SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Don't need a test for that.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Lol.quote:
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat snap ik welquote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben volgens de maatschappij lui en dom![]()
![]()
Een redelijke indicatie is wel de test van Mensa.
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest
Kun je kijken of je eventueel lid mag worden.
Dan zou je bij de slimste 2% van de bevolking behoren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nasty shitquote:C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
WHUD?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:33 schreef Ishimaru het volgende:
Ik ben volgens de maatschappij lui en dom![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen als man zijnde
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Herkenbaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef AlbinoBambi het volgende:
Meehuilen met een serie. Sentimentele muts ben ik ook.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Zeker en vast niet de gelukkigste 2%.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een redelijke indicatie is wel de test van Mensa.
http://www.mensa.nl/lid-worden/doe-de-thuistest
Kun je kijken of je eventueel lid mag worden.
Dan zou je bij de slimste 2% van de bevolking behoren.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Not me!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Daar kan ik voor instaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zeker en vast niet de gelukkigste 2%.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Kortom, je wil helemaal niet bij die groep horen. Zijn vast nare mensen.quote:Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ach dat gaat mij toch nooit gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat is niet om te lachen als man zijnde
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Het hangt er van af. Niet iedereen met een hoog iq heeft ook een hoog eq.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, je wil helemaal niet bij die groep horen. Zijn vast nare mensen.
Ik ken voldoende mensen die extreem slim zijn, maar ook vervelend in de omgang.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat hoop ik ook voor jequote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach dat gaat mij toch nooit gebeuren![]()
En andersom.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hangt er van af. Niet iedereen met een hoog iq heeft ook een hoog eq.
Ik ken voldoende mensen die extreem slim zijn, maar ook vervelend in de omgang.![]()
Juist. En let wel dat een hoog IQ nog niet wil zeggen dat je slim bent.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het hangt er van af. Niet iedereen met een hoog iq heeft ook een hoog eq.
Ik ken voldoende mensen die extreem slim zijn, maar ook vervelend in de omgang.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Zullen ws fok!kers en fok!sters zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 21:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kortom, je wil helemaal niet bij die groep horen. Zijn vast nare mensen.![]()
Ongetwijfeld. Al zijn de echt domme mensen die ik ken ook strontvervelend.quote:Uiteraard.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Juist. En let wel dat een hoog IQ nog niet wil zeggen dat je slim bent.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:37 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Je voelt je wel aangesproken of niet?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat hoop ik voor alle mannen op deze planeet, tenzij het hun uitdrukkelijke wens is dat zoiets gebeurdquote:14 SHADES OF GREY
Even wat volledig anders hè: wat vind jij van het woord "snollebol".quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Al zijn de echt domme mensen die ik ken ook strontvervelend.
[..]
Uiteraard.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ik denk dat extreme niveauverschillen elkaar 9/10 keer vervelend vinden. Dat communiceert gewoon als een rotte banaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Al zijn de echt domme mensen die ik ken ook strontvervelend.
[..]
Uiteraard.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik vind het een mooi woord. Het rolt lekker van de tong. De o-klanken in combinatie met de l-klanken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Even wat volledig anders hè: wat vind jij van het woord "snollebol".
Het enige nadeel is dat het zo archaïsch klinkt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik vind de dubbele korte o klank icm de lange l (no pun) klank juist vervelend...quote:Op zondag 3 februari 2013 21:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi woord. Het rolt lekker van de tong. De o-klanken in combinatie met de l-klanken.
Het enige nadeel is dat het zo archaïsch klinkt.![]()
nederrlandse suvs zitten er bij, exstern, sucses ermee.
Ik heb angst
[b]AirwiN schreef [/b]
Jouw intelligentie behoort volgens de resultaten van de Mensa-onlinetest waarschijnlijk wel tot de hoogste 10%
zucht![]()
![]()
Droom fijn schatquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Trustuhquote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Dat kan het best zijn, ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat extreme niveauverschillen elkaar 9/10 keer vervelend vinden. Dat communiceert gewoon als een rotte banaan.
Overigens krijg ik net voor de 16de keer een verzoek om Coasterville te spelen. Van dezelfde kerel.
Snapt ie nou echt niet dat ik het de vorige 15 keer ook genegeerd heb?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Meer oefenenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
Jouw intelligentie behoort volgens de resultaten van de Mensa-onlinetest waarschijnlijk wel tot de hoogste 10%
zucht
14 SHADES OF GREY
Wat?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb angst![]()
Vrouwelijke Robert M.'squote:14 SHADES OF GREY
Subs en extern bedoel je denk ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb angst
.srt bestanden speelt VLC gewoon af. Ik weet alleen niet of jouw tv dat ook afspeelt.![]()
Sorry hoor, je mag ook gewoon nee zeggen. Ik probeer gewoon een leuk spel met je te spelenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan het best zijn, ja.
Overigens krijg ik net voor de 16de keer een verzoek om Coasterville te spelen. Van dezelfde kerel.
Snapt ie nou echt niet dat ik het de vorige 15 keer ook genegeerd heb?.
![]()
?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:45 schreef -Engel- het volgende:
zuchtEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ah, de Mensa test. Ik haak al af voor ik begin.
Blokje verhoudt zich tot blokje als... niets. Want blokjes verhouden zich niet....Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gaat dat niet automatisch?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snapt ie nou echt niet dat ik het de vorige 15 keer ook genegeerd heb?![]()
Sowieso jezelf bewust in een hokje zettenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef fietsie het volgende:
Blokje verhoudt zich tot blokje als... niets. Want blokjes verhouden zich niet..... Ik lach om die mensen eerlijk gezegd.
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Snapt ie nou echt niet dat ik het de vorige 15 keer ook genegeerd heb?Dat soort dingen.
Ik had van Vin ook drie keer zoiets gehad.
Oh, dat is vast van Buggle geweestquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]Dat soort dingen.
Ik had van Vin ook drie keer zoiets gehad.![]()
![]()
Ik speel alleen met meisjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sorry hoor, je mag ook gewoon nee zeggen. Ik probeer gewoon een leuk spel met je te spelen.
Geen idee. Kreeg er ooit 2 van Vin. Dus nam aan dat het ophield.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik ga die mensa test ook eens makenquote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
I know
Alle die IQ testen zijn te oefenen...... of gewoon een beetje logisch nadenken14 SHADES OF GREY
quote:Ik weet wat ze ermee bedoelen!!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Subs en extern bedoel je denk ik?
.srt bestanden speelt VLC gewoon af. Ik weet alleen niet of jouw tv dat ook afspeelt.
Ik heb gewoon angst dat die subs net zo belabberd zijn als dat ene zinnetje!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Geen idee.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is vast van Buggle geweestVolgens mij gaat dat wel eens automatisch.
Je kan die verzoeken ook blokkeren he.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee. Kreeg er ooit 2 van Vin. Dus nam aan dat het ophield.![]()
Muha toch ook?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn zacht en hebben borstjes enzo.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
hehehe, snap ikquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef fietsie het volgende:
Blokje verhoudt zich tot blokje als... niets. Want blokjes verhouden zich niet....![]()
![]()
Ik wilde een plaatje doen van van die eng dunne meisjes en zeggen "nietes". Maar ik word zo verdrietig van die plaatjes dat ik het grapje niet meer wil maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn zacht en hebben borstjes enzo.![]()
![]()
Oh zoquote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik weet wat ze ermee bedoelen!!
Ik heb gewoon angst dat die subs net zo belabberd zijn als dat ene zinnetje!!Naja, je kun altijd andere downloaden
Geen ideequote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef Fera het volgende:
[..]
Geen idee.Volgens mij gaat dat wel eens automatisch.
![]()
![]()
Ik moet je afwijzen uit het algemeen belang.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, ik stuur je een farmville uitnodiging.Maar warom zucht je dan?quote:Is het? Ik zal eens kijken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan die verzoeken ook blokkeren he.Nee. Muhaha is hard.quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
M'n halve FB lijst is geblokkeerd ondertussen.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Je kan die verzoeken ook blokkeren he.
Binnenkort ook maar eens opruiming houden... staan mensen in die ik niet eens ken van iets verder![]()
![]()
T gaat niet om hokjes behalve als je daadwerkelijk lid wilt worden van de mensaquote:Op zondag 3 februari 2013 21:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Sowieso jezelf bewust in een hokje zetten. Ik lach om die mensen eerlijk gezegd.
![]()
![]()
Waarom wordt je daar verdrietig van?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik wilde een plaatje doen van van die eng dunne meisjes en zeggen "nietes". Maar ik word zo verdrietig van die plaatjes dat ik het grapje niet meer wil maken.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ja, dat bedoel ik ook. Mijn zus is lid van Mensa *poch poch*.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
T gaat niet om hokjes behalve als je daadwerkelijk lid wilt worden van de mensa![]()
quote:Jij.
Ja, 9 maanden later scoor jequote:Op zondag 3 februari 2013 21:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan ik er een homerun mee slaan?.
![]()
Google maar op anorexic girls.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom wordt je daar verdrietig van?![]()
Ik ben wel benieuwd... hoe jij die test ervaart.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga die mensa test ook eens maken![]()
Ik vind dat zelfs eng ... Levende skeletten.quote:
Eww..quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs eng ... Levende skeletten.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Omdat ik dit soort testen ken en mij afvraag in hoeverre de ervaring met die testen er niet voor zorgen dat je gewoon een bepaalde score weet te behalen.quote:![]()
Skeletten zijn kwetsbaar tegen blunt-damage. Pak je knuppel!quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs eng ... Levende skeletten.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Maar goed dat je mij een jaar of 12 terug niet kende dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind dat zelfs eng ... Levende skeletten.![]()
Toen ging je regelmatig met een schep op stap op het kerkhof?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar goed dat je mij een jaar of 12 terug niet kende dan.![]()
![]()
De helft van die plaatjes zijn ook wel behoorlijk gemaakt om medelijden mee te krijgen hoor.
Stop zo'n meisje in normale kleding, laat der in de lucht springen van blijdschap. En iedereen zou het een mooi meisje vinden.![]()
Dat dusquote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
De helft van die plaatjes zijn ook wel behoorlijk gemaakt om medelijden mee te krijgen hoor.
Stop zo'n meisje in normale kleding, laat der in de lucht springen van blijdschap. En iedereen zou het een mooi meisje vinden.
[b]AirwiN schreef [/b]
. Wij menen dat je het 98e percentiel (m.a.w. de bovenste twee procent) niet zult halenProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Haha bambi mag geen lid wordenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die Mensa test vind ik stom. Normaal ben ik goed in reeksen en hier snap ik er 2 niet van.![]()
![]()
.
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
Stop zo'n meisje in normale kleding, laat der in de lucht springen van blijdschap. En iedereen zou het een mooi meisje vinden.Nee hoor, deze zijn echt lelijk mager. Dan moeten ze wel een hele dikke winterjas aandoen wil je daar niks meer van kunnen zien. Maar dan nog hebben ze een veel te mager gezicht...quote:
Is niet mooi![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die Mensa test vind ik stom. Normaal ben ik goed in reeksen en hier snap ik er 2 niet van.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Dat bedoel ik.... Deze test is heel eenzijdig.....quote:Op zondag 3 februari 2013 22:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Die Mensa test vind ik stom. Normaal ben ik goed in reeksen en hier snap ik er 2 niet van.
En hoezo snap je er twee niet van?
Plaatjeeeeeeeeee... je hebt vast nog wel tijd![]()
![]()
Omdat ze dan in botjes uit elkaar vallen?quote:Op zondag 3 februari 2013 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Skeletten zijn kwetsbaar tegen blunt-damage. Pak je knuppel!
ja want ze willen dat je ook gewoon de complete test doetquote:Op zondag 3 februari 2013 22:01 schreef fietsie het volgende:
. Wij menen dat je het 98e percentiel (m.a.w. de bovenste twee procent) niet zult halen![]()
![]()
Dat doe ik nu nog.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ging je regelmatig met een schep op stap op het kerkhof?
Ik houdt de straten van Boven-leeuwen schoon van vampieren, weerwolven en andere demonen.
En soms moet je daarvoor ook patrouilleren op een kerkhof.![]()
Nee hoor, is een eerlijke test.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja want ze willen dat je ook gewoon de complete test doetEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik niet, maar ik hou van voller.quote:Op zondag 3 februari 2013 21:59 schreef Myraela het volgende:
Stop zo'n meisje in normale kleding, laat der in de lucht springen van blijdschap. En iedereen zou het een mooi meisje vinden.
Het is ook zo gevaarlijk daar.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog.
Ik houdt de straten van Boven-leeuwen schoon van vampieren, weerwolven en andere demonen.
En soms moet je daarvoor ook patrouilleren op een kerkhof.
Ik houdtquote:Op zondag 3 februari 2013 22:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat doe ik nu nog.
En soms moet je daarvoor ook patrouilleren op een kerkhof.
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat puur mijn aanwezigheid al genoeg is om ze weg te houden.quote:
Ze weten natuurlijk hoe badass ik ben he.![]()
Mja, eentje heb ik wat gegokt want meerkeuze. Maar 1, 0, -1, 0 klikt niet en 3968, 63, 8, 3 ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:02 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.... Deze test is heel eenzijdig.....
En hoezo snap je er twee niet van?
Plaatjeeeeeeeeee... je hebt vast nog wel tijd![]()
![]()
Ik kom daar nooit. Zelf heb ik twee waakhonden.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat puur mijn aanwezigheid al genoeg is om ze weg te houden.
Ze weten natuurlijk hoe badass ik ben he.
Ik houd wel van slank richting het magere aan. En ik denk dat als je de extreemste gevallen eruit haalt, het over het algemeen ook minder snel lelijk gevonden zou worden.quote:![]()
Vollerquote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ben jij ook bang voor me dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit. Zelf heb ik twee waakhonden.![]()
![]()
ik had 1 ....quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mja, eentje heb ik wat gegokt want meerkeuze. Maar 1, 0, -1, 0 klikt niet en 3968, 63, 8, 3 ook niet.
bij die andere heb ik 9 in gevuld.... iets in mijn hoofd.... vond dat heeeeel logisch![]()
![]()
Ieder zijn ding, maar ik hou van tieten, een kont en mooie curves.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd wel van slank richting het magere aan. En ik denk dat als je de extreemste gevallen eruit haalt, het over het algemeen ook minder snel lelijk gevonden zou worden.
Zoals Lucy Vixxen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Maar ik ben dan wel zo'n autist die het moet snappen voordat ik iets in wil vullen, vooral als het geen meerkeuze is.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:07 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had 1 ....
bij die andere heb ik 9 in gevuld.... iets in mijn hoofd.... vond dat heeeeel logisch![]()
![]()
3 rondjes met laag streepje, hoog streepje, laag streepje erdoor?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
En deze, snap ik geen hol van [ afbeelding ].If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Voor jou niet.quote:
Was geen optie.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3 rondjes met laag streepje, hoog streepje, laag streepje erdoor?
Maaaaar:quote:Geachte kandidaat,
Jouw resultaten van de Mensa-onlinetest waren voldoende. Hieruit blijkt dat jouw intelligentie waarschijnlijk boven het 98e percentiel (m.a.w. de bovenste twee procent) ligt. Dit betekent dat je bij de bovenste twee procent zou behoren. Over de gemaakte onlinetest geven wij verder geen informatie (zoals de juiste antwoorden of het aantal fouten). De onlinetest is echter geen officiële, geijkte test en geeft alleen een indicatie voor het succes van de eindtest.
Voor toelating tot Vereniging Mensa Nederland moet de Mensa-eindtest worden afgelegd onder verantwoordelijkheid van onze National Supervisory Psychologist. Daarbij komen meer aspecten van intelligentie aan de orde dan in de onlinetest het geval was, zodat we nooit met zekerheid kunnen zeggen dat je in beide gevallen een even hoge score haalt.
Wij menen dat je een goede kans maakt te slagen voor de Mensa-eindtest. Kijk voor meer antwoorden met betrekking tot vragen over de Mensa-eindtest hier.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Of klik op de knop hieronder om direct je aanmelding te doen. Deelname aan de eindtest kost ¤42,50. De betaling dien je via iDEAL te voldoen.quote:![]()
Ik wil daar toch heel geen lid worden!![]()
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaardquote:Op zondag 3 februari 2013 22:13 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Of klik op de knop hieronder om direct je aanmelding te doen. Deelname aan de eindtest kost ¤42,50. De betaling dien je via iDEAL te voldoen.![]()
Ik wil daar toch heel geen lid worden!
[b]AirwiN schreef [/b]
ik had die 3 open rondjes....quote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
En deze, snap ik geen hol van [ afbeelding ].
hmmm ik denk trouwens dat 9 toch niet goed was....![]()
Ben benieuwd hoeveel er intrappen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaard![]()
Twijfel je aan mijn intelligentie?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaard
Maar serieus, wat een prijzen.![]()
![]()
Goede marketingtrucquote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaard.
![]()
Misschien is dat wel de échte intelligentietest?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaard
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
En ik ken een paar leden, en waar deze een enorm IQ hebben hebben in ieder geval die 2 de sociale vaardigheden van een garnaal... dus blijkbaar testen ze -dat- niet mee...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slim wel. Iedereen hoog laten scoren en zo laten betalen voor de echte test. Dan toch niet toelaten en de leden hebben weer een dagje uit bij elkaar gespaardProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Gastquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik ken een paar leden, en waar deze een enorm IQ hebben hebben in ieder geval die 2 de sociale vaardigheden van een garnaal... dus blijkbaar testen ze -dat- niet mee....
![]()
Dat valt niet onder IQ, nee. Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam testen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
En ik ken een paar leden, en waar deze een enorm IQ hebben hebben in ieder geval die 2 de sociale vaardigheden van een garnaal... dus blijkbaar testen ze -dat- niet mee...
ja, maar ik heb gewoon zoiets van .... invullen... als ik het toch niet weetquote:Op zondag 3 februari 2013 22:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Maar ik ben dan wel zo'n autist die het moet snappen voordat ik iets in wil vullen, vooral als het geen meerkeuze is.
Dat werkte op examens ook best vaakmijn eerste ingevingen zijn meestal minder fout dan de latere bedenkingen.....
![]()
En waarvoor uiteindelijk allemaal? Zodat je lekker de hele dag kan fappen op het feit dat je lid bent, en je goed over jezelf kan voelenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Twijfel je aan mijn intelligentie?
Maar serieus, wat een prijzen.![]()
![]()
Ik weet al niet meer wat ik had. Maar heb wel ook 9 ingevuld, want alle andere getallen uit het eerste getal van 4 waren al langsgekomen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:14 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ik had die 3 open rondjes....
hmmm ik denk trouwens dat 9 toch niet goed was....![]()
![]()
Het zijn beide collega's, en ik werk dagelijks met ze... Ze zijn super in probleemstellingen oplossen maar je moet het ze daarna niet aan normale mensen laten uitleggen....quote:Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Ik ging Googlen.. Had ik het nou maar niet gedaan..quote:Op zondag 3 februari 2013 22:08 schreef Fera het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, maar ik hou van tieten, een kont en mooie curves.
Zoals Lucy Vixxen.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Nu kun je niet meer in het openbaar zonder een koude douche te nemen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ging Googlen.. Had ik het nou maar niet gedaan..Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Om het netjes te omschrijven, klopt dat wel jaquote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nu kun je niet meer in het openbaar zonder een koude douche te nemen?
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Dat was iig eerst mijn gedachte ookquote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik weet al niet meer wat ik had. Maar heb wel ook 9 ingevuld, want alle andere getallen uit het eerste getal van 4 waren al langsgekomen.![]()
![]()
Foto's van bruiloft van m'n stiefbroer komen op Facebook. In 1x zie ik iedereen hun profielfoto veranderen![]()
![]()
Mijn examens.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef -Engel- het volgende:
[..]
ja, maar ik heb gewoon zoiets van .... invullen... als ik het toch niet weet
Dat werkte op examens ook best vaakmijn eerste ingevingen zijn meestal minder fout dan de latere bedenkingen.....
Mooi verhaal ook. Alle klasgenootjes op mijn verjaardag (8 mei) al heel hard aan het werk. Ik dacht steeds, mwah, ik begin wel wanneer ik m'n verjaardag heb gevierd. Uiteindelijk alle examens voorbereid dmv 1 oefenexamen maken en de samenvattingen lezen. Gewoon geslaagd, met alleen een onvoldoende voor wiskunde.
![]()
Inclusief jezelfquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's van bruiloft van m'n stiefbroer komen op Facebook. In 1x zie ik iedereen hun profielfoto veranderen![]()
![]()
Het is een vereniging waarin gelijkgestemde mensen elkaar kunnen vinden.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
En waarvoor uiteindelijk allemaal? Zodat je lekker de hele dag kan fappen op het feit dat je lid bent, en je goed over jezelf kan voelen
Dat gelul zeg je toch ook niet over een watersportvereniging. Dat je daar lid van bent om jezelf goed te voelen?
Nou dan.
Begrijpelijkquote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het netjes te omschrijven, klopt dat wel ja![]()
![]()
Het is een elitair clubje jaquote:Op zondag 3 februari 2013 22:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een vereniging waarin gelijkgestemde mensen elkaar kunnen vinden.
Dat gelul zeg je toch ook niet over een watersportvereniging. Dat je daar lid van bent om jezelf goed te voelen?
Nou dan.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's van bruiloft van m'n stiefbroer komen op Facebook. In 1x zie ik iedereen hun profielfoto veranderenZo werkte dat met ons gala ook ja.
![]()
Mooi toch.... en Wiskunde gehert?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:19 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Mijn examens.Mooi verhaal ook. Alle klasgenootjes op mijn verjaardag (8 mei) al heel hard aan het werk. Ik dacht steeds, mwah, ik begin wel wanneer ik m'n verjaardag heb gevierd. Uiteindelijk alle examens voorbereid dmv 1 oefenexamen maken en de samenvattingen lezen. Gewoon geslaagd, met alleen een onvoldoende voor wiskunde.
![]()
C'est la vie
Eens even kijken dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om het netjes te omschrijven, klopt dat wel jaEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Incluis jijzelf!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:18 schreef Vinniiee het volgende:
Foto's van bruiloft van m'n stiefbroer komen op Facebook. In 1x zie ik iedereen hun profielfoto veranderenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik deed een spuit 11-je
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het zijn beide collega's, en ik werk dagelijks met ze... Ze zijn super in probleemstellingen oplossen maar je moet het ze daarna niet aan normale mensen laten uitleggen....quote:Op zondag 3 februari 2013 22:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat valt niet onder IQ, nee. Waarom zouden ze dat dan in vredesnaam testen?![]()
Zou niet geven.quote:Gefeliciteerd, je hebt het complete idee achter de vereniging gemist.quote:
Ik neem aan dat je geen lid mag worden.
Neuh. Voor de uitslag keek ik zo op tegen een her dat ik dacht "laat me dan maar zakken". Dus ik vond het wel prima.quote:![]()
![]()
Ik zou de meisjes waar jij voor valt niet geven, dus we staan quite.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet geven.
[..]
Gefeliciteerd, je hebt het complete idee achter de vereniging gemist.
Ik neem aan dat je geen lid mag worden.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Neuh. Voor de uitslag keek ik zo op tegen een her dat ik dacht "laat me dan maar zakken". Dus ik vond het wel prima.![]()
![]()
Waarom zou ik lid willen worden? Fappen kan ik zo ook wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou niet geven.
[..]
Ik neem aan dat je geen lid mag worden.![]()
Verschil is alleen dat ze helemaal niet zo gelijk gestemd zijn. Ja, ze hebben een IQ van boven de zoveel. Dat wil nog niet zeggen dat men raakvlakken heeft. Dat is bij een sport wel zo want je doet iets wat je leuk vindquote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik neem aan dat je geen lid mag worden..
![]()
Uur wachten op die tyfusbus.
Nieuwsgroepen en hups. Kan nooit goed komen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ga je rellen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwsgroepen en hups. Kan nooit goed komen![]()
![]()
Het lukt dus niet echt?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:26 schreef Huppelmuts het volgende:
Nieuwsgroepen en hups. Kan nooit goed komen![]()
![]()
Arme vrouwen, weten niet wat ze missen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zou de meisjes waar jij voor valt niet geven, dus we staan quite.Is goed hoor.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zou ik lid willen worden? Fappen kan ik zo ook wel.Het is dan ook niet bedoeld voor iedereen die een hoog IQ heeft, Muhahaha.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Verschil is alleen dat ze helemaal niet zo gelijk gestemd zijn. Ja, ze hebben een IQ van boven de zoveel. Dat wil nog niet zeggen dat men raakvlakken heeft. Dat is bij een sport wel zo want je doet iets wat je leuk vind.
Het is natuurlijk wel enigszins achterhaald, sinds het Internet.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Bomen. Bos. Foetsie.quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Que?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is toch juist 1 van de toelatingseisen?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is dan ook niet bedoelt voor iedereen die een hoog IQ heeft, Muhahaha.
Het is natuurlijk wel enigszins achterhaald, sinds het Internet.![]()
Geweldig. Morgen om kwart voor 7 eruit dus ik kan gelijk mijn bed in.quote:
Je doet het expres he?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme vrouwen, weten niet wat ze missen.
[..]
Is goed hoor.
[..]
Het is dan ook niet bedoelt voor iedereen die een hoog IQ heeft, Muhahaha.
Het is natuurlijk wel enigszins achterhaald, sinds het Internet.![]()
![]()
Ja daar is er weer een.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme vrouwen, weten niet wat ze missen.
C'est la vie
Nee, Superbowl sundayquote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geweldig. Morgen om kwart voor 7 eruit dus ik kan gelijk mijn bed in.![]()
Lekker toch. Ik wil ook mijn bedje in maar ik moet nog even iets voor het werk doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Geweldig. Morgen om kwart voor 7 eruit dus ik kan gelijk mijn bed in.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Ja, maar het is meer een forum. Mensen komen daar en kunnen daar natuurlijk met iedereen van alles doen. Het is voor die mensen gewoon veel fijner om met mensen van hun eigen niveau om te gaan dan met mensen die daar beduidend onder hangen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is toch juist 1 van de toelatingseisen?Heloef, G.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar is er weer een.
[ afbeelding ]
Nog geneukt dan?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Niks eigenlijk maar alles wat ik probeerde kwam ik alleen in het zweeds ofzo tegenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou nee. 37 minuten wachten op een koud station en dan nog 25 minuten in de bus. Daarna nog 10 minuten lopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Lekker toch. Ik wil ook mijn bedje in maar ik moet nog even iets voor het werk doen.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Dat welquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, maar het is meer een forum. Mensen komen daar en kunnen daar natuurlijk met iedereen van alles doen. Het is voor die mensen gewoon veel fijner om met mensen van hun eigen niveau om te gaan dan met mensen die daar beduidend onder hangen..
![]()
In minder dan 5 kwartier ben je binnen!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Nou nee. 37 minuten wachten op een koud station en dan nog 25 minuten in de bus. Daarna nog 10 minuten lopen.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Smooth.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen jou wel zou geven.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nee, maar aangezien Joof niet geeft aan meisjes waar Kaneel voor valt.. dan zou hij dus niet geven aan meisjes zoals ik.quote:What you forget, you are gonna repeat.
Van sommige liedjes word je gewoon meteen geil
[b]AirwiN schreef [/b]
Je kan ook dingen eruit filteren met een - voor het woord hè? Ik doe altijd -german en -frenchquote:Op zondag 3 februari 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niks eigenlijk maar alles wat ik probeerde kwam ik alleen in het zweeds ofzo tegen.
En bij nzbindex moet je even bij geavanceerde opties.dat spam-ding uitvinken.![]()
Grapjasquote:Goed bezig.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen jou wel zou geven.C'est la vie
Hoera.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In minder dan 5 kwartier ben je binnen!A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Ik had het over de types die Kaneel normaal beschrijft.. Dat lijkt in niets op jou..quote:Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
Ik ben nu een film met torrent aan het binnenhalenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je kan ook dingen eruit filteren met een - voor het woord hè? Ik doe altijd -german en -french.
En bij nzbindex moet je even bij geavanceerde opties.dat spam-ding uitvinken.
[b]AirwiN schreef [/b]
Foto's?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh kom op, dat lijkt me toch duidelijk.
Of de foto's moeten nep zijn.Moet ik je weer eens wingen dan?quote:Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Nice safequote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het over de types die Kaneel normaal beschrijft.. Dat lijkt in niets op jou..![]()
Of ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, maar aangezien Joof niet geeft aan meisjes waar Kaneel voor valt.. dan zou hij dus niet geven aan meisjes zoals ik.A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Over smooth gesproken hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee joh, mijn sexloze bestaan bevalt prima momenteel.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik je weer eens wingen dan?C'est la vie
En dat zijn? Want dit is natuurlijk een vaag en ontwijkend antwoord.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik had het over de types die Kaneel normaal beschrijft.. Dat lijkt in niets op jou..![]()
![]()
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.![]()
De man heeft een strakke buikjes fetisj.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat zijn? Want dit is natuurlijk een vaag en ontwijkend antwoord.C'est la vie
Klik die anorexia pagina nog eens open.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat zijn? Want dit is natuurlijk een vaag en ontwijkend antwoord.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:
quote:![]()
Dat is een heel kort lijstje, van mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.Ow snapquote:Ik had geen betere wingman kunnen vragen denk ik, en nu gebeurt het onbedoeld.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
En dat zijn? Want dit is natuurlijk een vaag en ontwijkend antwoord.
Had ik jullie al verteld dat ik een PC heb? En dat ik daar echt superblij mee ben
[b]AirwiN schreef [/b]
Update: stiefpa had pijn aan de linkerkant van zijn borstkas. Door mega-drukte in het ziekenhuis was er een opnamestop en moesten ze wachten totdat er een plekje vrij was voor m'n stiefpa.
Ze weten nog geen duidelijke oorzaak, morgen gaat de cardioloog en nog z'n figuur onderzoeken doen.![]()
Met foto's.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.
Van die Kaneel geneukt heeft tenminste.C'est la vie
Korter dan die van Jofu, waar moet het toch heen met deze wereld.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat is een heel kort lijstje, van mij.![]()
Mooi zoquote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik een PC heb? En dat ik daar echt superblij mee ben![]()
![]()
Kun je erop CS:S'en dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Had ik jullie al verteld dat ik een PC heb? En dat ik daar echt superblij mee benBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Hij kon niet naar een ander ziekenhuis?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Update: stiefpa had pijn aan de linkerkant van zijn borstkas. Door mega-drukte in het ziekenhuis was er een opnamestop en moesten ze wachten totdat er een plekje vrij was voor m'n stiefpa.
Ze weten nog geen duidelijke oorzaak, morgen gaat de cardioloog en nog z'n figuur onderzoeken doen.
Sterkte
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Korter dan die van Jofu, waar moet het toch heen met deze wereld.![]()
![]()
![]()
Goed album ook.quote:C'est la vie
Geen ideequote:![]()
Dat zou ik moeten proberen, maar als dat lukt zien jullie mij echt niet meer voorlopig
[b]AirwiN schreef [/b]
Er is hier maar 1 ziekenhuis in de buurt. Volgende ziekenhuis is minstens een half uur rijden en daar was ook een opnamestop omdat er hier een of andere hardloopwedstrijd was of zoquote:Op zondag 3 februari 2013 22:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij kon niet naar een ander ziekenhuis?
Sterkte![]()
![]()
Nou doei danquote:Op zondag 3 februari 2013 22:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Dat zou ik moeten proberen, maar als dat lukt zien jullie mij echt niet meer voorlopig![]()
Heb meer van ze beluisterd, vond het eigenlijk allemaal prul buiten deze.quote:
Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Laptop operatie so far geslaagd. Nu kijken of hij bijkomt, en niet in coma blijft.What you forget, you are gonna repeat.
The apocalypse: it is comingquote:Op zondag 3 februari 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Korter dan die van Jofu, waar moet het toch heen met deze wereld.C'est la vie
Topquote:Op zondag 3 februari 2013 22:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Laptop operatie so far geslaagd. Nu kijken of hij bijkomt, en niet in coma blijft.![]()
![]()
lijstjessssssquote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.![]()
![]()
Oh ik vond het een alleraardigst album,quote:Op zondag 3 februari 2013 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb meer van ze beluisterd, vond het eigenlijk allemaal prul buiten deze.C'est la vie
Pics!quote:Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Met foto's.
Van die Kaneel geneukt heeft tenminste.Ik ben niet zo gericht op seks?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Korter dan die van Jofu, waar moet het toch heen met deze wereld.
Ik ben lelijker?
Van 2006 tot 2011 heb ik maar 1 meisje gehad?Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Yes. En je stiefpa; die blijft nu een nachtje in het ziekenhuis of?quote:What you forget, you are gonna repeat.
Hmm sucksquote:Op zondag 3 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 ziekenhuis in de buurt. Volgende ziekenhuis is minstens een half uur rijden en daar was ook een opnamestop omdat er hier een of andere hardloopwedstrijd was of zo
Hoe weet jij nou of ik CS:S kan spelen op deze pc?quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
1 and 3 seem legitquote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pics!
[..]
Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
[..]
Ik ben niet zo gericht op seks?
Ik ben lelijker?
Van 2006 tot 2011 heb ik maar 1 meisje gehad?C'est la vie
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Er is hier maar 1 ziekenhuis in de buurt. Volgende ziekenhuis is minstens een half uur rijden en daar was ook een opnamestop omdat er hier een of andere hardloopwedstrijd was of zo![]()
Sterkte iig!
Jamie Foxx
[b]AirwiN schreef [/b]
Je snapt de grapquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Die blijft nu inderdaad in het ziekenhuis. Morgen zal er wel meer duidelijkheid zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Yes. En je stiefpa; die blijft nu een nachtje in het ziekenhuis of?Klopt, maar inmiddels is hij opgenomenquote:.
![]()
Omdat ik.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm sucks
[..]
Hoe weet jij nou of ik CS:S kan spelen op deze pc?![]()
Je kan ook overdrijven.quote:C'est la vie
Heeft hij ondertussen weer meer adem?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:39 schreef Vinniiee het volgende:
Ze weten nog geen duidelijke oorzaak, morgen gaat de cardioloog en nog z'n figuur onderzoeken doen.![]()
Niet dat ik enorm gemist zal worden, maar ik ga maar eens maffen. Truste @ all.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Jup, pijn in zijn borst is er wel nog steeds.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Heeft hij ondertussen weer meer adem?![]()
Trustenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
Niet dat ik enorm gemist zal worden, maar ik ga maar eens maffen. Truste @ all.![]()
![]()
Doe je vrouw de groetjes van me!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
Niet dat ik enorm gemist zal worden, maar ik ga maar eens maffen. Truste @ all.Beter onethisch dan oneetbaar![]()
Oh.quote:
Hossel CS:S dan eens voor mij zodat ik jouw "feit" kan checken
[b]AirwiN schreef [/b]
Sweet dreamsquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
Niet dat ik enorm gemist zal worden, maar ik ga maar eens maffen. Truste @ all.
[b]AirwiN schreef [/b]
Okquote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.
Hossel CS:S dan eens voor mij zodat ik jouw "feit" kan checken![]()
Ik volg het niet meer.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
We hebben het toch over FOK!sters die ik heb gedaan?C'est la vie
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In 2012 ook maar 1.
[..]
leugens.
Heb je haar ook al gedaan dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe je vrouw de groetjes van me!Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Goed ideequote:
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
Je snapt dat als ik dat spel heb er ook geen huppelmeets meer komen voorlopig hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:38 schreef Myraela het volgende:
Gaarne een lijstje van wie allemaal met kaneel hebben geneukt en wie met jofu hebben geneukt. Dan kunnen we de stelling controleren.Ik dacht even dat Myra puur op FOK!sters doeldequote:.
![]()
trustenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef fietsie het volgende:
Niet dat ik enorm gemist zal worden, maar ik ga maar eens maffen. Truste @ all.![]()
Want?quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat als ik dat spel heb er ook geen huppelmeets meer komen voorlopig he
Jij kunt toch gewoon gamen als wij aan het zuipen zijn?![]()
Lanparty.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je snapt dat als ik dat spel heb er ook geen huppelmeets meer komen voorlopig heBeter onethisch dan oneetbaar![]()
Kan prima hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want?
Jij kunt toch gewoon gamen als wij aan het zuipen zijn?.
![]()
hmmm ja dat is k. ,maar iets meer lucht is al wel beterquote:Op zondag 3 februari 2013 22:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, pijn in zijn borst is er wel nog steeds.![]()
![]()
Dan is mijn lijstje nog korter.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht even dat Myra puur op FOK!sters doelde.
Alsof jullie zonder mijn gezelligheid kunnenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Want?
Jij kunt toch gewoon gamen als wij aan het zuipen zijn?_!
[b]AirwiN schreef [/b]
Langer dan die van mijquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan is mijn lijstje nog korter..
![]()
we gamen mee ofzo...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jullie zonder mijn gezelligheid kunnen_!
![]()
Just say when!quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Alsof jij blijft gamen als wij er zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jullie zonder mijn gezelligheid kunnen_!
![]()
Nieuwe scheldwoorden worden gevormd tijdens het gamen hoorquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Hoe durf je! WT is een nette jongen.quote:A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.![]()
Gelukkig welquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hmmm ja dat is k. ,maar iets meer lucht is al wel beter![]()
![]()
je doet je best maar...quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nieuwe scheldwoorden worden gevormd tijdens het gamen hoor
faalhaas ken ik al...![]()
Gerust!!quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alsof jij blijft gamen als wij er zijn
Jullie weten allemaal de weg hier in huis dus ik hoef niks te doen voor jullie.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zondag 3 februari 2013 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Bezorgt die snackbar ook in een straal van 50 meter?![]()
![]()
![]()
Kijk mij heerschen.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kijk mij eens braaf en/of falend zijn.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |