quote:
Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:Je hebt besloten geen arrogante klootzak meer te zijn en nu kun je het niet meer..
Prima toch? Alleen niet doorslaan naar de andere kant nu

Ik denk dat ik daarom dit topic heb gemaakt.
Het was toch wel heel handig. Maar ja. Vind het maar raar dat het zo alles of niks moet zijn. Dacht dat het beter was het een beetje rustig aan te doen.
Nu vind ik het inderdaad dus moeilijk om niet door te slaan. Eigenlijk heb ik het gevoel dat ik echt over me heen laat lopen maar ik krijg het niet meer voor elkaar om het ongedaan te maken. Heel moeilijk is dit in ieder geval.
Ik probeer het wel. Maar ik heb de geloofwaardigheid niet meer.
Alhoewel het ook... voor mijn gevoel... en dit zegt jullie al helemaal niks... lijkt op training misschien. Gewichtheffen. Maar dan mentaal.
Dat ik eerst heel snel gewichtjes op til en naar beneden doe. Kijk wat licht! Wat ben ik sterk.
Tot dat ik merk dat het pas echt moeilijk word als ik de gewichtjes langzaam probeer op te tillen.
Waar ik eerst 15 kilo (figuurlijk) misschien heel snel op kon tillen 20 keer achter elkaar kan ik nu voor mijn gevoel 4 kilo niet eens 10 keer meer optillen. Op die langzame manier.
Ik ken ook zo'n film... waarin zo'n vrouwelijke bokser iemand de hele tijd de eerste paar seconden knock out slaat. Heel goed! Alleen die coach waarschuwt haar dat ze zo niet beter wordt. En dat ze daar mee op moet gaan houden omdat ze anders, als het een keer niet lukt... meteen kansloos is. Omdat ze verder geen uithoudingsvermogen heeft opgebouwd.
Ik hoop althans dat het zo voor mij werkt. Maar dan dus met overtuigingskracht, assertiviteit en voor mezelf op kunnen komen wanneer dat nodig is. Niet altijd!
Maar ja ik heb dit topic gestart omdat ik er schijnbaar zwaar in aan het falen was. Maar goed.
Bedankt voor de reacties.