SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ErwinRommel: 14 juni
Remco026 : 12 juli
MaryMouse: 21 juli
M.K: 1 september
Lotusss: 29 september
Rave_NL: 10 december
Ja, die zijn dus ook mooi geheim!
Topicreeks: DEF SCVulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Met 30 liter water op je hoofd.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In Afrika kunnen ze het ook, ja?
Stuur jouw adres maar ff via DM, we moeten het artikel nog wel in systeem invoeren, factuur maken etc. Dan kunnen we dat verzenden. Dus morgen weet je hoeveel het gaat kosten en wanneer je het ontvangt.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Serieus?Fucking nice
nom nom nom nom
Mogguh.quote:
Voor mij wordt het vandaag operatie THEFEX. Ik wil wat gezonder doen...quote:Op maandag 4 februari 2013 08:34 schreef jitzzzze het volgende:
Operatie COFEX zal vandaag voortgezet worden.
als het maar niet doorslaat in CHOCEXquote:Op maandag 4 februari 2013 08:52 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor mij wordt het vandaag operatie THEFEX. Ik wil wat gezonder doen...
Amsterdamquote:Op maandag 4 februari 2013 10:06 schreef Rave_NL het volgende:
Ik ben gevraagd voor vanaf komende zomer, mits ik mijn papiertje ervoor haal komende maand.
Eerste wat ik ga doen is klassikaal beasten zodat ze te moe zijn om te protesteren tegen gezamenlijk douchen. Als ze dan de schaamte voorbij zijn is de discussie voorbij.
BB, in welke regio ga jij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |