SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HUH WAT NET IN DIE VIRTUELE STAND STOND UTRECHT 4Equote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1 PSV 46
2 Ajax 43
3 FC Twente 42
4 Feyenoord 38
5 Vitesse 38
6 FC Utrecht 36
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
sorryquote:Op zondag 3 februari 2013 16:22 schreef Paul het volgende:
[..]
HUH WAT NET IN DIE VIRTUELE STAND STOND UTRECHT 4E![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je je ook al laten pijpen door stijn?![]()
![]()
Nee bedankt ik val niet op korfballertjes.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
wil je je ook al laten pijpen door stijn?fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Gaat ook gebeurenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou leuk zijn als Feyenoord punten laat liggen![]()
![]()
xDquote:
Mooi man heletijd over PSV praten terwijl die vandaag niet spelen
Wat een club![]()
![]()
steengrillen, altijd lekkerquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi. wat staat er straks op tafel?
ik heb shoarma voor straks![]()
![]()
Twente
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
ik heb nog 3 2 pizza's die niet in het vriesvakje passenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mooi. wat staat er straks op tafel?
ik heb shoarma voor straks![]()
NEE EERSTE NATUURLIJKquote:Op zondag 3 februari 2013 16:25 schreef FL_Freak het volgende:
Ik gun FC utrecht aan het einde van het seizoen de tweede plek welWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Je ziet het ook gewoon aankomen. Duarte gaat naar Utrecht/Heerenveen dan en die haalt hij dan ook op.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:26 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet zo moeilijk, Brands heeft gewoon een duidelijk beleid
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Morpheus.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?![]()
![]()
Feyenoord na vanmiddag gedeeld 4e.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Echte voetbalsupportersquote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Echt, dat volk onder de rivierenquote:
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Tips van mattie Ronaldo.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Doublepain het volgende:
Pelle heeft weer een bakje vol gel op zijn kop gedruktNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt, dat volk onder de rivierenCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
ik kijk vanwege Leo Driessenquote:Op zondag 3 februari 2013 16:27 schreef Doublepain het volgende:
2 degradatieteams, wie kijkt dit nou?![]()
Niet allemaal over 1 kam scheren.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Echt, dat volk onder de rivieren![]()
En terecht!quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
niks mis met carnaval.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.![]()
Alleen deze tijd?quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik daar woon, deze tijd van het jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |