SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)![]()
quote:.
Ik kan vredig sterven slapen.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
kut, netwerk plat maar ik zit via een onbeveiligde box op internet.
dikke storing bij Telenet![]()
Werewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Tot zoquote:.
.
The only easy day, was yesterday. (USMC)
Mijn moeder belt. Wil ze praten over mijn gevoelens.Fuck dit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Why?quote:Op zondag 3 februari 2013 10:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn moeder belt. Wil ze praten over mijn gevoelens.Fuck dit.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Het was echt van: Hoe voel je je nu? Voel je je goed? Hoe komt dat? Heb je dan nog wel eens dipjes?quote:
En dat alles alleen omdat ik vrijdag vrolijk was toen ik mijn oma even een uurtje zag.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Whehe, oke. Vrolijk zijn is een eng teken volgens velenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het was echt van: Hoe voel je je nu? Voel je je goed? Hoe komt dat? Heb je dan nog wel eens dipjes?
En dat alles alleen omdat ik vrijdag vrolijk was toen ik mijn oma even een uurtje zag.
What you forget, you are gonna repeat.
![]()
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik ben net wakker dus jaquote:Op zondag 3 februari 2013 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goedemorgen
Uit kunnen slapen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
goedemorgen
* AldoTheApache printed practice exams, time for a break
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Ik ga wel niet meer vrolijk zijn dan.quote:Op zondag 3 februari 2013 11:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Whehe, oke. Vrolijk zijn is een eng teken volgens velenEmotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Juist wel doen. Schijt aan wat anderen ervan denken!quote:Op zondag 3 februari 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ga wel niet meer vrolijk zijn dan.What you forget, you are gonna repeat.
hmmm veel reacties verwijderd blijkbaar, ik kan dus niet de gehele discussie lezenquote:Op zondag 3 februari 2013 11:28 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
weer een enorme fight?link please
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |