Dat ken ik wel, hebben de hele boel opgekocht rondom het Centraal.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef MaJo het volgende:
MM het heet gewoon Canal zie ik, met meerdere opstapplaatsen
Met majo...quote:Net gehaktbal gegeten, erg lekker
Ze zitten ook bij hotel American en museumplein. Een persoonlijke tour is sowieso leuker natuurlijk!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ken ik wel, hebben de hele boel opgekocht rondom het Centraal.
Zal eens kijken.
Mijn aanbod blijft desondanks staan...
[..]
Met majo...
Wil nog eens een whisky proeverij op de Amsterdamse grachten houden, maar zelf zo'n boot privé afhuren kost een godsvermogen...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ze zitten ook bij hotel American en museumplein. Een persoonlijke tour is sowieso leuker natuurlijk!
40 euro per persoon voor 1,5 uurquote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wil nog eens een whisky proeverij op de Amsterdamse grachten houden, maar zelf zo'n boot privé afhuren kost een godsvermogen...
Over MaJo natuurlijk.quote:
Dat is het probleem, ik wil hun drank niet, maar mijn eigen drank.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
40 euro per persoon voor 1,5 uurvriendin had het voor 300 euro afgehuurd voor 3 uur, inclusief drank, goeie deal!
Volgens mij was ze áls een balletjequote:
Kun je geen privé-figuur met een hele flinke sloep aan zijn jas trekken?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is het probleem, ik wil hun drank niet, maar mijn eigen drank.
Dat moet je dus afkopen en dat kost flink wat.
En daarmee wordt het een dure grap, zeker als je ook een paar honderd euro aan whisky wilt uitschenken voor niet meer dan 30 man/vrouw.
Maar wie weet, zal hun eens contacten...
Als ik er 1 zou kennen met een flinke, overdekte, kajuit wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kun je geen privé-figuur met een hele flinke sloep aan zijn jas trekken?
veel kijkplezier!quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 01:09 schreef MadMaster het volgende:
Ze moeten dit wat eerder op de dag plannen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |