Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichtingquote:Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
while six other Turks are killed in arson attacks in the Netherlands.
Er is zelfs al een slotje aangevraagd voor dit topic.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Onrust in Australië om bezoek Wilders
Gaat al lang niet meer over kangoeroes, maar vooral over stokpaardjes.
Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichting
Oh en je lijst is blijkbaar heel nauwkeurig samengesteld want deze 6: dat weet ik nog, dat was in Den Haag. Iedereen in rep en roer want het was natuurlijk weer racisme: bleek dat ze broer het gedaan had: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-Schilderswijk.dhtml
Waarom tel jij dit soort shit mee? Mar 10, 1993 A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.quote:Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.
Verder staan bij de meeste heel duidelijk de daders aangegeven.
quote:Op maandag 4 februari 2013 17:41 schreef Pharmacist het volgende:
Kom op. Zo gaat de hele discussie stuk. We weten allemaal dat racistisch geweld plaatsvind en voor de discussie maken de nummertjes weinig uit.
Als D_G zegt tientallen, prima. Ook al zou hij er hypothetisch genomen een beetje naast gezeten hebben, who cares. Het gaat toch om het punt? Er was een interessantie discussie. Nu is dit topic dood.
Jep. Ook in het Westen lijken ze succes te hebben, getuige de mensen die vinden dat 'gematigde moslims' niet bestaan.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Om een rift te veroorzaken tussen Islam en het Westen proberen radicalen om Moslims te verenigen en mainsteam Moslims voor hun zaak te winnen door in terminologie van kruistochten te spreken. En volgens mij zijn ze daarin succesvol.
Dit.quote:Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.
Dat lijkt me dan vooral het probleem van die groep mensen, niet van Wilders of Jansen.quote:Een gevaar is natuurlijk dat als mensen als Janssen en Wilders bepaalde genuanceerde beweringen doen (ik zeg niet dat ze altijd genuanceerd zijn, maar hypothetisch voorbeeld), dat een deel van de aanhang die nuance niet begrijpt.
Tja, dat klinkt natuurlijk heel leuk maar daar is-ie niet echt consequent in.quote:==> Ik weet bijvoorbeeld dat Wilders in interviews altijd duidelijk zegt een probleem te hebben met de ideologie van Islam, niet met Moslims zelf. Dat onderscheid wordt duidelijk gemaakt.
Hoor ik daar het geluid van verschuivende doelpalen ???quote:Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Nou poeh, oke. Trek ik die er speciaal voor jou vanaf. 22 heb je dan. En het was nog niet eens klaar.
Ga je nu alles uitpluizen en in twijfel trekken?
Solingen was zeker in Hollywood opgenomen en die duizenden gewelddadige racistische acties zonder doden zijn verzonnen door de politie zeker.
Feit: Wilders trekt extreme racisten aan.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.
Dus, iemand die ageert tegen het drinken van alcohol en bijval krijgt van fundamentalistische moslims, is er zelf ook een.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |