SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Is er dan inmiddels al wat bekend? Het zou op een zeer ongelukkig moment zijn, maar hij kan nog steeds echt ziek zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:43 schreef Momo... het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Rutten, ze kunnen hem niet zomaar terug laten komen nu.
(Het interview met Menzo heb ik gemist)![]()
Wel gebitch van Rutten over transfers enzo in de pers. Dus heel gezellig is het niet. Maar verder is er niets bekend volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er dan inmiddels al wat bekend? Het zou op een zeer ongelukkig moment zijn, maar hij kan nog steeds echt ziek zijn.
(Het interview met Menzo heb ik gemist)![]()
Daarom ook een ongelukkig moment, maar wellicht was hij wel extra geagiteerd omdat hij zich niet lekker voelde door zijn ziektequote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel gebitch van Rutten over transfers enzo in de pers. Dus heel gezellig is het niet. Maar verder is er niets bekend volgens mij.![]()
![]()
Hij heeft een kaartje voor City-Liverpool?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft een kaartje voor City-Liverpool?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
http://www.parool.nl/paro(...)campaign=Cookiecheckquote:Clubeigenaar Merab Jordania zou volgens Omroep Gelderland woedend gereageerd hebben op de kritiek van Rutten. 'We komen snel met een persverklaring', zegt Vitesse-directeur Erwin Kasakowski. 'Maar eerst willen we Fred spreken. Nu kan dat niet, want hij is ziek. Dat gebeurt op dit moment wel met meer mensen. Van een ontslag is helemaal geen sprake, we willen gewoon met hem door. Ik heb in december nog met hem gesproken over volgend seizoen. Dat hij kritiek heeft op Merab in het openbaar, maakt mij wel kwaad. Ik ben namelijk altijd bereikbaar, dus kom naar mij toe in plaats van de media. Frustraties mogen en begrijp ik ook, maar houdt die intern.'
Rutten wilde nog niet vooruit lopen op zijn toekomst bij Vitesse. 'De kans is denk ik fifty-fifty dat ik aan het einde van het seizoen vertrek', zei hij.![]()
Kortom, Fredje vliegt de laan uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)campaign=CookiecheckNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Meneer Jordania gaat dit niet pikken, in Georgië had Rutten allang een kogel gehad volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom ook een ongelukkig moment, maar wellicht was hij wel extra geagiteerd omdat hij zich niet lekker voelde door zijn ziekte![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Meneer Jordania gaat dit niet pikken, in Georgië had Rutten allang een kogel gehad volgens mijDit soort verhalen word ik ook een beetje moe van.
![]()
Misschien bedoelt hij dat hij dan de Kogel aan zijn selectie had kunnen toevoegen?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]Dit soort verhalen word ik ook een beetje moe van.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Net als Gijp altijd over een Nederlandse speler: 'Als je dit in de Premier League doet, dan schopt Gerrard je helemaal verrot'quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Oke dan...![]()
Skrimmutsj.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja idd, lekker relevant ook wat er in een andere divisie zou gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Gijp altijd over een Nederlandse speler: 'Als je dit in de Premier League doet, dan schopt Gerrard je helemaal verrot'
Oke dan...![]()
OEE AHHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Het schijnt waar te zijn dat hij wel eens een pistool heeft getrokken.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lange Frans ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt waar te zijn dat hij wel eens een pistool heeft getrokken.![]()
Ah, oke.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zijn vrouw samen met haar moeder.
Gezellige familie.![]()
![]()
quote:Die heeft ter compensatie een liedje over zinloos geweld gemaakt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Laat die man ook zijn rust eens hebben. Die is al moe genoeg van de hele week moderator zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, was je nou maar eerder opgestaan he.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laat die man ook zijn rust eens hebben. Die is al moe genoeg van de hele week moderator zijnOké dan.
![]()
NEC krijgt grote kansen. Verdediging Vitesse is niet best vandaag.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Vitesse is nu beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
NEC krijgt grote kansen. Verdediging Vitesse is niet best vandaag.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
jajajajajajaIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
goede aanwinst
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaamumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Mooi ditOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!![]()
Zo voel ik het ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef LucvanDijk het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Wow, supergaaf man.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef LucvanDijk het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!![]()
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.![]()
![]()
Je bedoelt dat krijg je als een club een concurrent is in de top? Want dat is het natuurlijk gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat krijg je er dus van als je een club verkloot met geld.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.![]()
![]()
Haha nou daar word je toch helemaal blij van! :pquote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
Beetje van beiden lijkt me eerder.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat krijg je als een club een concurrent is in de top? Want dat is het natuurlijk gewoon.![]()
Nee, in zo'n select gezelschap begeef ik mij niet.quote:Ik typ straat.
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:00:10Theo Janssen is met een doelpunt (2) of assist (0) betrokken bij 5% van alle doelpunten van Vitesse dit seizoen. #necvit reageer retweet
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:03:26Op Piet Velthuizen na heeft elke basisspeler van Vitesse bij #necvit dit seizoen meer assists+doelpunten dan Theo Janssen... #boegbeeld reageer retweet
![]()
![]()
vitesse een concurrent?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt dat krijg je als een club een concurrent is in de top? Want dat is het natuurlijk gewoon.![]()
Maar....quote:
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Interessanter vind ik het of Janssen zijn tweede geel nog gaat pakken uit frustratie. Zou mooi zijn
Un dann rettet kein Kavallerie,
Twente is vanuit zichzelf zo gegroeid en daar is ook niemand voor.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:03 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Beetje van beiden lijkt me eerder.Dus dat betwijfel ik.
![]()
WAT BEN JIJ STOER MAG IK JE AANRAKEN?!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef LucvanDijk het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren![b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Raar dat het publieke beeld (ahum, EredivisieLive) toch ons doet vermoeden dat Theo Janssen belangrijk isquote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:00:10Theo Janssen is met een doelpunt (2) of assist (0) betrokken bij 5% van alle doelpunten van Vitesse dit seizoen. #necvit reageer retweet
twitter:CatenaccioNL twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:03:26Op Piet Velthuizen na heeft elke basisspeler van Vitesse bij #necvit dit seizoen meer assists+doelpunten dan Theo Janssen... #boegbeeld reageer retweet
![]()
Jij bent een zeeuw en je bent voor twentequote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ STOER MAG IK JE AANRAKEN?!
hoe voelt dat?![]()
Ok ok, ik hap.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente is vanuit zichzelf zo gegroeid en daar is ook niemand voor.Dus dat betwijfel ik.
Twente
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
Tegen Ajax was hij wel goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Raar dat het publieke beeld (ahum, EredivisieLive) toch ons doet vermoeden dat Theo Janssen belangrijk is![]()
Idd.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Raar dat het publieke beeld (ahum, EredivisieLive) toch ons doet vermoeden dat Theo Janssen belangrijk is2000 light years from home![]()
Ik ben goddomme geen Zeeuw!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent een zeeuw en je bent voor twente
hoe voelt dat?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Jij een Feyenoorder met zo'n nickname, ieder zijn ding toch.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij bent een zeeuw en je bent voor twente
hoe voelt dat?![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij een Feyenoorder met zo'n nickname, ieder zijn ding toch.![]()
![]()
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:03:33Lekkere goal hoor @RuudBoymans! Zo ken ik je weer! Bless... reageer retweet
![]()
Nice...quote:Op zondag 3 februari 2013 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jij een Feyenoorder met zo'n nickname, ieder zijn ding toch.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Klopt, dat zegt Ruben heel goed.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
twitter:RubenSchaken twitterde op zondag 03-02-2013 om 14:03:33Lekkere goal hoor @RuudBoymans! Zo ken ik je weer! Bless... reageer retweet
2000 light years from home![]()
Hehehequote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Jouw moeder heeft het met Boymans gedaan toch?quote:Ik typ straat.
Bless.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:07 schreef Typisch het volgende:
Heeft ie al gedaan, Vitesse gaat niet meer scoren.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Boymans hond, je had je onsterfelijk kunnen maken man![]()
Boymans is 23. Ik dacht 27 - 30. Goed kaal.
En doet Velthuizen zijn mond nog wel eens open? Ik vind het echt een rare snuiter.![]()
Dit jaar gewoon Vitesse uitschakelen in de Play-Offsquote:Op zondag 3 februari 2013 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC heeft wel een goede toevoeging met Boymans en Falkenburg![]()
Tsja die africa cup kost vitesse de kans op de titel.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Sowieso raar, in Nijmegen geboren en dan voor Vitesse spelen. Tss.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:10 schreef Ramboetan het volgende:
Boymans is 23. Ik dacht 27 - 30. Goed kaal.
En doet Velthuizen zijn mond nog wel eens open? Ik vind het echt een rare snuiter.![]()
Het gemis van Bony leek eerst nog mee te vallen, tegen Ajax dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef MouzurX het volgende:
Tsja die africa cup kost vitesse de kans op de titel.![]()
Sowieso kansloos, maar Bony is wel een groot gemisquote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef MouzurX het volgende:
Tsja die africa cup kost vitesse de kans op de titel.![]()
Van ajax hebben ze ook alleen maar gewonnen omdat ajax hun gewoonlijke "2-0 voor we zijn lui we zakken terug en doen niks meer" trucje deden.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:11 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Het gemis van Bony leek eerst nog mee te vallen, tegen Ajax dan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Niet zo'n heel goed trucje dat.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Van ajax hebben ze ook alleen maar gewonnen omdat ajax hun gewoonlijke "2-0 voor we zijn lui we zakken terug en doen niks meer" trucje deden.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet zo'n heel goed trucje dat.Niet echt nee
![]()
quote:Draaicirkel van een Scania man!
Dat kan je wel zeggen ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:13 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Niet zo'n heel goed trucje dat.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Lol engels commentaar "van jinkel" "veltoizen"When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Minimaal ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Draaicirkel van een Scania man!
Ok![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:15 schreef Grifte het volgende:
De ballenjongen had dit op twitter aangekondigd!!
Ok![]()
en afgelopen donderdag zag je hem totaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar vanaf het doelpunt wel, wat Vitesse uiteindelijk de 3 punten opleverde![]()
Boymans MOTM, blij voor Luc.Ik typ straat.
Ik denk dat we allemaal blij zijn voor hem.quote:
Ben benieuwd of hij het FOK-forum nog even noemt in het interview straks.![]()
NEC is te slecht voor Janssen, tegen zo'n kleine club kan hij zich niet opladen.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Of minstens z'n kennis.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal blij zijn voor hem.
Ben benieuwd of hij het FOK-forum nog even noemt in het interview straks.![]()
Utrecht mag van mij ook wel winnen.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgende week de volgende dreun voor Vitesse, niks mis mee![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef Saind het volgende:
Gooi een bom, gooi een mes, naar de spelers van Vites![]()
![]()
Twente-Utrecht moet je doen, ik ga uiteraard naar ajax kijkenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
VVV - Ajax of Twente - Utrecht nu
Lastig![]()
Alle twee.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Lastig![]()
Je zou zeggen Twente maar die spelen nog saaier dan Ajaxquote:Op zondag 3 februari 2013 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Lastig![]()
![]()
Ja maar Twente is altijd zo saaiquote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Twente-Utrecht moet je doen, ik ga uiteraard naar ajax kijken![]()
![]()
Ik ga Twente - Utrecht kijken. Ajax mag ook winnen want liever Ajax dan PSV kampioen. Buiten Feyenoord off course.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je zou zeggen Twente maar die spelen nog saaier dan Ajax![]()
![]()
Ik mag jou.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Twente - Utrecht kijken. Ajax mag ook winnen want liever Ajax dan PSV kampioen.![]()
![]()
Dat zeg ikquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Twente - Utrecht kijken. Ajax mag ook winnen want liever Ajax dan PSV kampioen. Buiten Feyenoord off course.
Ok![]()
quote:Feyenoord moet kampioen worden maar dat komt nog te vroeg gezien de afgelopen weken.
Mooi dat de haat tegen PSV tegenwoordig groter is bij Feyenoorders dan de haat tegen de grote rivaal Ajaxquote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Twente - Utrecht kijken. Ajax mag ook winnen want liever Ajax dan PSV kampioen. Buiten Feyenoord off course.
Zijn tegenwoordig vrienden geworden lijkt het wel.![]()
Komt omdat PSV een godvergeten lelijke club is.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat de haat tegen PSV tegenwoordig groter is bij Feyenoorders dan de haat tegen de grote rivaal Ajax
Zijn tegenwoordig vrienden geworden lijkt het wel.Ok![]()
Hebben de KNVB en de Gemeentes voor gezorgdquote:Op zondag 3 februari 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mooi dat de haat tegen PSV tegenwoordig groter is bij Feyenoorders dan de haat tegen de grote rivaal Ajax
![]()
Precies ja.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga Twente - Utrecht kijken. Ajax mag ook winnen want liever Ajax dan PSV kampioen. Buiten Feyenoord off course.![]()
Ga er nou niet op in. Wordt weer zo'n ellenlange discussie..quote:Op zondag 3 februari 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn bazen iddquote:Op zondag 3 februari 2013 14:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hebben de KNVB en de Gemeentes voor gezorgd![]()
![]()
Zou de eerste keer zijn dat hij een discussie voert.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:25 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ga er nou niet op in. Wordt weer zo'n ellenlange discussie..![]()
De haat is groter geworden door Mertens. En vooral afgelopen week met dat gebaar nadat hij de 1 - 0 scoorde.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zijn tegenwoordig vrienden geworden lijkt het wel.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Awquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De haat is groter geworden door Mertens. En vooral afgelopen week met dat gebaar nadat hij de 1 - 0 scoorde.Kan je wel slapen?
![]()
Kut psvIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Zolang Feyenoord vanmiddag wint wel jaquote:
Waarom een UI van van Gerwen? Hij faalde kansloos gisteren.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan niet slapen als er een loodzware stoeptegel op je voet valtNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Dat lijkt mij idd een probleem.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan niet slapen als er een loodzware stoeptegel op je voet valt![]()
Wat een faal tegen die Finnen jaquote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom een UI van van Gerwen? Hij faalde kansloos gisteren.![]()
![]()
![]()
Faaldequote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Waarom een UI van van Gerwen? Hij faalde kansloos gisteren.
Die Finnen waren ook teringgoed man.![]()
Zozoquote:Op zondag 3 februari 2013 14:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij kan niet slapen als er een loodzware stoeptegel op je voet valtIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld en van Gerwen spelen individueel veel beter. Let maar op donderdag.![]()
![]()
Serieus, als je als volwassen man met zo'n ding op je kop gaat lopen dan moet je gewoon opgenomen worden in een gesticht. Dat dit zomaar geaccepteerd wordt is ronduit belachelijk.![]()
?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Barneveld en van Gerwen spelen individueel veel beter. Let maar op donderdag.![]()
Dan nog, mag je niet van verliezen.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Faalde
Die Finnen waren ook teringgoed man.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Tip: stoor je niet overal aanquote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
Serieus, als je als volwassen man met zo'n ding op je kop gaat lopen dan moet je gewoon opgenomen worden in een gesticht. Dat dit zomaar geaccepteerd wordt is ronduit belachelijk.![]()
![]()
Hoi Gijp!quote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
Serieus, als je als volwassen man met zo'n ding op je kop gaat lopen dan moet je gewoon opgenomen worden in een gesticht. Dat dit zomaar geaccepteerd wordt is ronduit belachelijk.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Valt het jou ook op? Volgens mij is hij ongesteld.quote:Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Wat een onzin manquote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan nog, mag je niet van verliezen.
Koppels zijn veel lastiger dan solo, sowieso dat korte format![]()
Ik zie het probleem niet zo, als iemand dat nou leuk vindt.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:28 schreef GGMM het volgende:
Serieus, als je als volwassen man met zo'n ding op je kop gaat lopen dan moet je gewoon opgenomen worden in een gesticht. Dat dit zomaar geaccepteerd wordt is ronduit belachelijk.Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Ik wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:30 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo, als iemand dat nou leuk vindt.![]()
Linsen is een kennis van mijn tante, leuk hem weer te zien spelen!Ik typ straat.
En dat staat dus straks linksback in oranje.
blind
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
BMI linksback johquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
blind![]()
Nwofor gaat zo weer hands makenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Alderweireld was Nwofor alweer kwijt![]()
BMI hoort niet linksback te staan. Iemand met zoveel potentie moet je gewoon op z'n plaats zetten.quote:![]()
Als jij dat leuk vindt vind ik het best. Als je het niet leuk vindt ook overigens.quote:
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
dankjequote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef Saekerhett het volgende:
Veld ligt er prachtig bij trouwens, chapeau.![]()
Hoezo hij deed dat prima hoor. Fisher had zich beten moeten vrij maken.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef RubenSosa het volgende:
blind![]()
VVV - PSV tweemaal, twee keer geel gehad toenquote:Op zondag 3 februari 2013 14:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer deed hij dat eerder dan?![]()
![]()
Ohquote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
VVV - PSV tweemaal, twee keer geel gehad toen![]()
Die liep tenminste nog met een dildo op zijn hoofd, dat is veel volwassener.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Ik was toen weg manquote:Op zondag 3 februari 2013 14:32 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heb jij die wedstrijd gemist? Dat kan toch niet![]()
VVV bovenliggende ploeg.Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
Was je die middag een keer niet gefrustreerd, dat dan weer welquote:Op zondag 3 februari 2013 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik vind dat niet erg, elke wedstrijd van PSV is een aanslag op je netvlies![]()
![]()
Come-on VVV!Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
Eerst dan uiteraard een flinke schep zuurjoolquote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Was je die middag een keer niet gefrustreerd, dat dan weer wel![]()
Je weet toch hoe het vaak afloopt als Ajax niet scherp begint?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat zijn we allemaal spastisch in paniek na 5 minuten.![]()
Zuurjood?quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst dan uiteraard een flinke schep zuurjoolCuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
quote:[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Dat is toch alleen om half 1quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het vaak afloopt als Ajax niet scherp begint?![]()
![]()
Gewoon niet zo moeilijk doen, Ajax wint die shit wel.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je weet toch hoe het vaak afloopt als Ajax niet scherp begint?![]()
ik heb ze aan op de stream, Twente bouwt nu saai opquote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat er weer niemand naar Twente kijkt.![]()
Twente. Die nemen zichzelf niet eens serieus.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat er weer niemand naar Twente kijkt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
oei!Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.![]()
linkiequote:Op zondag 3 februari 2013 14:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik heb ze aan op de stream, Twente bouwt nu saai op![]()
Logisch. Wat een zaaddodend voetbal spelen die zeg.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je merkt wel dat er weer niemand naar Twente kijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |