abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_126713254
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 02:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Hey je vergeet gewoon zijn blije bakkes te noemen :(
Moet dat dan? Vind ik niet echt relevant. Het liedje deugt. Ik kijk naar een Songfestival, geen mimiek-festival.
  zondag 19 mei 2013 @ 02:55:37 #27
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_126713288
quote:
0s.gif Op zondag 19 mei 2013 02:52 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Moet dat dan? Vind ik niet echt relevant. Het liedje deugt. Ik kijk naar een Songfestival, geen mimiek-festival.
Ik dacht toch wel, dat het vrij logisch was, dat ik niet echt serieus was. Maar aangezien jij het nog niet gezien had, weet je ook niet dat het een inside joke is. De zingende dokter met de blije bakkes.

Overigens is het wel zo dat hij door zijn hele houding het nog eens extra sympathiek maakte als nummer. Verder het nummer, de tekst en de zang natuurlijk. Gewoon een leuk, sympathiek liedje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_126713302
Ah ok... dank voor de toelichting
pi_126715704
Leuk dat ze zo hoog geeindigd zijn voor een landje dat het niet echt moet hebben van buurlanden *O*
Teken dat het *echt* een leuk liedje was!
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_126720135
Inderdaad heel leuk dat dit het zo ontzettend goed gedaan heeft. Het is echt een heerlijk fris en vrolijk liedje en gisteren ook duidelijk een van de beteren.
Ook een ontzettend leuke gozer trouwens. Je ziet meteen aan zijn uitstraling dat het een sympathieke vent is.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_126724211
Ik vind het nog steeds niet veel aan, maar toen ik het gisteravond zag voorbij komen sprong het er wel uit. Vond het zelf nogal behoorlijk irritant hoe hij de hele tijd zo vrolijk keek, zo geforceerd waardoor ik het ongeloofwaardig vond overkomen. Voor het songfestival vind ik het wel goed dat ook zulke simpele nummers het nog steeds redden. Daar kunnen landen als Azerbeidzjan en Oekraine van leren. Je hebt echt geen gimmicks nodig om hoog te kunnen eindigen.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  zondag 19 mei 2013 @ 16:04:10 #32
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_126725045
En toch is hij een lekkere arts.
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_127682378
Dit is een van de weinige liedjes die ik op dit moment nog met plezier terug luister O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')