quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Volgende keer gewoon zelfde opstelling als nu, met Achahbar ipv Verhoek.
Eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Volgende keer gewoon zelfde opstelling als nu, met Achahbar ipv Verhoek.
Die kenden we nog niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Helpmefok het volgende:
Ik had als TT "Feijenoord > alles en iedereen".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Goossens rost hem ff vanaf 30 meter erin hoorWet dreams, honey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Choking on those tossed salads and scrambled eggs
Rot op johquote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef Euribob het volgende:
Dit wordt me toch een jacht op het kampioenschap.
ok meer uitleg graagquote:Op zondag 3 februari 2013 18:08 schreef Jimbo het volgende:
ik zat net eens na te denken.
ik denk dat bij de volgende meet ik (mits 1-4) snel de biertjes uitdeel en dan maar weer doorloop
Bedacht me net mn vorige fok meets en ze zijn stuk voor stuk uit de hand gelopen. Dacht net leuk nog wat oude meet topics te bekijken en ik schaam me nog harder dan ik al had verwacht. Dus, t bier komt, ik alleen niet
Jacht op Het Kampioenschap.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot op joh
PSV wint gewoon weer eventjes met 7-0.
Met 3 miljoen op het veld moet je gewoon niet denken tegen 50 miljoen op te kunnen.
Ditquote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok meer uitleg graag
Inclusief pics en topics
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
Als het nichtje komt, loopt het ook uit de hand. Jullie blikken wanneer ik met haar ervandoor ga. Nu al goud.
Dat worden rellenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
Als het nichtje komt, loopt het ook uit de hand. Jullie blikken wanneer ik met haar ervandoor ga. Nu al goud.
Dat nichtjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
Dat wordt bij hoge uitzondering een mede-Feijenoorder op zijn neus stompen. Mine bitchquote:Op zondag 3 februari 2013 18:11 schreef Muto het volgende:
nou, ik zat dus te denken waarvan ik jou dacht te kennen. dus ging even oude meet topics opzoekenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok meer uitleg graag
Inclusief pics en topics
nog een kleine minuut, je mist niks meer.quote:
als Feijenoord afgelopen is ga ik even googlen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nou, ik zat dus te denken waarvan ik jou dacht te kennen. dus ging even oude meet topics opzoeken
en toen kwam ik op de oude ONZ en PUB meet topics (oh en nog een op een boot met wat bij elkaargeraapte fokkers)
op al die meets heb ik:
1) zoveel gezopen dat ik domme dingen deed.
2) gerelt (behalve op de boot, dat was koning.)
3) vrouwens versiert
4) Nogmeer gezopen tot ik echt zwaar over de schreef
Google maar op Jimbo Fok en meets, dan vind je genoeg(gelukkig geen fotos meer geloof ik.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |