Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Idd dus laat ik jullie hypocrisie hieromtrent mee zien.
Waar ben ik hypocriet dan precies?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?quote:Op zondag 3 februari 2013 15:27 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Waar ben ik hypocriet dan precies?
Jouw soort, Valentijn.quote:Op zondag 3 februari 2013 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jullie? Je bent niet met mij in discussie, Henk.
leg me geen woorden in mijn mondquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Waar beweert hij dat? Ik lees dat niet in deze postquote:Op zondag 3 februari 2013 15:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Je ziet Australiers die er al honderden jaren wonen als immigranten maar Marokkanen met twee paspoorten zijn natuurlijk wel echte Nlers hè?
quote:Op zondag 3 februari 2013 15:17 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat mensen het land waarin ze wonen zien als hun land en van niemand anders..
Ze moeten zich maar aanpassen aan de Nederlandse cultuur, bang voor het onbekende. Erg zielig.
Tuurlijk ben ik het er mee eens dat als je ergens gaat wonen de taal moeten leren, maar wat ze geloven wat ze eten of wat ze onderling spreken gaat mij niks aan.
Je ziet altijd waneer het economisch slecht gaat wordt er weer een groep mensen uit de samenleving gehaald die het moet ontgelden.
Allemaal wereldburgersquote:Op zondag 3 februari 2013 15:42 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
leg me geen woorden in mijn mond
. Het maakt mij geen zak uit, al hebben ze 50 paspoorten.
Je bent niet waar je geboren bent, je bent gewoon een mens. We zijn gewoon allemaal wereldburgers. Klaar.
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,quote:Op zondag 3 februari 2013 16:07 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Allemaal wereldburgers![]()
Maar wel sociale voorzieningen willen hebben zeker?
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:11 schreef LuciferRising het volgende:
[..]
Het is gewoon mijn point of view.. Je hoeft het er niet mee eens te zijn,
maar doe niet zo zuur.
Niet in dit huidige systeem dat klopt.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.
Behoud van de sociale voorzieningen heeft weinig te maken met het wel of niet binnenhalen van immigranten.quote:Op zondag 3 februari 2013 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maar je wilt wel dat sociale voorzieningen blijven bestaan? Dat kan dus niet met open grenzen.
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.quote:Op zondag 3 februari 2013 07:05 schreef Oldie57 het volgende:
metronieuws.nl
[..]
Wilders wordt dus verdedigd door extreem-rechtse idioten. Zie je wel dat die blonde gek een smerige racist is.
Je kan geen open grenzen hebben en tegelijkertijd sociale voorzieningen in stand laten.quote:Op zondag 3 februari 2013 22:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Behoud van de sociale voorzieningen heeft weinig te maken met het wel of niet binnenhalen van immigranten.
Meer een Wilders gaat spreken over de strijd tegen een hele bevolkingsgroep en religie en mensen die daar ook graag tegen strijden voelen zich daartoe aangetrokken. Vooral de woorden we zijn in oorlog e.d. zullen dan aantrekken bij die gasten.quote:Op maandag 4 februari 2013 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Wilders wordt verdedigd door, mogelijk, racisten, dus is hij zelf ook een racist.
Dus, iemand die ageert tegen het drinken van alcohol en bijval krijgt van fundamentalistische moslims, is er zelf ook een.
Ja en dat terwijl dat zo overbodig is he:quote:Op maandag 4 februari 2013 12:20 schreef erodome het volgende:
Nogmaals, men vergeet nogal snel dat Wilders buiten de pvv nog een organisatie voert, 1 die enkel en alleen gericht is op strijd tegen de islam en waar hele stevige taal wordt gebruikt en zeer cloze samen gewerkt wordt met mensen die nog veel stevigere taal gebruiken en die graag meer actgie zouden zien, zelfs in geweld.
Tja, hartsvriendin Geller is natuurlijk heel anders met haar mooie citaat dat de enige goede moslim een dode moslim is...quote:Op maandag 4 februari 2013 12:25 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ja en dat terwijl dat zo overbodig is he:
Zie niet in wat er mis mee is een haatdragende ideologie uit de vroeger middeleeuwen die nu eenmaal on the rise is te bestrijden.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, hartsvriendin Geller is natuurlijk heel anders met haar mooie citaat dat de enige goede moslim een dode moslim is...
Of de schattige busposters die ze heeft ontwikkeld...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo smaakvol, zo duidelijk een vreedzame, politieke strijd...
Dit is wel een partner van wilders he, niet van de pvv, maar van wilders en zijn buitenlandse organisatie voor zijn strijd tegen de islam.
Maar nee joh, zo raar dat dit soort zaken gare racisten aantrekt, dat is echt een verbazingwekkend iets, daar kan wilders helemaal niets aan doen, die bedoeld het echt niet zo...
Serieus, dit is je antwoord op wat ik schrijf?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Zie niet in wat er mis mee is een haatdragende ideologie uit de vroeger middeleeuwen die nu eenmaal on the rise is te bestrijden.
Ik bedoel, vind jij dit een wenselijke ontwikkeling?
Serieus, kan je niet lezen?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Serieus, dit is je antwoord op wat ik schrijf?
Je weet waar de topic over gaat toch?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:38 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Serieus, kan je niet lezen?
Ik weet waar het topic over gaat ja. Maar jij ziet die gebeurtenissen zoals in Sydney en Luton zeker als twee compleet losstaande incidenten he?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:47 schreef erodome het volgende:
[..]
Je weet waar de topic over gaat toch?
Ik tik alleen het feit aan waarom wilders en consorten idioten aantrekken, nazi figuren, domme tokkie's, haatvolk....quote:Op maandag 4 februari 2013 12:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik weet waar het topic over gaat ja. Maar jij ziet die gebeurtenissen zoals in Sydney en Luton zeker als twee compleet losstaande incidenten he?
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik tik alleen het feit aan waarom wilders en consorten idioten aantrekken, nazi figuren, domme tokkie's, haatvolk....
Ja, want wat ik van geller liet zien moet je natuurlijk helemaal niet zo opvatten, gillen dat de enige goede moslim een dode moslim is is eigenlijk heel aardig en vreedzaam bedoeldquote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.
Maar als jij dat zo ziet, dan begrijp je zeker ook wel waarom de islam veel van die complete gekken aantrekt?
Wie is toch die "jullie"?quote:Op maandag 4 februari 2013 12:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nou wordt er door jullie al vrij snel met die termen gegooid.
Maar als jij dat zo ziet, dan begrijp je zeker ook wel waarom de islam veel van die complete gekken aantrekt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |