quote:DE LIJST DER LIJSTEN:Top 20 voor reeks "Jong! slowchat"
nr / aantal posts / gebruiker
001 14639 promisionxexposed
002 08793 supersof
003 07606 Vinniiee
004 05663 JRRY
005 05495 Stuart
006 05470 Ga.aguyim
007 05236 AppelCake
008 05175 Fok-it
009 04895 Rockiejj
010 04650 OmgevallenFlat
011 04044 Taexon
012 03572 Hypocriet
013 03387 LittleBrownie
014 02721 Angel-Joy
015 02566 Ro-ald
016 02529 Dientje12
017 02405 msacras
018 02098 ch0c0l0c0
019 01629 Pizza_Pepperoni
020 01349 2Happy4U
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
quote:
over wat lieg ik?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij struikelt over zijn eigen leugens, beetje jammer
Je lult gewoon een end weg. Je zegt net dat het alleen over een aangifte tegen jou ging. Dan heb je geen advocaat nodig, daarbij zorgen hun voor een advocaat als je 14 bent. het klopt gewoon niet. Ze kunnen geen aangifte doen als jij alleen maar hebt gezegd dat je oom komt of weet ik veel wat je hebt gezegd. het slaat gewoon compleet nergens opquote:
Geen piemel zijnquote:
Nee dat kan inderdaad niet maar een aangifte is natuurlijk altijd waar, iedereen verteld altijd de waarheid! nu is het niet zo eht is gewoone en lul verhaal van hun kant en ik moet er donderdag heen en hun raden een advocaat aanquote:Op zondag 3 februari 2013 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je lult gewoon een end weg. Je zegt net dat het alleen over een aangifte tegen jou ging. Dan heb je geen advocaat nodig, daarbij zorgen hun voor een advocaat als je 14 bent. het klopt gewoon niet. Ze kunnen geen aangifte doen als jij alleen maar hebt gezegd dat je oom komt of weet ik veel wat je hebt gezegd. het slaat gewoon compleet nergens op
Was laatst een programma over iemand die schilderde met zijn piemOlquote:Op zondag 3 februari 2013 16:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dan kon ik toch niet typen
ja piemOls zijn zo knap allesquote:Op zondag 3 februari 2013 16:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was laatst een programma over iemand die schilderde met zijn piemOl
Geen piemOls in de OP zettenquote:
hij schilderde niet zijn piemel. hij schilderde `met'' zijn piemelquote:Op zondag 3 februari 2013 16:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja piemOls zijn zo knap alles
Dit is JNG jaquote:
dat was zo domquote:Op zondag 3 februari 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij schilderde niet zijn piemel. hij schilderde `met'' zijn piemel
Jaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef supersof het volgende:
[..]
dat was zo dom__ dat pak ook. Die hoed
stoerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef Fok-it het volgende:
zoveel keer het woordje piemOl al gezegd, hihi
ja dat snapt mn kut ook nog welquote:Op zondag 3 februari 2013 16:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hij schilderde niet zijn piemel. hij schilderde `met'' zijn piemel
En die gast in brazilie danquote:Op zondag 3 februari 2013 16:55 schreef supersof het volgende:
Ook even met vaseline insmeren, anders blijft die verf op je huid zitten
Wat was dat ook alweer?quote:
Die vond dat hij een te kleine had. toen ging hij naar zo`n iemand, of een medium ofzoquote:
wat..quote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vond dat hij een te kleine had. toen ging hij naar zo`n iemand, of een medium ofzoen die strooide wat over zijn lul heen
geen idee meer wat. en toen dacht hij serieus dat hij een grotere had gekregen
![]()
Die vrouw ook helemaal: ja ons seksleven is zo verbeterd
Oh niet gezienquote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die vond dat hij een te kleine had. toen ging hij naar zo`n iemand, of een medium ofzoen die strooide wat over zijn lul heen
geen idee meer wat. en toen dacht hij serieus dat hij een grotere had gekregen
![]()
Die vrouw ook helemaal: ja ons seksleven is zo verbeterd
Tuurlijk ongeloofwaardigquote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh niet gezienMaar dat klinkt nogal ongeloofwaardig
![]()
ja duhquote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tuurlijk ongeloofwaardigDat lulde hij ook gewoon.
quote:
Ze gingen ook Nederlanders interviewen over hun seksleven en alles. En iedereen had natuurlijk een geweldig seksleven en een perfecte grote. Lekker krom ookquote:
XD XDquote:
word je er een beetje zenuwachtig van?quote:
neequote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
word je er een beetje zenuwachtig van?
Douchzequote:
Die band zit in mn klasquote:Op zondag 3 februari 2013 17:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Douchze![]()
Hoe kom je aan die nummers trouwens?
Serieus? Nicequote:
Deelsquote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Serieus? NiceMuzikale klas dan
of zitten jouw bandleden ook niet in je klas?
Hoe heb je die leren kennen dan?quote:
Ligt eraan wanneer?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:18 schreef Faux. het volgende:
Wat valt er allemaal in Amsterdam te doen voor 15-jarigen?
quote:
Goed goed. met jou?quote:
Wat een bazinquote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Rockiejj het volgende:
Haha op de laptop van oma, met internet explorer, Google Chrome en Firefox
Februari, voorjaarsvakantiequote:Op zondag 3 februari 2013 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan wanneer?Uitgaan zal je niet snel lukken. Behalve als je terrasjes doet.
Wie was je?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Teurg van mijn potje DOTA2
LB heb je je koekjes al klaar?
Musea`s.Goed shoppen. uhm boot tochten. Chillen in het Vondelparkquote:
Hoe oud is je oma?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Even Internet en Firefox eraf mieteren
dat fiets ik elke dagquote:Op zondag 3 februari 2013 17:26 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uitgeput, half uur met tegenwind gefietst.
Oh ja dan kan ze normaal gesproken wel goed met een laptop overweg ja. Mijn oma moet er niks van hebbenquote:
Weaver, Timberland of Necrolyte.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
venomancer, we hebben gewonnen
Wie ben jij normaal?
Uhm ook hoi?quote:
Ja dat kan ze wel jaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ja dan kan ze normaal gesproken wel goed met een laptop overweg ja. Mijn oma moet er niks van hebben
Stuquote:
Waar was je?quote:
Nou. ik kreeg wel even een stijfje ja.quote:
stijfJE?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou. ik kreeg wel even een stijfje ja.
Connectiesquote:
een stijfje van 30 cm is ook een stijfjequote:Op zondag 3 februari 2013 17:35 schreef nodig het volgende:
[..]
stijfJE?
Echte fokkers hebben minimaal 30cm en dat is geen stijfJE maar gewoon een knots van een stijve.
Wat heb je op?quote:
Hequote:
Uhu uhu.quote:
Full English breakfastquote:
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Full English breakfast
Beetje laat, ik weet het
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Full English breakfast
Beetje laat, ik weet het
Ja, ik ga straks nog wel iets halen voor vanavondquote:Op zondag 3 februari 2013 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach. dan eet je vanavond nog wat anders
Haha weet ik. Hebben ze geen schoolbandje ofzo bij jullie?quote:
ok man.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik zge gewoon bij de politie dat de chinese maffia achter deze praktijken zit
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha weet ik. Hebben ze geen schoolbandje ofzo bij jullie?
Mooie geluidenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:37 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
he, ja ik deed even mijn vrachtwagen na
Had je kunnen shinen met open podium enzoquote:
Alloquote:
Wut wut?quote:
Hahaquote:Op zondag 3 februari 2013 17:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Had je kunnen shinen met open podium enzo
PS3 ja, maar ik speel nu BO1 heb ik geleend van een vriend, BO2 heb ik nietquote:Op zondag 3 februari 2013 17:40 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gaan we vanavond potje doen samen? Of zit je PS3?
Ik vond dat altijd zo kutquote:
doe ikquote:Op zondag 3 februari 2013 17:44 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
oh, naja als je het balletje retour neemt krijg je er ook wel 1
Wat heb je op dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:45 schreef msacras het volgende:
[..]
Uit eten (maar dan lunchen) in een restaurant
omg
Veel, het was zo'n 7-gangen ofzo diner (maar dan lunch haha) maar dan allemaal mini-dingen menu en allemaal lekkere prosecco en andere shit tussen door maar manquote:
Misselijk zijn was het waardquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
Ik ben misselijk nu en weeg morgen 100 kilo maar het was het meer dan waard
Klinkt goedquote:Op zondag 3 februari 2013 17:46 schreef msacras het volgende:
[..]
Veel, het was zo'n 7-gangen ofzo diner (maar dan lunch haha) maar dan allemaal mini-dingen menu en allemaal lekkere prosecco en andere shit tussen door maar man
Quiz?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat altijd zo kutop kamp enzo zo`n avond. waar iedereen ging zingen en dansen en rappen
Ik ging altijd een quiz verzinnen
Ik heb ook BO1quote:Op zondag 3 februari 2013 17:43 schreef nodig het volgende:
[..]
PS3 ja, maar ik speel nu BO1 heb ik geleend van een vriend, BO2 heb ik niet
Ja iedereen moest dan wat verzinnen ofzo. Naja meeste gaan dan een lied maken of een dans verzinnen wat iedereen moet doenquote:
Klinkt vreemd I know. Ik ben nu lichtelijk misselijk maar als ik denk aan al dat eten oh manquote:
...... wat een gangsterleven moet jij hebben zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als er iemand hier een debiel is, dan is dat degene die dat ook in zijn naam heeft staan. namelijk jij. je moet nu stoppen. ik heb deze video op mijn school laten zien. en daar waren welgeteld drie mensen die 4 dagen geleden, omdat ze door jouw filmpjes weer herinnerd werden aan de dood van een friend/familie, zichzelf hebben verwond. vind jij dat normaal... echt. als er Iemand is die de ziekte die in jouw filmpjes gebruikt word verdiend, dan ben jij het wel. laffe hond!
wtf
Gedichtje?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja iedereen moest dan wat verzinnen ofzo. Naja meeste gaan dan een lied maken of een dans verzinnen wat iedereen moet doenAls ik ergens slecht in ben
Ja dat wel ja. maar dan dacht vast iedereen dat ik hommo wasquote:
?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
als er iemand hier een debiel is, dan is dat degene die dat ook in zijn naam heeft staan. namelijk jij. je moet nu stoppen. ik heb deze video op mijn school laten zien. en daar waren welgeteld drie mensen die 4 dagen geleden, omdat ze door jouw filmpjes weer herinnerd werden aan de dood van een friend/familie, zichzelf hebben verwond. vind jij dat normaal... echt. als er Iemand is die de ziekte die in jouw filmpjes gebruikt word verdiend, dan ben jij het wel. laffe hond!
wtf
dat was een reactie op een videoquote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
...... wat een gangsterleven moet jij hebben zeg.
Doe normaal manquote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
...... wat een gangsterleven moet jij hebben zeg.
quote:
Het klinkt buitengewoon positiefquote:Op zondag 3 februari 2013 17:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Klinkt vreemd I know. Ik ben nu lichtelijk misselijk maar als ik denk aan al dat eten oh man
En ik heb ook intens genoten op dat moment haha.
quote:
The Boy in the Striped Pyjamasquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Trouwens jouw ondertitel, waar komt die vandaan? Ik herken het ergens van ofzo
Vreetse gr grquote:
En dan moet ik normaal doenquote:
Niet herkennenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:52 schreef msacras het volgende:
[..]
Ja
Trouwens jouw ondertitel, waar komt die vandaan? Ik herken het ergens van ofzo
Veel plezierquote:
quote:
quote:
quote:
Ik stopte met lezen bij debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef OmgevallenFlat het volgende:
wtf
Je begint al op een echte Fok!-klootzak te lijken!quote:
Django Unchainedquote:
Oh die schijnt echt briljant te zijn, ik zie 'm iig vaak voorbij komen, en dan vooral positieve reacties!quote:
Do normal menquote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn geweldige reactie:
en dan word ik naar politie gestuurd voor bedreigen wat ik niet doe en dit blijft gewoon ongestraft! dit is niet normaal! de Nederlandse wet is corrupt! Alleen de buitenlanders worden weer gestraft voor nep dingen! ik vind dat we moeten protesteren, dit kan niet zo langer! Stop met deze onderdrukking en sta op, tegen de corruptie in Nederland> Draag allemaal een shirt met: FREE MENSEN DIE ONTERECHT DE SCHULD krijgen, we moeten harder worden, en niet alles meer pikken! WE BEGINNEN EEN OPSTAND!
Nou nouquote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Je begint al op een echte Fok!-klootzak te lijken!
Alleen klopt het niet helemaal, ik herken het juist wel, zie je?
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die moet ik nu lezen voor Engels
Ja ik ookquote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh die schijnt echt briljant te zijn, ik zie 'm iig vaak voorbij komen, en dan vooral positieve reacties!
haha ja goed idee mang wordt echt lachuh tog xdxdquote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
mijn geweldige reactie:
en dan word ik naar politie gestuurd voor bedreigen wat ik niet doe en dit blijft gewoon ongestraft! dit is niet normaal! de Nederlandse wet is corrupt! Alleen de buitenlanders worden weer gestraft voor nep dingen! ik vind dat we moeten protesteren, dit kan niet zo langer! Stop met deze onderdrukking en sta op, tegen de corruptie in Nederland> Draag allemaal een shirt met: FREE MENSEN DIE ONTERECHT DE SCHULD krijgen, we moeten harder worden, en niet alles meer pikken! WE BEGINNEN EEN OPSTAND!
Ja, boek en film zijn beiden mooiquote:Op zondag 3 februari 2013 17:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Ohja, dat was het denk ik.
Mooi boek.
Vond het apart dat ze het niet herkende, want die zin vind ik wel makkelijk te plaatsenquote:
Makkelijk boek wel om te lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Die moet ik nu lezen voor Engels
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel zien. Heb alleen geen geld. Dus ja.
[ afbeelding ]
We zullen je missenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
Om precies 6 uur. Over 1 minuut dus. Ga ik beginnen met leren.
Nog laatste woorden die ik moet horen voordat ik me in het diepe waag?
Succesquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
SUCCES! Hoop dat je leeft na het lerenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
Oh nee dat heb ik niet, ik heb het boek een jaar of 4 gelezen een keer gelezen voor Engels en heb de film een jaar of 2 geleden een keer gezien, dus ik herkende het wel maar kon het niet meet precies plaatsen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Vond het apart dat ze het niet herkende, want die zin vind ik wel makkelijk te plaatsenMaar ik heb dan ook al drie keer die film aandachtig moeten kijken voor school
Ik vind het geen saai boek. Is ook maar iets van 200 pagina's dus heb je zo uitquote:Op zondag 3 februari 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
inderdaad, beetje saai zelfs.
sterkte, succes.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
Byequote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef msacras het volgende:
Ok. 18:00.
Doei!![]()
Als ik het niet overleef mogen jullie m'n Fok!-account hebben als erfenis
Ik heb liever je pcquote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef msacras het volgende:
Doei!![]()
pass in dm graagquote:Op zondag 3 februari 2013 18:01 schreef msacras het volgende:
Doei!![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 18:02 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
en dan zeker de fotos doorkijken
TPBquote:Op zondag 3 februari 2013 17:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Ik wil 'm ook wel zien. Heb alleen geen geld. Dus ja.
[ afbeelding ]
helaas welquote:
Dat valt wel mee, als het maar geen opgedroogd zout is..quote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja en in mensen hun ogen gegooid
moet je eens in spanje doen, dat doet echt pijnquote:Op zondag 3 februari 2013 18:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, als het maar geen opgedroogd zout is..
Nooit geweestquote:Op zondag 3 februari 2013 18:07 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
moet je eens in spanje doen, dat doet echt pijn
Nou, ik ging afgelopen zomer voor het eerst in de zee zwemmen. En toen waren er echt hoge golven en bijna niemand in het water. Maar we gingen er toch in. En toen ging ik heel vaak kopje onderquote:Op zondag 3 februari 2013 18:05 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Maar in arnhem is geen zeewater
vertel je verhaal
dat deed ik vroeger altijd, alles kapot gemaakt maar nu doe ik dat niet meerquote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef supersof het volgende:
mijn broertje had een dorp op mc en toen had iemand er lava op gegooid ofzo. En toen waren ze allemaal heel boos op diegene.
iemand moet een fok server makenquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik ga de naam van de server niet opnoemen omdat ik ze dan support terwijl ik dat niet wil, eikels zijn het
Er zijn meerder servers die door FOK!ers worden gerundquote:Op zondag 3 februari 2013 18:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
iemand moet een fok server maken
dat is echt zielig, want het was echt mooiquote:Op zondag 3 februari 2013 18:13 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dat deed ik vroeger altijd, alles kapot gemaakt maar nu doe ik dat niet meer
ja als mensen bij mij doen word ik ook boosquote:Op zondag 3 februari 2013 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
dat is echt zielig, want het was echt mooi
wtfquote:Op zondag 3 februari 2013 18:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar ik maakte niks kapot ik had een duikplank en daar had een gozer dus voordat iemand sprong een gat in gemaakt dus die valt helemaal naar beneden en dan heb ik een deathtrap gemaakt ofzo
Ja 2 weken ban en na 5 dagen wordt je gebouw verwijderd, ik heb echt super veel uren in dat gebouw zittenquote:
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom vind je dat heerlijk?
Ben je gefrustreerd?
Ja, een echte yolo verhaalquote:Op zondag 3 februari 2013 18:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou, ik ging afgelopen zomer voor het eerst in de zee zwemmen. En toen waren er echt hoge golven en bijna niemand in het water. Maar we gingen er toch in. En toen ging ik heel vaak kopje onder
Was in Zeeland, vlakbij Middelburg
Ik vind het ook maar lastige afkortingen hier hoorquote:
Ik heb nooit gezegd dat het spectaculair zou zijnquote:
Ikquote:
quote:
dat sowiesoquote:Op zondag 3 februari 2013 18:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
dus?
haha grapje tog dusi is leuke provincie xdxd (maar Gelderland is beter)
Ookquote:
Ooh nou dankjequote:Op zondag 3 februari 2013 18:33 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is bored en gaat maar iets anders doen
xdxd jij bent grappugquote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Beach het volgende:
dat er maar snel een nieuwe watersnoodramp in zeeland moge komen
Kan er niet om lachen.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Beach het volgende:
Veluwequote:
nou zeg beachquote:Op zondag 3 februari 2013 18:34 schreef Beach het volgende:
Heldquote:
Beachhhhhh!quote:Op zondag 3 februari 2013 18:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand zei ook dat het een grap was.
quote:
Gelukkigquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:55 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Geen dankje, je hebt het verdientje
zen dekking was de hele pot al waardeloosquote:Op zondag 3 februari 2013 18:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Zei Cees gisteren ook na de 3e ronde.
sorry dushiquote:
Behoorlijk ja. Nogal onderschatting van zijn opponent.quote:Op zondag 3 februari 2013 18:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
zen dekking was de hele pot al waardeloos
Leuke foto op fbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |