Wacht maar tot je er zelf op ieder moment door gestoord wordt en niet aan je noodzakelijke nachtrust komt, dan piep je wel anders.quote:
Hahahaha. Wat ben jij een pannekoek. En je weet dat 10db een factor 10 minder is?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:13 schreef Nikonlover het volgende:
Maar ja slaap gebrek prikkelbaar. Ik werd ZO kwaad dat ik meteen zei: "Verrekte idioot kun je niet normaal praten!" Waarop de buurman boos werd en "HEY" riep toen ik wegliep. Ja, en dat was echt de druppel. Dus ik zei: "Je denkt zeker dat je Jezus bent, maar dat kan niet ik ben god en heb geen zonen en ik praat niet meer je." Antwoord: "HUH ik pak je wel anders aan" Ik: "NOU KOM MAAR DAN @&^%L!"
Dit dus!quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er zelf op ieder moment door gestoord wordt en niet aan je noodzakelijke nachtrust komt, dan piep je wel anders.
En daar is een autistquote:Op zondag 3 februari 2013 10:31 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]
Hahahaha. Wat ben jij een pannekoek. En je weet dat 10db een factor 10 minder is?
Wat is hier het probleem aan?quote:De haan ging in het nachthok en inderdaad de haan was zo'n 10DB (gokje) minder aan het kraaien. Het scheelde wel maar zodra de mensen zelf op waren ging het beest meteen in het daghok en vanaf 8 00 uur was het feest tot zo'n 13.00 uur en ca. 15.00 uur vond de haan het nodig te kraaien.
Omdat ik soms tot 13:00 in mn nest wil liggen.quote:
Goed planquote:Op zondag 3 februari 2013 10:32 schreef Pharkus het volgende:
Zelf ben ik er achter gekomen dat midden in de nacht een halfuurtje Slayer voluit wonderen doet.
Wel zonder hanenquote:Op zondag 3 februari 2013 10:17 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Jij woont zeker in dat achterlijk brabant of bij de tokkies in twente?
Je stelt je dus gewoon aan.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:34 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Omdat ik soms tot 13:00 in mn nest wil liggen.
Tussen 10 en 7 moet je er doorheen kunnen slapen.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:28 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Wacht maar tot je er zelf op ieder moment door gestoord wordt en niet aan je noodzakelijke nachtrust komt, dan piep je wel anders.
quote:
Nee.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2013 10:36 schreef HunterSThompson het volgende:
[..]![]()
Mij een autist noemen terwijl je topic blijk geeft van het feit dat een psychiater aan jou zijn handen vol heeft. Het leest als het DSM IV.
Je mag er vanuit gaan dat je buren om 13:00 gewoon geluid mogen maken. Het is iets anders als je niet kunt slapen door de haan.quote:
quote:
Maar niet als het net licht begint te worden en iedereen nog slaapt behalve de buren en de haan....... Tis toch niet normaal om dat takkebeest 's morgensvroeg begint te kraaien?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:38 schreef doeka het volgende:
[..]
Je mag er vanuit gaan dat je buren om 13:00 gewoon geluid mogen maken. Het is iets anders als je niet kunt slapen door de haan.
Ahh...een zolderkamerautist die nooit uitgaatquote:
Nee. Moet je nachtdiensten draaien om last te hebben van een haan?quote:
Nee, dit weten alleen autistenquote:
Hij kraait overdag, dus dan vind ik inderdaad dat jij je wat aanstelt.quote:Op zondag 3 februari 2013 10:40 schreef Nikonlover het volgende:
Nee. Moet je nachtdiensten draaien om last te hebben van een haan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |