SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUH WAT NET IN DIE VIRTUELE STAND STOND UTRECHT 4Equote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1 PSV 46
2 Ajax 43
3 FC Twente 42
4 Feyenoord 38
5 Vitesse 38
6 FC Utrecht 36
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HUH WAT NET IN DIE VIRTUELE STAND STOND UTRECHT 4E![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je je ook al laten pijpen door stijn?![]()
![]()
Nee bedankt ik val niet op korfballertjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je je ook al laten pijpen door stijn?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Gaat ook gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou leuk zijn als Feyenoord punten laat liggen![]()
![]()
xDquote:
Mooi man heletijd over PSV praten terwijl die vandaag niet spelen
Wat een club![]()
![]()
steengrillen, altijd lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi. wat staat er straks op tafel?
ik heb shoarma voor straks![]()
![]()
Twente
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
ik heb nog 3 2 pizza's die niet in het vriesvakje passenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi. wat staat er straks op tafel?
ik heb shoarma voor straks![]()
NEE EERSTE NATUURLIJKquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik gun FC utrecht aan het einde van het seizoen de tweede plek welWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je ziet het ook gewoon aankomen. Duarte gaat naar Utrecht/Heerenveen dan en die haalt hij dan ook op.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo moeilijk, Brands heeft gewoon een duidelijk beleid
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Morpheus.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?![]()
![]()
Feyenoord na vanmiddag gedeeld 4e.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Echte voetbalsupportersquote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Echt, dat volk onder de rivierenquote:
Tips van mattie Ronaldo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Doublepain het volgende:
Pelle heeft weer een bakje vol gel op zijn kop gedruktNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt, dat volk onder de rivierenCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
ik kijk vanwege Leo Driessenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?![]()
Niet allemaal over 1 kam scheren.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt, dat volk onder de rivieren![]()
En terecht!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
niks mis met carnaval.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.![]()
Alleen deze tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.![]()
Er zitten er iig meer dan bij Twente.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord zal dat Willem II-publiek wel imponerend vinden.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Carnaval is een dom kutfeest voor paupers die alleen met drank en gekke kleren een gevoel voor eigenwaarde hebben. Gadverdamme wat heb ik een HEKEL aan carnaval en iedereen die het viert.quote:
[ Bericht 1% gewijzigd door GGMM op 03-02-2013 16:30:57 ]Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Dat ben ik ook van planquote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
City - Liverpool over een halfuurtje maar kijken denk ik zo.![]()
Ja. De De rest van Nederland mag sowieso aids krijgen.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
denkt t ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Je hoort er ook thuisquote:Op zondag 3 februari 2013 16:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja. De De rest van Nederland mag sowieso aids krijgen.![]()
2 ploegen die niet mooi voetballen, gaat teleurstellen hoorquote:Op zondag 3 februari 2013 16:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Vooral de randstad. Dat is een berg triestigheid bijelkaar.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Willem II - Feyenoord is nog saaierquote:Op zondag 3 februari 2013 16:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
2 ploegen die niet mooi voetballen, gaat teleurstellen hoor![]()
![]()
Eredivisie is altijd beterquote:Op zondag 3 februari 2013 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Willem II - Feyenoord is nog saaier![]()
Ik ga dit jaar alleen nog Premier League kijken voor Enoh en Manolev, de rest kan me gestolen worden![]()
![]()
3e corner alweer. Jammer dat er nooit iets uitkomt
Totdat Willem II zo een corner krijgt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
3e corner alweer. Jammer dat er nooit iets uitkomt![]()
Wat is er zo speciaal aan Enoh dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:33 schreef tompsv18 het volgende:
Ik ga dit jaar alleen nog Premier League kijken voor Enoh en Manolev, de rest kan me gestolen worden![]()
Iddquote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totdat Willem II zo een corner krijgt.
Hoeft hij ook niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Geen Achabar? Wat een onzin zeg. Verhoek komt nog geen eens een windmolen voorbij."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dat ie er niks van kan. En lekker veel kaarten gaat pakken daarquote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is er zo speciaal aan Enoh dan?![]()
![]()
Dan kan je beter naar Ajax kijkenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan kan je beter naar Ajax kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de duels is hij juist goed, voetballen hoeft je daar niet te kunnen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat ie er niks van kan. En lekker veel kaarten gaat pakken daar![]()
Hater. Ik was nog wel voor Ajax.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Oh ja, sorry.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hater. Ik was nog wel voor Ajax.
Leuk dit.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
pizzageit is er ook weer, ik ga City - liverpool kijken![]()
![]()
Het is hier gezellig iig.quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Alsof Feyenoord punten gaat verspelen tegen de nummer 18 van de competitiequote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Goed idee.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
pizzageit is er ook weer, ik ga City - liverpool kijken
Groot fan van User Wotte![]()
Gaan Ajacieden weg uit topic? Joooooooo...altijd weg.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
En daar hebben we weer een volkomen nutteloos feitje
Dit was de kampioenswedstrijd jaquote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Straks denken ze dat ze nog kampioen gaan worden ook![]()
![]()
Komt ook pas online als Feyenoord voor staat het.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
pizzageit is er ook weer, ik ga City - liverpool kijken![]()
city - liverpool of willem 2 - feyenoordquote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan Ajacieden weg uit topic? Joooooooo...altijd weg.![]()
iddquote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt ook pas online als Feyenoord voor staat het.![]()
Begon net te kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Komt ook pas online als Feyenoord voor staat het.![]()
Dus je kijkt liever Engels voetbal ipv je eigen team?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
city - liverpool of willem 2 - feyenoord![]()
als alleen nog willem 2 - feijenoord bezig is, is het niet zo gek dat iedereen weg gaatquote:Op zondag 3 februari 2013 16:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Gaan Ajacieden weg uit topic? Joooooooo...altijd weg.![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:39 schreef Doublepain het volgende:
Straks denken ze dat ze nog kampioen gaan worden ook
PSV
kutgrapquote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je kijkt liever Engels voetbal ipv je eigen team?![]()
Die grap is wel iets te vaak gemaakt eigenlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 16:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dus je kijkt liever Engels voetbal ipv je eigen team?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:42 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die grap is wel iets te vaak gemaakt eigenlijkDit ookquote:![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Klopt, maar ik zeg het alleen maar als iemand het niet verwacht![]()
![]()
quote:
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Standaardcommentaar voor alle cornersquote:Op zondag 3 februari 2013 16:52 schreef GGMM het volgende:
Corner. Makkelijk verdedigd door Willem II.![]()
![]()
Willem II heeft minder vaak op doel geschoten dan dat PSV gescoord heeft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
Willem II heeft minder vaak op doel geschoten dan dat PSV gescoord heeft.![]()
![]()
Dat is bijna met elke Eredivisie team zoquote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
![]()
![]()
Rot zelf op. En kap met trollen, het valt opquote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rot zelf op. En kap met trollen, het valt op![]()
![]()
Ik trol niet, ik heb een andere mening. Moet je toch eens mee leren omgaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:58 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Rot zelf op. En kap met trollen, het valt op![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
quotefaalquote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[/quote![]()
Mongloide mening.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik heb een andere mening. Moet je toch eens mee leren omgaan.![]()
Lul niet. Je trolt. Dat moet je zelf weten maar het staat nogal triest als mod.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik heb een andere mening. Moet je toch eens mee leren omgaan.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Mening prima maar dan niet op die manier. Je loopt gewoon bewust alles aan te pakken om Feyenoord af te kunnen kraken. Jammer.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik trol niet, ik heb een andere mening. Moet je toch eens mee leren omgaan.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik ga geen wel-niet-discussie met jouw aan. Jank niet zo.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lul niet. Je trolt. Dat moet je zelf weten maar het staat nogal triest als mod.![]()
Jonge, je weet best dat dit terecht is. Als het bij Ajax was gebeurd was je gaan zeuren om een gele kaart.quote:![]()
is terecht want feyenoordquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mening prima maar dan niet op die manier. Je loopt gewoon bewust alles aan te pakken om Feyenoord af te kunnen kraken. Jammer.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef Dj_Day-V het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 3 februari 2013 16:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[/quo
[/quote
xD
[/quoteGroot fan van User Wotte![]()
Dat merk je nu pas? Doet hij bij PSV ook altijdquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mening prima maar dan niet op die manier. Je loopt gewoon bewust alles aan te pakken om Feyenoord af te kunnen kraken. Jammer.![]()
![]()
Alles? Pleur op johquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Mening prima maar dan niet op die manier. Je loopt gewoon bewust alles aan te pakken om Feyenoord af te kunnen kraken. Jammer.Dit is de eerste mening die ik geef tijdens de wedstrijd.
![]()
maak een TRquote:Op zondag 3 februari 2013 17:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat is wel terecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat merk je nu pas? Doet hij bij PSV ook altijdNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
GGMM vs de rest
dat is niet eerlijk, ik hoor bij GGMM![]()
![]()
Ben je ook een verkapte jankneusquote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
GGMM vs de rest
ik ook, heb sowieso nog wat goed te maken vanwege een eerdere opmerkingquote:Op zondag 3 februari 2013 17:01 schreef tompsv18 het volgende:
GGMM vs de rest
Neuh, een discussie. Niks mis mee.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Is gewoon gespeeld man, net als die ''fights'' bij VI.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
goede discussie wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh, een discussie. Niks mis mee.![]()
OKE BEDANKT HELEMAAL TOPPIE WAUWquote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
MORPHEUS DARTEN NU
Engeland 0-2 Japan
first to 4![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
MORPHEUS DARTEN NU
Engeland 0-2 Japan
first to 4![]()
![]()
Nee man, Feyenoord speelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Ajacied422 het volgende:
MORPHEUS DARTEN NU
Engeland 0-2 Japan
first to 4Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Kunnen wij ook nog een beetje lachen in onze zolderkamer.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:02 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Is gewoon gespeeld man, net als die ''fights'' bij VI.
Ik vind GGMM nog steeds een toffe peer
ik vind je een wat mindere modquote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind GGMM nog steeds een toffe peer![]()
Jonge, jij keek ook die zaadpot in Venlo.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
en op de stream twe-utr gr grquote:Op zondag 3 februari 2013 17:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jonge, jij keek ook die zaadpot in Venlo.![]()
Begrijpelijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind GGMM nog steeds een toffe peer![]()
Gelijk goed proberen te maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind GGMM nog steeds een toffe peer
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Trollquote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
Pingel.
Wedden dat Morph hem onterecht vindt en iedereen die hem wel terecht vindt een troll vindt?![]()
Zelfkennis, I like.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
Pingel.
Wedden dat Morph hem onterecht vindt en iedereen die hem wel terecht vindt een troll vindt?Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:yepquote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
Pingel.
Wedden dat Morph hem onterecht vindt en iedereen die hem wel terecht vindt een troll vindt?![]()
Is Frank nou heaumeau?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
Pingel.
Wedden dat Morph hem onterecht vindt en iedereen die hem wel terecht vindt een troll vindt?Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
Lol hij deed niets.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa![]()
Arme joris. Is hij eens een keer niet degene die de fout maakt, krijgt hij alsnog de schuld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha geel voor de verkeerde.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
omdat mathijsenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:05 schreef GGMM het volgende:
Terecht, al snap ik niet waarom Mathijsen degene is die geel krijgt![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vergeef het hem. In de regen lijken ze sprekend op elkaar.![]()
![]()
Zul je zien dat hij straks ook nog zijn tweede geel krijgt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Altijd een vieze speler gevonden.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik gun het hem wel, zo staat hij niet meer voor lulquote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef DorperTed. het volgende:
Mathijsen krijgt rood deze wedstrijd, kan niet anders.![]()
iddquote:Op zondag 3 februari 2013 17:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Die is nog sneller dan Lukoki volgens mij![]()
Wat een belachelijke overtreding van Mathijsen zeg. Dat je zoiets niet veroordeelt. ASR zou hier afstand van moeten nemen. Zo'n club wil je toch niet sponsoren. Het is een schande!quote:![]()
Je bent toch geen Derksenquote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een belachelijke overtreding van Mathijsen zeg. Dat je zoiets niet veroordeelt. ASR zou hier afstand van moeten nemen. Zo'n club wil je toch niet sponsoren. Het is een schande!![]()
Inderdaad dit kan toch niet, gewoon een arm om zijn nek die kerel kan nog stikken.quote:Groot fan van User Wotte![]()
Klopt, misschien kan de gemeente bijspringen en wat nieuwe spelers kopen.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een belachelijke overtreding van Mathijsen zeg. Dat je zoiets niet veroordeelt. ASR zou hier afstand van moeten nemen. Zo'n club wil je toch niet sponsoren. Het is een schande!Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
is een stadion niet voldoende?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, misschien kan de gemeente bijspringen en wat nieuwe spelers kopen.![]()
BMI, debiel.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een belachelijke overtreding van Mathijsen zeg. Dat je zoiets niet veroordeelt. ASR zou hier afstand van moeten nemen. Zo'n club wil je toch niet sponsoren. Het is een schande!![]()
Kunnen jullie wat verkopen dan?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:08 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Klopt, misschien kan de gemeente bijspringen en wat nieuwe spelers kopen.
Geen stadion, geen grond niks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: