Dan is de klacht nog steeds onterecht. Want als je dronken bent slaap je beter.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ahh...een zolderkamerautist die nooit uitgaat
Tis gewoon super irritant de hele dag dat gekukel!!!!quote:Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij kraait overdag, dus dan vind ik inderdaad dat jij je wat aanstelt.
Je werkt toch?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:42 schreef Nikonlover het volgende:
Tis gewoon super irritant de hele dag dat gekukel!!!!
Ik ben nooit dronken.... Ik ken mijn grenzen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dan is de klacht nog steeds onterecht. Want als je dronken bent slaap je beter.
Tussen 10 en 7 moet dat beest stil zijn, dan heb je 9 uur om te slapen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:41 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Iemand die nog nooit last van haan heeft gehad ....
Op vrijdag en in het weekend ben ik vrij. dus.quote:
Als een eckte baasquote:Op zondag 3 februari 2013 10:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken.... Ik ken mijn grenzen.
Aanstellerij dus.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:43 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Op vrijdag en in het weekend ben ik vrij. dus.
Zou jij het leuk vinden dit de hele dag door te horen?quote:
Je moet ook niet de hele dag door thuis blijven zitten.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef Nikonlover het volgende:
Zou jij het leuk vinden dit de hele dag door te horen?
Ik werk gewoon.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Zou jij het leuk vinden dit de hele dag door te horen?
Dus jij werkt 7 dagen per week?quote:
De haan of de buurman?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:47 schreef Ferdii het volgende:
Prima oplossing om hem in mekaar te rossen
Nee, geen 7 dagen per week, maar je kunt er niet vanuit gaan dat je nooit geluiden van de omgeving zult horen.quote:
Dat is de natuur van het beest, dus daarom even je AVP checken wat die over geluidsoverlast m.b.t. nachtelijke uren vermeldt.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Maar niet als het net licht begint te worden en iedereen nog slaapt behalve de buren en de haan....... Tis toch niet normaal om dat takkebeest 's morgensvroeg begint te kraaien?
Het beestje begint pas rond acht uur in de ochtend te kraaien ...quote:Op zondag 3 februari 2013 10:53 schreef eNaSnI het volgende:
Dat is de natuur van het beest, dus daarom even je AVP checken wat die over geluidsoverlast m.b.t. nachtelijke uren vermeldt.
Dat ligt er maar net aan hoe dicht dat beest bij je slaapkamer zit, etc.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:36 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Tussen 10 en 7 moet je er doorheen kunnen slapen.
Anders pak je maar slaapmiddelen.
Hmm nu al moe en prikkelbaar zijn en dan is ook nog vannacht de Superbowl op TVquote:Op zondag 3 februari 2013 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
heb jaren American football gespeeld.
Wellicht dat de AVP nog meer mogelijkheden biedt m.b.t. geluidsoverlast of het houden van vee. Schijnbaar is een normaal gesprek niet mogelijk, dus dan moet er maar een wetboek tegenaan.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het beestje begint pas rond acht uur in de ochtend te kraaien ...
Ja, ok, maar dat beest mag maar zoveel db geluid maken dat je er doorheen moet kunnen slapen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:55 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan hoe dicht dat beest bij je slaapkamer zit, etc.
dat ligt er toch aan wanneer het licht wordt?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het beestje begint pas rond acht uur in de ochtend te kraaien ...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |