Echt schaatsweer hebben we nog bijna niet gehad. Met het echte winterweer viel het ook best nog wel mee.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Infection het volgende:
[..]
Alsof we dat nog niet genoeg gehad hebben... en die combinatie met sneeuw maakt het er ook niet beter op.
Kwam voornamelijk door de sneeuw. Nu is het water goed koud, dus is er geen ''lange'' periode van kou nodig om de wateren weer dicht te laten vriezen. Goed nieuws voor de schaatsliefhebbers dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Echt schaatsweer hebben we nog bijna niet gehad. Met het echte winterweer viel het ook best nog wel mee.
Snegenquote:
quote:
6000 km filequote:Op zondag 3 februari 2013 17:29 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]zal weer leuk worden op de wegen dan. En 't spoor
Ik zie toch echt van alles op die kaart voorbij komen, onder andere regen en andere halfnatte prutquote:
Het is dat de Fyra niet meer rijdt, maar anders waren die 7 dagen nog zo onrealistisch nietquote:Op zondag 3 februari 2013 17:30 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
6000 km file
7 dagen vertraging bij NS
En die wind maakte het nog ergerquote:
Gelukkig doet de wind mijn houtkachel goed trekken, ik gooi er nog een blokje hout bij, 24 graden in de woonkamer momenteelquote:
24!?! moet er niet aan denkenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig doet de wind mijn houtkachel goed trekken, ik gooi er nog een blokje hout bij, 24 graden in de woonkamer momenteel
Lekker... Houtkachelwarmte.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gelukkig doet de wind mijn houtkachel goed trekken, ik gooi er nog een blokje hout bij, 24 graden in de woonkamer momenteel
Veel te grote kachel voor een kleine woonkamerquote:Op zondag 3 februari 2013 17:38 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
24!?! moet er niet aan denken
18 is het hier binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |