SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Is er dan inmiddels al wat bekend? Het zou op een zeer ongelukkig moment zijn, maar hij kan nog steeds echt ziek zijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:43 schreef Momo... het volgende:
Ben wel benieuwd hoe het afloopt met Rutten, ze kunnen hem niet zomaar terug laten komen nu.
(Het interview met Menzo heb ik gemist)![]()
Wel gebitch van Rutten over transfers enzo in de pers. Dus heel gezellig is het niet. Maar verder is er niets bekend volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is er dan inmiddels al wat bekend? Het zou op een zeer ongelukkig moment zijn, maar hij kan nog steeds echt ziek zijn.
(Het interview met Menzo heb ik gemist)![]()
Daarom ook een ongelukkig moment, maar wellicht was hij wel extra geagiteerd omdat hij zich niet lekker voelde door zijn ziektequote:Op zondag 3 februari 2013 13:46 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Wel gebitch van Rutten over transfers enzo in de pers. Dus heel gezellig is het niet. Maar verder is er niets bekend volgens mij.![]()
![]()
Hij heeft een kaartje voor City-Liverpool?quote:Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft een kaartje voor City-Liverpool?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
http://www.parool.nl/paro(...)campaign=Cookiecheckquote:Clubeigenaar Merab Jordania zou volgens Omroep Gelderland woedend gereageerd hebben op de kritiek van Rutten. 'We komen snel met een persverklaring', zegt Vitesse-directeur Erwin Kasakowski. 'Maar eerst willen we Fred spreken. Nu kan dat niet, want hij is ziek. Dat gebeurt op dit moment wel met meer mensen. Van een ontslag is helemaal geen sprake, we willen gewoon met hem door. Ik heb in december nog met hem gesproken over volgend seizoen. Dat hij kritiek heeft op Merab in het openbaar, maakt mij wel kwaad. Ik ben namelijk altijd bereikbaar, dus kom naar mij toe in plaats van de media. Frustraties mogen en begrijp ik ook, maar houdt die intern.'
Rutten wilde nog niet vooruit lopen op zijn toekomst bij Vitesse. 'De kans is denk ik fifty-fifty dat ik aan het einde van het seizoen vertrek', zei hij.![]()
Kortom, Fredje vliegt de laan uit.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)campaign=CookiecheckNiets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
Meneer Jordania gaat dit niet pikken, in Georgië had Rutten allang een kogel gehad volgens mijquote:Op zondag 3 februari 2013 13:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daarom ook een ongelukkig moment, maar wellicht was hij wel extra geagiteerd omdat hij zich niet lekker voelde door zijn ziekte![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef Momo... het volgende:
[..]
Meneer Jordania gaat dit niet pikken, in Georgië had Rutten allang een kogel gehad volgens mijDit soort verhalen word ik ook een beetje moe van.
![]()
Misschien bedoelt hij dat hij dan de Kogel aan zijn selectie had kunnen toevoegen?quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]Dit soort verhalen word ik ook een beetje moe van.
Un dann rettet kein Kavallerie,
Net als Gijp altijd over een Nederlandse speler: 'Als je dit in de Premier League doet, dan schopt Gerrard je helemaal verrot'quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Oke dan...![]()
Skrimmutsj.Un dann rettet kein Kavallerie,
Ja idd, lekker relevant ook wat er in een andere divisie zou gebeuren.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Net als Gijp altijd over een Nederlandse speler: 'Als je dit in de Premier League doet, dan schopt Gerrard je helemaal verrot'
Oke dan...![]()
OEE AHHIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
Het schijnt waar te zijn dat hij wel eens een pistool heeft getrokken.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:50 schreef GGMM het volgende:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Lange Frans ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het schijnt waar te zijn dat hij wel eens een pistool heeft getrokken.![]()
Ah, oke.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was zijn vrouw samen met haar moeder.
Gezellige familie.![]()
![]()
quote:Die heeft ter compensatie een liedje over zinloos geweld gemaakt.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Laat die man ook zijn rust eens hebben. Die is al moe genoeg van de hele week moderator zijnquote:Op zondag 3 februari 2013 13:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, was je nou maar eerder opgestaan he.![]()
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 13:58 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laat die man ook zijn rust eens hebben. Die is al moe genoeg van de hele week moderator zijnOké dan.
![]()
NEC krijgt grote kansen. Verdediging Vitesse is niet best vandaag.Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.![]()
Vitesse is nu beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 13:58 schreef Hoppahoppa het volgende:
NEC krijgt grote kansen. Verdediging Vitesse is niet best vandaag.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!![]()
jajajajajajaIf you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith![]()
goede aanwinst
jajajajajajajajajajajajajajajajajajajajaaaaaaaaaaamumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!![]()
Mooi ditOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!![]()
Zo voel ik het ook.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef LucvanDijk het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/![]()
Wow, supergaaf man.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:01 schreef LucvanDijk het volgende:
YES, Boymans!!! Super!!! Een kennis van m'n tante, dus extra leuk om hem weer te zien spelen en meteen scoren!![]()
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.![]()
![]()
Je bedoelt dat krijg je als een club een concurrent is in de top? Want dat is het natuurlijk gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dat krijg je er dus van als je een club verkloot met geld.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.![]()
![]()
Haha nou daar word je toch helemaal blij van! :pquote:Op zondag 3 februari 2013 14:02 schreef GGMM het volgende:
En die Boymans is een kennis van de tante van een forumlid dat ik wel eens heb zien posten, dus dat maakt het voor mij nog extra leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |