we zijn naar K3 geweest. Was erg leuk.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef livelink het volgende:
Welke film ben je geweest, Vicky? Ik zit nu met een half oog 'Kruistocht in Spijkerbroek' te kijken.
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef livelink het volgende:
K3 ligt inmiddels ver achter me, maar ik heb nog boeken en dvd's thuis liggen.
met drie jongens is het ook wat ambitieusquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef laziness het volgende:
Wij hebben net het witte vloerkleed weg gedaan en een donkere neer gelegd want het was nog wat te ambitieus met peuter en twee kotsende katten.
Dat kan toch heel prima tegelijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef debuurvrouw het volgende:
En ik weet niet of de kat schuldbewust keek of een nieuwe kotsactie zat te plannen
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebbenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Nou ja, en dan lekker twee dagen vantevoren klaar, bedoelde ik eigenlijk he....quote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dan zou je er achteraf gezien gewoon te veel tijd in gestoken hebben
Voor jen ging het nog net.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik.zar in dubio.. K3 of Nijntje maar Amber is te groot voor Nijntje..
Het is maar 70 minuten en bij onze bios zit er ook pauze bij. Zelfs leyla kon het volhouden. Het is echt een verhaaltje dat de aandacht trekt. En de hele zaal zit vol met kindjes, die echt niet allemaal stil zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:14 schreef Saffier het volgende:
Ik denk dat het een te lange zit is voor Ylana. Jammer want ik had wel willen gaan met haar.
welnee! dan mis je al de fun van tóch je deadline halen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:21 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Dat kan toch heel prima tegelijk?
Ik val bijna van m'n stoel. Gisteren tot 3 uur doorgewerkt, vanochtend om 8 uur opgestaan en een half uur later weer aan de slag, en nu net m'n deadline om 22:00 uur (ruim, voor mijn doen) gehaald. Ik zou er echt veel voor geven als ik eens op tijd zou kunnen beginnen
Utopolis Zoetermeer.quote:Op zondag 3 februari 2013 19:21 schreef Saffier het volgende:
Ylana houdt het thuis ook niet langer vol dan max 15 minuten. Ze is wel Nijntje fan. Het gaat me niet zozeer om het stilzitten maar om het 70 min in die zaal blijven en naar Nijntje kijken.
Onze bios heeft geen pauze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |