Person of interest dus. Maar die Arrow-serie lijkt me ook wel tof.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef MichaelScott het volgende:
Jammer dat die serie met die nerd nu niet meer komt.
Ja, maar op het eind van het vorige seizoen werd hij veel cooler met sportauto's en drones.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:53 schreef -supergirl- het volgende:
@ MichaelScott
in Nikita zit ook een nerd
ja sexy nerdquote:Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ja, maar op het eind van het vorige seizoen werd hij veel cooler met sportauto's en drones.
quote:Op zondag 3 februari 2013 21:34 schreef -supergirl- het volgende:
Nikita is in Rusland een naam voor het mannelijk geslacht.
Haha ja wie noemt haar dochter (hopelijk is het een meisje) dan zoquote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik had een klasgenoot die heette Chlamidia Klamidia
Ja meisjequote:Op zondag 3 februari 2013 22:46 schreef 0108daniel het volgende:
[..]
Haha ja wie noemt haar dochter (hopelijk is het een meisje) dan zo
Ik noem die series helemaal niet stom, nog nooit gezien zelfs. Het is stom dat jij deze bazinnenserie niet kijkt.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:56 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Jij noemde kwaliteitsseries stom. Jij begon dus, niet ik.
Mwa, de enige reden dat ik het zou kijken, is omdat het me doet denken aan Angelina Jolie in Tomb Raider. Volgens mij is de hoofdrolspeler wel een mooi vrouwtje, of heb ik de verkeerde serie voor me?quote:Op zondag 3 februari 2013 23:01 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik noem die series helemaal niet stom, nog nooit gezien zelfs. Het is stom dat jij deze bazinnenserie niet kijkt.
Mwah ligt eraan of je graag Chinees lust. Een van de andere hoofdrolspeelsters 'Alex' is wel mooi.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:04 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Mwa, de enige reden dat ik het zou kijken, is omdat het me doet denken aan Angelina Jolie in Tomb Raider. Volgens mij is de hoofdrolspeler wel een mooi vrouwtje, of heb ik de verkeerde serie voor me?
Ik moest dit natuurlijk even googlen.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:12 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Mwah ligt eraan of je graag Chinees lust. Een van de andere hoofdrolspeelsters 'Alex' is wel mooi.
Okey fapsequote:Op zondag 3 februari 2013 23:15 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik moest dit natuurlijk even googlen.Ik kan beiden wel waarderen, Nikita is ook niks mis mee.
Ik wens je veel plezier niks geen toestemming. Wat een negatieve energie bespeur ik bij jouquote:Op zondag 3 februari 2013 23:17 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Daar heb ik jouw toestemming toch helemaal niet voor nodig.
Ah, oke. Nee, daar is niks negatiefs aan, in deze buurt komt dat meer over als toestemming geven. Net als wanneer je "eet smakelijk" zegt, dan krijg je toestemming om smakelijk te eten. Dat is wel een beetje het nadeel natuurlijk, we zullen wel eens te maken krijgen met misverstanden.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:20 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik wens je veel plezier niks geen toestemming. Wat een negatieve energie bespeur ik bij jou
Inburgeringscursusje dan maarquote:Op zondag 3 februari 2013 23:23 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ah, oke. Nee, daar is niks negatiefs aan, in deze buurt komt dat meer over als toestemming geven. Net als wanneer je "eet smakelijk" zegt, dan krijg je toestemming om smakelijk te eten. Dat is wel een beetje het nadeel natuurlijk, we zullen wel eens te maken krijgen met misverstanden.
Oke, beterschap nog.quote:Op zondag 3 februari 2013 23:29 schreef -supergirl- het volgende:
[..]mag het weer van mijn kant komen
Doei ik ga weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Jij snapt 'tquote:Op maandag 4 februari 2013 06:39 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Deze is:')
[ afbeelding ]
Maar deze Nikita:
[ afbeelding ]
Dat zou dan nog wel mooie tv geven, de nieuwe Nikita die de oude "verkracht".quote:Op maandag 4 februari 2013 06:57 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
De huidige Nikita heeft de oude verkracht, de oude Nikita komt nog wel eens op Foxlife
Is al lang gedaanquote:Op maandag 4 februari 2013 07:05 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Dat zou dan nog wel mooie tv geven, de nieuwe Nikita die de oude "verkracht".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |