Teringquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw 25.. nah het kon slechter..
Echt niet Coos, ik ben toch niet zo'n idioot dat ik zo'n topic ga openen in NWS hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:32 schreef Coos het volgende:
[..]
Nu weet ik bijna zeker dat Jian en Gher dezelfde zijn.Maar wel grappig dat ze ook nog ruzie maken.
En geen dankquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja, dat dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef Coos het volgende:
En nu rijst het sterke vermoeden dat Jian ook nog al die bloementjesjurken is.
lolquote:Op zondag 3 februari 2013 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat geloofd niemand, geen zorgenquote:Op zondag 3 februari 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Echt niet Coos, ik ben toch niet zo'n idioot dat ik zo'n topic ga openen in NWS hè
Hahahahahaquote:
Ik vind het humorquote:
Ik ben onschuldig, zoals gewoonlijk, rot op naar NWS, dit is een eerlijk en lief topicquote:Op zondag 3 februari 2013 22:43 schreef sp3c het volgende:
je moet niet mensen oproepen om in mijn forum te gaan lopen kuthoeren
ik ben overal, ik lees alles, ik heb geen leven
Jij telt niet meequote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék.. jôh![]()
En bij hoeveel heb ik gratis 3 sterren volgend jaar?
Ja hoorrrrr rellertquote:Op zondag 3 februari 2013 22:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben onschuldig, zoals gewoonlijk, rot op naar NWS, dit is een eerlijk en lief topic
Wij ookquote:
Lol. er zijn er een paar vanaf misschienquote:
Je wil toch niet zeggen, dat jij niks hebt, hèquote:Op zondag 3 februari 2013 22:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Shit, jij weer wel..druiloor..en wie doet het werk?
Dat doet geen enkele manquote:Op zondag 3 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen, dat jij niks hebt, hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |