goede tutorials van te vinden. Het spul zelf (mod podge dus) verkopen ze in elk geval bij Pipoos, zag ik van de week toevallig.quote:Bleie had een kast van de ikea bekleed met iets..weet niet meer wat het was maar het resultaat was super!
Misschien kan ze uitleggen hoe ze dat heeft gedaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 februari 2013 13:56 schreef Kyara het volgende:
Wat een leuk kamertje LB!
op de 1e foto staat op het dekentje een naam... is dat???
Hier ook druk met de kamertjes. M's kamer is bijna klaar en voor de tweeling zijn de gordijntjes bijna klaar.
Wauw! Dus het is echt al in zicht, dat je ze mee naar huis mag nemen!quote:Op maandag 11 februari 2013 14:05 schreef Kyara het volgende:
Nee okey, dan is het goedNiet dat je per ongeluk teveel prijs geeft!
Gaat goed met de dames. Als ze alle voedingen zelf kunnen drinken mogen ze naar huis. Ze zitten nu op 50% wat ze zelf drinken. We moeten nu dus wel een beetje opschieten met het kamertje (al komen ze eerst toch bij ons op de kamer).
Ik wil trouwens van stof schilderijtjes maken (extra gordijnstof besteld). Maar hoe kan ik dat het beste aanpakken? Zat zelf te denken om het te spannen over die canvas schilderijtjes die je bij Xenos en zo kan kopen (onbeschilderd zeg maar). En dan vast te nieten. Hoe kan ik dat het beste aanpakken? Of heeft iemand een beter idee?
Ik ben ook al zo boos op Oeks! Al heb ik nog niet besteld ;-).quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:19 schreef laziness het volgende:
Oeke waarom moest je me nou herinneren aan die geweldige site spoonflower?![]()
Nu heb ik stofjes besteld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |