abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122470906
quote:
4s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:26 schreef De_Guidance het volgende:
while six other Turks are killed in arson attacks in the Netherlands.
Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichting :{

Oh en je lijst is blijkbaar heel nauwkeurig samengesteld want deze 6: dat weet ik nog, dat was in Den Haag. Iedereen in rep en roer want het was natuurlijk weer racisme: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-Schilderswijk.dhtml
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122470943
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:37 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / Onrust in Australië om bezoek Wilders

Gaat al lang niet meer over kangoeroes, maar vooral over stokpaardjes.
Er is zelfs al een slotje aangevraagd voor dit topic.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122470975
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:36 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij gooit alles onder neo-nazis. Ook een dronken vechtpartij en iedere brandstichting :{

Oh en je lijst is blijkbaar heel nauwkeurig samengesteld want deze 6: dat weet ik nog, dat was in Den Haag. Iedereen in rep en roer want het was natuurlijk weer racisme: bleek dat ze broer het gedaan had: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)-Schilderswijk.dhtml
Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.

Verder staan bij de meeste heel duidelijk de daders aangegeven.

Overigens werden de nabestaanden van de Donermoorden ook gezegd dat hun kinderen of vader wel crimineel of ze moesten zijn of dat ze het zelf hadden gedaan.

Jarenlang. Leuk verwijt lijkt mij dat als ze door nazi's zijn vermoord.
pi_122471047
quote:
4s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:38 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Die heb ik niet meegeteld, zoals je kunt zien.

Verder staan bij de meeste heel duidelijk de daders aangegeven.
Waarom tel jij dit soort shit mee? Mar 10, 1993 A 56 year old Turk is beaten to death by 2 drunken Germans in Mulheim.
:?

Dan weet ik ook tientallen doden in NL door moslimgeweld op te sommen :')

En dat er zo'n enorme fout staat in dat document laat wel de naukeurigheid van je lijst zien... :N
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_122471090
Kom op. Zo gaat de hele discussie stuk. We weten allemaal dat racistisch geweld plaatsvind en voor de discussie maken de nummertjes weinig uit.

Als D_G zegt tientallen, prima. Ook al zou hij er hypothetisch genomen een beetje naast gezeten hebben, who cares. Het gaat toch om het punt? Er was een interessantie discussie. Nu is dit topic dood.
pi_122471125
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:41 schreef Pharmacist het volgende:
Kom op. Zo gaat de hele discussie stuk. We weten allemaal dat racistisch geweld plaatsvind en voor de discussie maken de nummertjes weinig uit.

Als D_G zegt tientallen, prima. Ook al zou hij er hypothetisch genomen een beetje naast gezeten hebben, who cares. Het gaat toch om het punt? Er was een interessantie discussie. Nu is dit topic dood.
^O^
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_122471162
Nou poeh, oke. Trek ik die er speciaal voor jou vanaf. 22 heb je dan. En het was nog niet eens klaar.

Ga je nu alles uitpluizen en in twijfel trekken?

Solingen was zeker in Hollywood opgenomen en die duizenden gewelddadige racistische acties zonder doden zijn verzonnen door de politie zeker. :')
pi_122471328
Goed, etenstijd. :9 Show is over mensen.
pi_122472318
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 16:07 schreef Pharmacist het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Om een rift te veroorzaken tussen Islam en het Westen proberen radicalen om Moslims te verenigen en mainsteam Moslims voor hun zaak te winnen door in terminologie van kruistochten te spreken. En volgens mij zijn ze daarin succesvol.
Jep. Ook in het Westen lijken ze succes te hebben, getuige de mensen die vinden dat 'gematigde moslims' niet bestaan.

quote:
Ja. To be fair, ik zie niet echt veel v Wilders omdat ik in het buitenland woon dus ik weet niet in welke context hij taqiyya heeft genoemd.
Dit.

http://www.hpdetijd.nl/2010-11-12/wat-zei-wilders-over-taqiyya/

quote:
Een gevaar is natuurlijk dat als mensen als Janssen en Wilders bepaalde genuanceerde beweringen doen (ik zeg niet dat ze altijd genuanceerd zijn, maar hypothetisch voorbeeld), dat een deel van de aanhang die nuance niet begrijpt.
Dat lijkt me dan vooral het probleem van die groep mensen, niet van Wilders of Jansen.

quote:
==> Ik weet bijvoorbeeld dat Wilders in interviews altijd duidelijk zegt een probleem te hebben met de ideologie van Islam, niet met Moslims zelf. Dat onderscheid wordt duidelijk gemaakt.
Tja, dat klinkt natuurlijk heel leuk maar daar is-ie niet echt consequent in.
pi_122472524
Ik kan er met mijn pet niet bij dat zo'n nikszeggende schreeuwlelijk als Wilders steeds weer voor zoveel opschudding kan zorgen. :')
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_122473527
Ik wel Hathor, dat komt door figuren als TS die van elk scheetje van Wilders een donderslag maken. Wilders plukt van dergelijke idioten de mooiste en grootste vruchten.
pi_122474314
quote:
0s.gif Op maandag 4 februari 2013 17:43 schreef De_Guidance het volgende:
Nou poeh, oke. Trek ik die er speciaal voor jou vanaf. 22 heb je dan. En het was nog niet eens klaar.

Ga je nu alles uitpluizen en in twijfel trekken?

Solingen was zeker in Hollywood opgenomen en die duizenden gewelddadige racistische acties zonder doden zijn verzonnen door de politie zeker. :')
Hoor ik daar het geluid van verschuivende doelpalen ???
pi_122474564
Wel chill land Australie. Hopelijk kan Wilders nog een beetje rondreizen of duiken bij GBR mocht hij van dat soort dingen houden. Je moet er toch ook een beetje vakantie van maken. De hele tijd de islam bestrijden is vermoeiend.
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 19:09:01 #189
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_122474570
er is vast wel een geschikter topic te vinden waar je kunt ruziemaken over hoeveel mensen er door neonazi's zijn vermoord de afgelopen 20 jaar
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 5 februari 2013 @ 05:57:04 #190
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_122495854
quote:
1s.gif Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Gia het volgende:

[..]

Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.

Dus, iemand die ageert tegen het drinken van alcohol en bijval krijgt van fundamentalistische moslims, is er zelf ook een.
Feit: Wilders trekt extreme racisten aan.
Conclusie 1: Dus is zijn boodschap aantrekkelijk voor extreme racisten.
Conclusie 2: Dus is hij een extreme racist of heeft op zijn minst extreem racistische ideeën..
pi_122498625
Wilders spreekt racisten omdat hij de meest extreme mainstream-mening heeft. Er zijn natuurlijk tal van radicalen die dingen roepen die echt racistisch zijn. Die worden echter nauwelijks serieus genomen.

Wilders is echter een politicus die een zeker aanzien geniet. Veel mensen vinden dat hij te ver gaat, maar hij blijft een mainstream-politicus. Binnen die kaders is Wilders voor veel extreem-rechtse figuren de meest aantrekkelijke keuze.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')