abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122431800
Gad-ver. Denk eens na.
pi_122431966
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:48 schreef zarGon het volgende:
gewoon-rick, wat zou jij zeggen tegen iemand die met het verhaal in de OP naar jou komt? Dus, wat voor advies zou je geven aan iemand die in jouw huidige situatie zou zitten?
Mijn intuïtie zegt dat ik zou afwachten en kijken hoe het vorm gaat geven. De wet overtreden is natuurlijk niet goed. Minder goed is het nog om het leven van iemand in de war te schoppen. Dat ben ik me goed bewust, en dat is wel het laatste wat ik zou willen.
Maar als het echt wederzijds is, zie ik er niet direct kwaad in. Natuurlijk moet je ten alle tijde rekening houden met het feit dat de jongen van 14 nog in de pubertijd zit, en zijn leven nog vorm moet geven. Dat mag nooit door een ander persoon negatief beïnvloed worden...
Buigzaam als riet in de wind.... maar niet breken.
Droom niet je leven, maar leef je dromen...
  zondag 3 februari 2013 @ 21:24:00 #78
393923 DorperTed.
Lucius thx JR-Style-93
pi_122438163
Doe nou maar gewoon niet, en ook niet wachten tot hij een bepaalde leeftijd bereikt heb. Gewoon kappen. Als het problemen gaat opleveren, en die kans is aanzienlijk, ben je je hele leven lang de sjaak. Dat is deze onzin niet waard.
Dat weet toch iedere boerenlul.
pi_122439818
Laat ik het gewoon even heel simpel zeggen: Je bent zelf een jongetje van 14 geweest. Hoe groot acht je de kans dat dit jongetje écht weet wat hij wil en daarmee dus de kans dat hij jou net zo graag wil als jij hem?

Volgende vraag: Is die kans groot genoeg om het risico waard te zijn dat je jouw leven en het zijne onnodig moeilijk maakt? (om het maar even te 'understaten')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ook niet.
pi_122444067
Die jongen is nog zo jong, het kan gewoon niet. Als je echt iets serieus met die jongen wilt beginnen zullen zijn ouders het uiteindelijk ook te weten komen. En die gaan er niet blij mee zijn lijkt mij.
Wat moet je overigens met zo'n stiekeme relatie, dat lijkt me geen pretje. En je kan niet eens normaal met hem over straat lopen want mensen zullen je raar aankijken.

We zijn allemaal weleens verliefd geweest maar dat betekent nog niet dat je er dan ook iets mee moet doen. Soms moet je iemand gewoon uit je hoofd zetten en accepteren dat het niet kan. Dat lijkt me van toepassing hier.

Misschien heb ik 't gemist maar ik lees trouwens nergens dat je zeker weet dat hij homo/biseksueel is. Ik vraag me ook af of deze jongen van 14 daar zelf eigenlijk al uit is.
  zondag 3 februari 2013 @ 22:49:46 #81
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_122444436
quote:
4s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:09 schreef gewoon-rick het volgende:
Hallo allemaal,

Al een tijdje zit ik met een probleem, voor zover je het althans een probleem wil noemen...

Dat lijkt mij wel. De jongen is 14. Vergeet het maar.
pi_122455389
Gedraag je, je weet zelf ook dat het niet klopt, ook al gaat het over een persoon ipv dat het een 14 jarige is zoals je zelf zegt. Wat kunnen jullie nou voor raakvlakken hebben? en kom me niet aan met: "hij is zo wijs voor zijn leeftijd."
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  maandag 4 februari 2013 @ 09:59:37 #83
262 Re
Kiss & Swallow
pi_122455979
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef gewoon-rick het volgende:

[..]

Mijn intuïtie zegt dat ik zou afwachten en kijken hoe het vorm gaat geven. De wet overtreden is natuurlijk niet goed. Minder goed is het nog om het leven van iemand in de war te schoppen. Dat ben ik me goed bewust, en dat is wel het laatste wat ik zou willen.
Maar als het echt wederzijds is, zie ik er niet direct kwaad in. Natuurlijk moet je ten alle tijde rekening houden met het feit dat de jongen van 14 nog in de pubertijd zit, en zijn leven nog vorm moet geven. Dat mag nooit door een ander persoon negatief beïnvloed worden...
maar hey je bent verliefd he, dan zie je dat allemaal niet, dat je iemand negatief aan het beïnvloeden bent en dat hij nog een puistenpuber is. Je schopt zeker zijn leven door de war, of denk je eeuwig bij hem te blijven of hup je vlot naar een ander gewillig persoon als blijkt dat je levenservaring toch een paar treden te hoog was voor hem
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_122456326
Hoe vervelend het ook is, je kan er beter mee stoppen.
Voor de wet is het strafbaar. Althans, hij zou wel aangifte kunnen doen.

Zet hem dus uit je hoofd en zoek iemand die wat ouder is ;)
Life doesn't have to be perfect, just to be wonderful.
pi_122456354
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef gewoon-rick het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... dit is me nu 1 keer overkomen... Ik kan ook een paar jaar geduld hebben en dan contact hervatten... Ik heb dit topic aangemaakt omdat ik wel benieuwd was hoe anderen hiermee zouden handelen, ik heb er dus niks aan dat mensen gaan schelden met "pedo"...
Wat verwacht je dan wat mensen gaan zeggen? "Ah ja leuk, ga ervoor!"?
  maandag 4 februari 2013 @ 11:29:03 #86
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_122458141
Hiermee kappen. Dit gaat 'm echt niet worden...
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  maandag 4 februari 2013 @ 11:45:19 #87
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122458607
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 19:56 schreef gewoon-rick het volgende:

[..]

Ik zou toch maar even het contact verbreken. Je kijkt nu gewoon door een 'roze bril' en interpreteert zijn gedrag ook via die 'roze bril'. Dat is niet bepaald objectief.

Kans is namelijk aanwezig dat deze jongen niets anders zoekt dan iemand die de rol op zich neemt van een 'grote broer' of 'vaderfiguur'. Iemand waar hij gewoon tegen op kan kijken etc.

Zelfs bij eventuele wederzijdse gevoelens loop je tegen een heleboel bergen op, waar leeftijdsverschil er enkel maar één van is. Je bent ook in totaal andere fases in je leven bijvoorbeeld Ik twijfel of jij dat wel allemaal kan overzien en ben redelijk zeker dat die jongen het niet kan overzien.

Ik denk dat je gewoon ff moet afkoelen en het contact maar gewoon links moet laten liggen. Het zal een klote keuze zijn voor jou, maar wel de meest verstandige.

Overigens snap je dit best, want je opent er niet voor niets een topic voor. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122459225
weg

[ Bericht 99% gewijzigd door Re op 04-02-2013 12:23:26 ]
pi_122459366
quote:
0s.gif Op zondag 3 februari 2013 17:31 schreef gewoon-rick het volgende:

[..]

Ik denk dat je gelijk hebt, daar denk ik ook aan. MIsschien over een paar jaar het contact hervatten?
Lijkt mij lastig om je toekomstige leven al voor jaren vooruit te kunnen overzien. Gewoon contact verbreken en je focussen op mensen die kwa leeftijd en emotionele ontwikkeling beter bij je aansluiten.
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_122460786
nee

[ Bericht 80% gewijzigd door Re op 04-02-2013 13:58:04 ]
pi_122479435
Het verschil in leeftijd is veel te groot.
Denk zelf eens terug door wat voor ontwikkeling je heen gaat tussen 12 en 16 jaar. Binnen die tijd verander je compleet van persoonlijkheid.

Het argument dat om de persoon gaat kan je dus niet voeren. Die jongen is nog druk bezig met zichzelf ontwikkelen.
Of het legaal is of niet doet er ook niet toe. Er zijn genoeg dingen die legaal zijn maar onwenselijk zijn.

Volgens de formule mag jij alleen 18+ daten.
Leeftijd / 2 + 7 = leeftijd partner.
Over 9000!
pi_122485502
vroeger dacht ik dat nederland een wat ruimdenkend niet al te bekrompen landje was. Maar gezien de commentaren hierboven vrees ik dat de pedo hysterie zijn sporen heeft nagelaten.

Ik ben het dus duidelijk niet eens met de geluiden hierboven en om antwoord te geven op je vraag (voor zover mogelijk, ik ben verstokt hetero): ik zou gewoon leuk contact onderhouden. Zeker tot hij een beetje uitgepuberd is geen (sexueele) toenadering zoeken. Komt het van zijn kant, ok maar begin er zelf niet aan. Daarnaast ben ik niet zo'n voorstander van stiekum gedoe: ik neem aan dat jij er geen geheim van maakt homo te zijn, hoe zit dat met hem? Wat denken zijn ouders en sociale kring ervan?

Klein kansje dat zijn ouders het positief vinden als een wat ouder iemand hem steunt in wat helaas net iets lastiger opgroeien is dat een hetero jongen. Andere uiterste is dat ze je met een grote boog het huis uitgooien...

Dus: houd het op een leuke vriendschap, ga geen dingen stiekum doen en kijk maar waar het schip strandt, of niet en wellicht wordt het ooit nog wat moois :)
pi_122486351
Joh , heel eerlijk ik snap dit niet , het verschil is te groot en ten 2 de het is nog een kind die waarschijnlijk nog maar net de baard in de keel heeft .
Ja je kan verliefd zijn maar geef heel erg eerlijk toe echt gezond is het niet he ??
  † In Memoriam † maandag 4 februari 2013 @ 22:39:14 #94
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_122489407
14 is echt nog een kind. Je moest aan mijn kind niet komen als 22jarige vent. Dan waren we niet klaar hoor.
Are you fokking to me?
pi_122740519
Waarom gaan mensen hier op in? Serieus over nadenken om iets te beginnen met een kind van 14. En hier nog mensen die het dan goed praten ook! Hee, prima dat je iemand zoekt van je eigen niveau maar stop er volgens ajb niet je piemeltje in :r
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_122740545
Zet hier een foto neer van een geile Amerikaanse (vrouwelijke) 'teacher', en een jongen van 14 die trots vertelt dat hij haar gebald heeft, en je hebt een heel ander topic: 'wat een held! ^O^ ', kun je verwachten.

Dus ja.
pi_122740551
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 21:44 schreef Avondmens het volgende:
vroeger dacht ik dat nederland een wat ruimdenkend niet al te bekrompen landje was. Maar gezien de commentaren hierboven vrees ik dat de pedo hysterie zijn sporen heeft nagelaten.

Ik ben het dus duidelijk niet eens met de geluiden hierboven en om antwoord te geven op je vraag (voor zover mogelijk, ik ben verstokt hetero): ik zou gewoon leuk contact onderhouden. Zeker tot hij een beetje uitgepuberd is geen (sexueele) toenadering zoeken. Komt het van zijn kant, ok maar begin er zelf niet aan. Daarnaast ben ik niet zo'n voorstander van stiekum gedoe: ik neem aan dat jij er geen geheim van maakt homo te zijn, hoe zit dat met hem? Wat denken zijn ouders en sociale kring ervan?

Klein kansje dat zijn ouders het positief vinden als een wat ouder iemand hem steunt in wat helaas net iets lastiger opgroeien is dat een hetero jongen. Andere uiterste is dat ze je met een grote boog het huis uitgooien...

Dus: houd het op een leuke vriendschap, ga geen dingen stiekum doen en kijk maar waar het schip strandt, of niet en wellicht wordt het ooit nog wat moois :)
Moedig je hem nu aan om de creepy oudere vriend uit te gaan hangen?

Wat :')
  maandag 11 februari 2013 @ 03:53:03 #98
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_122740557
En als je dadelijk 30 ben verliefd op iemand van 14 is het ook nog te overwegen zeker?

Nee ,nee en gewoon nog is nee.
Je wilt goedkeuring van ons, maar gewoon nee.
Zoals mensen al zeggen je doet PABO je zou wel beter moeten weten.

Word hier beetje misselijk van.
"Do the monkey with me"
  maandag 11 februari 2013 @ 09:09:34 #99
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_122741813
Geen kans dat de TS ooit nog reageert, denk ik zo. :')
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_122741994
Och, volgens mij zijn er regelmatig relaties van 14-jarigen met 22-jarigen. Als het wederzijds is wordt er zelden aangifte gedaan denk ik.

Kijk alleen uit voor de reactie van de omgeving. Wacht 'n tijd, of ga gewoon zo door zoals je nu ook doet (veel kletsen en af en toe elkaar zien, stiekem?). Als het wederzijds is valt er niets te verwoesten natuurlijk, hooguit door inderdaad negatieve reacties van mensen om jullie heen. Zorg dus dat dat niet gaat gebeuren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')