Juist. Nou goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:59 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap je topic en ik geef je gelijk
Een persoon dat zelfverzekerd overkomt krijgt inderdaad eerder gelijk als een onzeker persoon.
Maar dat is ook wel logisch, als jij onzeker bent over wat je zelf zegt, waarom zou een ander je dan geloven?
Maargoed, er wordt inderdaad niet gewoon gekeken naar de feiten.. Uiteindelijk zou het niet moeten boeien of je iets op een onzekere manier zegt maar zou er naar de inhoud gekeken moeten worden... Mensen luisteren blijkbaar niet zo goed.. Of zijn er te lui voor?
Zoals jij al weet, creeër je zelf de reacties. Wil je werkelijk feedback ? Dan schrijf je een duidelijk verhaal. Wil je geen weerwoord of feedback ? Dan schrijf je een onzeker en vaag verhaal als dit.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:12 schreef Uqeiva het volgende:
Nee ok maar dit is de reactie dus in ieder geval
Ik laat het topic en misschien wel heel het forum nu wel met rust.
Weet je eigenlijk dacht ik bij mezelf toen ik dit in mijn hoofd had, dit is gestoord.quote:
En in irl vinden mensen je niet 'raar'? Je functioneert prima op school, in je werk?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:49 schreef Uqeiva het volgende:
En ik kan dit dus zonder drugs. Niet alleen omdat ik nu niet heb gebruikt. Nee ik heb nog nooit drugs gebruikt. En let verder best goed op mijn gezondheid. Ik denk alleen veel te veel na.
Je weet hopelijk zelf wel dat dit nu ook even kant noch wal raakt?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Uqeiva het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk dacht ik bij mezelf toen ik dit in mijn hoofd had, dit is gestoord.
Maar ik dacht weet je ik leg het voor. Misschien denken andere mensen er anders over.
![]()
En misschien bedoeld Kingtoppie, waarom zouden ze anders denken?
Als ik er zelf al zo over denk, waarom zouden andere mensen dan anders denken?
Goed punt. Ik kap ermee.
En dit bewijst het dan weer. Dus het klopt.
Self-fulfilling prophecy is 1 ding he.
Maar in een self-fulfilling prophecy zitten omdat je denkt dat je in een self-fulfilling prophecy zit? Nog steeds self-fulfilling prophecy denk ik dan he?
Weet je hoe dit in elektrische circuits heet? Kortsluiting. Dan is het dus kut.
Maar ja misschien is het wel geniaal.
Op een gegeven moment kies ik gewoon dat dit geniaal is. En dan zoeken jullie het verder maar uit. Weet je.
Het is in ieder geval wel grappig.
Een persoon die zeker van zijn zaak overkomt lijkt eerder gelijk te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Uqeiva het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 16:29 schreef fathank het volgende:
Wie heeft de poort van het Pieter Baan Centrum open laten staan
Heb je je pilletjes wel braaf volgens schema geslikt?quote:Op zondag 3 februari 2013 17:47 schreef Uqeiva het volgende:
[..]
Weet je eigenlijk dacht ik bij mezelf toen ik dit in mijn hoofd had, dit is gestoord.
Maar ik dacht weet je ik leg het voor. Misschien denken andere mensen er anders over.
![]()
Als ik er zelf al zo over denk, waarom zouden andere mensen dan anders denken?
Goed punt. Ik kap ermee.
En dit bewijst het dan weer. Dus het klopt.
Self-fulfilling prophecy is 1 ding he.
Maar in een self-fulfilling prophecy zitten omdat je denkt dat je in een self-fulfilling prophecy zit? Nog steeds self-fulfilling prophecy denk ik dan he?
Weet je hoe dit in elektrische circuits heet? Kortsluiting. Dan is het dus kut.
Maar ja misschien is het wel geniaal.
Op een gegeven moment kies ik gewoon dat dit geniaal is. En dan zoeken jullie het verder maar uit. Weet je.
Het is in ieder geval wel grappig.
Kun je het écht niet volgen?? Ik wel.. Maar misschien zegt dat meer over mijquote:Op maandag 4 februari 2013 00:34 schreef Techno het volgende:
[..]
Heb je je pilletjes wel braaf volgens schema geslikt?
quote:Op maandag 4 februari 2013 00:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kun je het écht niet volgen?? Ik wel.. Maar misschien zegt dat meer over mij
quote:
Foei!quote:
SM is inderdaad niet helemaal mijn ding.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Foei!![]()
![]()
(En nu maar hopen dat je SM niks vindt)
Mooiquote:Op maandag 4 februari 2013 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
SM is inderdaad niet helemaal mijn ding.
Dat vind ik dan toch wel weer lief van jequote:Op maandag 4 februari 2013 01:27 schreef Uqeiva het volgende:
[..]
Niet lullig naar jou bedoeld natuurlijk.
Bedanktquote:Op maandag 4 februari 2013 01:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan toch wel weer lief van je
Ik denk dat ik daarom dit topic heb gemaakt.quote:Op maandag 4 februari 2013 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je hebt besloten geen arrogante klootzak meer te zijn en nu kun je het niet meer..
Prima toch? Alleen niet doorslaan naar de andere kant nu
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |