abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122461460
Wat is Logi verdacht stil..
pi_122461657
Gefeliciteerd met jullie huwelijk Mandy! Fijne dag :*

Spannende echo voor laiv, succes!

XM, fijn dat alles goed was! Jullie druktemaker ;)

Danana, verlof! Geniet ervan.

Klumsy, hopelijk is het goed gegaan!

Cwen, rot hoor die bloedingen. Gelukkig weet je de oorzaak nu.

We krijgen ruim 200 euro korting van babydump omdat we het kamertje ergens goedkoper vonden. Fijn!
Nu in de wachtkamer bij de fysio voor mijn bekkenklachten. Bovenstaande tips krijg ik hier ook, merk dat ik wat beter kan lopen maar wel veel pijn bij het opstarten. En het begint nu door te trekken naar achter in plaats van alleen mijn schaambeen. Maar ik ben blij met fysio!
E.
pi_122461761
Draaipoging is helaas mislukt, lig nu nog aan de ctg... Als dat er goed uitziet mogen we zo weer naar huis :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_122461867
Jammer klumsy, dus nu word het dan sowieso een keizersnede?

De nekplooimeting was goed! Geen verhoogd risico, voor down 1:3200, de anderen 1:5000 of nog lager. Kindje mooi kunnen bekijken, nog een 3D plaatje van de handjes gezien. O+
Kindje lag er heerlijk bij, handjes in de mond, en op een gegeven moment ging hij/zij nog even lekker uitrekken en draaien.

Jammergenoeg hebben we een niet duidelijke echofoto meegekregen. Maar dat is even niet anders..
pi_122461876
Jammer Klumsy. En nu? Ik ben er niet bekend mee en wel nieuwsgierig wat er dan gaat gebeuren.
E.
pi_122461981
Denk dat we donderdag een keizersnede gaan inplannen, dan heb ik een gesprek staan met m'n vaste gyn. Stuitbevalling is voor mij geen optie, dus dan is er verder weinig keus
pi_122461982
Jammer klumsy maar dat had je al verwacht he. Krijg je nu gelijk een datum voor een keizersnee of ga je toch voor een stuitbevalling?

Fijn laiv, mooie uitslagen.
pi_122462180
Jammer klums! Zijn Roan en Senna met een gewone bevalling geboren?
pi_122462193
Zie post erboven ;)
pi_122462197
Klumsy! :o Dat is over 3 nachtjes! Of bedoel je dat je donderdag een plan gaat maken?
pi_122462212
Beide in stuit... Voor mij ook een van de redenen dat ik dat nu niet wil...
pi_122462223
-O- Jammer Klumsy! Is er geen kans meer dat ze spontaan draait?

*O* Wat fijn dat alles er goed uitziet laiveneertiekje! En wat klinkt dat lief O+

Ik kwam net een foto tegen van mij en m'n zusje toen ze net geboren was. 14 was ik daar O+
2 december 1998.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_122462292
Hahaha nee denk donderdag een datum plannen, woensdag ben ik 37 weken en een keizersnede zal rond de 39 weken zijn... Hoop wel dat ik een beetje mee kan kiezen met de datum, want vanaf week 39 heb ik ongeveer elke dag wel een verjaardag ( moeder, oma, 2 schoonzussen, soort van schoonvader en 2 vrienden )
pi_122462401
Wat een popjes zijn jullie bellelena! O+

En ah, ik vond het al zo snel tussen neus en lippen door :D Hoop dat je toch op een fijne manier kunt bevallen, als het met een keizersnee is, dan op de goede dag!
pi_122462440
Fijn Spark! Krijg je nu een tegoedbon ofzo?

Klumsy, jammer, maar je had het al verwacht toch? Hoop dat je de datum mag kiezen.

Laive fijn dat alles goed was! Ik heb van de nekplooimeting ook een hele stomme foto. Schedeltje recht van voren, net een halloween versiering. :')

Bedankt voor de info. Ga n supergrote maat onderbroek halen dan maar, hoop stiekem dat ze die panterprint hebben :') en t shirts, die heb ik zelf niet. Alleen van die lange mouwen ondershirts, vind ik zonde.
Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
pi_122463088
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 13:51 schreef Fieder het volgende:

Las ik nou goed dat je je eigen kraamverband en netonderbroeken mee moet nemen in je vluchttas? Die krijg je toch zeker wel in t ziekenhuis??
ik kreeg ze in het ziekenhuis
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_122463670
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 14:11 schreef Skoap het volgende:

[..]

ik kreeg ze in het ziekenhuis
Ik ook! Heb die onzin gewoon bewaard voor thuis hoor. :)
pi_122465236
Ja ik vond t al zo raar. Ze staan hier op t vluchttaslijstje, ignore :s)
Ze hadden onderbroeken met roosjes erop, maar toch maar voor zwart gegaan.
Nu heb ik alles in huis :o
pi_122465281
Ze stonden net aan de deur met een aanbieding voor het griekse restaurant hier in het dorp. En nu wil ik straks naar de griek. We zouden een ovenschotel eten maar kan geen lekkere vinden. En vorige keer waren we naar de film en toen begon het 's nachts dus wil ik nu uit eten.

Mmmm dilemma
pi_122465410
Dilemma? Lijkt me vrij duidelijk :Y
pi_122465610
Ja maar mijn moeder eet hier en die is net weer gezond aan het eten. Dus nu maar hopen dat ze ook wil :-)
pi_122465765
ik mis vast van allesssss, maar ik dacht eigenlijk dat je rond 30 januari ingeleid zou worden Logi? althans dat je dat een tijd terug had gepost?
pi_122465895
Balen klums!
Home is where the O+ is...
  maandag 4 februari 2013 @ 15:39:57 #224
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_122466133
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 10:52 schreef Suikertante het volgende:
Enne.. Kyara zit denk ik niet écht te wachten op een draaipoging _O-
:D
  maandag 4 februari 2013 @ 15:42:31 #225