Net5 heeft zoals jullie waarschijnlijk wel weten het 6e seizoen van Buffy, en het 3e seizoen van Angel aangekocht, en vanaf woensdag 04-09-2002 beginnen we weer!
De avond wordt om 20:30 door Buffy afgetrapt, waarna Charmed om 21:20 begint, als we ook dit doorstaan hebben, wordt de avond afgesloten met Angel om 22:10, dit alles lekker in combinatie met een aantal reclame blokken Een goede tip is om je TV 10min eerder aan te zetten, net5 is namelijk niet zo nauw met het uitzenden volgens de gids...
Als je aan dit topic alleen niet genoeg hebt, kun je altijd bij op op IRC komen, click op deze link irc://irc.tweakers.net/buffy
Dus:
In overleg met Witchfynder
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 03-09-2002 14:50]
quote:beetje maar
Op dinsdag 03 september 2002 14:30 schreef drugsgebruiker het volgende:
Beetje obsessed?
quote:Say again??
Op dinsdag 03 september 2002 14:52 schreef UTFS het volgende:
Buffy & Angel (deel 11) is nog niet vol...
quote:That one is obsolete.
Op dinsdag 03 september 2002 14:52 schreef UTFS het volgende:
Buffy & Angel (deel 11) is nog niet vol...
quote:Dat wil ik ook wel weten!
Op dinsdag 03 september 2002 14:51 schreef SmashBro het volgende:
Waarom hebben ze Charmed en Buffy omgegooid?
Charmed vond ik toch al niets meer sinds het vertrek van Shannon dus dat mag geschrapt worden.
Geen buffy de eerst komende weken dus.
quote:LOL
Op woensdag 04 september 2002 00:18 schreef Neejoh het volgende:
Ow boy, ow boy oh boy! Vandaag is het zover
quote:Nog maar 20 uurtjes wachten
Op woensdag 04 september 2002 00:18 schreef Neejoh het volgende:
Ow boy, ow boy oh boy! Vandaag is het zover
quote:Nog maar vijf en een half uur én nog maar 20 dagen tot serie 7 in de VS begint.
Op woensdag 04 september 2002 00:30 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Nog maar 20 uurtjes wachten
quote:Dat gaat dit season veranderen, geloof mij. Angel heeft echt een supersterk season wat nu op TV gaat komen, vooral verder naar het einde.
Op woensdag 04 september 2002 19:33 schreef Solomon het volgende:
* trilt
heb er echt zin in, angel kan me niet zowveel boeie, maar buffy
Buffy's season is onwijz gaaf btw
maar volgens mij is dit de herhaling van de laatste uitzending in mei.
quote:Volgens de veronica gids ook
Op woensdag 04 september 2002 20:10 schreef SuperSiem het volgende:
Nee, het is volgens de vpro-gids Bargaining Part II bij Buffy en voor Angel That Vision Thing. Nieuwe eps dus!
edit * chello_rules_heftig heeft ook vpro gids
eigenlijk is de hele ep slecht.. niet echt goed geschreven/geacteerd vond ik..
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 04-09-2002 21:24]
Xander was idd matigjes..
quote:Ik vond Xander juist gaaf
Op woensdag 04 september 2002 22:00 schreef RemCow het volgende:
Muah vond het nog wel een redelijk EP... ben er direct wel weer inontroerend hoor
Xander was idd matigjes..
De ep van Angel vond ik ook errug komisch, vooral dat "Hey, I'm Skip"
En Fred Fred = beeb
Liev hoe ze daar onder dat tafeltje zat
quote:dat is inderdaad stom
Op donderdag 05 september 2002 00:12 schreef Shogo het volgende:
FOK FOK FOK, heb het gemist.Glad vergeten.
![]()
Verder uit de Buffy ep is me eigenlijk alleen de opmerking van Xander bijgebleven (When did you know your girlfriend is tinkerbell, oid).
ik (ff voor duid. een hetero jongen) vind Spike eg kewl zo als hij dawn altijd beschermd,, hij is mijn (anti?)held.. en als hij idd begin te lachen als die demonen hun dorp slopen en zegt "well it seems like fun" haha.
in angels was eht leukste idd met die Skip,
angel "hi"
skip "hi, im skip
lekker droog..
is de uitzending nu maar om de woensdag waarom niet elke dag.. rot net 5!
quote:Haha, anders hier wel
Op donderdag 05 september 2002 08:12 schreef TimberWolf het volgende:
Kijk, mijn woensdag is dus nu permanent tot het eind van het jaar volgeboekt nuGister toevallig ook Angel meegekregen. Hmm. Wie weet volg ik dat nog wel een paar eps....
Verder uit de Buffy ep is me eigenlijk alleen de opmerking van Xander bijgebleven (When did you know your girlfriend is tinkerbell, oid).
Die opmerking was inderdaad grappig Of dat stuk dat hij een grapje maakte en zei: "I so need male friends right now!"
quote:Hehe, ik ben ook voor de volle 100% hetero, maar Spike is gewoon de man
Op donderdag 05 september 2002 09:34 schreef Splackavellie het volgende:
BUFFY WAS ZO VET HE...ik (ff voor duid. een hetero jongen) vind Spike eg kewl zo als hij dawn altijd beschermd,, hij is mijn (anti?)held.. en als hij idd begin te lachen als die demonen hun dorp slopen en zegt "well it seems like fun" haha.
in angels was eht leukste idd met die Skip,
angel "hi"
skip "hi, im skiplekker droog..
is de uitzending nu maar om de woensdag
waarom niet elke dag.. rot net 5!
quote:Volgens mij om meer kijkers voor Charmed te trekken. Ik heb gisteren voor het eerst Charmed gezien maar vond het maar matigjes. Ik zal de volgende EP nog kijken maar als die niet beter is volg ik het verder niet meer.
Op dinsdag 03 september 2002 14:51 schreef SmashBro het volgende:
Waarom hebben ze Charmed en Buffy omgegooid?
quote:Ik vond de EP juist wel goed. Buffy is een half jaar dood geweest, misschien is ze wel in de hel geweest. Je verwacht tot niet dat ze vrolijk uit het graf springt en dat alles gewoon weer verder gaat?
Op woensdag 04 september 2002 21:07 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik vindt sander slecht in deze ep.. hoe die tegen buffy praat als ze daar in de hoek zit.. nepeigenlijk is de hele ep slecht.. niet echt goed geschreven/geacteerd vond ik..
quote:Idd, (female)Fred
Op woensdag 04 september 2002 23:11 schreef Neejoh het volgende:[..]
De ep van Angel vond ik ook errug komisch, vooral dat "Hey, I'm Skip"
En FredFred = beeb
Liev hoe ze daar onder dat tafeltje zat
quote:You can say that
Op donderdag 05 september 2002 17:34 schreef chello_rules_heftig het volgende:[..]
Volgens mij om meer kijkers voor Charmed te trekken. Ik heb gisteren voor het eerst Charmed gezien maar vond het maar matigjes. Ik zal de volgende EP nog kijken maar als die niet beter is volg ik het verder niet meer.
[..]Ik vond de EP juist wel goed. Buffy is een half jaar dood geweest, misschien is ze wel in de hel geweest. Je verwacht tot niet dat ze vrolijk uit het graf springt en dat alles gewoon weer verder gaat?
[..]Idd, (female)Fred
, goed dat zij aan het team van Angel is toegevoed.
quote:Wolfram & Hart hebben dus blijkbaar die gast nodig die Angel uit die demondimensie hebben gehaald. En in ruil voor die jongen stoppen W&H met het pesten van Cordelia.
Op vrijdag 06 september 2002 11:41 schreef iMAGE het volgende:
Kan iemadn misschien aan me uitleggen hoe ik het einde van Angel moet zien?
Wat betekend het?
Misschien wordt het in een later aflevering nog duidelijk
quote:Ze heet gewoon Winnifred hoor.
Op donderdag 05 september 2002 20:34 schreef Neejoh het volgende:[..]
You can say that
(female)Fred is echt tof
(alleen die naam had wel anders gemogen
)
quote:Angel heeft haar met kind geschopt. En aangezien ze allebei vampiers zijn, kan het nog weleens een heel raar kind gaan worden.
Op vrijdag 06 september 2002 15:08 schreef iMAGE het volgende:
Ik bedoelde meer die vrouw die bij die sjamaan kwam met haar baby
quote:edit ~sorry~
Op vrijdag 06 september 2002 15:17 schreef SmashBro het volgende:[..]
Angel heeft haar met kind geschopt. En aangezien ze allebei vampiers zijn, kan het nog weleens een heel raar kind gaan worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Zwibberpiff op 06-09-2002 16:45]
quote:Ah... mooi... toch eindelijk binne?
Op vrijdag 06 september 2002 17:51 schreef Neejoh het volgende:
* Neejoh heeft vandaag zijn 4e DVDbox eindelijk binne gekregen *En breedbeeld ruled!!!
Thnx Aero!
en geen dank hoor...
quote:Hehe, bekend probleem.
Op zaterdag 07 september 2002 14:26 schreef WheeleE het volgende:
Sjit...videoband te kort
Kan iemand mij vertellen wat er in de laatste 10-15 minuten van Angel gebeurde?
quote:
Op zaterdag 07 september 2002 15:36 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Hehe, bekend probleem.
Kijk eens op deze pagina.
quote:Yay, nog maar 25 uur en één kwartier.
Op dinsdag 10 september 2002 19:13 schreef Neejoh het volgende:morgen is het weer zover
quote:Oe das niet best! Ik heb me beholpen met de internet downloads van eps
Op dinsdag 10 september 2002 22:39 schreef DJP het volgende:
na die lange zomerperiode ben ik mijn buffy/angel verslaving volledig kwijt geraakt.
Tijd dus om er weer mee te beginnen.
Morgen kunnen we weer.
Hoop dat Net5 vandaag wél de begintune van Buffy uitzend, want dat vond ik wel zo belachelijk, dat ze een reclameblok er voor in de plaats deden!
quote:Ik hoop idd ook dat ze dat doen, anders heb je de hele aflevering zoiets van ik "mis"iets
Op woensdag 11 september 2002 19:40 schreef Neejoh het volgende:
Nog 50minHoop dat Net5 vandaag wél de begintune van Buffy uitzend, want dat vond ik wel zo belachelijk, dat ze een reclameblok er voor in de plaats deden!
quote:Vandaag waarschijnlijk wel weer gewoon... Ik denk dat ie er vorige week gewoon niet in zat, omdat Net5 zelf Bargaining in twee stukken heeft geknipt, waardoor het tweede deel dus geen openingcredits heeft, nog een "Previously on Buffy the vampire slayer..."
Op woensdag 11 september 2002 19:40 schreef Neejoh het volgende:
Nog 50minHoop dat Net5 vandaag wél de begintune van Buffy uitzend, want dat vond ik wel zo belachelijk, dat ze een reclameblok er voor in de plaats deden!
Mijn gedownloade versie van Bargaining part II heeft ook geen openingcredits...
quote:Hmm, dacht dat die van mij dat wel had, maar dat kan ik goed mis hebben.
Op woensdag 11 september 2002 20:05 schreef Aced het volgende:[..]
Vandaag waarschijnlijk wel weer gewoon... Ik denk dat ie er vorige week gewoon niet in zat, omdat Net5 zelf Bargaining in twee stukken heeft geknipt, waardoor het tweede deel dus geen openingcredits heeft, nog een "Previously on Buffy the vampire slayer..."
Mijn gedownloade versie van Bargaining part II heeft ook geen openingcredits...
quote:Erg mooi. Wat een 'donker' begin van het seizoen. Buffy's bekentenis aan Spike maakte deze episode echt compleet.
Op woensdag 11 september 2002 21:29 schreef Solomon het volgende:
owh man, fantastische episode,
En angel is gewoon elke sec boeiend..
ookal heb ik hele seizoen al gezien.
quote:Ik vond het ook een zeer mooie ep. Ik mag spike wel, en die had ook een zeer goede rol in deze ep.
Op woensdag 11 september 2002 22:44 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Erg mooi. Wat een 'donker' begin van het seizoen. Buffy's bekentenis aan Spike maakte deze episode echt compleet.
quote:Ow boy
Op woensdag 11 september 2002 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz.. buffy is wel zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai nu.. ga je je echt gewoon vervelen.En angel is gewoon elke sec boeiend..
Niet eens meer als ondertitel dat je 24/7/365 met buffy/angel bezig
Maar goed, ik vond Angel ook zeer goed inderdaad. Dat tussen Gunn en Angel zat er al ff aan te komen, en nu is het eruit En WinniFred
quote:Ach, wat een nulkoek! (
Op woensdag 11 september 2002 23:11 schreef Hertog_Martin het volgende:
Hmz.. buffy is wel zo saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai nu.. ga je je echt gewoon vervelen.
quote:En ook dat ben ik niet met je eens, seizoen 3 van Angel boeide me niet echt, op een paar uitzonderingen na.
En angel is gewoon elke sec boeiend..
Geniaal, Seizoen 6, sterk begin, en gelukkig komt Giles nog even terug
Giles roels
(engelsen Roelen, dus Spike (accent) ook
)
Angel was wel leuk, maar ik vind die afleveringen die om Gunn draaien altijd zo geforceerd. Zo van "oh ja Gunn is er ook nog, laten we maar weer eens een aflevering over hem doen".
Moeilijk te zeggen welke serie beter is, beide series vind ik erg verschillend: Buffy gaat meer over opgroeien en veranderen, Angel heeft veel meer actie.
quote:Angel was prachtig.. voor die ep mogen ze wel een oscar uitreiken..
Op donderdag 12 september 2002 15:17 schreef SmashBro het volgende:
Vorige week was Angel de beste, nu Buffy. Geweldige aflevering. Die beschrijving van de hemel... Prachtig.Angel was wel leuk, maar ik vind die afleveringen die om Gunn draaien altijd zo geforceerd. Zo van "oh ja Gunn is er ook nog, laten we maar weer eens een aflevering over hem doen".
quote:Inderdaad, ben ik het mee eens. Ik vind buffy wel net ietsjes beter, maar dat scheelt maar een haar. Komt waarschijnlijk omdat ik buffy al een tijdje kijk nu, en Angel mij tegenviel toen ik het voor het eerst ging kijken (season2 was dat).
Op donderdag 12 september 2002 18:43 schreef SuperSiem het volgende:
Ik keek gisteren zowel de Buffy- als de Angelaflevering voor de tweede keer, en beide keren heb ik me niet verveeld.Moeilijk te zeggen welke serie beter is, beide series vind ik erg verschillend: Buffy gaat meer over opgroeien en veranderen, Angel heeft veel meer actie.
Buffy is eigelijk van alles: actie, drama, grappig. En dit is bij Angel toch anders.
quote:Ik ben het helemaal met je eens.
Op donderdag 12 september 2002 21:10 schreef Neejoh het volgende:
Ik vond Angel season3 echt errug goed, en de mensen die Angel niet volgden vorig season moeten dit nu zeker wel gaan doen! Vorig seizoen(2) vond ik namelijk ook niet veel soeps, maar season3 is echt een topper! Ditzelfde geld voor Buffy, maar in mindere maten. Season5 vond ik goed/leuk, maar season6 is superrrgaaf!
Trouwens, vanavond is het weer zover: Buffy en Angel op Net5.
quote:Nancy Tribe roelt ja
Op donderdag 12 september 2002 15:12 schreef Faithy het volgende:
.Geniaal, Seizoen 6, sterk begin, en gelukkig komt Giles nog even terug
Giles roels
![]()
(engelsen Roelen, dus Spike (accent) ook
)
Giles
Vanavond:
Buffy: 6x04 : Flooded (erg grappig )
Angel: 3x04 : Carpe Noctem (ook erg grappig )
En WinnieFred
Ook al had ik Flooded al eens gezien, blijft een koele aflevering. Vooral het Giles/Buffy/Scooby moment
quote:Fred was gisteren inderdaad erg grappig/lief/schattig toen iedereen wegliep en zij in haar eentje achterbleef. Ook wel knap van de schrijvers dat Fred iedere aflevering meer 'ingeburgerd' raakt.
Op donderdag 19 september 2002 00:54 schreef Neejoh het volgende:
Prachtstukje dat van Buffy aan het begin![]()
Echt zo van: "Zie je wel, ik kan het allemaal best alleen" En dan die kop van Buffy toen alle buizen sprongen, en Dawn gillend wegTopstukje
En WinnieFred
![]()
Buffy ga ik zo kijken, die staat als het goed is op de videoband.
Volgende week trouwens weer twee leuke afleveringen.
Andrew: I still can't believe it. We did it! We can do anything. We, we can stay up all night if we wanna.
Warren: Whoa, whoa, don't get all crazy on us, Andrew.
Andrew: I'm only saying...
Greetz,
Een fan
quote:
(Entertainment Weekly) -- If it's getting close to Emmy Awards time (September 22), that means it's another year when one of the best-written, -acted, and -directed shows on the air gets ignored.I'm talking, of course, about ''Buffy the Vampire Slayer,'' whose new season on UPN begins September 24. Before that, however, ''Buffy'' and its creator, Joss Whedon, must suffer through the indignity of watching lesser shows like ''The Shield'' and ''Six Feet Under'' rack up nominations. Why? Here are five reasons ''Buffy'' gets no -- or too little -- respect.
1. It's called ''Buffy the Vampire Slayer.''
You think I'm kidding, but hidebound Emmy voters still cannot imagine that a show about attractive young people driving wooden stakes through blood-sucking fiends could possibly have the resonance of more ''realistic'' shows like ''West Wing'' or ''NYPD Blue.'' No matter that, say, everyone on the ''Wing'' is also an all-attractive cast, or that ''The Shield'' is like the first season of ''NYPD Blue'' but without the emotional depth ''Blue'''s David Milch brought to it. ''Buffy,'' based on a lousy movie, has never been able to overcome the perception that it is, at best, a teen show.
2. It's funny; it's dramatic; it's scary.
All good qualities, right? Well, not when you're trying to decide which category to place a show in for Emmy consideration. As an hour-long show with lotsa laffs, it doesn't fit in as a comedy nominee. But as an extravagantly dramatic show that explores adolescent and post-adolescent traumas better than any series since ''My So-Called Life,'' it's also not quite ''grown-up'' enough to draw in adult Emmy voters. And as for the scary quotient -- well, TV shows that say ''Boo!'' even as artfully as ''Buffy'' does, just don't register as serious enough on Emmy radar.
3. It's on UPN. And before that, it was on the WB.
Neither network is known to produce an awful lot of Emmy-worthy work (''Gilmore Girls'' on the WB excepted). There's snobbery at work here, an inability of nominators to see beyond the usual ABC, NBC, and CBS broadcasters, with HBO prevailing over all as the quality behemoth. This year's nominations for F/X's ''The Shield'' may actually help overcome some of this shortsightedness.
4. It gets just enough recognition for voters to ignore it.
By this I mean ''Buffy'''s stand-out episode this past season, the all-musical ''Once More With Feeling,'' has been nominated, in the Outstanding Musical Direction category. That's like throwing a bone to the show, when actually Whedon's remarkable collection of original compositions and the surprisingly effective vocal performances of its cast make it all the more infuriating that the series isn't represented in more high-profile categories.
5. It's got some supernatural bad luck.
Whedon's name was left off the Emmy ballot in the writing category: ''Buffy'' producers reportedly thought Whedon was handling his own nominating process; Whedon apparently believed the producers were doing this. When the mistake was realized, the Emmy committee was -- to give them some credit -- eager to make amends, and it sent out an addendum ballot to Emmy voters. No luck. Any way you look at it, the show seems jinxed.
What isn't jinxed is the show's quality. I've seen the season premiere: It's a corker, full of surprises, lighter in tone than last season's occasionally lugubrious one, and offering a perfect opportunity for new viewers, intimidated by the show's backstory, to climb aboard and find out why the rest of us love ''Buffy'' so much.
Je moet natuurlijk wel een Xbox hebben.
quote:van Buffy is toch nie origineel?... rest wel d8 ik...
Op vrijdag 20 september 2002 09:16 schreef iMAGE het volgende:
Even offtopic, maar ik heb dus gisteren het Buffy spel gekocht voor op de Xbox.
Een absolute aanrader voor de Buffy fan. Originele stemmen, met o.a. Spike, Angel, Buffy, Willow en Giles. Verhaal gaat over The Master.Je moet natuurlijk wel een Xbox hebben.
Neejoh... da mot jij toch weten?
quote:klopt ja, my mistake
Op vrijdag 20 september 2002 11:48 schreef Aero het volgende:[..]
van Buffy is toch nie origineel?... rest wel d8 ik...
Neejoh... da mot jij toch weten?
Ik heb hem btw _nog_ niet Ik had hem al 2wk kunnen hebben als ik de PAL versie uit Australië gekocht had, maar dacht hem eerder te hebben als ik hem op de release date 12/9 gewoon in de winkel zou kopen.
Nou hebben ze hem nog neit in dit gehucht (al valt dat nog wel mee ook). Hij komt hier dinsdag pas
Kan iig niet wachten tot ik hem heb
quote:Damn, hij was goed, deze aflevering. In het grote plot maar een voetnoot denk ik (de Drie Losers gaan toch niet DE baddies van S6 zijn ???) maar je kom me opvegen bij die Death Star, de Bond discussie en de nep Demon die je door de rookbom weg ziet strompelen. 10
Op woensdag 25 september 2002 20:09 schreef Neejoh het volgende:
Pfffffffffffff, nóg 20min wachten
Ik ga er vast voor zitten! Dat zouden jullie ook moeten doen
quote:En niet te vergeten de claxon met het bekende Star Wars melodietje.
Op woensdag 25 september 2002 21:41 schreef CeeJee het volgende:[..]
Damn, hij was goed, deze aflevering. In het grote plot maar een voetnoot denk ik (de Drie Losers gaan toch niet DE baddies van S6 zijn ???) maar je kom me opvegen bij die Death Star, de Bond discussie en de nep Demon die je door de rookbom weg ziet strompelen. 10
uit 10
quote:Dat klopt
Op woensdag 25 september 2002 21:49 schreef CrazyCavia het volgende:
Las in de nieuwe Veronica gids dat volgende week naast de reguliere aflevering er 's avonds na Angel de musical aflevering komt, Once More With A Feeling.
quote:En de geweldige gezichtsuitdrukkingen van Buffy toen ze dronken was en in die time-loop zat
Op woensdag 25 september 2002 21:50 schreef SuperSiem het volgende:[..]
En niet te vergeten de claxon met het bekende Star Wars melodietje.
En tjah, de Angel ep: winnieFred
Hertog_martin, fill me in, hoe zat het ookalweer? In een stukje van Angel vertelde die moeder dat Fred haar vader zo van die Alien films houdt, -behalve de laatste- die vondtie maar niets.
Ik herrinder me nog dat de regiseur van die laatste Alien film, iets met Angel te maken heeft, dat hij hier ook regiseerde ofzo? (was toch niet David??)
En Charmed_Angel, die vragen mogen niet meer in dit topic... Vragen staat altijd vrij op IRC
En natuurlijk dat Spike speelde om kittens.
quote:Foei!
Op woensdag 25 september 2002 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand waar ik season 7 episode 1 kan downloaden?Ik wil hem zo graag zien!
Inderdaad die tijdlus was wel lachen met die kaars.. en
ook die blehhh en dat gezicht erbij.. heerlijk..
Vorige week had ik gemist maar wel op de pc gekeken toen we terug waren van verjaardag.
(niet SBS6 opnemen als het op net5 gebeurd he! )
( Ik kan alleen de promo vinden van S7E1)
Geen download links of requests in dit topic dus.
Er komen nog meer komische eps van Buffy, maar hier zitten wel een aantal stukjes in welke je niet snel vergeet De loop vind ik persoonlijk een van de leukste stukjes van alle seasons, gewoon ge-wel-dig
Bij Angel was ook een goede opmerking van Lorne: "It's like The Gotfather 3, one is enough" oid
Ook heerlijke opmerking
quote:Cool! Die liedjes zijn echt leuk.
Op donderdag 26 september 2002 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
Vandaag lag de soundtrack van 'Once more, with feeling' in de bus!
quote:Het zijn echter de stukken score van andere episodes die de CD geweldig maken.
Op donderdag 26 september 2002 14:11 schreef SmashBro het volgende:
Cool! Die liedjes zijn echt leuk.
quote:Ben ik even benieuwd eigelijk, want bij een OST van een film, heb je vaak niet enes dezelfde muziek op de CD als in de film. Dit zou bij OMWF wel vaag zijn
Op donderdag 26 september 2002 14:08 schreef Gellarboy het volgende:
Vandaag lag de soundtrack van 'Once more, with feeling' in de bus!
quote:Dat klopt. Stemmen en geluidseffecten zijn weg. Plus dat bijvoorbeeld "Where do we go from here?" gewoon echt een einde heeft en veel verder doorgaat als in de show. Een aantal liedjes hebben dat.
Op donderdag 26 september 2002 14:19 schreef Neejoh het volgende:
of heb je nu de "cleane" versies waar geen stemmen doorheen zitten uit de aflevering?
quote:Die zijn goed. Die van Hush heb ik al, alleen die van The Gift kan ik niet vinden. Misschien moet ik toch maar een keer de cd kopen.
Op donderdag 26 september 2002 14:21 schreef SmashBro het volgende:
21. Suite from "Hush"
22. Sacrifice (from "The Gift")
komt gewoon allemaal door die onwijz ugly en onoverzichtelijk layout van Fok!
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 26-09-2002 18:13]
quote:
Op donderdag 26 september 2002 17:56 schreef Neejoh het volgende:
Al wil ik dan nog wel ff weten of het de "studio" versies zijn zonder stemmen enzo er door, anders haal ik hem niet denkik.
quote:Moet ik het voor je spellen?
Op donderdag 26 september 2002 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
Dat klopt. Stemmen en geluidseffecten zijn weg.
quote:Hier zeg ik het zelfs nog een keer. Heb je het UBERHAUPT wel gelezen, met je 'klinkt aardig'??
Op donderdag 26 september 2002 14:27 schreef Gellarboy het volgende:
"Something to sing about" klinkt trouwens heel raar zonder al dat gestomp en geslay..
*rent vast naar bed toe. *
Kijken of ik straks scherper ben
Waar heb je hem besteld Gellar? Ik bedoel natuurlijk: Waar issie het goedkoopst
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 26-09-2002 18:16]
quote:Dank je.
Op zaterdag 28 september 2002 15:07 schreef Neejoh het volgende:
Thnx to SuperSiem: ¤15, probleem is alleen dat ik geen CC heb.. Moet die toch maar snel aanschaffen...
Las trouwens net ergens, weet niet meer waar, dat de Buffy seizoen 5 dvd-box 27 november uitkomt in Nederland. Dat is dus iets meer dan 1 maand later dan in Engeland.
quote:Trouwens, het scheelt net iets meer dan een euro als je hem bestelt op de Engelse site.
Op zaterdag 28 september 2002 15:07 schreef Neejoh het volgende:
Thnx to SuperSiem: ¤15, probleem is alleen dat ik geen CC heb.. Moet die toch maar snel aanschaffen...
[edit]OpPlay.com kost de cd ook 8.99 pond.[/edit]
quote:Dan bestellen we hem toch bij play.com
Op zaterdag 28 september 2002 15:19 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Dank je.
Las trouwens net ergens, weet niet meer waar, dat de Buffy seizoen 5 dvd-box 27 november uitkomt in Nederland. Dat is dus iets meer dan 1 maand later dan in Engeland.
quote:Maar geen Nederlandse ondertiteling. Niet dat mij dat wat uitmaakt.
Op zaterdag 28 september 2002 19:00 schreef Neejoh het volgende:[..]
Dan bestellen we hem toch bij play.com
Hebben we hem nog eerder
quote:kazaa
Op woensdag 25 september 2002 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
Weet iemand waar ik season 7 episode 1 kan downloaden?Ik wil hem zo graag zien!
quote:Inderdaad, ik vind het ook maar een rare tijd.. Maar jah, de ep duurt wel 10min langer dan de andere versies he!
Op zaterdag 28 september 2002 19:12 schreef SmashBro het volgende:
Vandaag een stuk over de musical in de weekendbijlage van de Telegraaf. Niet echt boeiend, maar goed nu weet men in ieder geval dat ie komt. Want 23:15 uur blijft natuurlijk een belachelijke uitzendtijd voor zo'n juweeltje.
quote:Wat ik echt een enorme blunder vind van Net5 is dat ze afgelopen woensdag geen promo lieten zien van de musical. Net5 profileert zichzelf als een kwaliteitszender en dan maken ze niet eens reclame voor een voor een Emmy genomineerde aflevering en zenden hem ook nog eens op een belachelijke tijd uit.
Op zaterdag 28 september 2002 23:30 schreef Neejoh het volgende:[..]
Inderdaad, ik vind het ook maar een rare tijd.. Maar jah, de ep duurt wel 10min langer dan de andere versies he!
Rare jongens daar bij Net5
quote:Wat ik zeg, rare jongens
Op zondag 29 september 2002 18:53 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Wat ik echt een enorme blunder vind van Net5 is dat ze afgelopen woensdag geen promo lieten zien van de musical. Net5 profileert zichzelf als een kwaliteitszender en dan maken ze niet eens reclame voor een voor een Emmy genomineerde aflevering en zenden hem ook nog eens op een belachelijke tijd uit.
De musical is later aangekocht dan de rest van het seizoen, omdat ze eerst van plan waren deze episode niet uit te zenden.
quote:Mijn agenda is leeg, telefoon en bel eruit. Pappa zit vanavond voor de buis, en wie mij stoort verspeelt zijn leven.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:16 schreef Neejoh het volgende:
Morgen krijgen we een cadeautje van Net5, namelijk 2 eps van Buffy! Dus even opletten:
Net 5 20:30-21:25 Buffy the Vampire Slayer
Net 5 23:10-00:10 Buffy the Vampire Slayer: The MusicalDe musical is later aangekocht dan de rest van het seizoen, omdat ze eerst van plan waren deze episode niet uit te zenden.
quote:Wat voor ENORME malloten zijn het eigenlijk daar bij SBS?!? Ik kan er niet over uit! Ze zijn echt niet goed bij hun hoofd.
Op woensdag 2 oktober 2002 00:16 schreef Neejoh het volgende:
De musical is later aangekocht dan de rest van het seizoen, omdat ze eerst van plan waren deze episode niet uit te zenden.
Mijn telefoon gaat ook uit, geluid op max. Iedereen die mijn huiskamer komt binnenlopen zal een erge dood sterven (I will slay them)
Er is vanavond ook voetbal op (normaal nogal addict), maar Buffy & Co. gaan voor Ik neem voetbal wel op
quote:Ja. Zie bovenstaande post van Neejoh.
Op woensdag 2 oktober 2002 15:55 schreef Faithy het volgende:
Euhm...Dus "Once more with feeling" komt later??????
![]()
![]()
Wat zijn het toch een prutsers bij Net5. De beste aflevering ooit is een 'muziekspecial'. Nu zit ik de hele avond aan Chiel Montagne te denken
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 02-10-2002 21:34]
quote:Viel me ook al op. Zwaar irritant.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:29 schreef TimberWolf het volgende:
'Alle hits op een rijtje in de Buffy muziekspecial'
Wat zijn het toch een prutsers bij Net5. De beste aflevering ooit is een 'muziekspecial'. Nu zit ik de hele avond aan Chiel Montagne te denken
quote:Dat is aflevering 6x01 - Bargaining Part I.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze zitten volgens mij gewoon te knippen in de eps.Met dat gevecht op dat veld met al die vampiers en buffy, spike en giles zag je dat giles over die auto werd geworpen
zover ik me kan herinneren hoort daar ook nog een stuk bij dat ie aan het verliezen is van die vampier en dat spike daar dan heel droog staat, aansteker pakt en die vampier in de fik zet (wat trouwens helemaal niet klopt want daarvoor gingen ze nooit dood door beetje vuur (zie de ep van angel in seizoen 2 waarin angel darla en dru in de fik zet)
quote:Nou ja zeg het is toch geen BZN?!
Op woensdag 2 oktober 2002 21:29 schreef TimberWolf het volgende:
'Alle hits op een rijtje in de Buffy muziekspecial'
quote:Zit net ff de gebackupte versie te checken en in het begin vecht Giles tegen 2 meiden, was dat net op tv ook zo? Ik kan me dat ff niet meer herinneren namelijk.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:30 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ze zitten volgens mij gewoon te knippen in de eps.Met dat gevecht op dat veld met al die vampiers en buffy, spike en giles zag je dat giles over die auto werd geworpen
quote:Ik bedoel maar. Idioten.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:33 schreef SmashBro het volgende:[..]
Nou ja zeg het is toch geen BZN?!
quote:Jep was zo.
Op woensdag 2 oktober 2002 21:37 schreef Melluh het volgende:[..]
Zit net ff de gebackupte versie te checken en in het begin vecht Giles tegen 2 meiden, was dat net op tv ook zo? Ik kan me dat ff niet meer herinneren namelijk.
quote:En in die reclame begonnen ze ook al te zingen
Op woensdag 2 oktober 2002 23:56 schreef the_RAVEN het volgende:
Ben bijna blij met de reklame
nu weer lekker The Nanny
Met een brok in mijn strotje zitten kijken. Jullie zullen me gerust een razende homo vinden daarom, couldn't care less. Dit is echt DE meest fantastische Buffy, OOIT.
Enneh, is er een toelatingsexamen voor homoschap, or can just anyone join?
*zucht*
quote:Tjah, ik zit er ook ff aan te denken hoor
Op donderdag 3 oktober 2002 00:27 schreef TimberWolf het volgende:
Bij deze wil ik vanaf deze plek even mijn excuses aanbieden aan mijn buurtjes voor het inzetten van alle 6 frontspeakers tijdens bepaalde nummers van Buffy the Musical.Met een brok in mijn strotje zitten kijken. Jullie zullen me gerust een razende homo vinden daarom, couldn't care less. Dit is echt DE meest fantastische Buffy, OOIT.
Enneh, is er een toelatingsexamen voor homoschap, or can just anyone join?
*zucht*
Ik vind dit ook zeker weten een van de beste eps ooit! Dus je bent niet de enige hoor
Toch is het jammer dat ze zo snel na elkaar kwamen, want ik All The Way wordt natuurlijk gelijk bedolven door Once More With Feeling. Maar toch was de eerste ook een errug gave/goede ep!
En moet zeggen dat in deze 2 eps Michelle (Dawn) er ook errug liev/leuk/mooi uitziet.
quote:hahah ja dat was wel leuk van willow
Op donderdag 3 oktober 2002 07:54 schreef TVtome het volgende:
I think this line is mostly filler...:P
maar Spike had t vetste liedje van.
_____________-
ik vond het ook een geweldige Ep. Vooral het einde als B & S zoenen is liev!!!!!!!!!!!!!! vraag me af hoe het nu weer verder gaat...
niet zeggen!
hahaha
\weet iemand wanneer de herhalingen beginnen? dus dat sez6 van voor af aan begint 5 dagen p/w?
thanx
Buffy Fan!
quote:damn dat was ik ook al aan het denken... haar haren zaten zo mooi n lang en ze is zowieso live/lekka...
Op donderdag 3 oktober 2002 01:06 schreef Neejoh het volgende:En moet zeggen dat in deze 2 eps Michelle (Dawn) er ook errug liev/leuk/mooi uitziet.
hoe oud is ze in het echt eigenlijk? 15 in de serie maar die lopen een jaar achter... 16 dus? ik ga dr maar eens bellen denk ik.....
Bovendien was het een aflevering waarin iedereen eerlijk was tegen elkaar. Zag de geschokte gezichten van de Scooby-gang toen Buffy zong dat ze niet in hell was maar in heaven!
Tara zong ook erg goed vond ik en "Drawn to the Fire" vond ik het mooiste.
Die ga ik met een vriend van me doen op muziekdinges in Frankrijk volgend jaar
quote:Ik zou een opmerking kunnen maken over je 'firm and supple... Warm embrace', maar die is te makkelijk
Op donderdag 3 oktober 2002 09:52 schreef Faithy het volgende:
* Faithy is fan van het liedje van Xander en Anya..Die ga ik met een vriend van me doen op muziekdinges in Frankrijk volgend jaar
![]()
Favo liedje, hmm. Ik kan niet kiezen. Het nummer van de demoon, en 'Walk through the fire' zijn beide fantastisch.
quote:'Walk through the fire' was t mooiste
Op donderdag 3 oktober 2002 10:40 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ik zou een opmerking kunnen maken over je 'firm and supple... Warm embrace', maar die is te makkelijk
Favo liedje, hmm. Ik kan niet kiezen. Het nummer van de demoon, en 'Walk through the fire' zijn beide fantastisch.
quote:Kan iemand mij uitleggen wat ze daarmee bedoelde??
Op donderdag 3 oktober 2002 08:52 schreef iMAGE het volgende:
Bovendien was het een aflevering waarin iedereen eerlijk was tegen elkaar. Zag de geschokte gezichten van de Scooby-gang toen Buffy zong dat ze niet in hell was maar in heaven!
quote:Willow & co. dachten dat ze in de hel was, en dat ze haar daar dus uit hadden gered door haar te resurrecten. In werkelijkheid was Buffy in de hemel, en wilde ze dus helemaal niet terug.
Op donderdag 3 oktober 2002 11:13 schreef Bigsmile het volgende:[..]
Kan iemand mij uitleggen wat ze daarmee bedoelde??
dit had ze trouwens ook al veel eerder tegen spike gezegd...
Erg leuk nieuwtje voor de mensen die het nog niet wisten (). Die vrouw die tegen de politie agent zingt dat ze geen bon wou, is Buffy's Executive Producer (Marti Noxon)! Mischien leuk om te weten
Ik moet mijn ouders alleen even ompraten dat die een CC nemen, anders kan ik hem niet bestellen
Mwoah, 25 euro is wel prijzig, dan moet je een echte fan zijn.
En anders starten we toch een inkoopactie? Iemand met cc besteld gewoon een aantal.
David Boreanaz is ook al getrouwd. Ze heeft wel joekels maar ik vind het verder niks. Niet mijn smaak.
Echt zo'n type porno actrice.
quote:doei
Op donderdag 3 oktober 2002 16:03 schreef Kai het volgende:
Ik zag gisteren avond buffy the musical ow man dat was pas erg ik denk dat ik de komende jaren ff genoeg heb van buffy het enige mooie was dat spike weigerde te zingen.
quote:Waarom heb ik em dan wel zien (horen) zingen?
Op donderdag 3 oktober 2002 16:03 schreef Kai het volgende:
het enige mooie was dat spike weigerde te zingen.
quote:Spike liep wel weg tijdens het laatste liedje. Ik denk dat ie dat bedoelt. Beetje vreemd als je dat het leukste uit de aflevering vond, maar goed dat vind ik dan.
Op donderdag 3 oktober 2002 18:10 schreef dikkebanaan het volgende:[..]
Waarom heb ik em dan wel zien (horen) zingen?
Maar ik wil niet onder de plak komen te zitten weet je. Daar ben ik bang voor. Vrijheid is belangrijk voor me dat ik kan gaan en staan waar ik wil.
Straks kan ik niet eens meer met mijn maten naar de kroeg of zo. Krijg je meteen weer gezeur naar je kop.
quote:Ik heb 'm al lang thuisliggen.
Op donderdag 3 oktober 2002 15:28 schreef Thanos het volgende:
Iemand op E-bay.nl verkoopt de cd. Buffy the musical soundtrack..
http://www.stores.ebay.nl/idcomMwoah, 25 euro is wel prijzig, dan moet je een echte fan zijn.
En anders starten we toch een inkoopactie? Iemand met cc besteld gewoon een aantal.
Wanneer leren mensen dat nou eens?
HET IS NERGENS ZO GOEDKOOP ALS BIJ PLAY.COM
quote:Helaas voor de creditcardlozen: Alleen te betalen met CC. Inderdaad niet duur, overigens.
Op donderdag 3 oktober 2002 21:16 schreef Gellarboy het volgende:
Wanneer leren mensen dat nou eens?
HET IS NERGENS ZO GOEDKOOP ALS BIJ PLAY.COM
quote:Het is tegenwoordig echt niet zo ingewikkeld om aan een creditcard te komen hoor.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:04 schreef TimberWolf het volgende:
Helaas voor de creditcardlozen: Alleen te betalen met CC. Inderdaad niet duur, overigens.
quote:Klopt. Zelfs ik heb er 2, kan je nagaan.
Op donderdag 3 oktober 2002 22:25 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Het is tegenwoordig echt niet zo ingewikkeld om aan een creditcard te komen hoor.
.
Voor de liefhebbers: Postbank doet er niet wild moeilijk over. Postbank plus komt standaard met een CC, en kost een eurotje of 4 per maand.
voor 'let me rest in peace' wil ie zo snel mogelijk buffy de deur uitwerken omdat ie al aan voelt komen dat ie gaat zingen, en hij kijkt dan ook geergerd als ie begint met zingen
en aan eind als die demon dus al weg is en ze dus vrijwillig zingen doet ie eerst mee en dan kijkt ie naar zn hand, beseft hoe dom die doet en zegt 'bugger this' en loopt dan naar buiten
quote:Nee?
Op donderdag 3 oktober 2002 23:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
vandaag angel promo gekeken > wordt je niks wijzer van
en ook buffy promo voor ep 3> heb je ook niks aan
En inderdaad vind ik SMG ook een mooi bruidje, en niet alleen als bruidje
Welkom btw of Fok!forum TheAngel! (vaste IRC klant )
quote:Thx, maaruh mag ik zeggen dat het Buffy / Angel topic hier niet zo hard loopt
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:14 schreef Neejoh het volgende:
Spike heeft vroeger ook een bandje gehad, met wat kleine optredens. Ik vind zijn style iig wel tofHij heeft samen met Joss dat nummer toch geschreven las ik ergens??
En inderdaad vind ik SMG ook een mooi bruidje, en niet alleen als bruidje
Welkom btw of Fok!forum TheAngel! (vaste IRC klant
)
quote:Tis dan ook laat en geen buffy avond he
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:15 schreef TheAngel het volgende:[..]
Thx, maaruh mag ik zeggen dat het Buffy / Angel topic hier niet zo hard loopt
quote:Eeeh wat?
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:18 schreef Aero het volgende:[..]
Tis dan ook laat en geen buffy avond he
quote:Anders hier wel
Op vrijdag 4 oktober 2002 00:19 schreef TheAngel het volgende:[..]
Eeeh wat?
geen buffy avond?
Voor mij is elke avond buffy avond
quote:Zo zie je maar dat op jezelf wonen en je eigen TV hebben voordelen heeft. Mijn moeder pobeerde me te bellen tijdens de musical.
Op vrijdag 4 oktober 2002 04:15 schreef TheAngel het volgende:
Ik vond de musical erg goed, ik heb echt genoten van die musical.
Alleen me pa vond het niet zo leuk, want hij wou voetbal kijken
Ik zal maar niet herhalen wat hij over buffy zei
Maar de musical was erg grappig en leuk (), ik vind Tara erg mooi zingen en natuurlijk Giles ook hé.
quote:Hahah een échte fan
Op vrijdag 4 oktober 2002 11:00 schreef iMAGE het volgende:[..]
Zo zie je maar dat op jezelf wonen en je eigen TV hebben voordelen heeft. Mijn moeder pobeerde me te bellen tijdens de musical.
* iMAGE zette toen snel zijn telefoon uit en liet zijn moeder achter met vraagtekens.
WAT EEN DUET!!! (ik had 'em al tig en tig keer gezien, maar nu mag ik het zeggen zonder te spoilen)
Ik ben erg bevooroordeeld, maar imho zingt Giles werkelijk echt waar het beste van allemaal.
quote:Giles vind ik ook een errug goede stem hebben, maar zijn eigen cd valt zooooo tegen... Zijn stem is daar door een filter gehaald, en klinkt als een robot, daarnaast alleen maar keyboard geluiden
Op vrijdag 4 oktober 2002 16:11 schreef Acathla het volgende:
I wish I could stay / I'm under your spell![]()
![]()
WAT EEN DUET!!!
(ik had 'em al tig en tig keer gezien, maar nu mag ik het zeggen zonder te spoilen)
Ik ben erg bevooroordeeld, maar imho zingt Giles werkelijk echt waar het beste van allemaal.
In OMWF zingt hij iig erg mooi! Dat stukje van Xander vind ik ook lache
En ik kreeg af en toe ook een brok in me keel want sommige liedjes zijn gewoon prachtig (Drawn to the Fire, I wish I could stay, etc, etc. )
Ik heb ze natuurlijk ook gedownload en ben nu bezig met de hele episode
quote:aangezien season 6 al op dvd is verschene is dat heel goed mogelijk ja
Op zaterdag 5 oktober 2002 13:56 schreef Hertog_Martin het volgende:
* Hertog_Martin heeft een een dvd-rip van de musical
quote:Is wel mogelijk: Er is een speciale Musical-dvd uitgegeven om Emmy-nominaties te verkijgen.
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:11 schreef Aero het volgende:[..]
aangezien season 6 al op dvd is verschene is dat heel goed mogelijk ja
![]()
quote:bij een of ander blad heeft ze dvd van de musical egzeten.. vandaar
Op zaterdag 5 oktober 2002 15:11 schreef Aero het volgende:[..]
aangezien season 6 al op dvd is verschene is dat heel goed mogelijk ja
![]()
quote:Hmmzz.. Zo'n DVD rip wil ik ook wel hebben. Was toch wel een HELE bijzondere aflevering en knor en ik hebben enorm genoten.
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:14 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
bij een of ander blad heeft ze dvd van de musical egzeten.. vandaar
bijdehandje
'I think this line's mostly filler' van Willow in 'walk through the fire'
Zat er wel lekker droog tussen.
Heb overigens de 'behind the scenes' van kazaa geplukt. Wel leuk om de rehearsals e.d. te zien
quote:En met jullie nog duizenden andere
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:30 schreef Danny het volgende:
Ow ja, leukste zin:'I think this line's mostly filler' van Willow in 'walk through the fire'
Heb overigens de 'behind the scenes' van kazaa geplukt. Wel leuk om de rehearsals e.d. te zien
Maar ik begreep dat er ook nog een "echte" dvd uit zou komen, met onderandere de making of OMWF erop (welke veel Buffy-lovers al hebben alleen dan op de DVD een langere versie)? Ik heb het een jaar geleden gelezen na de uitzending in de VS. Hecht er dus niet te veel waarde aan, maar het lijk mij iig een must-have!
[leukst zin ______________________]
Stukje van Xander vind ik ook prachtig
It could be witches, some evil witches.
Which is ridiculous, 'Cause witches, they were persecuted
Wicca good and love the earth and women power and I'll be over here
Vooral dat laatste Echt zo van: "Ik wil ze niet voor het zere been schoppen
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 05-10-2002 21:43]
quote:Ik denk dat ze die niet speciaal gaan uitbrengen, maar gewoon op de seizoen 6 box-set zetten. Die komt toch binnen een jaar wel uit in Europa. Als ze het hadden gedaan, hadden ze dat wel op hetzelfde moment als de musical-cd gedaan, denk ik.
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:32 schreef Neejoh het volgende:
En met jullie nog duizenden andereMaar ik begreep dat er ook nog een "echte" dvd uit zou komen, met onderandere de making of OMWF erop (welke veel Buffy-lovers al hebben
alleen dan op de DVD een langere versie)? Ik heb het een jaar geleden gelezen na de uitzending in de VS. Hecht er dus niet te veel waarde aan, maar het lijk mij iig een must-have!
quote:Dat teleurgestelde bekkie erbij ook
Op zaterdag 5 oktober 2002 21:30 schreef Danny het volgende:
Ow ja, leukste zin:'I think this line's mostly filler' van Willow in 'walk through the fire'
quote:ohw... da wis ik niet, sorry
Op zaterdag 5 oktober 2002 20:14 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
bij een of ander blad heeft ze dvd van de musical egzeten.. vandaar
bijdehandje
quote:Prachtige aflevering, ook een geweldig contrast met de humor van het tabula rasa-moment en het einde van de aflevering. Seizoen 6 is tot nu toe wel erg sterk, ik hoop dat het zo blijft.
Op woensdag 9 oktober 2002 20:05 schreef Neejoh het volgende:
... Tabula Rasa
quote:dat blijft zo
Op woensdag 9 oktober 2002 22:30 schreef SigmundFreud het volgende:[..]
Prachtige aflevering, ook een geweldig contrast met de humor van het tabula rasa-moment en het einde van de aflevering. Seizoen 6 is tot nu toe wel erg sterk, ik hoop dat het zo blijft.
Ik vond hem ook echt gaaf, en kom er nog steeds niet bij wat een geweldige lichaams taal SMG kan neerzetten als Buffy. Je kan echt alles van d'r aflezen zonder dat ze ook maar een woord gezegt heeft. Ook mooi dat stukje waar ze in de magic box zitten, de deur open trekken en voor het eerst vampires zien Hi-la-risch
En ik had weer kippevel bij dat nummer van Michelle Branch Elke keer weer als ik hem zie.
Angel had ook een zéér sterke ep, vanaf nu begint het verhaal te vormen, en geloof mij, dit wordt echt.. *hahah!!!* (dacht weer ff aan die opmerking van Xander ) ...een strak season! Ook in deze ep heb ik echt krom gelegen van het lachen, heeeerlijke one-liners, en uiteraard dat stuk van "Angel, are you trying to say you love me? I love you to!" "-You do
"
verder wel gave aflevering. leuk om amy weer te zien. ben benieuwd welke kant willow opgaat. (dit was geen vraag, dus a.u.b. geen spoilers)
en uiteraard:
- When we kissed, you know I was thinking of Giles don't you?
- Well, I allways wondered 'bout you two!
- ........ Spike!!! Thats grose!
Verder zat er in Buffy een leuk verhaal, maar het verhaal van Angel is sterker moet ik zeggen. Is gewoon spannend, zelfs voor de 2e keer kijken
Ook in Angel errug goede actie En die vampire die gedust werd (gebeurd niet vaak meer in Angel) zag er echt gaaf uit, zag duidelijk zijn skelet erdoor enzo
Vaak zijn ze wat te ver weg om het 'leuk' te zien gebeuren
Ik heb me wel vermaakt iig
quote:
Op woensdag 16 oktober 2002 23:28 schreef Neejoh het volgende:
(die voorgevel):
met een soepele beweging doet ze haar broek+onderbroek omlaag, zijn broek+onderbroek omlaag een plant ze m dr in?>
met 1 beweging...
dat moet ik dan ook maar eens gaan oefenen..
quote:Ze is natuurlijk wel 'de Slayer', en heeft dientengevolge wel enige ervaring met dingen ergens soepel insteken...
Op donderdag 17 oktober 2002 08:39 schreef Splackavellie het volgende:
alleen dat buffy-neuk-spike klopte nix van...met een soepele beweging doet ze haar broek+onderbroek omlaag, zijn broek+onderbroek omlaag een plant ze m dr in?>
met 1 beweging...
Prima afleveringen weer, ondanks dat ik ze al gezien heb.
quote:!! TimberWolf 4 president!
Op donderdag 17 oktober 2002 09:31 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ze is natuurlijk wel 'de Slayer', en heeft dientengevolge wel enige ervaring met dingen ergens soepel insteken...
Prima afleveringen weer, ondanks dat ik ze al gezien heb.
Ook mooi hoe Amy speelde, zo verward enzo. Dat "the whole school??" was ook grappig Willow met een knikje
quote:Als ik dan toch iets moet worden, dan liever Willow's fucktoy, gaarne
Op donderdag 17 oktober 2002 12:53 schreef Neejoh het volgende:
!! TimberWolf 4 president!
quote:Ik vind vooral de reactie van Amy erg brilliant: 'Hm.' En met een blik van, ach, niet echt onverwacht. Geweldig!
Ook mooi hoe Amy speelde, zo verward enzo. Dat "the whole school??" was ook grappigWillow met een knikje
Begrijp me niet verkeerd, ik ben nog steeds Buffy-verslaafd en kijk elke aflevering, maar de glory days van seizoen 2 en 3 komen nooit meer terug vrees ik... Seizoen 4 was nog wel ok, maar 5 behoorlijk bagger en 6 gaat op dezelfde toer verder...
En dat terwijl Angel steeds beter wordt... Meesterlijke shit, dat gegeven van die baby en de terugkeer van Holtz...
quote:Nee...
Op donderdag 17 oktober 2002 16:43 schreef LekkereHenk het volgende:
Ben ik dan de enige die vindt dat Buffy alleen maar kutter en kutter wordt...?
Helemaal mee eens...
angel vind ik inderdaad ook super. ik heb me weliswaar door het hele eerste seizoen heen moeten slepen, zo erbarmelijk slecht vond ik het, maar ik ben blij dat ik volgehouden heb, want de verhaallijn is nu echt helemaal top en de acteurs zijn lekker op elkaar ingespeeld. ik vind (wini)fred echt geweldig, al zullen weinigen dit gevoel met me delen.
Verder ben ik het niet met jullie eens qua Buffy. Zelf ben ik toendertijd gaan kijken om SMG (sorry, toen was ik nog puber ), maar toch heeft vooral de humor en de one-liners me echt vastgehouden (verhaal van season1? Hmm, niet de beste iig). Die humor komt nu terug, en is 3x versterkt. Heerlijk flauw gewoon
My kind of stuff.
quote:Heerlijk gewoon! En uiteraard de ep waar ze Buffy 'testen' met onderandere de tijdlus met de mummyhand.
- "So you guys wanna team up and take over Sunnydale"
- "...... ..euuh... owke"
quote:
Op donderdag 17 oktober 2002 18:44 schreef d-faktor het volgende:
ach, dawn kan er nog wel mee door, wat mij betreft. toen ze geintroduceerd werd, zag ik de bui al hangen, maar ik vind 'r uiteindelijk wel meevallen. als ze maar niet al teveel in beeld is.mee eens
waar ik me wel helemaal aan kapot erger zijn inderdaad die drie nerds. die mogen ze van mij meteen uit de serie knikkeren. vooral de volstrekt misplaatste en volledig de plank missende humor omtrent die loosers irriteert me mateloos. glory en the mayor waren wat dat betreft veel interessanter: hun duivelse humor had vaak iets onheilspellends en versterkte vaak hun karakter.vindt die humor niet echt misplaatst
angel vind ik inderdaad ook super. ik heb me weliswaar door het hele eerste seizoen heen moeten slepen, zo erbarmelijk slecht vond ik het WAT?! dat meen je niet!, maar ik ben blij dat ik volgehouden heb, want de verhaallijn is nu echt helemaal top en de acteurs zijn lekker op elkaar ingespeeld. ik vind (wini)fred echt geweldig, al zullen weinigen dit gevoel met me delen.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 00:58 schreef Neejoh het volgende:
Verder ben ik het niet met jullie eens qua Buffy. Zelf ben ik toendertijd gaan kijken om SMG (sorry, toen was ik nog puber), maar toch heeft vooral de humor en de one-liners me echt vastgehouden (verhaal van season1? Hmm, niet de beste iig). Die humor komt nu terug, en is 3x versterkt. Heerlijk flauw gewoon
My kind of stuff.
quote:ho wacht, begrijp me niet verkeerd. ik ben dol op de humor in buffy. sterker nog, ik vind de naadloze samenvloeing van humor, horror, drama en romantiek een van de sterkste eigenschappen van de serie. juist het feit dat de serie en de karakters in de serie zichzelf soms niet al te serieus nemen, vind ik dapper en maakt het voor mij onweerstaanbaar.
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
vindt die humor niet echt misplaatst
echter, ik krijg het idee dat de makers zich hier iets teveel bewust van zijn, en nu met die drie gasten vind ik het humorelement net iets te geforceerd.
maar goed, daar kom ik wel overheen.
quote:helaas, het spijt me, maar ik vond het begin van angel een ramp. ik kreeg het idee dat ze een beetje te overenthousiast aan de serie waren begonnen, maar eigenlijk geen idee hadden wat ze ermee aan moesten. ik vond doyle een toppertje, maar die was alweer snel verdwenen. en wesley vond ik in het begin ook nix, al is die heeeel sterk teruggekomen.
Op vrijdag 18 oktober 2002 01:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
WAT?! dat meen je niet!
maar nogmaals, ik ben blij dat ik heb doorgezet, want ik vind de serie volwassen geworden, en hij doet echt niet onder voor buffy.
quote:Ja, goei nummer hè! De eerste keer moest ik ff wennen, maar toen ik de lyrics volgde was ik verkocht. Ik heb speciaal voor dat nummer de cd van Michelle Branch gekocht. Een cd.......gekocht? Ja, gekocht, in een winkel, voor echt geld! En die cd is eigenlijk nog best goed ook
Op donderdag 10 oktober 2002 00:15 schreef Neejoh het volgende:
En ik had weer kippevel bij dat nummer van Michelle BranchElke keer weer als ik hem zie.
quote:
Op vrijdag 18 oktober 2002 16:09 schreef d-faktor het volgende:[..]
helaas, het spijt me, maar ik vond het begin van angel een ramp. ik kreeg het idee dat ze een beetje te overenthousiast aan de serie waren begonnen, maar eigenlijk geen idee hadden wat ze ermee aan moesten. ik vond doyle een toppertje, maar die was alweer snel verdwenen. en wesley vond ik in het begin ook nix, al is die heeeel sterk teruggekomen. daarom vindt ik juist wel goed beginseizoen, welsey heeft kunnen ontwikkelen, de rest ook, en toen was het nog wel elke keer dat die een dame in nood redde maar toch vondt ik het erg kijkbaar
ik kan me een aflevering herinneren over afgehakte ledematen die toch nog leefden of zoiets, waar ik met kromme tenen naar heb zitten kijken. heb je seizoen 1 van buffy wel eens gezien? vergelijk maar![]()
maar nogmaals, ik ben blij dat ik heb doorgezet, want ik vind de serie volwassen geworden, en hij doet echt niet onder voor buffy. klopt, vaak vindt ik angel zelfs beter dan buffy
quote:hahahaha, klopt, ja. talking of which, hoe is kate ook alweer uit de serie gegaan?
Op vrijdag 18 oktober 2002 17:17 schreef Hertog_Martin het volgende:
toen was het nog wel elke keer dat die een dame in nood redde
quote:jajaja, eerst de eerste uitzendingen in nederland en engeland, vervolgend de duuzend herhalingen, en nu natuurlijk op dvd.
heb je seizoen 1 van buffy wel eens gezien? vergelijk maar
quote:yep
klopt, vaak vindt ik angel zelfs beter dan buffy
RickN: Zeker weten een mooi CDtje! You Set Me Free vind ik zelf een erg goed nummer op de CD Ik was gelijk verkocht toen ik Goodbye To You hoorde in Buffy. Had gelijk kippevel
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 18-10-2002 19:49]
quote:Dat is waar
Op zondag 20 oktober 2002 00:00 schreef Vivi het volgende:
* Vivi wil even de kleine opmerking plaatsen dat Buffy tijdens de Spike-sex actie een rok aanhad en dat dat dus een boel verklaart..
quote:Hey!
Op vrijdag 18 oktober 2002 18:51 schreef d-faktor het volgende:
seizoen 1 van buffy was ook niet altijd je-van-het (hoor ik daar iemand the pack noemen?),
The Pack was goed man. Die mumbo jumbo in de dierentuin was inderdaad wel lame, maar de trefbalscene is toch een van mijn favoriete Buffy-momenten. Vooral de reactie van de gymcoach op het gedrag van the pack. "God, I love this game." of zoiets.
En natuurlijk SMG tegen Giles: "I can't believe you, of all people, are trying to Scully me."
quote:Heb hem nog niet zo lang geleden nog eens gezien, en er zitten inderdaad erg grappige stukjes in! I'm with Pleb on this one
Op zondag 20 oktober 2002 16:09 schreef Pleb het volgende:[..]
Hey!
![]()
The Pack was goed man. Die mumbo jumbo in de dierentuin was inderdaad wel lame, maar de trefbalscene is toch een van mijn favoriete Buffy-momenten. Vooral de reactie van de gymcoach op het gedrag van the pack. "God, I love this game." of zoiets.
En natuurlijk SMG tegen Giles: "I can't believe you, of all people, are trying to Scully me."
maar welke aflevering(en) van buffy (of angel for that matter) vinden jullie dan eigenlijk minder geslaagd? just curious.
Giles: Xander's taken to teasing the less fortunate?
Buffy: Uh-huh.
Giles: And, there's been a noticeable change in both clothing and demeanor?
Buffy: Yes.
Giles: And, well, otherwise all his spare time is spent lounging about with imbeciles.
Buffy: It's bad, isn't it.
Giles: It's devastating. He's turned into a sixteen-year-old boy. Course, you'll have to kill him.
Slechte afleveringen van Buffy en Angel. Ik heb het merendeel van de afleveringen uit beide series slechts 1x gezien, dus dan vind ik het moeilijk te bepalen welke slecht zijn. Maar ik vond Ted, Bad Eggs, Go Fish en Beer Bad niet zo geweldig, evenals Doublemeat Palace.
Van Angel vond ik I Fall to Pieces, Bachelor Party en She minder geslaagd.
quote:True, true... Ook die ene dat Willow via internet verliefd wordt op een of andere demon is heel slecht. In seizoen 4 zitten wat mij betreft teveel slechte eps om op te noemen. Ik vond Backstreet Riley kut, the Initiative kut, en Adam zwaar kut.
Op zondag 20 oktober 2002 21:22 schreef SuperSiem het volgende:
Maar ik vond Ted, Bad Eggs, Go Fish en Beer Bad niet zo geweldig, evenals Doublemeat Palace.
Die ep in s5, Family, over die geschifte familie van Tara was gewoon genant, zo melodramatisch en cheesy.
quote:Ted, Bad Eggs, Go Fish vond ik inderdaad ook niet de beste eps. I Robot, You Jane inderdaad ook niet. Doublemeat Palace was season6's dieptepunt inderdaad!
Op zondag 20 oktober 2002 21:22 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Slechte afleveringen van Buffy en Angel. Ik heb het merendeel van de afleveringen uit beide series slechts 1x gezien, dus dan vind ik het moeilijk te bepalen welke slecht zijn. Maar ik vond Ted, Bad Eggs, Go Fish en Beer Bad niet zo geweldig, evenals Doublemeat Palace.Van Angel vond ik I Fall to Pieces, Bachelor Party en She minder geslaagd.
Moet alleen zeggen dat ik Beer Bad machtig vond Ik mag de dronken buffy wel
Van Angel vond ik begin season2 niet echt denderend. Dat gedoe met W&H -> Angel bad krijgen vond ik niet veel, gelukkig door blijven kijken!
Nou ja, een leuke nieuwe wending in de serie zullen we maar denken
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 00:21 schreef Neejoh het volgende:[..]
Moet alleen zeggen dat ik Beer Bad machtig vondIk mag de dronken buffy wel
quote:Van het rijtje dat ik noemde, vond ik deze twee dan wel het minst slecht. Beide afleveringen hadden toch wel hun leuke punten.
Op maandag 21 oktober 2002 07:30 schreef Gellarboy het volgende:
Ted, met John Ritter, vond ik juist geweldig! Leuk verhaal, mooie effects!
quote:Op een gegeven moment ging Buffy's hand naar beneden en hoorde je wat ritsgeluiden. Daarna bewoog Buffy op en neer. Het kan natuurlijk alleen zoenen zijn, je zag niks.
Op maandag 21 oktober 2002 10:16 schreef WheeleE het volgende:
:S Ben ik nou zo naief dat ik niet doorhad dat Spije en Buffy echt bezig waren? Het kwartje is bij mij blijven steken bij een heftige zoenscene...Nou ja, een leuke nieuwe wending in de serie zullen we maar denken
quote:En daarnaast zag je aan Buffy haar gezichtsuitdrukkingen wel dat er 'iets' anders aan de hand was
Op maandag 21 oktober 2002 10:31 schreef SuperSiem het volgende:[..]
[..]Op een gegeven moment ging Buffy's hand naar beneden en hoorde je wat ritsgeluiden. Daarna bewoog Buffy op en neer. Het kan natuurlijk alleen zoenen zijn, je zag niks.
quote:Conclusie: WheeleE is naief.
Op maandag 21 oktober 2002 13:57 schreef Neejoh het volgende:[..]
En daarnaast zag je aan Buffy haar gezichtsuitdrukkingen wel dat er 'iets' anders aan de hand was
quote:of dom
Op maandag 21 oktober 2002 14:00 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Conclusie: WheeleE is naief.
*nofi *
[sub]Al kan ik er wel inkomen dat je het niet ziet, ik bedoel, ze doen het allemaal wel erg snel en behendig, knap als je het IRL doet, dus mischien had hij alleen wel zijn nagels in haar rug dat ze zo ...euuh.... keek [/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 21-10-2002 14:06]
quote:Dat bedoel ik! Ik zag hetm eer als ene zeer intense zoenscene, niet gelijk als "het" doen. Maarja, dat zien we woensdag wel weer denk ik
Op maandag 21 oktober 2002 14:01 schreef Neejoh het volgende:[..]
of dom
*nofi
*
[sub]Al kan ik er wel inkomen dat je het niet ziet, ik bedoel, ze doen het allemaal wel erg snel en behendig, knap als je het IRL doet, dus mischien had hij alleen wel zijn nagels in haar rug dat ze zo ...euuh.... keek
[/sub]
[sub]de /sub is uitgezet ivm met problemen met de parser (=ingewikkeld forum dingetje ) [/sub]
quote:wat bagger zeg
Op maandag 21 oktober 2002 14:47 schreef WheeleE het volgende:
Bedankt mensen![]()
[..][..]
[sub]de /sub is uitgezet ivm met problemen met de parser (=ingewikkeld forum dingetje
) [/sub]
quote:
Op maandag 21 oktober 2002 14:47 schreef WheeleE het volgende:
Ik zag hetm eer als ene zeer intense zoenscene, niet gelijk als "het" doen.
yep, zo zoen ik ook altijd.
quote:Jahaa..nou weet ik het wel, ik heb niet goed op zitten letten
Op maandag 21 oktober 2002 18:06 schreef d-faktor het volgende:[..]
quote:Ik probeerde het nog te vertellen op een dusdanige manier dat ook de minderjarige Fok!kers konden meelezen, kom jij met jouw beschrijving.
Op maandag 21 oktober 2002 20:44 schreef TimberWolf het volgende:
Nogal. Ze ne*kten het godganse gebouw omver
quote:OMG! Dan ben ik blij dat ik niet van het andere geslacht ben, en naast je in bed lig
Op maandag 21 oktober 2002 18:06 schreef d-faktor het volgende:[..]
Mooi stukje helemaal aan het einde van de ep:
Buffy: Sure. We can work out after school. You know... If youre not too busy having sex with my mo-ther.
Buffy walks on. Giles walks straight into a tree.
Prachtig gewoon En ook weer in deze ep de verbazend goede gezichts uitdrukkingen van Buffy
Joyce: um.. I-I've... I've got laundry.
-she looks REALLY uncomfortable-
Buffy: Why are you...?
Buffy is baffled by her mothers coldness, but suddenly a light dawns, and she sits upright in bed.
Buffy: You had sex with Giles?!
Joyce: Um, ah...
Buffy: YOU HAD SEX WITH Giles?!?!
Joyce: It was the candy... we were teenagers...!
Buffy: On the hood of a police car!??!
Joyce: I'll be downstairs. You feel better. -she bolts-
Buffy: TWICE!??!
seizoen 6 is goed, seizoen 7 ook heel erg goed tot nu toe
vindt eigenlijk s1 slecht, s4 saai, s5 matig, en s2 en s3 heb ik niet helemala gezien maar zitten wel paar goede eps tussen..
vindt de nieuwe seizoenen beter dan de oude.. gebeurt veel meer in 1 ep.. s4 en s5 was 1 gebeurtenis verdeeld over 22 eps.
en riley hele tijd seks en sjanse met buffy.. bah
quote:Earshot vind ik een van de leukste/beste/vermakelijkste Buffy-eps.
Op woensdag 23 oktober 2002 16:17 schreef Neejoh het volgende:
Zonet Earshot maar weer eens gekeken van DVD
Pff, vergeten dat s3 zo'n goed season is! De humor, de verhalen, en SMG(Ze moet weer terug naar het opgestoken haar en korte rokjes tijdperk
![]()
)
Mooi stukje helemaal aan het einde van de ep:
Buffy: Sure. We can work out after school. You know... If youre not too busy having sex with my mo-ther.
Buffy walks on. Giles walks straight into a tree.
Prachtig gewoonEn ook weer in deze ep de verbazend goede gezichts uitdrukkingen van Buffy
Joyce: um.. I-I've... I've got laundry.
-she looks REALLY uncomfortable-
Buffy: Why are you...?
Buffy is baffled by her mothers coldness, but suddenly a light dawns, and she sits upright in bed.
Buffy: You had sex with Giles?!
Joyce: Um, ah...
Buffy: YOU HAD SEX WITH Giles?!?!
Joyce: It was the candy... we were teenagers...!
Buffy: On the hood of a police car!??!
Joyce: I'll be downstairs. You feel better. -she bolts-
Buffy: TWICE!??!
![]()
Xander (thinking): "What am I gonna do? I think about sex all the time. Sex. Help! Four times five is thirty. Five times six is thirty-two. Naked girls. Naked women. Naked Buffy. Oh, stop me!"
Buffy: Well, its nice to help someone in a non-slaying capacity. Except, hes starting to get that look you know, like hes gonna ask me to Prom.
Giles: Well, itd probably be good for his self-esteem if you
Buffy: What am I, Saint Buffy?
quote:Waarom niet? Knoerthard neuken is zeer okay!
Op maandag 21 oktober 2002 22:04 schreef Neejoh het volgende:
Ik wíl niet eens weten hoe dat er aan toe gaat
quote:Inderdaad
Op woensdag 23 oktober 2002 16:56 schreef SuperSiem het volgende:[..]
Earshot vind ik een van de leukste/beste/vermakelijkste Buffy-eps.
Xander (thinking): "What am I gonna do? I think about sex all the time. Sex. Help! Four times five is thirty. Five times six is thirty-two. Naked girls. Naked women. Naked Buffy. Oh, stop me!"
Buffy: Well, its nice to help someone in a non-slaying capacity. Except, hes starting to get that look you know, like hes gonna ask me to Prom.
Giles: Well, itd probably be good for his self-esteem if you
Buffy: What am I, Saint Buffy?
quote:Jij bent geestelijk echt niet in orde of wel
Op woensdag 23 oktober 2002 17:24 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Waarom niet? Knoerthard neuken is zeer okay!
Gellar for president
[edit____________________]
Invasion of the ':D'...
quote:Hoezo? Als je van hard neuken houdt ben je niet in orde?
Op woensdag 23 oktober 2002 17:29 schreef Neejoh het volgende:
Jij bent geestelijk echt niet in orde of welROFL
quote:Pas maar op dan, dat wordt voor het hele land hard neuken!
Gellar for president
quote:Nope
Op woensdag 23 oktober 2002 17:32 schreef Gellarboy het volgende:
Hoezo? Als je van hard neuken houdt ben je niet in orde?
quote:hmm, dan moet ik er ook maar aan geloven... En denk dat je met de laatste heel wat stemmen wint
Pas maar op dan, dat wordt voor het hele land hard neuken!
En Buffy weekends in de bioscoop..
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 23-10-2002 17:53]
quote:Hmm, met beide maatregelen kan ik wel leven. Mijn stem heb je.
Op woensdag 23 oktober 2002 17:32 schreef Gellarboy het volgende:
Pas maar op dan, dat wordt voor het hele land hard neuken!
En Buffy weekends in de bioscoop. [afbeelding].
quote:Hmm, kan ik me niet meer herinneren, ik zal vanavond maar goed opletten.
Op woensdag 23 oktober 2002 20:08 schreef Neejoh het volgende:
Vanavond komt er een meesterlijke grap in AngelMoet je opletten als hij zich weer bij de groep aansluit
Trouwens, Buffy begint over een paar minuten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |