SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Paxlie, grapjas, dat is een oude aflevering!quote:
Moet je bij Ubereem zijn, die loopt te schreeuwen op twitter ermee.quote:Op woensdag 13 februari 2013 14:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Paxlie, grapjas, dat is een oude aflevering!
Lol, misschien heeft hij iets teveel klapjes gehad van Bigfootquote:Op woensdag 13 februari 2013 14:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Moet je bij Ubereem zijn, die loopt te schreeuwen op twitter ermee.
Ja godver, daar had ik ook wel zin in eigenlijkquote:Op woensdag 13 februari 2013 18:22 schreef Hooidraad het volgende:
Geen BBQ-meet bij Geo, bedankt Cees
Die BBQ gaat er dus nooit komen...quote:Op woensdag 13 februari 2013 19:12 schreef Fenomeno het volgende:
BBQ meet als Struve voor de titel moet
Haha, Bas heeft aardig wat op! Maar hij weet het nog aardig te verwoorden desondanks.quote:
Nou gaat Cain bigfoot weer vermoorden en dan mag The Reem voor de titelquote:Op donderdag 14 februari 2013 12:27 schreef Geo4kant het volgende:
UFC: Ultimate Fighting Championship
Memorial Day weekend in Las Vegas just got bigger — Bigfoot gets another crack at Cain for the heavyweight championship, and JDS and The Reem meet at UFC 160.
Ik denk eerst Werdum als hij Big Nog sloopt.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou gaat Cain bigfoot weer vermoorden en dan mag The Reem voor de titel
Ik ben hier wel een beetje bang voor inderdaad.quote:Op donderdag 14 februari 2013 13:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Struve gaat sowieso de eerste ronde bangen met Hunt en als hij nou iets niet moet doen dan is het dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |