Oh oke, leuke vakken wel lijkt me zoquote:Op maandag 4 februari 2013 19:05 schreef TvhN het volgende:
[..]
Ben inderdaad geen eerstejaars; heb het vak vorig jaar niet gevolgd.
Mijn programma: http://www.rug.nl/ocasys/rug/vak/showpos?opleiding=375
Oh god ik zie er nu al tegenopquote:Op maandag 4 februari 2013 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Een tip: hou je aan het reglement.Anders heb je al meteen een +/- te pakken, waarna je bij de laatste opdracht zo maar een - kan pakken en dus geen tweede versie meer mag inleveren. Zo kostte dat voor mij het bonuspunt bij Europees.
En ze doen pietluttig over de meest logische dingen.
Als je een casus hebt over kartelvorming in een bepaald gebied, waarom zou je dan nog eens extra benadrukken dat het toch vooral in dat gebied speelt en in die en die markt? Dat kan Jan met de korte achternaam er ook wel uit halen. Dus waarom nogmaals vermelden. Maar nee hoor, dat koste mij dus mijn bonus vorig jaar. Jurisprudentie is wel te doen, maar dat pieterpeutigere om niks maakt dat Europees mij weinig doet.
Ja. Op nestor staat ook van alles over wat allemaal wel/niet mag.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:08 schreef Bruce_Cutler het volgende:
[..]
Dus je mag de arresten meenemen naar het tentamen?
Hmm balen inderdaad. Heb je het uiteindelijk wel gehaald?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:13 schreef Joosie200 het volgende:
Een tip: hou je aan het reglement.Anders heb je al meteen een +/- te pakken, waarna je bij de laatste opdracht zo maar een - kan pakken en dus geen tweede versie meer mag inleveren. Zo kostte dat voor mij het bonuspunt bij Europees.
En ze doen pietluttig over de meest logische dingen.
Als je een casus hebt over kartelvorming in een bepaald gebied, waarom zou je dan nog eens extra benadrukken dat het toch vooral in dat gebied speelt en in die en die markt? Dat kan Jan met de korte achternaam er ook wel uit halen. Dus waarom nogmaals vermelden. Maar nee hoor, dat koste mij dus mijn bonus vorig jaar. Jurisprudentie is wel te doen, maar dat pieterpeutigere om niks maakt dat Europees mij weinig doet.
Dat dan weer wel, maar met precies een 6quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Hmm balen inderdaad. Heb je het uiteindelijk wel gehaald?
Ik snap niet helemaal wat dat 'voorbereidingscollege' inhoudt? Je moet een woordvoerder benoemen en discussiëren met de docent?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:18 schreef Valid het volgende:
[..]
Ja. Op nestor staat ook van alles over wat allemaal wel/niet mag.
Ik dacht dat Europees recht door een student assistent werd gegeven en je in groepjes oid aan de slag moet.. kan het mis hebbenquote:Op maandag 4 februari 2013 19:24 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal wat dat 'voorbereidingscollege' inhoudt? Je moet een woordvoerder benoemen en discussiëren met de docent?
Ben ik even blij dat ik zie dat je niet aan de UvA studeert.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef ylSs het volgende:
Verloop voorbereidingscollege
a. De aanwezige studenten worden ingedeeld in ongeveer 5 groepen van
ongeveer 5-6 personen.
b. De groepen benoemen een woordvoerder en bespreken binnen de groep
de casus, het juridische probleem en de casusoplossing.heb nu al spijt dat mijn goede voornemen is om alle werkgroepen te volgen..
Het lijkt wel hbo.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:32 schreef ylSs het volgende:
Verloop voorbereidingscollege
a. De aanwezige studenten worden ingedeeld in ongeveer 5 groepen van
ongeveer 5-6 personen.
b. De groepen benoemen een woordvoerder en bespreken binnen de groep
de casus, het juridische probleem en de casusoplossing.heb nu al spijt dat mijn goede voornemen is om alle werkgroepen te volgen..
quote:Het is verplicht voor studenten wiens opdracht met een ‘min’ is
beoordeeld om de besprekingscolleges bij te wonen. Voor studenten die
een ‘plus’ behaald hebben zijn de besprekingscolleges facultatief.
c. Afwezigheid bij de eerste werkgroepbijeenkomst leidt zonder uitzondering
tot het verval van het recht op deelname voor een bonuspunt (zie artikel
18) en kan niet door middel van een vervangende opdracht (zie artikel 17)
worden gecompenseerd.
d. Aanwezigheid wordt gecontroleerd door middel van een presentielijst.
Aanwezigheid wordt bijgehouden in een centraal register door het
Secretariaat van de sectie Europees en economisch recht (‘Secretariaat’).
Afzonderlijke vragen in persoon, per email of telefoon worden niet
beantwoord.
Vond je het een pittig vak? Ik heb nu echt het idee dat dit het meest omvangrijke vak van de hele bachelor is.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:51 schreef Joosie200 het volgende:
Neuh.. ze beginnen gewoon met een leerstuk die ze a.d.h.v. jurisprudentie bespreken. En dan moet elke groep een ander onderdeel v/h leerstuk bestuderen. En per casus hebben ze dan zoveel vragen, waarbij elk groepje 1 vraag te beantwoorden heeft. Maar schools is het wel ja. Verloedering van de universiteit, wat ik je zeg!
Het was niet een pittig vak noch een boeiend vakquote:Op maandag 4 februari 2013 19:52 schreef Valid het volgende:
[..]
Vond je het een pittig vak? Ik heb nu echt het idee dat dit het meest omvangrijke vak van de hele bachelor is.
Boeiend vind ik sowieso wel, dus dat komt wel goed dan.quote:Op maandag 4 februari 2013 19:54 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Het was niet een pittig vak noch een boeiend vakMaar helaas wel een verplicht vak
![]()
Jij bent na 1 college al helemaal lyrischquote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Boeiend vind ik sowieso wel, dus dat komt wel goed dan.
Onder welke steen kom jij vandaan?quote:Op maandag 4 februari 2013 19:55 schreef Valid het volgende:
[..]
Boeiend vind ik sowieso wel, dus dat komt wel goed dan.
Mwah, dat niet zozeer. Ik vind Europa en Europees recht inderdaad wel erg interessant, dus dat dat betreft heb ik er inderdaad wel zin in.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:00 schreef Aurelius. het volgende:
[..]
Jij bent na 1 college al helemaal lyrisch
Dan gaat het wel goed komen ja, met of zonder bonus.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Mwah, dat niet zozeer. Ik vind Europa en Europees recht inderdaad wel erg interessant, dus dat dat betreft heb ik er inderdaad wel zin in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |