Is daar een link tussen dan? San Marino zie ik nog wel (dwergstaten). En er was altijd wel de band met de Britten, maar die mochten nu niet stemmen.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat me niet verbazen als ze straks weer 12 punten heen en weer hebben geschoven met Azerbeidzjan, 10 met Hongarije, 8 met San Marino, enz.
Dan heb je iig er wel een die met een blije bakkes het onderzoek doet, waardoor je misschien zelf ook zo blij wordt, dat je het onderzoek minder erg vindtquote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Ik zou hem wel als gyneacoloog willen hoor
Vorig jaar was er een 'pact' met Azerbeidzjan, Litouwen en Oekraïne in elk geval.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 00:30 schreef Fred_B het volgende:
Het gaat me niet verbazen als ze straks weer 12 punten heen en weer hebben geschoven met Azerbeidzjan, 10 met Hongarije, 8 met San Marino, enz.
Ah ok. Maar van een echt pact kun je eigenlijk pas spreken als het meerdere jaren is.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorig jaar was er een 'pact' met Azerbeidzjan, Litouwen en Oekraïne in elk geval.
Mij maak je er in ieder geval blij mee!quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Maar van een echt pact kun je eigenlijk pas spreken als het meerdere jaren is.
Eigenlijk zou het ESF voor statistische toch wel een soort walhalla moeten zijn. Al die jaren met elkaar vergelijken, trends waarnemen etc.
Zelf zou ik het aan de ene kant stiekem ook wel heel leuk vinden om de puntentellingen van de afgelopen tien jaar naast elkaar te leggen. En dan allerlei vergelijkingen te maken (block voting, jury voting versus televoting van jaar tot jaar, jury voting van jaar tot jaar etc. startvolgorde en ga zo maar door). Maar dan besef ik me hoe een ontzettende tijdsverspilling en nutteloos het wel niet is en denk ik laat maar zitten
Dit dusquote:Op vrijdag 15 februari 2013 12:55 schreef CommanderKeen het volgende:
Beetje Jason Mraz-achtig. Die knul brengt het heel leuk, je gunt het hem wel. Rond de 2:00 grens moet er denk ik wel iets op het podium gebeuren qua act waardoor je hoofd erbij blijft, want ik merk dat ik rond dat punt een beetje af begin te dwalen. Als dat lukt zie ik dit nog wel een Tom Dice-achtige plek halen in de finale.
Er zijn mensen die er bakken met geld mee verdienen. De eigenaar van Sofabet.com is bijvoorbeeld full-time gokker op het Songfestival en talentenjachten op tv.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 01:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Maar van een echt pact kun je eigenlijk pas spreken als het meerdere jaren is.
Eigenlijk zou het ESF voor statistische toch wel een soort walhalla moeten zijn. Al die jaren met elkaar vergelijken, trends waarnemen etc.
Zelf zou ik het aan de ene kant stiekem ook wel heel leuk vinden om de puntentellingen van de afgelopen tien jaar naast elkaar te leggen. En dan allerlei vergelijkingen te maken (block voting, jury voting versus televoting van jaar tot jaar, jury voting van jaar tot jaar etc. startvolgorde en ga zo maar door). Maar dan besef ik me hoe een ontzettende tijdsverspilling en nutteloos het wel niet is en denk ik laat maar zitten
Ik vind het erg leuk dat het zo goed heeft gedaan. Een leuk liedje, wat gewoon sympathiek was. Mooi dat ook minder opvallende nummers het zo goed kunnen doen. Verder laat het zien dat je ook kunt scoren zonder dat je echt bondgenoten hebt, of jarenlang hoog scoort in de finales (wat ze overigens af en toe wel doen).quote:Op vrijdag 17 mei 2013 17:38 schreef Aoibhin het volgende:
Ontzettend leuk dat het door is gegaan. Een heerlijk vrolijk liedje en het werd ook heel goed neergezet.
Hey je vergeet gewoon zijn blije bakkes te noemenquote:Op zondag 19 mei 2013 01:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik had de 2e halve finale niet gezien. Ik was vanavond aangenaam verrast door dit leuke, frisse liedje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |