SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Kijken jullie niet naar Twente? Nou begrijp ik waarom de opmerkingen totaal niet pasten bij wat ik zag.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
wat lul jequote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Saekerhett het volgende:
Beetje jammer trouwens dat die teletekstbrowser niet meer doet. Was altijd een fijn programma.
http://nos.nl/teletekst/#100_01![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:37 schreef Zorro het volgende:
Kijken jullie niet naar Twente? Nou begrijp ik waarom de opmerkingen totaal niet pasten bij wat ik zag.![]()
![]()
Denk dat VVV er een gelijkspelletje uitsleept.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
wat een passeerbeweging. voor je uit spelen en dan de bal bijna over de achterlijn met een kutvoorzet als gevolg![]()
EriksenTalentje hoor.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Ohquote:Op zondag 3 februari 2013 14:38 schreef Paul het volgende:
JA BIJNA 0-1 VOOR DE GODENZONEN VAN UTRECHT
Ok![]()
Asare staat rechtsbuiten volgens EL.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef tompsv18 het volgende:
Utrecht heeft ook wel een lekker middenveld hoor. Asare, Kali en Toornstra. Niks mis mee.
Duplan - Kali - Toornstra
Asare - VD Gun - Mulenga![]()
Nee, dat heet een schouderduw. Sommige spelers kunnen daar tegen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Mooie passeerbeweging ja. Daarna was het gewoon een overtreding.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Loopt cuenca zich al warm?Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Neejoh, daar staat Duplan natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Asare staat rechtsbuiten volgens EL.
Duplan - Kali - Toornstra
Asare - VD Gun - Mulenga![]()
Die is nog niet fit volgens Sevillaquote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Neejoh, daar staat Duplan natuurlijk.
Lijkt nu net of Ruiter een vc is![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Die is nog niet fit volgens SevillaHij kwam gister pas aan in Amsterdam.
![]()
WAT EEN KWALITEITSPELERSquote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt nu net of Ruiter een vc is
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Vliegende Ciep?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt nu net of Ruiter een vc isUn dann rettet kein Kavallerie,
Ik word er niet warm of koud van. Xddxdxdcdquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
CV.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lijkt nu net of Ruiter een vc is![]()
Nee, dat is Vermeer. Een vliegende kip.quote:Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
lol xd XD dx :ppquote:Op zondag 3 februari 2013 14:42 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik word er niet warm of koud van. Xddxdxdcd![]()
die uitnodiging voor oranje heeft blind wel vertrouwen gegeven zeg. Topper.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
ok.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:42 schreef Paul het volgende:
jongens de spanningen ik kan het bijna niet meer aaaan!!!!!![]()
Ik begrijp je, met die duitsers weet je het nooit paultjequote:Op zondag 3 februari 2013 14:42 schreef Paul het volgende:
jongens de spanningen ik kan het bijna niet meer aaaan!!!!!![]()
Gewoon een flat opzoeken en springen. Ben je er vanaf. Helpt elke keer.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:42 schreef Paul het volgende:
jongens de spanningen ik kan het bijna niet meer aaaan!!!!!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:42 schreef RubenSosa het volgende:
die uitnodiging voor oranje heeft blind wel vertrouwen gegeven zeg. Topper.nog geen bal goed geraakt
![]()
kloptquote:Op zondag 3 februari 2013 14:44 schreef Adames het volgende:
eerste kwartier van Ajax gemist, volgens de statistieken heb ik niet veel gemist![]()
Ben jij de nieuwe mod? Dacht dat alleen ValHallen nieuwe mod was geworden. Hoi.quote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe mod? Dacht dat alleen ValHallen nieuwe mod was geworden. Hoi.![]()
![]()
Ik ga even dubbel liggen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe mod? Dacht dat alleen ValHallen nieuwe mod was geworden. Hoi.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Bwehehehequote:Op zondag 3 februari 2013 14:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ben jij de nieuwe mod? Dacht dat alleen ValHallen nieuwe mod was geworden. Hoi.Ok![]()
Hoeft niet. Was niet zo grappig.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik hoop Utrecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef Paul het volgende:
Jongens jongens, ff serieus hee, gaat Utrecht of Twente winnen![]()
![]()
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Ik hoop Utrecht.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef Paul het volgende:
![]()
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
![]()
![]()
![]()
Twente in minuut 94quote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef Paul het volgende:
![]()
RED ONS HENNIEGOD![]()
Twentequote:Op zondag 3 februari 2013 14:46 schreef Paul het volgende:
![]()
![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
![]()
![]()
![]()
zal het doorgeven xquote:Op zondag 3 februari 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
HALLO SCHEIDS DAT WAS GEEL VRIJE TRAP VOOR UTRECHT HALLO?!?!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef tompsv18 het volgende:
Ik hoop ook Utrecht, maar ik heb geen zin om te quoten![]()
![]()
![]()
Ik hoop ook Utrecht, maar ik heb geen zin om te quoten![]()
HALLO HALLO MET DE BRANDWEER,uhhhhSCHEIDSRECHTERquote:Op zondag 3 februari 2013 14:47 schreef Paul het volgende:
HALLO SCHEIDS DAT WAS GEEL VRIJE TRAP VOOR UTRECHT HALLO?!?!![]()
Twente wint wel. Mét clean sheet.
*klopt af*It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
Ik hoop ook Utrecht, maar ik heb geen zin om te quoten"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zie het al, typische 0-3 wedstrijd bij VVV-AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel 3x doen he.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente wint wel. Mét clean sheet.
*klopt af*
VVV speelt beter dus 0-3?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:48 schreef Pedroso het volgende:
Zie het al, typische 0-3 wedstrijd bij Ajax-VVV![]()
![]()
Op hout, i know.quote:It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Technisch gezien is voetbal kijken via tv ook een stream.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Is er hier uberhaupt een twentefan?
Drizzt reken ik niet mee, want die kijkt op een kutstreampje"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zitten allemaal in het stadion natuurlijk.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Drizzt reken ik niet mee, want die kijkt op een kutstreampje![]()
goed gezien van je.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Technisch gezien is voetbal kijken via tv ook een stream.![]()
![]()
Ik ben een twentefanquote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Drizzt reken ik niet mee, want die kijkt op een kutstreampje![]()
![]()
De ijscoman is er.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef Paul het volgende:
Waarom ging de bel bij Twente werd er gescoord ergens ofzoUn dann rettet kein Kavallerie,
0-1 is ook genoeg hoor. Laat PSV maar een doelsaldo hebben van +120 ofzo als ze maar minder punten hebben.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
neequote:Op zondag 3 februari 2013 14:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Technisch gezien is voetbal kijken via tv ook een stream.![]()
Want het geval is dat PSV minder punten heeft inderdaad....uhh...wacht?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
0-1 is ook genoeg hoor. Laat PSV maar een doelsaldo hebben van +120 ofzo als ze maar minder punten hebben.![]()
Kut trappen van Tadic man.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Ik wil niet weten wat je aan het doen bentquote:
Un dann rettet kein Kavallerie,
Hele familie voor twente, vanaf jongs af aan af en toe naar wedstrijden toe.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:50 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vertel eens, hoe ben je dat geworden![]()
zou zwaar onverdiend zijnquote:Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Ajax gaat nergens over...
Als het enige creatieve waar je het van moet hebben de snelheid van lukoki is...
In FIFA 13 werkt dat, niet in het echt
hardcoholic![]()
Je moederquote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen daalt qua niveau af naar Strootman.![]()
watquote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
'Weinig enthousiasme te bespeuren bij Frank De Boer'
Zelfs tijdens het neuken is dat het geval.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen daalt qua niveau af naar Strootman.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen daalt qua niveau af naar Strootman.
De d van de is in dit geval niet met een hoofdletterquote:Op zondag 3 februari 2013 14:53 schreef GGMM het volgende:
'Weinig enthousiasme te bespeuren bij Frank De Boer'
Zelfs tijdens het neuken is dat het geval.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De d van de is in dit geval niet met een hoofdletter![]()
![]()
GGMM ontvangt Frank de Boer in zijn anus.![]()
![]()
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Jawel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
De d van de is in dit geval niet met een hoofdletter![]()
Maar Eriksen speelt nu slecht. Bedoel je dan....?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:54 schreef ValHallen het volgende:
Eriksen daalt qua niveau af naar Strootman.
Makkelijk praten als je de bond achter je hebtquote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef Ajacied422 het volgende:
allemaal paniekerig, er zijn pas 26 minuten voorbij. Ik haal wel kalmeringsmiddelen voor jullieNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
Leuk geprobeerd.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:55 schreef LudoSanders het volgende:
GGMM ontvangt Frank de Boer in zijn anus.![]()
![]()
Het is echter andersom.![]()
![]()
Wat is Utrech goedGenieten van deze klasbakken hmmmmm oeeh ja wat zijn zij goed. Titelkandidaten
mee eens paulquote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Paul het volgende:
Wat is Utrech goedGenieten van deze klasbakken hmmmmm oeeh ja wat zijn zij goed. Titelkandidaten
![]()
ook niet, bij een stream vraag je de informatie op waarna het direct naar jou wordt toegezonden. Als er 10 streamers zijn, moet het beeld ook 10 keer worden aangeboden. Bij tv wordt het signaal 1 maal verzonden waar het naar iedereen wordt gedistribueerd. Je kastje leest het signaal en afhankelijk van het abonnement wordt bepaald of het daadwerkelijk wordt weergegeven of niet.quote:![]()
Scoor dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Paul het volgende:
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
matige teringpot van twente, hoop dat ze degraderen
Kijk dan de wedstrijd van je eigen club..It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
matige teringpot van twente, hoop dat ze degraderen
Oh oke. Dan zat ik fout.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet, bij een stream vraag je de informatie op waarna het direct naar jou wordt toegezonden. Als er 10 streamers zijn, moet het beeld ook 10 keer worden aangeboden. Bij tv wordt het signaal 1 maal verzonden waar het naar iedereen wordt gedistribueerd. Je kastje leest het signaal en afhankelijk van het abonnement wordt bepaald of het daadwerkelijk wordt weergegeven of niet.Maar bedankt voor je uitleg.
Gelukkig zet Ajax wel een geweldige voetbalshow neerquote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
matige teringpot van twente, hoop dat ze degraderen![]()
![]()
ik denk wel dat Fischer fysiek het einde van de wedstrijd een keer haalt. Hij heeft nu flink kunnen sparen![]()
Laat hem, hij is dom.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:56 schreef Adames het volgende:
[..]
ook niet, bij een stream vraag je de informatie op waarna het direct naar jou wordt toegezonden. Als er 10 streamers zijn, moet het beeld ook 10 keer worden aangeboden. Bij tv wordt het signaal 1 maal verzonden waar het naar iedereen wordt gedistribueerd. Je kastje leest het signaal en afhankelijk van het abonnement wordt bepaald of het daadwerkelijk wordt weergegeven of niet.![]()
Iedere week een feest.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gelukkig zet Ajax wel een geweldige voetbalshow neer![]()
Inspiratieloos Ajax.
Halve ballen en er niet voor gaan.
FdeB zal zich enorm op zitten vreten.
Tegen VVV behoor je met 0-3 de rust in te gaanNarf!![]()
Ben je vanaf nu Ajax supporter af?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:59 schreef Sickert het volgende:
Inspiratieloos Ajax.
Halve ballen en er niet voor gaan.
FdeB zal zich enorm op zitten vreten.
Tegen VVV behoor je met 0-3 de rust in te gaan"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Toettoet boing boing Jody Lukoki, Jody Lukoki
Wat een talent
Kijk em eens hard gaan
Achter die bal aan
jody Lukoki, wat een talent![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:00 schreef ejfaar het volgende:
Toettoet boing boing Jody Lukoki, Jody Lukoki
Wat een talent
Kijk em eens hard gaan
Achter die bal aan
jody Lukoki, wat een talent_!
Lang over na moeten denken zeker?
hardcoholic![]()
Twente is zonder creatieve inbreng een matige ploeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:57 schreef Ajacied422 het volgende:
matige teringpot van twente, hoop dat ze degraderen![]()
Met roze schoentjes voetballen.
Als je binnenkort je postrechten kwijt bent weet je hoe dat komt.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent een leuke mod, eindelijk hebben we weer eens een blauwe ajacied![]()
En ook nog met humor.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent een leuke mod, eindelijk hebben we weer eens een blauwe ajacied![]()
Als ze gelijk spelen of verliezen tegen dit VVV wel ja :y kutclubquote:
Dat het niet lukt ok maar dit voetbal is zo traag de tering
Narf!![]()
hoezo eindelijk?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:01 schreef Adames het volgende:
[..]
je bent een leuke mod, eindelijk hebben we weer eens een blauwe ajaciedNever argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.![]()
0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT![]()
Toornstra!Un dann rettet kein Kavallerie,
0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT 0-1 UTRECHT![]()
Godverdekak
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Goed bezig Utrecht!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
ik geloof 0-1quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand ff checken trouwens hoeveel het in Enschede staat?![]()
Niet voor jou.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand ff checken trouwens hoeveel het in Enschede staat?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:03 schreef GGMM het volgende:
Kan iemand ff checken trouwens hoeveel het in Enschede staat?![]()
![]()
Ajax met de rug tegen de muur.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Feyenoord vond het geweldig, ze hebben zelf een feest erom gevierdquote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het toch he, 2e staan![]()
Meestal staan ze rond deze tijd vijfdequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nou, ik begin nu toch wel te twijfelen of utrecht toornstra wel had moeten kopen.. heeft nog wat weinig rendament.
![]()
![]()
Ajax staat nu al tweedequote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het toch he, 2e staan. Vorig jaar stonden we rond deze tijd zesde ofzo
![]()
![]()
Er zijn landen waar ze je huldigen.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wat een helden zijn het toch he, 2e staanNarf!![]()
Als jijquote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
rustig maar, niet iedereen is zo slim als jou.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef Sickert het volgende:
[..]
Er zijn landen waar ze je huldigen.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord vond het geweldig, ze hebben zelf een feest erom gevierd![]()
![]()
4de.quote:Kop dichtquote:Op zondag 3 februari 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog 2 plaatsen hoger en je krijgt weer een huldiging
Awhquote:Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Waarom geeft iedereen hem nou de credits terwijl ik het eerder gemeld heb![]()
![]()
Omdat jij een nobody bent. Iedereen kent A422 natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Waarom geeft iedereen hem nou de credits terwijl ik het eerder gemeld heb![]()
![]()
Maar ajacied zei 5dequote:quote:Op zondag 3 februari 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
VIRTUELE TUSSENSTAND
1 PSV 46
2 AJAX 43
3 TWENTE 42
4 UTRECHT 39
5 FEYENOORD 38
6 VITESSE 38![]()
Nog ff een Utrecht is kampioen mensen man man man we gaan zwemmen in de grachten en van de dom springen hahalagge toch hee
Sinds wanneer geloof jij Ajacied?quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Kijk nog eens.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Iemand anders de schuld gevenJe faalt gewoon.
![]()
lagge manquote:Op zondag 3 februari 2013 15:08 schreef Paul het volgende:
Nog ff een Utrecht is kampioen mensen man man man we gaan zwemmen in de grachten en van de dom springen hahalagge toch hee
![]()
lagge idd .quote:Op zondag 3 februari 2013 15:08 schreef Paul het volgende:
RED ONS HENNIEGOD![]()
Niet de virtuele stand, de exacte stand
Belangrijkere zaken.
8 ADO 25
9 Heracles 24
10 AZ 24
11 RKC 23
12 Groningen 23
13 NAC 23
14 Heerenveen 22
15 Roda 20
16 PEC Zwolle 19
17 VVV Venlo 15
Zo snel mogelijk weg met VVV![]()
ik geef jou toch de creditsquote:Op zondag 3 februari 2013 15:07 schreef dieselnoi het volgende:
[..]
Waarom geeft iedereen hem nou de credits terwijl ik het eerder gemeld heb
maar Stijn probeert een grote jongen te zijn om meer op te vallen, zijn grote voorbeeld is dan ook helpmefok. In CAPSLOCK scheldwoorden typen helpt je om aandacht te krijgen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: